Functioneert hij verder wel normaal? Belemmeren die 5 jointjes per dag zijn leven?quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Babela het volgende:
Hij is 22 ik ben 20. Hij studeert nog, maar zodra hij thuiskomt gaat hij blowen. En weekends zodra ie uit bed komt.
Hahahahahaquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Babela het volgende:
Ja hij functioneert wel normaal. Alleen valt er minder goed met hem te praten want hij is zo zweverig als de pest. Het ene moment word hij chagerijnig en het andere moment vind hij alles grappig.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Babela het volgende:
Ja hij functioneert wel normaal. Alleen valt er minder goed met hem te praten want hij is zo zweverig als de pest. Het ene moment word hij chagerijnig en het andere moment vind hij alles grappig.
Aan jou om af te wegen of de rest nog wat waard is als het op seksueel vlak niet meer werkt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Babela het volgende:
Ik denk niet dat je 1 2 3 even bij je vriend(in) weggaat als het eenmaal zover is. Als je namelijk voor de rest wel gelukkig bent en het samen leuk hebt ..
Ja natuurlijk! .....quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Life2.0 het volgende:
Maar ga je dan voor hem staan, naakt, en wachten tot er iets gebeurd
en waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! .....
Zelfs als zou ik om hem heen dansen zoals de afrikanen doen of met de benen wijd op bed ga liggen zou het hem nog niks doen
quote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Babela het volgende:
Tuurlijk is het veel! Iemand die 5 flessen alcohol per dag drinkt, is toch ook een alcoholist. Hij is gewoon verkeerd bezig. TS moet hem gewoon eens aanspreken. Die schaap moet eens bijgebracht worden wat hij met zijn lichaam en zijn vriendin doet. Sommige jeugdigen. Zuipen en smoken tot ze erbij neervallen. Wat een toekomst.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef standbyme het volgende:
Is 5 joints per dag niet te veel van het goede? Vind ik iig wel.. Ik zou eens heel goed met hem gaan praten en zeggen wat je hier ook neer hebt gezet. Als er geen verandering komt, dan zou ik hem een soort van ultimatum geven en als dat zelfs geen werking heeft op hem, dan zou ik er een punt achter zetten..
Dus... Wat wil je nu nog horen van ons?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Babela het volgende:
Ja alleen het probleem is dan weer dat ik echt gelijk nadat hij uit bed komt met hem moet gaan praten anders istie al weer stoned en reageert hij niet normaal.
Wat dus betekent dat ik met hem moet praten terwijl hij een ochtendhumeur heeft en nog geen eens koffie heeft gehad stel je voor!
Eeeeeeeen verder zijn er geen mogelijkheden om nuchter met hem te praten.
Wij wonen niet samen. Ik ben 2 nachten in de week standaard bij hem, alleen de laatste tijd vaak bijna de hele week omdat hij dat zelf graag wou.quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef RickJamez het volgende:
Praat met hem, eerlijkheid is t belangrijkste in n relatie.
Ik neem aan dat jullie samen wonen.
Sommige mensen willen af en toe gewoon wat tijd voor hun zelf.
Samenwonen is best zwaar voor sommige mensen.
Het zal vast niet zijn bedoeling zijn .
Ik woon nog niet samen op dit moment maar als ik aan t gamen ben doe ik dat als mijn vriendin thuis omdat ik dan lekker mezelf kan zijn zonder commentaar.
Behalve als ik samen speel met me vriendin ma dat is wat anders.
Probeer ànders ook samen te spelen misschien vind je t zelf ook leuk.
Hij wil me niet kwijt.. Maar als ik er voorzichtig over begin dan zegt ie ook net zo goed dat als ik hem niet accepteer zoals hij is dat ik dan maar weg moet gaan.. En een paar uur later kruipt ie weer bij me en zegt dat ie van me houd..quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef mega-worstje het volgende:
Praat er met hem over. Heb je al eens gevraagd wat hij ervan vindt als jij niet meer in zijn leven bent?
Of het door zn wietgebruik komt. Dat er verandering kan komen.. Weet ik veel, alleen met mensen erover praten en hun meningen horen helpt me al veelquote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
Dus... Wat wil je nu nog horen van ons?
Dan zeg je dat die godverdomme eens van zn luie reet komt en jou eens moet laten merken hoeveel die van je houd, en anders koop je een anale plug, doe je er een briefje bij met nu kun je jezelf in je reet nemen en leg je dat op zn bed en kom je nooit meer terug.quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij wil me niet kwijt.. Maar als ik er voorzichtig over begin dan zegt ie ook net zo goed dat als ik hem niet accepteer zoals hij is dat ik dan maar weg moet gaan.. En een paar uur later kruipt ie weer bij me en zegt dat ie van me houd..
[..]
Of het door zn wietgebruik komt. Dat er verandering kan komen.. Weet ik veel, alleen met mensen erover praten en hun meningen horen helpt me al veel
Je kan weinig bij een partner waar je niet mee kunt praten. Als je niet eens normaal kunt communiceren houdt het op.quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Babela het volgende:
[..]
Of het door zn wietgebruik komt. Dat er verandering kan komen.. Weet ik veel, alleen met mensen erover praten en hun meningen horen helpt me al veel
Waarom aansporen uit elkaar te gaan? Wat is dat nou voor onzin?quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan weinig bij een partner waar je niet mee kunt praten. Als je niet eens normaal kunt communiceren houdt het op.
Dat maakt t nog makkelijker voor jou.quote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef Babela het volgende:
[..]
Wij wonen niet samen. Ik ben 2 nachten in de week standaard bij hem, alleen de laatste tijd vaak bijna de hele week omdat hij dat zelf graag wou.
Gamen doen we zowiezo al samen. Heb altijd mijn laptop mee en gelukkig spelen we dezelfde games. Dus dat doen we al genoeg..
Aansporen tot actie/verandering...quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef redcapman het volgende:
[..]
Waarom aansporen uit elkaar te gaan? Wat is dat nou voor onzin?
Waar lees je dat ik zoiets aanspoor?quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef redcapman het volgende:
[..]
Waarom aansporen uit elkaar te gaan? Wat is dat nou voor onzin?
Is dit een gedicht?quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef RickJamez het volgende:
Praat met hem, eerlijkheid is t belangrijkste in n relatie.
Ik neem aan dat jullie samen wonen.
Sommige mensen willen af en toe gewoon wat tijd voor hun zelf.
Samenwonen is best zwaar voor sommige mensen.
Het zal vast niet zijn bedoeling zijn .
Ik woon nog niet samen op dit moment maar als ik aan t gamen ben doe ik dat als mijn vriendin thuis omdat ik dan lekker mezelf kan zijn zonder commentaar.
Behalve als ik samen speel met me vriendin ma dat is wat anders.
Probeer ànders ook samen te spelen misschien vind je t zelf ook leuk.
Laat het hem wel weten wat je dwars zit.
Mensen kunne dat niet ruike.
Lage dosis cannabis verhoogt het verlangen en de lichamelijke gevoeligheid. Dan is het dus nog leuk en mooi. Bij langdurig gebruik (5 jointjes per dag...) heeft het juist een negatief effect op seksueel gebied; het vermindert de behoefte aan seks en volgens mij leidt/kan het leiden tot een lager testosteronniveau.quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef redcapman het volgende:
Hoe kan wiet nou in godsnaam minder seksbehoefte veroorzaken.
Mn broer is precies t zelfde. Die blowt van sochtends in zn bed tot savonds in bed. Echt ongelooflijk, en maar blijven zeggen dat t geen reet uitmaakt, maar ondertussen voert die geen hol uit, en gaat die mentaal zo ook ongeveer naar de klote. Maar je kunt er inderdaad niks van zeggen of met ze praten.quote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef Babela het volgende:
Het enigste wat ik van hem verlang is kappen met de wiet. Dat zou een grote verbetering zijn in onze relatie. Het rotte is, wat ik trouwens ook vaak lees op het internet van anderen, dat mensen die verslaafd zijn het zelf vaak niet zien. Ook hij zegt als ik erover begin dat hij niet verslaafd is, en dat wiet niks met je doet op lange termijn. Hij probeert het altijd goed te praten, hij heeft het zelf volgens mij niet eens door
Haha ja dat zal goedkomen !quote:Op maandag 19 november 2012 23:25 schreef redcapman het volgende:
TS, zodra hij weer wiet rookt, moet hij de joint uit zijn mond grijpen en er snel mee wegrennen. Ren het huis uit, want hij zal jou achtervolgen om de joint terug te pakken. Dan komt een grote achtervolging over de straten met de volgende muziek:
Nee natuurlijk kan je dat niet. Het lukt je niet eens om met hem te neuken, wat denk je nou?quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Babela het volgende:
Kan ik hem niet in een afkickkliniek stoppen?
Precies. Als ze bij hem zou blijven zit je met iemand waar je geen ruk aan hebt, maar uiteindelijk loopt dit toch wel op de klippen, als ze er geen punt achter zet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:10 schreef Av- het volgende:
Dumpen die drugshond. Dat soort figuren heb je echt geen fuck aan. Ook lekker toekomstperspectief papa die altijd stoned is en thuis uitkering loopt te trekken.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee natuurlijk kan je dat niet. Het lukt je niet eens om met hem te neuken, wat denk je nou?
Ha nee niet eens. Betwijfel of ik hier serieus op ga reageren maar ach. Ik ben zelfs beginnend model. ( no joke)quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar TS ben je dik of lelijk of zo?
Zeggen dat hij gaat stoppen is erg makkelijk. Het werkelijk doen als je zo gewend bent elke dag te blowen een stuk lastiger. Kans op 'terugval' is bij wietgebruikers ook erg groot omdat het hier in NL zo sociaal acceptabel is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Babela het volgende:
Heb inmiddels met meneer gesproken en hem uitgelegd dat zijn wietgebruik mij erg begon te irriteren en het toch echt tussen ons kwam te staan. Wonder boven wonder kwam hij zelf met het voorstel om nieuwjaarsdag 2013 te stoppen. Ik had eerder verwacht dat hij boos zou worden maar niet dus. Nu alleen nog hopen dat hij het ook nog echt gaat doen want hij heeft wel vaker beloftes gegeven over het stoppen met blowen, dus ik blijf skeptisch..
Maar we'll see. In ieder geval erg bedankt voor alle reacties die jullie geplaatst hebben, het heeft me toch wel even tot die stap gezet om het echt duidelijk te maken dat het zo niet verder kan. Wat mij betreft mag er nu wel een slotje op dit topic.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen als jullie mij begin 2013 weer terug zien komen met een janktopic over dat ik weer single ben weten jullie genoeg.
Was een serieuze vraag, want als je naakt voor hem gaat staan moet er toch een belletje bij hem gaan rinkelen, als je wel gewoon mooi bent.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:44 schreef Babela het volgende:
[..]
Ha nee niet eens. Betwijfel of ik hier serieus op ga reageren maar ach. Ik ben zelfs beginnend model. ( no joke)
Als hij het al tot die datum voor zich uitschuift, hoef je denk ik ook niet te wachten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Babela het volgende:
Heb inmiddels met meneer gesproken en hem uitgelegd dat zijn wietgebruik mij erg begon te irriteren en het toch echt tussen ons kwam te staan. Wonder boven wonder kwam hij zelf met het voorstel om nieuwjaarsdag 2013 te stoppen. Ik had eerder verwacht dat hij boos zou worden maar niet dus. Nu alleen nog hopen dat hij het ook nog echt gaat doen want hij heeft wel vaker beloftes gegeven over het stoppen met blowen, dus ik blijf skeptisch..
Maar we'll see. In ieder geval erg bedankt voor alle reacties die jullie geplaatst hebben, het heeft me toch wel even tot die stap gezet om het echt duidelijk te maken dat het zo niet verder kan. Wat mij betreft mag er nu wel een slotje op dit topic.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen als jullie mij begin 2013 weer terug zien komen met een janktopic over dat ik weer single ben weten jullie genoeg.
en dat geloof je zelf, hoop het niet voor je.quote:Wonder boven wonder kwam hij zelf met het voorstel om nieuwjaarsdag 2013 te stoppen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:31 schreef Bill_E het volgende:
Wat doe je bij zo'n loser, zal ook een aardige duit kosten al dat blowen.. Zoek iemand met een toekomst.
WTF, dan pasquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Babela het volgende:
Wonder boven wonder kwam hij zelf met het voorstel om nieuwjaarsdag 2013 te stoppen.
Probeer hem te helpen hiermee. Ik weet dat het stom klinkt (en in weze is dat het ook). Maar misschien is dit zijn dieptepunt? Wie weet kan jij hem helpen om hier uit te komen. Samen sta je sterkquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Babela het volgende:
Ja alleen het probleem is dan weer dat ik echt gelijk nadat hij uit bed komt met hem moet gaan praten anders istie al weer stoned en reageert hij niet normaal.
Wat dus betekent dat ik met hem moet praten terwijl hij een ochtendhumeur heeft en nog geen eens koffie heeft gehad stel je voor!
Misschien heeft hij door het blowen erectieproblemen gekregen en schaamt hij zich hiervoor? Heb je daar iets van gemerkt?quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Babela het volgende:
had hij eerst niet.. Het liefst deed ie het 4 keer per dag.. Maar het is echt sinds het blowen dat het gestaag naar beneden is gegaan..
Wietgebruik kan erectieproblemen veroorzaken.quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef redcapman het volgende:
Hoe kan wiet nou in godsnaam minder seksbehoefte veroorzaken.
Chanteren aanmoedigenquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Dat maakt t nog makkelijker voor jou.
Zeg hem gewoon dat je liever thuis blijft voordat jullie het hebben besproken wat je dwars zit.
Je hebt hem waarschijnlijk teveel verwent en hij is er misschien zeker van dat je hem niet zal verlaten .
Als je je hem chanteert met thuis blijven zonder contact tot je hem heb gesproken ofzo zal hij wel bijkomen voorlopig
Wees slim, en probeer hem zo goed mogelijk te steunen als hij gestopt is. Probeer zoveel mogelijk ruzies te ontwijken, zodat hij de kans heeft er echt een punt achter te zetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Babela het volgende:
Ik neem aan dat hij tot die tijd wel bezig is met minderen, dat zou wel een minimale eis zijn denk ik.quote:
Dat mag ik echt wel hopen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij tot die tijd wel bezig is met minderen, dat zou wel een minimale eis zijn denk ik.
Meid. Goed dat je het hem duidelijk hebt gemaakt. De bal ligt nu bij hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Babela het volgende:
De prachtige ik ga stoppen, je hebt gelijk, ik ga dan en dan stoppen(een eindje de toekomst in), hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Babela het volgende:
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef okiokinl het volgende:
ik vrees dat het je problem niet gaat oplossen, als hij stopt.
ik blow elke dag en heb nog nooit minder zin in sex gekregen daarvan.
Heb ook geen last gehad met mijn libido toen ik nog blowde, ik kwam ook wel aan de 5 blowtjes op een dag, wel meer ook regelmatig. Ook mijn partner blowde(iets minder, maar nogsteeds een aantal per dag) en die had ook gewoon zin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Ik heb acht jaar dagelijks geblowd, en mijn sekslust is niet meer of minder geworden sinds ik gestopt ben.
Hier hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ook geen last gehad met mijn libido toen ik nog blowde, ik kwam ook wel aan de 5 blowtjes op een dag, wel meer ook regelmatig. Ook mijn partner blowde(iets minder, maar nogsteeds een aantal per dag) en die had ook gewoon zin.
hij heeft naar mijn idee geen erectieproblemen want als hij wel wil dan staat ie ook binnen een seconde overendquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Misschien heeft hij door het blowen erectieproblemen gekregen en schaamt hij zich hiervoor? Heb je daar iets van gemerkt?
en na 4 seconden wordt hij weer slap want is hij klaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef Babela het volgende:
[..]
hij heeft naar mijn idee geen erectieproblemen want als hij wel wil dan staat ie ook binnen een seconde overend
Is er misschien een psychologische reden? Stress? Iets wat mis is in je relatie? Als je 5 joints op een dag rookt is er meestal wel iets mis met je. Meestal zit je dan echt in de put.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef Babela het volgende:
[..]
hij heeft naar mijn idee geen erectieproblemen want als hij wel wil dan staat ie ook binnen een seconde overend
hij heeft last van depressiviteit en kropt veel op. is wel naar psychologen geweest maar dat weigert hij nu, ook het slikken van pillen. daarom blowt hij ook zoveel denk ik want praten doet hij nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is er misschien een psychologische reden? Stress? Iets wat mis is in je relatie? Als je 5 joints op een dag rookt is er meestal wel iets mis met je. Meestal zit je dan echt in de put.
Even om die mogelijkheid af te dekken: krijg je wel aandacht van andere mannen? En zo ja, hoe reageert hij daar dan op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef Babela het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Redbullkid het volgende:
Als je 5 joints op een dag rookt is er meestal wel iets mis met je. Meestal zit je dan echt in de put.
Nee? Dus als je 22 bent en je blowt elke dag 5 joints, (zoals TS het verwoord doelt het duidelijk op verslaving) dan is er niks mis met je? Dan heb je echt wel psychologische problemen. TS heeft al toegegeven dat ik gelijk heb. Waarom dan ontkennen? Blow jij ook elke dag zoveel?quote:
Dan word hij ziekelijk jaloers, mag ook niet alleen op stap van m. als ik dat wel doe word ik twee dagen intensief verhoordquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Even om die mogelijkheid af te dekken: krijg je wel aandacht van andere mannen? En zo ja, hoe reageert hij daar dan op?
Sommigen zullen uiteraard problemen hebben. Maar stellen dat feitelijk iedereen die 5 joints per dag rookt psychische problemen heeft is gewoon heel erg simpel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee? Dus als je 22 bent en je blowt elke dag 5 joints, (zoals TS het verwoord doelt het duidelijk op verslaving) dan is er niks mis met je? Dan heb je echt wel psychologische problemen. TS heeft al toegegeven dat ik gelijk heb. Waarom dan ontkennen? Blow jij ook elke dag zoveel?
Ik ben geen anti blower btw, doe het zelf ook regelmatig. Maar niet zoveel iig.
Oh, je bent beginnend model blijkbaar (gamen die tegenwoordig ook al dan? In mijn tijd zag je geen enkele vrouw in de buurt van een computer, laat staan een knappequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Babela het volgende:
Dan word hij ziekelijk jaloers, mag ook niet alleen op stap van m. als ik dat wel doe word ik twee dagen intensief verhoord
Nja als je ouder bent dan 20 en je rookt elke dag 5 joints, dan kan je mij niet vertellen dat je dat doet omdat je het leuk vind.. Dan zit er echt wel een andere reden achter. Dan ben je trouwens ook wel echt een idioot. Waarom jezelf pushen om er 5 te moeten roken voor hetzelfde effect?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommigen zullen uiteraard problemen hebben. Maar stellen dat feitelijk iedereen die 5 joints per dag rookt psychische problemen heeft is gewoon heel erg simpel.
dat helpt je libido helemaal niet naar de tyfus, bij veel mensen zelfs het tegenovergestelde, die krijgen meer zin van blowen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef HyperViper het volgende:
Een nare bijwerking van erg veel wiet roken.. Ik ken het. Gelukkig doe ik het nu nog nauwelijks, maar dit probleem gaat niet weg door te praten. Je libido wordt compleet naar de tyfus geholpen als je elke dag blowt. Ik zou zeggen kiezen of delen.
O nee? Rook maar eens dagelijks 3 gram weg. Let jij maar eens op hoe je libido totaal de vernietiging in gaat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dat helpt je libido helemaal niet naar de tyfus, bij veel mensen zelfs het tegenovergestelde, die krijgen meer zin van blowen.
Nee. Het is de grote hoeveelheid wiet.quote:ik denk dat TS meer moet denken aan dingen als; is ie wel gelukkig met zn werk? of met zn huiselijke / werk leventje, langdurig vaste vriendin. de sleur gaat nogal snel in zoiets zitten. en ze zegt dat ie gelijk als ie thuiskomt van werk, gaat blowen en in het weekend de hele dag. dat klinkt toch wel ongelukkig.
Dat kan zo zijn maar als je meer dan 2 gram per dag rookt gaat dat niet meer op. Ik heb het in mijn leven meerdere keren van dichtbij meegemaakt. Wiet beïnvloed wel degelijk je libido en je levenslust, met name bij grote hoeveelheden.quote:mensen denken vaak dat blowen een oorzaak van van alles is, maar ik denk dat het meestal een reactie op iets is.
Wat een triest mannetje zeg. Blijkbaar heeft hij ook al geen vertrouwen in je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Babela het volgende:
[..]
Dan word hij ziekelijk jaloers, mag ook niet alleen op stap van m. als ik dat wel doe word ik twee dagen intensief verhoord
Het klinkt wel als een echte catch ja, alles bij elkaar. Wat is het, heeft -ie een pik van 25cm die vloeibaar goud spuit ofzo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat een triest mannetje zeg. Blijkbaar heeft hij ook al geen vertrouwen in je.
Pushen? niet leuk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nja als je ouder bent dan 20 en je rookt elke dag 5 joints, dan kan je mij niet vertellen dat je dat doet omdat je het leuk vind.. Dan zit er echt wel een andere reden achter. Dan ben je trouwens ook wel echt een idioot. Waarom jezelf pushen om er 5 te moeten roken voor hetzelfde effect?
Je weet dat iedereen er anders op reageert he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
O nee? Rook maar eens dagelijks 3 gram weg. Let jij maar eens op hoe je libido totaal de vernietiging in gaat.
Het is anders. Als je soms blowt is het goed voor je libido, als je er 5 per dag blowt dan werkt het juist de andere richting op. Je word gevoeliger voor problemen die je meemaakt in je leven, en dingen komen dan harder aan. En dit sloopt je libido.. Bigtime..quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dat helpt je libido helemaal niet naar de tyfus, bij veel mensen zelfs het tegenovergestelde, die krijgen meer zin van blowen.
ik denk dat TS meer moet denken aan dingen als; is ie wel gelukkig met zn werk? of met zn huiselijke / werk leventje, langdurig vaste vriendin. de sleur gaat nogal snel in zoiets zitten. en ze zegt dat ie gelijk als ie thuiskomt van werk, gaat blowen en in het weekend de hele dag. dat klinkt toch wel ongelukkig.
mensen denken vaak dat blowen een oorzaak van van alles is, maar ik denk dat het meestal een reactie op iets is.
Klopt. Maar ik heb het ook over grote hoeveelheden. Ik ben het met je eens dat het niet hoéft te zijn. Maar het is zeer zéér aannemelijk. En ik wil wiet ook niet afschilderen als een slechte drug, het is een prima drug. Maar met deze grote hoeveelheden kunnen dit soort dingen gebeuren, de kans is zeer groot. En deze symptomen ontwikkelen zich ook niet in een paar weken, je moet systematisch veel roken om dit te bereiken. Ik heb het vaak gezien en zelf gevoeld in de tijd dat ik nog veel blowde. Nogmaals, ik geef toe dat dit niet het probleem hoeft te zijn.. Maar zoals ik het lees is dit echt het probleem, precies zoals zij vertelt ken ik het. Staat er een prachtige vrouw naast je maar je voelt niks. Zijn routine is het enige wat telt en daar wil hij niet van afwijken. (zonde van de buzzz)quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen er anders op reageert he?
Jij snapt mijn punt niet. En aan je reactie te zien, ga ik dit ook niet verder toelichten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pushen? niet leuk?
Sommige mensen roken 2 pakjes peuken op een dag, sommige mensen roken een half pakje.
Sommige mensen roken 1 dikke joint, sommigen verdelen dat over 3 jointjes. Wat ben jij ontzettend kortzichtig.
Pareltje hoor meid, echt iemand om voor te blijven hangen in je relatie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als het niet zo verdomde trieste relatie was waar TS in is verzeild geraakt had ik er ook om moeten lachen. Ik snap TS echt niet. Denkt ze werkelijk dat dit het beste is wat ze kan krijgen?quote:
Dat weten we niet want ze heeft nog steeds geen pics gepost.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als het niet zo verdomde trieste relatie was waar TS in is verzeild geraakt had ik er ook om moeten lachen. Ik snap TS echt niet. Denkt ze werkelijk dat dit het beste is wat ze kan krijgen?
Misschien is het zelf wel zo'n kwarkzak. Dan kun je het die jongen niet kwalijk nemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat weten we niet want ze heeft nog steeds geen pics gepost..
Ja oke, als ze zo`n fatty is dan moet ze vooral bij hem blijven, maar ik mag hopen dat met een stel tieten, een beetje lang haar en een kont ze alles kan krijgen > een stonehead.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat weten we niet want ze heeft nog steeds geen pics gepost..
ja okee als je het hebt over 3 gram per dag roken.... dat is echt belachelijk. maar deze jongen rookt 5 blowtjes per dag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
O nee? Rook maar eens dagelijks 3 gram weg. Let jij maar eens op hoe je libido totaal de vernietiging in gaat.
[..]
Nee. Het is de grote hoeveelheid wiet.
[..]
Dat kan zo zijn maar als je meer dan 2 gram per dag rookt gaat dat niet meer op. Ik heb het in mijn leven meerdere keren van dichtbij meegemaakt. Wiet beïnvloed wel degelijk je libido en je levenslust, met name bij grote hoeveelheden.
En ik ben pro wiet, doe het zelf ook nog wel. Maar onderschat het niet. Je bouwt gewenning en een routine op als je het dagelijks doet en dat beïnvloed vrijwel alles. Subtiel en langzaam maar het gebeurd wel.
Het is verstandig voor de TS om hem eerst volledig te laten stoppen met wiet. Kijk wat dat voor een effect heeft op zijn houding, humeur en libido. Je zal zien dat ik gelijk heb. Mocht dat niet het probleem zijn kun je altijd nog graven naar de bron. Maar ik weet vrijwel zeker dat dit de bron is.
Vaak zal je wel gelijk hebben, maar niet altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb het ook over grote hoeveelheden. Ik ben het met je eens dat het niet hoéft te zijn. Maar het is zeer zéér aannemelijk. En ik wil wiet ook niet afschilderen als een slechte drug, het is een prima drug. Maar met deze grote hoeveelheden kunnen dit soort dingen gebeuren, de kans is zeer groot. En deze symptomen ontwikkelen zich ook niet in een paar weken, je moet systematisch veel roken om dit te bereiken. Ik heb het vaak gezien en zelf gevoeld in de tijd dat ik nog veel blowde. Nogmaals, ik geef toe dat dit niet het probleem hoeft te zijn.. Maar zoals ik het lees is dit echt het probleem, precies zoals zij vertelt ken ik het. Staat er een prachtige vrouw naast je maar je voelt niks. Zijn routine is het enige wat telt en daar wil hij niet van afwijken. (zonde van de buzzz)
Jouw punt is overtrokken, ondoordacht, irreëel en lichtelijk zwakzinnig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij snapt mijn punt niet. En aan je reactie te zien, ga ik dit ook niet verder toelichten.
hij rookt 2 gram per dag, anderhalve dagquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja okee als je het hebt over 3 gram per dag roken.... dat is echt belachelijk. maar deze jongen rookt 5 blowtjes per dag.
Zij is dus wel van waarde voor hem, als hij zo jaloers is. Hij is dus wel bang haar kwijt te raken.. Is geen negatief punt in deze vind ik..quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pareltje hoor meid, echt iemand om voor te blijven hangen in je relatie.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien is het zelf wel zo'n kwarkzak. Dan kun je het die jongen niet kwalijk nemen natuurlijk.
Users als jou maken het zo moeilijk voor mij om me netjes te houden buiten KLBquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan kan hij maar beter blijven blowen.
Boh, wat geeft hij per maand uit aan cannabis? Zo'n 500-600 euro?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Babela het volgende:
[..]
hij rookt 2 gram per dag, anderhalve dag
Inderdaad. Dan is hij niet het probleem in deze kwestie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan kan hij maar beter blijven blowen.
okee dan komt het misschien wel door het blowen. verbazend hoeveel wiet sommigen wegwerken op een dag. met normale coffeeshop wiet doe ik een week met 1 gram..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Babela het volgende:
[..]
hij rookt 2 gram per dag, anderhalve dag
Aangezien meneer bijna geen geld heeft en toch wel zoveel blowt leent hij van vrienden en van mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boh, wat geeft hij per maand uit aan cannabis? Zo'n 500-600 euro?
Sgup 'm d'r uut.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Babela het volgende:
[..]
Aangezien meneer bijna geen geld heeft en toch wel zoveel blowt leent hij van vrienden en van mij.
Het klinkt misschien raar maar hij staat 200 euro in de schuld bij mij van alleen wiet, maar meerendeel omdat hij zonder wiet chagerijnig word en het hele weekend verpest en ik liever niet wil dat hij bij anderen in de schuld komt. Misschien verwen ik hem inderdaad wel teveel
Users als jij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Users als jou maken het zo moeilijk voor mij om me netjes te houden buiten KLB
quote : omdat ik niet wil dat hij bij iedereen in de schuld komt te staan en in de problemen komtquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
Hmm wel okayish.
Waarom verdraag je alles? Waarom geef je hem zelfs geld? Dan vraag je er toch ook wel om?
Dus nu komt hij bij jou in de schulden te zitten, en met jou in de problemen..?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef Babela het volgende:
[..]
quote : omdat ik niet wil dat hij bij iedereen in de schuld komt te staan en in de problemen komt
Beter bij mij dan bij anderen ja. Dan zitten wij maar in de problemen maar hou het liever in huiselijke kring snap jequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus nu komt hij bij jou in de schulden te zitten, en met jou in de problemen..?
Nee, dat snap ik niet zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:13 schreef Babela het volgende:
[..]
Beter bij mij dan bij anderen ja. Dan zitten wij maar in de problemen maar hou het liever in huiselijke kring snap je
Ik vertrouw zijn vrienden nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet zo.
Als je nou getrouwd bent en kinderen hebt, ok. Maar nee.
Dus?quote:
Lees je mijn posts wel? Ik doe het omdat ik geen zin heb om het hele weekend met een chagerijn opgescheept te zitten, daarom geef ik hem dan geld. Dan doet hij in ieder geval nog wat normaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus?
Waarom ga jij geld geven zodat hij zijn shit kan kopen? Vind je dat niet een beetje dom?
Zijn vrienden merken vanzelf wel dat ze hem niets meer moeten uitlenen, dan lost het probleem zich wel op.
Volgens mij begint het een beetje duidelijk te worden wat ik aan wil tonen of niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:19 schreef Babela het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel? Ik doe het omdat ik geen zin heb om het hele weekend met een chagerijn opgescheept te zitten, daarom geef ik hem dan geld. Dan doet hij in ieder geval nog wat normaal
niet iedereen kan dagelijks weed gebruiken zonder een probleemgebruiker te zijn. weet je zeker dat er niet een ander, onderliggend probleem is?quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Babela het volgende:
[..]
Als hij zijn verslaving zou kunnen overkomen is het een schat van een jongen. En daarom vecht ik ervoor, omdat ik weet dat het in hem zit. Ik geef niet zomaar op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
Even op een rijtje:
Hij is of heel erg saggo, of niet aanspreekbaar.
Je leent hem veel geld.
Je mag niet zonder hem uitgaan omdat hij zich als een josti gaat gedragen.
Hij kan niet neuken.
Veel geld kosten, niet praten, niet neuken, maar ook niet alleen kunnen laten.
Het lijkt godverdomme wel een baby.Altijd al moeder willen worden?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Babela het volgende:
[..]
Als hij zijn verslaving zou kunnen overkomen is het een schat van een jongen. En daarom vecht ik ervoor, omdat ik weet dat het in hem zit. Ik geef niet zomaar op.
Maar met wat je nu doet help je hem niet.. Als je hem geld geeft zodat hij zijn wiet kan kopen los je niks op, het wordt zo alleen maar erger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Babela het volgende:
[..]
Als hij zijn verslaving zou kunnen overkomen is het een schat van een jongen. En daarom vecht ik ervoor, omdat ik weet dat het in hem zit. Ik geef niet zomaar op.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Babela het volgende:
[..]
Klassieker. Dat zeggen vrouwen die thuis geslagen worden ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Babela het volgende:
Neen! Geen vergiffenis. En vergeet het maar, je mag niet weg om 5 uur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, ik zit op mijn werk. Vergeef me voor deze fout
Niet liefquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen! Geen vergiffenis. En vergeet het maar, je mag niet weg om 5 uur.
Ik zou eerst stoppen met blowen om een kans te makenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik moet trouwens toegeven, dat je er niet uitziet als een standaard Nederlands meisje. Maar dat je wel iets interessants heb.
Daten?
quote:
was je niet serieus dan in je openingspost?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef Babela het volgende:
Gaan we er nu een date topic van maken ?
Wat ik tegenwoordig blow is echt te verwaarlozen, die 1 a 2 jointjes die ik wel eens in het weekend rook zal niks in de weg staanquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik zou eerst stoppen met blowen om een kans te maken
Zou jij dan helemaal stoppen met blowen voor je vriendin als die zelfs een probleem had met die hoeveelheid?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat ik tegenwoordig blow is echt te verwaarlozen, die 1 a 2 jointjes die ik wel eens in het weekend rook zal niks in de weg staan
Even serieus hè, waar ben je mee bezig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Babela het volgende:
[..]
Aangezien meneer bijna geen geld heeft en toch wel zoveel blowt leent hij van vrienden en van mij.
Het klinkt misschien raar maar hij staat 200 euro in de schuld bij mij van alleen wiet, maar meerendeel omdat hij zonder wiet chagerijnig word en het hele weekend verpest en ik liever niet wil dat hij bij anderen in de schuld komt. Misschien verwen ik hem inderdaad wel teveel
Ohja even ontopic.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even serieus hè, waar ben je mee bezig?
Seks is niet het enige probleem in jullie relatie.
Maar vindt je hem los van het gebrek aan sex ook nog steeds een leuke gozer als ie stoned is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Babela het volgende:
[..]
Ohja even ontopic.
Ja ik vind het niet leuk maar ik heb liever een weekend dat ie stoned is en dat er toch nog wat zinvolle woorden uit zijn mond komen dan een chagerijn die het hele weekend gaat slapen anders verveelt ie zich
Waarom ben je zijn moeder aan het spelen? Je hebt een relatie met een 22-jarige...quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Babela het volgende:
t niet leuk maar ik heb liever een weekend dat ie stoned is en dat er toch nog wat zinv
Ja tsja.. Soms wel.. Dan heeft ie humor en is hij wel lief. Maar ik blijf bij hem omdat ik van hem houd en weet dat hij wel lief is.. Alleen is het elk weekend weer kijken van nou, ben je dit weekend lief of chagerijnig? Sowieso vind ik het moeilijk iemand los te laten als ik eerlijk ben..quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Maar vindt je hem los van het gebrek aan sex ook nog steeds een leuke gozer als ie stoned is?
Wees even eerlijk: heeft dit toekomst?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja tsja.. Soms wel.. Dan heeft ie humor en is hij wel lief. Maar ik blijf bij hem omdat ik van hem houd en weet dat hij wel lief is.. Alleen is het elk weekend weer kijken van nou, ben je dit weekend lief of chagerijnig? Sowieso vind ik het moeilijk iemand los te laten als ik eerlijk ben..
Ga voor jezelf na wat je nou wil; wil je met hem verder en hem helpen hier overheen te komen, of zie je het eigenlijk niet meer zitten en ben je alleen bang om hem los te laten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja tsja.. Soms wel.. Dan heeft ie humor en is hij wel lief. Maar ik blijf bij hem omdat ik van hem houd en weet dat hij wel lief is.. Alleen is het elk weekend weer kijken van nou, ben je dit weekend lief of chagerijnig? Sowieso vind ik het moeilijk iemand los te laten als ik eerlijk ben..
4 jaar. Waarvan hij 2 1/2 á 3 jaar blowt. Het zou zeker wel toekomst hebben, als hij zijn problemen weet op te lossen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees even eerlijk: heeft dit toekomst?
Hoe lang zijn jullie samen?
Geef hem een ultimatum.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef Babela het volgende:
[..]
4 jaar. Waarvan hij 2 1/2 á 3 jaar blowt. Het zou zeker wel toekomst hebben, als hij zijn problemen weet op te lossen.
Laten we dan gewoon hoop houden en constructief bezig zijn voordat we uit het bootje stappen. Tenminste dat zou mijn advies zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef Babela het volgende:
[..]
4 jaar. Waarvan hij 2 1/2 á 3 jaar blowt. Het zou zeker wel toekomst hebben, als hij zijn problemen weet op te lossen.
Ik zie het nog steeds zitten met hem, dat wel. Het liefst zou ik altijd bij hem zijn dus verder zit het nog wel goed alleen staat er iets tussen ons inquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga voor jezelf na wat je nou wil; wil je met hem verder en hem helpen hier overheen te komen, of zie je het eigenlijk niet meer zitten en ben je alleen bang om hem los te laten?
Je denkt dat hij cold turkey kan stoppen? Laat hem nu al beginnen met minderen dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef Babela het volgende:
[..]
Al gedaan. Nieuwjaarsdag 2013 gaat hij stoppen. En als hij dat niet doet ben ik gevlogen.
Waarom? Minderen werkt niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je denkt dat hij cold turkey kan stoppen? Laat hem nu al beginnen met minderen dan.
Hij blowt 2,5 - 3 jaar. Cold turkey afkicken van 5 joints per dag gaat hem zeker niet lukken.quote:
wat ik bij mezelf merkte was dat als ik minderde 1 hijsje elke keer wel kon, en dan 1 jointje ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, alleen voor naar bed gaan..? Zou best werken toch?
Hij wilt zelf ook, tenminste dat lijkt me duidelijk als iemand zo snel met antwoord komt dat hij op nieuwjaarsdag gaat stoppen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat ik bij mezelf merkte was dat als ik minderde 1 hijsje elke keer wel kon, en dan 1 jointje ook.
Sowieso minderen voor anderen is nutteloos. Als je het niet voor jezelf doet slaat het nergens op en lukt het niet.
Ik blowde 8 jaar dagelijks. En vrij fors ook. De enige manier voor mij om te stoppen was helemaal. Anders bleef ik shit verzinnen, "ja alleen voor het slapen, maar als ik nog een halve heb liggen kan ik die na het wakker worden nog wel even afmaken" en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij blowt 2,5 - 3 jaar. Cold turkey afkicken van 5 joints per dag gaat hem zeker niet lukken.
Waarom zou minderen niet werken?
Of hij heeft geen zin in gezeik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij wilt zelf ook, tenminste dat lijkt me duidelijk als iemand zo snel met antwoord komt dat hij op nieuwjaarsdag gaat stoppen.
Zo deed hij het ook altijd ja, dan was hij geminderd en dan was het weer alleen met vrienden! Alleen weekends! Alleen 2 keer in de week! Alleen 1 keer op een dag! En hoppa dan was ie weer fulltime bezigquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
Ik blowde 8 jaar dagelijks. En vrij fors ook. De enige manier voor mij om te stoppen was helemaal. Anders bleef ik shit verzinnen, "ja alleen voor het slapen, maar als ik nog een halve heb liggen kan ik die na het wakker worden nog wel even afmaken" en dat soort onzin.
Maar goed, dat is persoonlijk.
Lukte het bij jou de eerste keer meteen om te stoppen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blowde 8 jaar dagelijks. En vrij fors ook. De enige manier voor mij om te stoppen was helemaal. Anders bleef ik shit verzinnen, "ja alleen voor het slapen, maar als ik nog een halve heb liggen kan ik die na het wakker worden nog wel even afmaken" en dat soort onzin.
Maar goed, dat is persoonlijk.
Tja, je moet er niet meer aan beginnen. Of je nou mindert of meteen stopt, als je weer begint ben je zo terug bij je oude gewoonten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:19 schreef Babela het volgende:
[..]
Zo deed hij het ook altijd ja, dan was hij geminderd en dan was het weer alleen met vrienden! Alleen weekends! Alleen 2 keer in de week! Alleen 1 keer op een dag! En hoppa dan was ie weer fulltime bezig
Ja dit is em wel hoor, het is gewoon te verleidelijk om terug te vallen in je oude patroon als je niet 100% bewust bent van de consequenties... en je wordt er niet bewust van als je vriendin te lief voor je is!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukte het bij jou de eerste keer meteen om te stoppen?
Ik denk ook dat de persoon een reden moet hebben en moet beseffen dat het roer keihard om moet omdat je anders iets belangrijks gaat verliezen.
Als je uberhaupt nog dingen belangrijk vindt als je volledig afgestompt bent door drugsquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de persoon een reden moet hebben en moet beseffen dat het roer keihard om moet omdat je anders iets belangrijks gaat verliezen.
Daarom moet ze ook stoppen met nurturen en lief doen. Anders beseft-ie het nooit, want hij heeft geen reden om te veranderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je uberhaupt nog dingen belangrijk vindt als je volledig afgestompt bent door drugs
De eerste keer fulltime een maand (voor 100 euro.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is dan ook de enige manier waarop je kan stoppen. Je moet het voor jezelf doen. Daarom moet die vriend van de TS ook beseffen dat hij voor zichzelf moet stoppen en niet voor zijn vriendin; dat hij houdt hij ook niet vol.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen helemaal stoppen voor mezelf, omdat ik er klaar mee was,
Ach meisje, we weten allemaal hoe dit gaat lopen. Hij blijkt niet te kunnen stoppen en jij pakt je koffers. Hij huilt, scheldt, tiert en vloekt en zal uiteindelijk beloven dan toch echt te stoppen. Jij durft hem niet los te laten dus je geeft hem die kans. Hij mindert een paar weekjes en jij denkt dat alles opgelost is en springt weer in z'n armen. En dan kom je er achter dat hij stiekem toch nog blowt. Weer ruzie, huilen, schelden, en misschien zie je dan eindelijk in dat je hem echt niet kan veranderen en vertrek je definitief. Maar eer je op dat punt bent ben je 5 a 6 maanden verder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef Babela het volgende:
Al gedaan. Nieuwjaarsdag 2013 gaat hij stoppen. En als hij dat niet doet ben ik gevlogen.
Ook als hij huilt, vloekt, tiert en echt echt echt beterschap belooft?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Babela het volgende:
Ik geef hem zijn laatste kans en als hij die niet aangrijpt is het over. En hoe het dan zal lopen zien we dan wel
Heeft ie wel vaker gedaan, geloof ik niet meer in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook als hij huilt, vloekt, tiert en echt echt echt beterschap belooft?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Ach meisje, we weten allemaal hoe dit gaat lopen. Hij blijkt niet te kunnen stoppen en jij pakt je koffers. Hij huilt, scheldt, tiert en vloekt en zal uiteindelijk beloven dan toch echt te stoppen. Jij durft hem niet los te laten dus je geeft hem die kans. Hij mindert een paar weekjes en jij denkt dat alles opgelost is en springt weer in z'n armen. En dan kom je er achter dat hij stiekem toch nog blowt. Weer ruzie, huilen, schelden, en misschien zie je dan eindelijk in dat je hem echt niet kan veranderen en vertrek je definitief. Maar eer je op dat punt bent ben je 5 a 6 maanden verder.
Bespaar jezelf die ellende en zet er nu een punt achter. Of, als je dat echt niet kan, 2 januari 2013, als blijkt dat hij toch niet zo gestopt is als hij beloofd had.
Cold turkey heeft juist het meeste slagingskans. Alhoewel het kan helpen even tijdelijk uit de gewone situatie te zijn, bv op vakantie te gaan in het stopstuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij blowt 2,5 - 3 jaar. Cold turkey afkicken van 5 joints per dag gaat hem zeker niet lukken.
Waarom zou minderen niet werken?
Ja, maar mijn ouders hebben ook jaren op me ingehamerd wat het met me deed, hoe erg ik wel niet beneveld was etc. En dat wist ik allemaal ook, ik begreep het, ik wist dat het waar was, maar dat maakte me niet uit. Omdat ik er voor mezelf nog niet klaar mee was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is dan ook de enige manier waarop je kan stoppen. Je moet het voor jezelf doen. Daarom moet die vriend van de TS ook beseffen dat hij voor zichzelf moet stoppen en niet voor zijn vriendin; dat hij houdt hij ook niet vol.
Maar ja, ze kan niet eens praten met die tjappie. Hij moet zelf beseffen wat voor gevolgen zijn gedrag heeft.
Jup instantly.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:57 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Zou jij dan helemaal stoppen met blowen voor je vriendin als die zelfs een probleem had met die hoeveelheid?
Als je even wat terug leest. Zie je dat TS foto's heeft gepostquote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef .FuckFace. het volgende:
Nou Ts, het is duidelijk dat jouw vriend veel te veel blowt waardoor hij minder of zelfs geen zin in seks heeft (met jou), of jij bent verschrikkelijk lelijk, kan ook naturlijk.
Echter de 1e optie is bijna 100% zeker. Laat hem eens minder blowen of zelfs stoppen. Klinkt makkelijk gezegd, maar het is de beste oplossing. Of ermee stoppen, of een ander neuken. Dit schiet niet op natuurlijk.
Ik kan er ook niet warm van worden, maar het is dan ook niet mijn type. Niet lelijk in ieder geval, dat zeker niet!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je even wat terug leest. Zie je dat TS foto's heeft gepost
Wat sneu zeg....quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je even wat terug leest. Zie je dat TS foto's heeft gepost
Dumpen, dat blowen gaat van kwaad tot erger en dat gamen tja ben zelf ook een gamerquote:Op maandag 19 november 2012 22:37 schreef Babela het volgende:
Hallo,
Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 jaar samen. Alles prima en oke, erg leuk samen alleen is er iets waar ik me steeds meer aan ga ergeren.
Hij is verslaafd aan blowen, al zo'n 3 jaar. Het is nu zover dat hij elke dag een stuk als 5 jointjes rookt. Verder geen probleem, ben hierin erg nuchter alleen brengt het een probleem met zich mee waar ik mij minder prettig bij voel. Naar mijn idee worden zijn gevoelens afgevlakt en dan vooral op het seksuele gebied. Ook gamet hij erg veel.
Dit betekent dat als ik zelfs naakt voor hem ga staan hij mij een beetje dom aankijkt voor een paar seconden en dan weer verder gaat met gamen. Ik voel mij niet sexy meer, als ik nieuwe lingerie aan heb word er geen aandacht aan besteed, voor zijn part kan ik de hele dag naakt rondlopen en dat wekt nog geen seksuele gevoelens op. En als we dan seks hebben bestaat het echt uit 4 seconden mij duidelijk maken dat ie seks wil, piemel erin en klaar. De seks is verminderd van elke avond tot 1 keer in de week.. Dit vermindert mijn zelfvertrouwen nogal. Ik zat ook al te denken dat het misschien zou komen omdat we al 4 jaar samen zijn, maar zo lang is dat nou ook weer niet.. Toch?
In ieder geval, lukt het mij niet hem dit duidelijk te maken. Hij zegt dat niet alle mannen altijd seks willen en dat ik niet zo moet zeuren, en dat het vooral niet ligt aan zijn overmatig wietgebruik..
Stel ik mij nu aan of niet? Ik weet het even ook niet meer, in ieder geval voel ik mij niet echt meer geweldig inmiddels..
Woooow gaat te ver.. dat je je vriend 'af en toe', of nouja, tot zover jij normaal vindt laat blowen is allemaal prima en hebben weinig andere mensen wat over te zeggen maar als je alleen 's ochtens met hem kan praten gaat te ver toch?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Babela het volgende:
Deze ook wel als die aan zichzelf werkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Woooow gaat te ver.. dat je je vriend 'af en toe', of nouja, tot zover jij normaal vindt laat blowen is allemaal prima en hebben weinig andere mensen wat over te zeggen maar als je alleen 's ochtens met hem kan praten gaat te ver toch?
Vertel het hem, en desnoods als ie stoned is, verandert er niks ga dan weg. Hier word je toch zelf ook niet gelukkig van :/
Dat je onzeker word lijkt me ook te ver gaan, snapt je vriend niet dat dat gewoon lullig is?
Ik zou t uitmaken, zat andere mannen die wél vaak seks willen met een leuk innerlijk en als jij naakt voor ze staat op je springen.
Ookal maak je het niet zomaar uit na 4 jaar. Weeg voor jezelf af wat je belangrijker vindEn of je je niet nog meer gaat ergeren aan zijn wietgebruik.
Drugs vóór je vriend(in) lijkt me alle reden om doei te zeggen.
Nja ik heb het hele topic niet doorgelezen maar volgens mij stoort TS zich er al langer aan en wil ie niet echt aan zichzelf werken.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze ook wel als die aan zichzelf werkt.
Moet die wel aan zichzelf werken anders heb je er niks aan.
Hij beantwoorde haar vraag om te stoppen snel en met detail, hij antwoordde namelijk gelijk en zei dat hij er met nieuw-jaar gelijk mee zou beginnen...quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nja ik heb het hele topic niet doorgelezen maar volgens mij stoort TS zich er al langer aan en wil ie niet echt aan zichzelf werken.
Ik wist t wel
Ooo pardon.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij beantwoorde haar vraag om te stoppen snel en met detail, hij antwoordde namelijk gelijk en zei dat hij er met nieuw-jaar gelijk mee zou beginnen...
Achja wellicht kan TS er niet tegen dat ze nog een maand zou moeten wachten... Dat zou ik begrijpen.
Punt is dat ''een nieuw jaar, dus dan kan ik het goed beginnen'' wel degelijk emotionele waarde mee kan nemen wat iemand kan steunen...quote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ooo pardon.
Nou dat snap ik ook wel ja, als het je al aan het irriteren is dan lijkt het mij ook moeilijk om nog een maand te wachten.
En nu ben ik ook zo'n persoon die goede voornemens (of sowieso een datum aan je slechte gewoonte plakken wanneer je er mee stopt) niet snapt. Je kan er elk moment mee snappen lijkt me.
Maar als TS het wel goed vind dat hij dat tegen die tijd gaat doen, no problem ja
Nou dan is het goed jaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat ''een nieuw jaar, dus dan kan ik het goed beginnen'' wel degelijk emotionele waarde mee kan nemen wat iemand kan steunen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hahaha gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat haalde je eerder ook al aan. Snap niet waarom je denkt dat dat wat betekent.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hij beantwoorde haar vraag om te stoppen snel en met detail, hij antwoordde namelijk gelijk en zei dat hij er met nieuw-jaar gelijk mee zou beginnen...
Je moet een verdomd goede leugenaar zijn om zoiets paraat te hebben zonder er eerder aan gedacht te hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat haalde je eerder ook al aan. Snap niet waarom je denkt dat dat wat betekent.
Dus?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet een verdomd goede leugenaar zijn om zoiets paraat te hebben zonder er eerder aan gedacht te hebben.
De reden waarom iemand er eerder aan zou denken komt denk ik omdat iemand serieus heeft overwogen te kappen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
Je moet een verdomd goede leugenaar zijn om zoiets paraat te hebben zonder er eerder aan gedacht te hebben.
Dat valt heel erg mee, met oud en nieuw is echt zo'n uit je mouw schud datum.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Misschien ben jij een heel eerlijke jongen, maar een groot deel van de mensen kan dit gewoon te pas en te onpas. Hoef je echt geen meesterleugenaar voor te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou als ik niet wil stoppen en afgestompt zou zijn denken van ''bemoei je lekker met je eigen zaken'' denk ik..quote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef Northside het volgende:
[..]
Helemaal niet. Misschien ben jij een heel eerlijke jongen, maar een groot deel van de mensen kan dit gewoon te pas en te onpas. Hoef je echt geen meesterleugenaar voor te zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee natuurlijk kan je dat niet. Het lukt je niet eens om met hem te neuken, wat denk je nou?
Daarmee haal je jezelf alleen maar gezeik op de hals, dan open je de weg voor een discussie. Je wil juist rust aan je hoofd, een eind aan het gezeik. Dus roep je oud & nieuw, zij blij, jij rust.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou als ik niet wil stoppen en afgestompt zou zijn denken van ''bemoei je lekker met je eigen zaken'' denk ik..
Maar die gedachte kost wel tijd om te hebben dus dan ben je niet snel meer.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Daarmee haal je jezelf alleen maar gezeik op de hals, dan open je de weg voor een discussie. Je wil juist rust aan je hoofd, een eind aan het gezeik. Dus roep je oud & nieuw, zij blij, jij rust.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zoek een lover erbij voor de sex![]()
Je hebt het immers verder wel leuk met hem, nou dan regel je een lover. Geloof me, die laat je je weer op en top sexy en geil voelen en die laat je weer spuitend klaar komen![]()
Hij blij: kan lekker blowen, gamen en behoud zijn vriendin
Jij blij: jij kan lekker bij je vriend blijven EN je wordt lekker veel aangeduwd
Lover blij: die heeft er een lekker scharrel blij
Ongeveer 0,1 seconde?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
Maar die gedachte kost wel tijd om te hebben dus dan ben je niet snel meer.
Kerel mijn e-reputation. Waz met jou.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
Ik als blowende gamer kan zeggen dat ik mijn vriendin hier alles behalve last van heeft.
Al ken ik wel zon lapswans, we noemen hem dan ook altijd done-in-6--seconds.
of 5-minute-man
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kerel mijn e-reputation. Waz met jou.
watchoutwegotabadassoverhere.gifquote:Op donderdag 22 november 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
Ik als blowende gamer kan zeggen dat ik mijn vriendin hier alles behalve last van heeft.
Al ken ik wel zon lapswans, we noemen hem dan ook altijd done-in-6--seconds.
of 5-minute-man
Eerst zien dan geloven. Als hij echt wil stoppen dan deed hij dat op dit moment al wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef Babela het volgende:
Het is zelfs nog beter geworden. Meneer heeft aangegeven maandag al te stoppen! Ben zo blij als maar kan !
Nouja, aangezien hij eerst had aangegeven nieuwjaarsdag 2013 te willen stoppen vind ik het een vooruitgang, maar meneer moet zijn wiet eerst nog even opmakenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Als hij echt wil stoppen dan deed hij dat op dit moment al wel.
Maar hoop het voor je.
Heeft ie een flinke voorraad gezien de hoeveelheid die hij rooktquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef Babela het volgende:
[..]
Nouja, aangezien hij eerst had aangegeven nieuwjaarsdag 2013 te willen stoppen vind ik het een vooruitgang, maar meneer moet zijn wiet eerst nog even opmaken
En juist dat is zo herkenbaar. dan is hij er zondag doorheen en aangezien hij maandag pas zou stoppen koopt hij nog een zakje, die heeft hij maandag nog over, dus dan maar dinsdag stoppen enz...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef Babela het volgende:
[..]
Nouja, aangezien hij eerst had aangegeven nieuwjaarsdag 2013 te willen stoppen vind ik het een vooruitgang, maar meneer moet zijn wiet eerst nog even opmaken
Ik hoop het ook voor je. Maar weet je al wat je gaat doen op het moment dat hij maandag niet stopt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Babela het volgende:
Nou ik hoop het voor hem.. en voor mijzelf natuurlijk
Hoop voor je dat ie dan echt stopt!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef Babela het volgende:
Het is zelfs nog beter geworden. Meneer heeft aangegeven maandag al te stoppen! Ben zo blij als maar kan !
quote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef kdaalder het volgende:
mensen please, wat is er zo erg aan dat iemand anders blowt? blowen is minder erg dan gewoon roken.
dit heb ik opgezocht
wat is het schadelijkst?
1.Waterpijp
2.sjek
3.sigaretten
4.hasj
5.wiet
6.sigaar
Minder erg/schadelijk voor wat? Je lichamelijke gezondheid, je geestelijke gezondheid, je sociale leven, je seksuele leven?quote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef kdaalder het volgende:
mensen please, wat is er zo erg aan dat iemand anders blowt? blowen is minder erg dan gewoon roken.
dit heb ik opgezocht
wat is het schadelijkst?
1.Waterpijp
2.sjek
3.sigaretten
4.hasj
5.wiet
6.sigaar
En? Is ie al de hele dag clean?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef Babela het volgende:
Die vraag staat er al... lijkt me overbodig dat nu 30 mensen hetzelfde gaan vragenquote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
En? Is ie al de hele dag clean?
Jij ook een hele vrolijke avond toegewenst !!!quote:Op maandag 26 november 2012 19:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die vraag staat er al... lijkt me overbodig dat nu 30 mensen hetzelfde gaan vragen
Ja dankjewel... gaat wel goedkomen denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 19:28 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Jij ook een hele vrolijke avond toegewenst !!!
schadelijkheid in lichamelijke gezondheidquote:Op maandag 26 november 2012 19:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Minder erg/schadelijk voor wat? Je lichamelijke gezondheid, je geestelijke gezondheid, je sociale leven, je seksuele leven?
Verder niks mis met af en toe een jointje. Maar met de hoeveelheid en frequentie waarin de vriend van TS blowt kun je waarschijnlijk over een verslaving spreken en iets is pas een verslaving als het je leven beheerst...en daar zit een heel groot deel van het schadelijke aspect. Ken de vriend van TS niet, maar volgens mij is zijn blowgedrag nou niet echt iets wat zijn leven positief beïnvloedt. Wel blijf ik van mening dat hij het zelf in moet zien wil hij kunnen stoppen en dus ook zelf in moet zien dat het in dit geval in ieder geval schadelijk voor zijn relatie is.
Ben ook erg benieuwd!
DIT!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:12 schreef tntkiller het volgende:
zou lekker zeggen" weet je wat ik zie je na nieuwsjaarsdag 2014!! wel weer en als je dan echt gestopt ben dan zal ik er over nadenken weer iets met je te beginnen (of je bent te laat en heb ik iemand gevonden die echt om me geeft en heb je pech gehad)
Zie dat TS al een week niet meer online is geweestquote:
Wellicht dat ze 1 januari nog even gedag komt zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie dat TS al een week niet meer online is geweest![]()
Kan goed nieuws zijn, kan slecht nieuws zijn. Ws zullen we het nooit weten...
Zeg tegen hem dat je hem ook graag nog eens nuchter wil meemaken en gezellig en leuk doen samen terwijl jullie allebei nuchter zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef Babela het volgende:
Het enigste wat ik van hem verlang is kappen met de wiet. Dat zou een grote verbetering zijn in onze relatie. Het rotte is, wat ik trouwens ook vaak lees op het internet van anderen, dat mensen die verslaafd zijn het zelf vaak niet zien. Ook hij zegt als ik erover begin dat hij niet verslaafd is, en dat wiet niks met je doet op lange termijn. Hij probeert het altijd goed te praten, hij heeft het zelf volgens mij niet eens door
Nee, maar als je wat door had gelezen had je gezien dat hij vorige week maandag al zou stoppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef Uienradar.nl het volgende:
Maar, het is toch nog geen oud en nieuw? Rook je zelf trouwens ook TS? En dan bedoel ik niet blowen..
Eetlust onderdrukkend, blijf je slank(er) bij. Goed tegen stress, voor ontspanning.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nee zomaar, valt me op dat modellen / mooie meiden erg vaak roken... hoe komt dat denk je?
Ja dat wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Eetlust onderdrukkend, blijf je slank(er) bij. Goed tegen stress, voor ontspanning.
Rookt hij ook (nog) gewone sigaretten/shag?
Goed begin. Wel blijven updaten dit topic, he! Vergeet ons niet!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:30 schreef Babela het volgende:
En zijn gedrag is immens veranderd! Heeft zelfs dus ook door dat het zijn gedrag veranderde. Ons relatie is veel en veel beter geworden, en dit na 8 dagen. Hij schenkt veel meer aandacht aan mij en zijn ouders, doet veel meer, is geiler geworden ..
Jaaajaaaa. Ik heb het nu weer te druk om achter de computer te zitten he.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Goed begin. Wel blijven updaten dit topic, he! Vergeet ons niet!
Fok, in slechte en goede tijden!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef Babela het volgende:
Jaaajaaaa. Ik heb het nu weer te druk om achter de computer te zitten he.
Het gaat niet alleen om het lichamelijke, aap. Jointjes hebben psychologisch een veel sterker effect.quote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef kdaalder het volgende:
dit heb ik opgezocht
wat is het schadelijkst?
1.Waterpijp
2.sjek
3.sigaretten
4.hasj
5.wiet
6.sigaar
uhm dus als ik de waarheid zeg over wat voor je longen het schadelijkst is ben ik meteen een aap? yeah rightquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het lichamelijke, aap. Jointjes hebben psychologisch een veel sterker effect.
Hij geeft zelfs uitleg waaróm hij je een aap noemt, voor hij je überhaupt aap noemtquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef kdaalder het volgende:
[..]
uhm dus als ik de waarheid zeg over wat voor je longen het schadelijkst is ben ik meteen een aap? yeah right
In mijn ervaring is het geen goed teken als een partner "meneer" wordt genoemd. Het lijkt erop dat hij voor jou gestopt is met blowen, maar jij niet gestopt bent met het hebben van dedain tegenover je vriend. Het leest alsof je nu ervaring zoekt van medegezusters hoe je je vriend het beste naar jouw beeld van wat juist is kunt vormen. Ik denk dat het interessanter is voor jou om je af te vragen of je nu een vriend hebt gekozen die bij je past, dan je af te vragen of hij wel gaat zijn zoals jij dat voor ogen hebt, en hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Babela het volgende:
Meneer is nu bijna twee weken clean. Maar heeft soms nog wel momenten waarop hij opeens zegt ja ik stop niet voor altijd, ik ga heus wel weer eens een jointje roken. Maar dan 1 gram per week en niet meer blablabla.![]()
Alleen weet ik niet hoe ik hierop moet reageren omdat ik echt wil dat hij voor altijd stopt en bang ben dat als hij weer 1 zakje per week doet dat het toch weer meer word.. Mensen hier ervaring mee?
ik schreef dat omdat reageerders moeilijk deden over wiet enzo.en ik vind het irritant dat sigaretten soms wel ''oke'' is en over wiet heel moeilijk wordt gedaan heel irritant. in heel veel landen is wiet illegaal en sigaretten niet en dat slaat dus nergens op. en dan ben ik dus meteen een aap?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij geeft zelfs uitleg waaróm hij je een aap noemt, voor hij je überhaupt aap noemt
Het gaat in dit geval niet om wat lichamelijk het slechtst voor je is. Constant stoned zijn verneukt gewoon een hoop in je gedrag en daarmee je relaties etc. Roken verneukt alleen je relatie met mensen die anti-rook zijn
Maargoed het topic gaat dus over hoe de vriend van TS zich gedraagt doordat hij constant stoned is, dan boeit het toch geen flikker dat een joint eigenlijk minder slecht is dan een peuk?
Wou je daarmee zeggen dat sigarettenrokers daarom allemaal maar massaal joints moeten gaan roken, omdat dat minder schadelijk voor hun longen is dan sigaretten?
Je komt met iets totáál irrelevants aanzetten in dit topic.
Daarom heeft verder ook niemand op je post gereageerd behalve één "" .
.
Hmmm, misschien moet je eens blowen voor het fokken, want als je stoned als een aap bent raken dat soort opmerkingen je minder is mijn ervaring....quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik schreef dat omdat reageerders moeilijk deden over wiet enzo.en ik vind het irritant dat sigaretten soms wel ''oke'' is en over wiet heel moeilijk wordt gedaan heel irritant. in heel veel landen is wiet illegaal en sigaretten niet en dat slaat dus nergens op. en dan ben ik dus meteen een aap?
'Vind je je leven niet leuker nu je niet meer blowt?'quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Babela het volgende:
Alleen weet ik niet hoe ik hierop moet reageren
Ik heb lang lang geleden wel eens een youtube filmpje gezien van een wow-junkie wiens mannetjes gewist waren. Als je van je huisraad en je leven houdt kan je dat beter niet doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
delete gewoon ze wow mannetjes en dump die junk, DM maar voor als je een echte vent zoekt. ben ook wel in voor cyber
wy hadden dat oook gedaan bij een vriend ging ook helemaal flippen, week later had die zelfmoord gepleegdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik heb lang lang geleden wel eens een youtube filmpje gezien van een wow-junkie wiens mannetjes gewist waren. Als je van je huisraad en je leven houdt kan je dat beter niet doen.
Duidelijk zijn, zeggen dat het zijn leven is, maar ook zeggen waar jouw grens ligt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Babela het volgende:
Meneer is nu bijna twee weken clean. Maar heeft soms nog wel momenten waarop hij opeens zegt ja ik stop niet voor altijd, ik ga heus wel weer eens een jointje roken. Maar dan 1 gram per week en niet meer blablabla.![]()
Alleen weet ik niet hoe ik hierop moet reageren omdat ik echt wil dat hij voor altijd stopt en bang ben dat als hij weer 1 zakje per week doet dat het toch weer meer word.. Mensen hier ervaring mee?
Als je denkt dat alleen stoppen met blowen al zijn problemen gaat oplossen ben je naief.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Babela het volgende:
Hahahahaha, wat een mongool. En wat een fucking lelijk spel, wist niet eens (meer) hoe dat eruit zag.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik heb lang lang geleden wel eens een youtube filmpje gezien van een wow-junkie wiens mannetjes gewist waren. Als je van je huisraad en je leven houdt kan je dat beter niet doen.
edit: zoiets -->
Denk dat je het beter kan vergelijken met het maandenlang sleutelen aan een oldtimer, waar je naast tijd en geld ook je hart en ziel in hebt gelegd. En dat je partner, terwijl ze weet wat het voor je betekent, hem naar de sloop rijdt als je een dag weg bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
Maar ja, als je kijkt, het is voor die gast echt een heel leven, waar die veel tijd in heeft gestoken en wat veel voor hem betekent. Wellicht voelt dit voor hem hetzelfde als wanneer een vriendin haar zeer zuinige en gierige vriend die haar nooit een kado'tje geeft zijn rekening met 20k leeg plundert en in de openhaard gooit.
Je kan het vergelijken met stoppen met roken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Babela het volgende:
Dat komt omdat ze continu iets in hun mond willen hebben, om op te zuigenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nee zomaar, valt me op dat modellen / mooie meiden erg vaak roken... hoe komt dat denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |