Tuurlijk heb ik het wel gegeten, maar ik kan ze op 1 hand tellen gelukkig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er geen mening over hebben. Je hebt het nog nooit gegeten.
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef yvonne het volgende:
PUB / Wat doen we met PUB? kom daar eens heen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.
Wijst: daarheenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.
Zal wel aan Amsterdam liggen. Daar is de kwaliteit gewoon slecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het wel gegeten, maar ik kan ze op 1 hand tellen gelukkig.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel aan Amsterdam liggen. Daar is de kwaliteit gewoon slecht.
Jij moet het gewoon lekker vinden, dat moet gewoon weetje. Net zoals ik kaas en boerenkool lekker moet vinden. Het hoort er gewoon bij.quote:
Mwah, ik impliceer nergens dat het niet lekker was maar ik vind er gewoon simpelweg niks aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij moet het gewoon lekker vinden, dat moet gewoon weetje. Net zoals ik kaas en boerenkool lekker moet vinden. Het hoort er gewoon bij.
Ik vraag mij dan wel af wat jij dan echt lekker vindt om te eten. Wat is jouw lievelingseten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, ik impliceer nergens dat het niet lekker was maar ik vind er gewoon simpelweg niks aan.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af wat jij dan echt lekker vindt om te eten. Wat is jouw lievelingseten?
Ja ik ben simpelweg niet het type dat buiten eet, ik prefeer liever een avondmaaltijd dan zo'n döner.quote:
Ja maar wat voor avondeten? Dan ben ik wel benieuwd wat je echt lekker vindt om te eten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben simpelweg niet het type dat buiten eet, ik prefeer liever een avondmaaltijd dan zo'n döner.
wat vind jij thuis dan lekker om te eten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben simpelweg niet het type dat buiten eet, ik prefeer liever een avondmaaltijd dan zo'n döner.
Ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar wat voor avondeten? Dan ben ik wel benieuwd wat je echt lekker vindt om te eten.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
Verdomme OV. Hier kan ik toch niets mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |