helemaal niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er mis met je smaakpapillen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker doner met poepbacterien
Ik neem meestal ook de kipdöner maar er zijn zaken die echt hele lekkere kalfs hebben die veel lekkerder is dan de kip. In Den Haag bijvoorbeeld tussen spui en Chinatown.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Liefst geen, maar soms doe ik er sla doorheen. Ojah tevens het liefst kipdoner.
hizmet in Eindhoven die moet je.proberenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem meestal ook de kipdöner maar er zijn zaken die echt hele lekkere kalfs hebben die veel lekkerder is dan de kip. In Den Haag bijvoorbeeld tussen spui en Chinatown.
Wel veel proteïne door de mannensappen in de knoflooksaus hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker doner met poepbacterien
zijn al topics over in FBquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Krijgen jullie op de FP alleen die HI reclameals je ergens op klikt?
Ik krijg mijn proteïnes wel op een andere manier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel veel proteïne door de mannensappen in de knoflooksaus hoor.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg mijn proteïnes wel op een andere manier.
Ga het land uit!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind kroketten niet heel erg lekker.
Owquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn al topics over in FB
We weten allemaal hoe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg mijn proteïnes wel op een andere manier.
Neh. Ik vind het wel lekker maar niet heel erg lekker. Niet zo van; 'whoa ik heb echt trek in een kroket ik ga er nu een halen/maken.'quote:
dat idee heb ik dus met donerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neh. Ik vind het wel lekker maar niet heel erg lekker. Niet zo van; 'whoa ik heb echt trek in een kroket ik ga er nu een halen/maken.'
Doe mij maar een broodje hamburger met een gebakken ei. Dat is pas echt smullen.
Dit is de eerste keer dat ik van iemand hoor die kroketten niet zo lekker vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neh. Ik vind het wel lekker maar niet heel erg lekker. Niet zo van; 'whoa ik heb echt trek in een kroket ik ga er nu een halen/maken.'
Doe mij maar een broodje hamburger met een gebakken ei. Dat is pas echt smullen.
Ik vind het wel lekker hoor, maar met keuzes zal het in de meeste gevallen niet het broodje kroket worden. Als je mij bijvoorbeeld zon schaal partymix geeft met allemaal van die dingen, zou ik het laatste kiezen voor de kroket. Ik vind die andere dingen, zelfs die bami dingen, gewoon lekkerder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik van iemand hoor die kroketten niet zo lekker vind
Oke,meestal blijven juist die bamischijfjes of nasischijfjes juist over omdat de meeste die niet echt lekker vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor, maar met keuzes zal het in de meeste gevallen niet het broodje kroket worden. Als je mij bijvoorbeeld zon schaal partymix geeft met allemaal van die dingen, zou ik het laatste kiezen voor de kroket. Ik vind die andere dingen, zelfs die bami dingen, gewoon lekkerder.
Dan heb je geluk als ik er ben. Dan gaan ze wel op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke,meestal blijven juist die bamischijfjes of nasischijfjes juist over omdat de meeste die niet echt lekker vinden.
Juist. Die knipoog was nergens voor nodig toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eieren, zuivel, noten, vis en vlees.
Was gewoon om het wat duidelijker te maken dat we het weten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Juist. Die knipoog was nergens voor nodig toch?
Tuurlijk heb ik het wel gegeten, maar ik kan ze op 1 hand tellen gelukkig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er geen mening over hebben. Je hebt het nog nooit gegeten.
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef yvonne het volgende:
PUB / Wat doen we met PUB? kom daar eens heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |