quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou alsof ik daar blij mee moet zijn
Behalve ik slaapt er niks met een piemel in mijn bed
Jaaa en nu uitleg geven aan je moederquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik moest zo hard lachen
die werkt gelukkig nuquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaaa en nu uitleg geven aan je moeder
Heey Flipsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat die tt ook al te bekijken :"))))))))) wat voor leven leidt je dan)))))))
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lees alleen maar meet dit meet zus meet zo inderdaad
Hai ro-aldquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey Flips![]()
Ja meets moeten wel leuk blijven en niet 3 per maand of zo
zoveel meets zou ik in ieder geval geen tijd/zin voor hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar halen ze de tijd vandaan zou je denken
Ja beetje minder wel,haten is een groot woordquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai ro-aldhaat je vrouwen al een beetje minder?
En dat ook ja, beetje spontaan blijven enzo
Nee, 1 in de zoveel tijd is leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Taexon het volgende:
Hey Flips!
[..]
zoveel meets zou ik in ieder geval geen tijd/zin voor hebben
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja beetje minder wel,haten is een groot woord![]()
Ze verzinnen voor alles een meet![]()
En het is zogenaamd een grote familie
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik.maar wel fijn even goed.
Ja dat dus. Zo van OH IK HEB ZIN IN MONOPOLY ZULLEN WE EEN MONOPOLY MEET HOUDEN.
Sorry mono, jou bedoel ik niet.![]()
Een grote kliek ja
bij deze gaan we een meet houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil ook 18 december naar Serious Request in Enschede.
Maar dan ga ik ook niet meteen een meet verzinnen
Dat dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaadBedoel met elkaar afspreken hoeft niet meteen een meet te worden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij deze gaan we een meet houden
Jaaaa wintereftelingquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohjaaa en dan gaan we de week ern naar de efteling_____!!!
En dan ook nog een meet in Hoorn en daarna Nijmegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohjaaa en dan gaan we de week ern naar de efteling_____!!!
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - Hoorn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - Hoorn
![]()
![]()
MetzenalleaandeduplotafelzittenbijeenwillikeurigeC&A Meetquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
![]()
![]()
Oke wanneer gaan we dat dan doen enzo ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb weer eens zin om uit te gaan enzo
Wanneer het volgende Frisfeest is enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke wanneer gaan we dat dan doen enzo ?
oke dat is goed dan enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wanneer het volgende Frisfeest is enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
oke dat is goed dan enzo
hahaha nee bij uitgaan hoort drank enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
flink indrinkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nee bij uitgaan hoort drank enzo
zodat je uiteindelijk geeneens meer zin hebt om de deur uit te gaan enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tot we erbij neervallenenzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
zodat je uiteindelijk geeneens meer zin hebt om de deur uit te gaan enzo
ja en dan wat op de bank gaan zitten FOK!enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan wat op de bank gaan zitten FOK!en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |