SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 12:42:42 ]
A-J zegt permaban te hebben maar niets of niemand weet waaromquote:
Ze heeft het aangevraagd, schijnbaar is het dus nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
A-J zegt permaban te hebben maar niets of niemand weet waaromen er staat ook nog geen streep door haar naam
ach so... vraag me wel af hoezo ineensquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze heeft het aangevraagd, schijnbaar is het dus nog niet gebeurd
dat zijn er meerdere met je denk ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
ach so... vraag me wel af hoezo ineens
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap niet waarom je een permban zou aanvragen? Je kan toch ook gewoon zelf nooit meer naar FOK!?
quote:
Nee,want dan kan je nog posten en zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap niet waarom je een permban zou aanvragen? Je kan toch ook gewoon zelf nooit meer naar FOK!?
verleiding i guessquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Mhaw kan het wel snappen, toen ik nog verslaafd was aan online games heb ik al mijn accounts die wat waard waren en de spullen verkocht... daardoor krijg ik toch geen zin meer om opnieuw te beginnen omdat er ongeveer 5 jaar spelen in zatquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ach er zal wel een goede reden voor zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw kan het wel snappen, toen ik nog verslaafd was aan online games heb ik al mijn accounts die wat waard waren en de spullen verkocht... daardoor krijg ik toch geen zin meer om opnieuw te beginnen omdat er ongeveer 5 jaar spelen in zat
Wel leuk geld aan over gehouden anyways
quote:
Wou al zeggen anders kwam ik persoonlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen van beidenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Dimens het volgende:
Een boordje Döner met heel veel vlees en zonder/weinig groente of een broodje Döner met iets minder vlees en veel groenten?
Liefst geen, maar soms doe ik er sla doorheen. Ojah tevens het liefst kipdoner.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Dimens het volgende:
Een boordje Döner met heel veel vlees en zonder/weinig groente of een broodje Döner met iets minder vlees en veel groenten?
helemaal niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er mis met je smaakpapillen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker doner met poepbacterien
Ik neem meestal ook de kipdöner maar er zijn zaken die echt hele lekkere kalfs hebben die veel lekkerder is dan de kip. In Den Haag bijvoorbeeld tussen spui en Chinatown.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Liefst geen, maar soms doe ik er sla doorheen. Ojah tevens het liefst kipdoner.
hizmet in Eindhoven die moet je.proberenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem meestal ook de kipdöner maar er zijn zaken die echt hele lekkere kalfs hebben die veel lekkerder is dan de kip. In Den Haag bijvoorbeeld tussen spui en Chinatown.
Wel veel proteïne door de mannensappen in de knoflooksaus hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker doner met poepbacterien
zijn al topics over in FBquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Krijgen jullie op de FP alleen die HI reclameals je ergens op klikt?
Ik krijg mijn proteïnes wel op een andere manier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel veel proteïne door de mannensappen in de knoflooksaus hoor.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg mijn proteïnes wel op een andere manier.
Ga het land uit!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind kroketten niet heel erg lekker.
Owquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn al topics over in FB
We weten allemaal hoe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg mijn proteïnes wel op een andere manier.
Neh. Ik vind het wel lekker maar niet heel erg lekker. Niet zo van; 'whoa ik heb echt trek in een kroket ik ga er nu een halen/maken.'quote:
dat idee heb ik dus met donerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neh. Ik vind het wel lekker maar niet heel erg lekker. Niet zo van; 'whoa ik heb echt trek in een kroket ik ga er nu een halen/maken.'
Doe mij maar een broodje hamburger met een gebakken ei. Dat is pas echt smullen.
Dit is de eerste keer dat ik van iemand hoor die kroketten niet zo lekker vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neh. Ik vind het wel lekker maar niet heel erg lekker. Niet zo van; 'whoa ik heb echt trek in een kroket ik ga er nu een halen/maken.'
Doe mij maar een broodje hamburger met een gebakken ei. Dat is pas echt smullen.
Ik vind het wel lekker hoor, maar met keuzes zal het in de meeste gevallen niet het broodje kroket worden. Als je mij bijvoorbeeld zon schaal partymix geeft met allemaal van die dingen, zou ik het laatste kiezen voor de kroket. Ik vind die andere dingen, zelfs die bami dingen, gewoon lekkerder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik van iemand hoor die kroketten niet zo lekker vind
Oke,meestal blijven juist die bamischijfjes of nasischijfjes juist over omdat de meeste die niet echt lekker vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor, maar met keuzes zal het in de meeste gevallen niet het broodje kroket worden. Als je mij bijvoorbeeld zon schaal partymix geeft met allemaal van die dingen, zou ik het laatste kiezen voor de kroket. Ik vind die andere dingen, zelfs die bami dingen, gewoon lekkerder.
Dan heb je geluk als ik er ben. Dan gaan ze wel op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke,meestal blijven juist die bamischijfjes of nasischijfjes juist over omdat de meeste die niet echt lekker vinden.
Juist. Die knipoog was nergens voor nodig toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eieren, zuivel, noten, vis en vlees.
Was gewoon om het wat duidelijker te maken dat we het weten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Juist. Die knipoog was nergens voor nodig toch?
Tuurlijk heb ik het wel gegeten, maar ik kan ze op 1 hand tellen gelukkig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er geen mening over hebben. Je hebt het nog nooit gegeten.
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef yvonne het volgende:
PUB / Wat doen we met PUB? kom daar eens heen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.
Wijst: daarheenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.
Zal wel aan Amsterdam liggen. Daar is de kwaliteit gewoon slecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het wel gegeten, maar ik kan ze op 1 hand tellen gelukkig.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel aan Amsterdam liggen. Daar is de kwaliteit gewoon slecht.
Jij moet het gewoon lekker vinden, dat moet gewoon weetje. Net zoals ik kaas en boerenkool lekker moet vinden. Het hoort er gewoon bij.quote:
Mwah, ik impliceer nergens dat het niet lekker was maar ik vind er gewoon simpelweg niks aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij moet het gewoon lekker vinden, dat moet gewoon weetje. Net zoals ik kaas en boerenkool lekker moet vinden. Het hoort er gewoon bij.
Ik vraag mij dan wel af wat jij dan echt lekker vindt om te eten. Wat is jouw lievelingseten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, ik impliceer nergens dat het niet lekker was maar ik vind er gewoon simpelweg niks aan.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af wat jij dan echt lekker vindt om te eten. Wat is jouw lievelingseten?
Ja ik ben simpelweg niet het type dat buiten eet, ik prefeer liever een avondmaaltijd dan zo'n döner.quote:
Ja maar wat voor avondeten? Dan ben ik wel benieuwd wat je echt lekker vindt om te eten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben simpelweg niet het type dat buiten eet, ik prefeer liever een avondmaaltijd dan zo'n döner.
wat vind jij thuis dan lekker om te eten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben simpelweg niet het type dat buiten eet, ik prefeer liever een avondmaaltijd dan zo'n döner.
Ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar wat voor avondeten? Dan ben ik wel benieuwd wat je echt lekker vindt om te eten.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
Verdomme OV. Hier kan ik toch niets mee?
ga ik ook nog doen bij de vriend van me ma... aangezien ik verleden week een zakje met die muntjes op tafel had laten liggen en hij ze gelijk op had gegetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn moeder had chocolademunten in mijn schoen gedaan
en dan beloon je hem door hem nog een zakje te geven?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
ga ik ook nog doen bij de vriend van me ma... aangezien ik verleden week een zakje met die muntjes op tafel had laten liggen en hij ze gelijk op had gegeten
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
ga ik ook nog doen bij de vriend van me ma... aangezien ik verleden week een zakje met die muntjes op tafel had laten liggen en hij ze gelijk op had gegeten
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dan beloon je hem door hem nog een zakje te geven?
wat een baasquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jahij regelt altijd speculaas enzo en pepernoten
dussssss dan doen we dat maar
Echt he, me ma word alleen soms schijtziek van onsquote:
nog even en hij ligt bij jou in bed ipv bij je moederquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt he, me ma word alleen soms schijtziek van onsnet als gisteravond dat ik bij de mac was en nog even bel of ik eten voor hem moet meenemen... We hebben afgesproken dat ik hem moet bellen als ik savonds eten haal
(sinds een week hebben we die regel)
Gaat nog wat worden als ik op een zaterdag rond 3:00 snachts weer eens langs de mac ga..
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog even en hij ligt bij jou in bed ipv bij je moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 14:18:16 ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doendoet hij even een pruik opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doet hij even een pruik op
Nice, have funquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef Ro-ald het volgende:
Zo meteen nog even wat spullen kopen voor in mijn kamer
Nee arme ikquote:
Nou alsof ik daar blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo? wees blij dat je aanbeden wordt!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou alsof ik daar blij mee moet zijn
Behalve ik slaapt er niks met een piemel in mijn bed
Jaaa en nu uitleg geven aan je moederquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik moest zo hard lachen
die werkt gelukkig nuquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaaa en nu uitleg geven aan je moeder
Heey Flipsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat die tt ook al te bekijken :"))))))))) wat voor leven leidt je dan)))))))
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lees alleen maar meet dit meet zus meet zo inderdaad
Hai ro-aldquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey Flips![]()
Ja meets moeten wel leuk blijven en niet 3 per maand of zo
zoveel meets zou ik in ieder geval geen tijd/zin voor hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar halen ze de tijd vandaan zou je denken
Ja beetje minder wel,haten is een groot woordquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai ro-aldhaat je vrouwen al een beetje minder?
En dat ook ja, beetje spontaan blijven enzo
Nee, 1 in de zoveel tijd is leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Taexon het volgende:
Hey Flips!
[..]
zoveel meets zou ik in ieder geval geen tijd/zin voor hebben
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja beetje minder wel,haten is een groot woord![]()
Ze verzinnen voor alles een meet![]()
En het is zogenaamd een grote familie
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik.maar wel fijn even goed.
Ja dat dus. Zo van OH IK HEB ZIN IN MONOPOLY ZULLEN WE EEN MONOPOLY MEET HOUDEN.
Sorry mono, jou bedoel ik niet.![]()
Een grote kliek ja
bij deze gaan we een meet houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil ook 18 december naar Serious Request in Enschede.
Maar dan ga ik ook niet meteen een meet verzinnen
Dat dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaadBedoel met elkaar afspreken hoeft niet meteen een meet te worden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij deze gaan we een meet houden
Jaaaa wintereftelingquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohjaaa en dan gaan we de week ern naar de efteling_____!!!
En dan ook nog een meet in Hoorn en daarna Nijmegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohjaaa en dan gaan we de week ern naar de efteling_____!!!
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - Hoorn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - Hoorn
![]()
![]()
MetzenalleaandeduplotafelzittenbijeenwillikeurigeC&A Meetquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
![]()
![]()
Oke wanneer gaan we dat dan doen enzo ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb weer eens zin om uit te gaan enzo
Wanneer het volgende Frisfeest is enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke wanneer gaan we dat dan doen enzo ?
oke dat is goed dan enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wanneer het volgende Frisfeest is enzo
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
oke dat is goed dan enzo
hahaha nee bij uitgaan hoort drank enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flink indrinkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nee bij uitgaan hoort drank enzo
zodat je uiteindelijk geeneens meer zin hebt om de deur uit te gaan enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tot we erbij neervallenenzo
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
zodat je uiteindelijk geeneens meer zin hebt om de deur uit te gaan enzo
ja en dan wat op de bank gaan zitten FOK!enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan wat op de bank gaan zitten FOK!en
wel tegen aangeschoten aan dan want het is tegenwoordig allemaal zo duurquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij gewoon lekker normaal indrinken en dan gewoon alsnog naar de discotheek/kroeg om daar nog wat meer te drinken
Precies jij weet hoe het werktquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel tegen aangeschoten aan dan want het is tegenwoordig allemaal zo duur
meestal probeer ik het toch wel te beperken tot 25/30 euroquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie kwijt aan een gemiddeld stapavondje?
Ligt eraan... maar nooit meer dan 30 euro, kom altijd gemiddeld uit op 10 euroquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
stond daar net niet nog 20 euro of word ik gek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ligt eraan... maar nooit meer dan 30 euro, kom altijd gemiddeld uit op 10 euro
Hier is iedereen van het indrinken
Klopt had het veranderd...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stond daar net niet nog 20 euro of word ik gek?
oh gelukkig ik word niet gekquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt had het veranderd...want dat is eigenlijk als ik hier uit ga... stel ik ga Haarlem of Amsterdam ben ik vaak wel wat meer kwijt...
Hier in de lokale kroeg/discotheek ben ik met 10 euro vaak klaar
Yupquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh gelukkig ik word niet gek
Die afzetters verplichten ons om in te drinken
Gewoon voordrinken ja toch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Of andersom.. door die indrinkers moeten ze veel meer vragen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh gelukkig ik word niet gek
Die afzetters verplichten ons om in te drinken
Het is maar net hoe je het ziet inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of andersom.. door die indrinkers moeten ze veel meer vragen.
Meestal als we gaan indrinken drink ik zelf bier en sambuca..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat drink jij dan altijd?
Dat heb ik ook, bij zo een feest ben ik echt een fortuin kwijtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Ro-ald het volgende:
Nee als ik uitga zou het niet meer dan 30 euro zijn.
Maar bij een hardstyle festival zou het rond de 30/40/50 euro zijn drinken/eten/muntjes.
En dan ook nog ticket meestal rond de 50 euro.
lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal als we gaan indrinken drink ik zelf bier en sambuca..
maar een baco ofzo vind ik ook wel lekker!
Ook allemaal goed te doen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerik meestal passoa,smirnoff ice of coebergh ofzo.
Ja bij elkaar ben je meestal wel rond de 80 euro kwijt ticket meegerekend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, bij zo een feest ben ik echt een fortuin kwijt
En reiskostenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja bij elkaar ben je meestal wel rond de 80 euro kwijt ticket meegerekend.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook allemaal goed te doen!
Lust echt kwa drank heel veel
jenever lijkt mij ook niet echt te zuipen, baileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wodka met redbull of hoe die nonsens heet is ook goed te doen
Dan heb je toch een soort flugel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jenever lijkt mij ook niet echt te zuipen, baileyswodka met redbull of hoe die nonsens heet is ook goed te doen
Ja dure feestjes,maar het is het wel waardquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En reiskostenEn soms ontbijt op station ook.
Nee. Waarschijnlijk met jullie samen naar ONZ of zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vrijdag naar mijn eigen kamer hier in Almere![]()
En gefeliciteerd op jezelf wonen?
Flesjes flugel kopen is pas duurquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, alleen dan meer dan in die kleine kutflesjes
Ach ik zie het wel, ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk met jullie samen naar ONZ of zo.
Oh hahhaquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh god onz sc poging 10 ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
LompeHorkquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit keer is LompeHork moderator. Niemand gaat iets durven te doen.
Omgquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik durf nu al niets meer te doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geachte Ieell,quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef leeell het volgende:
dan zijn mijn PUB-sc dagen geteld, tijd om verder te gaan
u kan mij nog altijd vinden in MLN, mijn thuisbasis, voorderest ARG en Turken en binnenkort de top2000 reeks en daarna LL2013quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geachte Ieell,
Bedankt voor uw bijdragen aan PUB-SC.
Hopelijk zien wij elkaar nog in een andere SC.
Met vriendelijke groeten,
Ro-ald
A-J komt niet meer op FOK!.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat is er aan de hand mensjes
dat topic in pub van yvonnequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat is er aan de hand mensjes
Decibel kostte mij 180 euro..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerik meestal passoa,smirnoff ice of coebergh ofzo.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja op een hardstylefeest drink je meestal water![]()
Nee truequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig is dat niet elke week dan
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
Ik kan niet lang boos blijven op Uft. Ze weet wel waarom.
ja dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee truemaar was het helemaal waard
maar komt ook omdat ik later pas een kaartje 2e hands kocht, altijd duurder dan voorverkoop via het feest zelf.
Van mij mogen ze het dicht doen, als nb ook een db wordtquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
A-J stopt met FOK!.
En lees dit topic maar: PUB / Wat doen we met PUB?
Oh en link naar waar ze huilie doet en zegt dat ze stopt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
A-J stopt met FOK!.
En lees dit topic maar: PUB / Wat doen we met PUB?
Ja dat heb ik al een paar keer gezegd in dat topicquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het dicht doen, als nb ook een db wordt
Ze zei het op wa tegen mijquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh en link naar waar ze huilie doet en zegt dat ze stopt?
Dat ze geen dramatisch topic heeft geopend. Mja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze heeft een permban aangevraagd of zo
Ik wil ook niet dat jij stoptquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:18 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga niet stoppen met fok en al zeker geen permaban aanvragen.
Met wie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald ging de date niet lekker of wat?
Wat lievvvvvvvquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat jij stoptzou je missen..
A-J ..quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat ze geen dramatisch topic heeft geopend. Mja.
Ik heb geen date gehad met haar ze wilt niet date'enquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
A-J ..
Misschien ging de date kut en denkt ze 2x kut date gehad met een FOK!ker, ik stop er mee..
oh jammerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen date gehad met haar ze wilt niet date'en
Omdat ik te oud ben en ze date niet meer met FOK!kers.![]()
Ja ze zei deze week opeens misschien in 2013
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen date gehad met haar ze wilt niet date'en
Omdat ik te oud ben en ze date niet meer met FOK!kers.![]()
Ja ze zei deze week opeens misschien in 2013
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ja misschien.. daar koop je niks voor. Graag of niet!
Ja ach ja ik zie het wel tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Ze houdt je gewoon aan het lijntje roro
Ik val op 15 jarige zoals jijquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Snowbells het volgende:
Genoeg milfjes in OUD voor je roald
Ik vind Snow meer iemand die een jongen van 3/4 jaar ouder wil, maar 15jarige ja?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik val op 15 jarige zoals jij![]()
Nee grapje Snow
Weet niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je serieus nog steeds bezig met haar?
Dat vind jij jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
20 en 16 valt toch wel mee?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
20 en 16 valt toch wel mee?
Geef een ei aan mij ik wil de 2de duivenmeneer wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef AppelCake het volgende:
Mijn duiven hebben een ei gelegd.
Wat nu?
Sowieso ouderquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Snow meer iemand die een jongen van 3/4 jaar ouder wil, maar 15jarige ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |