wel tegen aangeschoten aan dan want het is tegenwoordig allemaal zo duurquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij gewoon lekker normaal indrinken en dan gewoon alsnog naar de discotheek/kroeg om daar nog wat meer te drinken
Precies jij weet hoe het werktquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel tegen aangeschoten aan dan want het is tegenwoordig allemaal zo duur
meestal probeer ik het toch wel te beperken tot 25/30 euroquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie kwijt aan een gemiddeld stapavondje?
Ligt eraan... maar nooit meer dan 30 euro, kom altijd gemiddeld uit op 10 euroquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
stond daar net niet nog 20 euro of word ik gek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ligt eraan... maar nooit meer dan 30 euro, kom altijd gemiddeld uit op 10 euro
Hier is iedereen van het indrinken
Klopt had het veranderd...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stond daar net niet nog 20 euro of word ik gek?
oh gelukkig ik word niet gekquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt had het veranderd...want dat is eigenlijk als ik hier uit ga... stel ik ga Haarlem of Amsterdam ben ik vaak wel wat meer kwijt...
Hier in de lokale kroeg/discotheek ben ik met 10 euro vaak klaar
Yupquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh gelukkig ik word niet gek
Die afzetters verplichten ons om in te drinken
Gewoon voordrinken ja toch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Of andersom.. door die indrinkers moeten ze veel meer vragen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh gelukkig ik word niet gek
Die afzetters verplichten ons om in te drinken
Het is maar net hoe je het ziet inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of andersom.. door die indrinkers moeten ze veel meer vragen.
Meestal als we gaan indrinken drink ik zelf bier en sambuca..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat drink jij dan altijd?
Dat heb ik ook, bij zo een feest ben ik echt een fortuin kwijtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Ro-ald het volgende:
Nee als ik uitga zou het niet meer dan 30 euro zijn.
Maar bij een hardstyle festival zou het rond de 30/40/50 euro zijn drinken/eten/muntjes.
En dan ook nog ticket meestal rond de 50 euro.
lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal als we gaan indrinken drink ik zelf bier en sambuca..
maar een baco ofzo vind ik ook wel lekker!
Ook allemaal goed te doen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerik meestal passoa,smirnoff ice of coebergh ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bij elkaar ben je meestal wel rond de 80 euro kwijt ticket meegerekend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, bij zo een feest ben ik echt een fortuin kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |