geen van beidenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Dimens het volgende:
Een boordje Döner met heel veel vlees en zonder/weinig groente of een broodje Döner met iets minder vlees en veel groenten?
Liefst geen, maar soms doe ik er sla doorheen. Ojah tevens het liefst kipdoner.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Dimens het volgende:
Een boordje Döner met heel veel vlees en zonder/weinig groente of een broodje Döner met iets minder vlees en veel groenten?
helemaal niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er mis met je smaakpapillen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker doner met poepbacterien
Ik neem meestal ook de kipdöner maar er zijn zaken die echt hele lekkere kalfs hebben die veel lekkerder is dan de kip. In Den Haag bijvoorbeeld tussen spui en Chinatown.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Liefst geen, maar soms doe ik er sla doorheen. Ojah tevens het liefst kipdoner.
hizmet in Eindhoven die moet je.proberenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem meestal ook de kipdöner maar er zijn zaken die echt hele lekkere kalfs hebben die veel lekkerder is dan de kip. In Den Haag bijvoorbeeld tussen spui en Chinatown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |