Ik weet hoe ik zou reageren na een moord, maar na een keer vreemdgaan lukte het mij wel. Maar waarschijnlijk is dat niet te vergelijken en kwam het ook niet steeds weer in het nieuws.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is toch bizar dat je dat kan? Hij heeft een carriere als acteur misgelopen.
Dat is anders. Niet te vergelijken. Vind ik. Ik weet ook van iemand dat 'iebvreemdgaat maar kan wel normaal doen en m'n bek houden tegenover zijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik zou reageren na een moord, maar na een keer vreemdgaan lukte het mij wel. Maar waarschijnlijk is dat niet te vergelijken en kwam het ook niet steeds weer in het nieuws.
Ga eens niet zo lopen trollen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Graslul het volgende:
Ik denk nog steeds dat het een iraakse asielzoeker is geweest die zich toen had vermomd als blanke. Dit verklaard dat het DNA bewijs naar een Europese dader wijst.
Dat stond bij de foto van een reconstructie van hoe haar lichaam erbij lag (te vinden op google) maar ook in het dossier van Peter R de Vries. Dus een computeranimatie in de google-afbeeldingen te vinden.quote:
Ja zal wel anders zijn ja. De relatie ging toen ook al slecht en dan denk je, fuck it. Zou het nu in mijn huidige relatie niet kunnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is anders. Niet te vergelijken. Vind ik. Ik weet ook van iemand dat 'iebvreemdgaat maar kan wel normaal doen en m'n bek houden tegenover zijn vriendin.
Dat is niet echt bronvermelding he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat stond bij de foto van een reconstructie van hoe haar lichaam erbij lag (te vinden op google) maar ook in het dossier van Peter R de Vries. Dus een computeranimatie in de google-afbeeldingen te vinden.
En nu jij.
Ja, dat onderzoek is je dikke duim zeker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is niet echt bronvermelding he?
Maar dan doe ik het ook op jouw manier.
Ik heb dat gelezen in een onderzoek naar soortgelijke moorden in kleine gemeenschappen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is niet echt bronvermelding he?
Maar dan doe ik het ook op jouw manier.
Ik heb dat gelezen in een onderzoek naar soortgelijke moorden in kleine gemeenschappen.
Hemelsbreed (en dus tussendoor en vrij reeel) is het maar een klein stukje, vandaar dat ik me afvraag of dat zijn weilanden zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Volgens de cafe-baas kan je er wel ongezien naartoe lopen.
[ afbeelding ]
Meeste koeien bevallen in de stal, maar het kan wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Nies het volgende:
[..]
Hemelsbreed (en dus tussendoor en vrij reeel) is het maar een klein stukje, vandaar dat ik me afvraag of dat zijn weilanden zijn.
Bovendien zou ik het dan ook niet vreemd vinden dat een koeienboer midden in de nacht zijn veestapel dat op punt van bevallen staat controleert.
"Goh meisje, er is net een kalfje geboren, zien?"
Die er waarschijnlijk al heel veel heeft gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef Re het volgende:
een 16-jarige die met een slok op geïnteresseerd is in pasgeboren kalfjes?... mja
op een gestolen fiets oid... misschien zag boer S wel dat het zijn fiets was en wilde verhaal halen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef DeParo het volgende:
Marianne Vaatstra had toch moeite gedaan om weg te fietsen bij degene met wie ze was?
Ze had dus waarschijnlijk met hem afgesproken, waarom zou dat zijn, waarvoor kunnen ze afspreken?
Dat lijkt me sterk maar ze kunnen elkaar dus om wat voor reden hebben opgezocht bij die plek dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
op een gestolen fiets oid... misschien zag boer S wel dat het zijn fiets was en wilde verhaal halen...
ik ga nog even de tijdslijn onderzoeken
Oei, da's wel een heel brute manier om af te rekenen met een fietsendief.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
op een gestolen fiets oid... misschien zag boer S wel dat het zijn fiets was en wilde verhaal halen...
ik ga nog even de tijdslijn onderzoeken
Sowieso onnozel van die vader om in het wilde weg van alles te roepen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef Maja het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-absoluut-niet.dhtml
Volgens vaders kende Marianne Jasper absloluut niet. Lijkt me stug dat hij precies weet wie zijn dochter allemaal in de kroeg spreekt...
Hier een cap uit de laatste aflevering van Peter over de zaak Marianne Vaatstra:quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:56 schreef h-fc het volgende:
Zoals eerder gepost:
[ afbeelding ]
Het gekke is dat de sleep-/loopsporen vanuit de andere richting de zien waren, dus vanaf de weg onder de vindplaats naar de vindplaats toe. 2 sleep-/loopsporen van weg naar vindplaats, 1 sleep-/loopspoor van vindplaats naar weg.
Ik denk dat Jasper dus met de fiets naar deze weg is gekomen, daar is immers ook een spoor van een trapper gevonden.
Ik quote mezelf nog maar eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk maar ze kunnen elkaar dus om wat voor reden hebben opgezocht bij die plek dus.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Afspraak lijkt mij niet waarschijnlijk. 1. Ze ging mee met haar vrienden toen die naar huis wilden, zij wilde nog wel blijven, zij heeft dat tijdstip dus niet in de hand gehad. 2. Ze had geen vervoer, daarom hebben ze later een fiets gestolen, ze was dus ook niet zeker van het feit of ze überhaupt op ze afgesproken plek zou kunnen aankomen. 3. Ze had geen mobiel, dus ze kon ook niet zeggen, 'ik kom wat later/eerder'. Dat ze met al deze omstandigheden precies op afgesproken tijd op de afgesproken plek zou zijn lijkt mij niet waarschijnlijk.
Ik denk eerder dat ze in Veenklooster nog even naar de kroeg wilde gaan, daar ging ze normaal ook altijd naartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |