Van ze zelf en van mijn vriend, ga zelf ook met die jongens om namelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je dat stoppen van die vrienden zelf gehoord of van je (ex)vriend?
Nu maar hopen dat ze niet meedoen aan een toneelstukje van je vriend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:29 schreef Babela het volgende:
[..]
Van ze zelf en van mijn vriend, ga zelf ook met die jongens om namelijk.
Daar krijg ik geen seksuele verlangens van hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
De TT was Seksuele verlangens. Laat mij een plaatje in het hoenderhok gooien voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Na één klap moet je sowieso weg zijn, geldt ook voor TS.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef silliegirl het volgende:
Dit hele gezeik klinkt als mijn ex, die was ook zo. Uiteindelijk werden zijn woedeaanvallen zo dat hij me bij mijn keel heeft gepakt en zo tegen de muur heeft gedrukt. Toen was voor mij de maat vol (ik had toen al meerdere klappen opgevangen, om het over de gaten die meneer in muren en deuren sloeg nog maar niet te hebben).
Ik was daarna zelf een hele tijd kapot. Ik hoop voor jou dat het voor jou beter afloopt, maar hou alsjeblieft je ogen open en je hoofd erbij.
Ja ik weet niet wat het is. Ben wel eens vaker geslagen, maar dan kwam ie gelijk daarna jankend naar me toe en sorry zeggen enzo. Ik denk echt dat je zoiets zelf moet meemaken als je het wilt snappen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef silliegirl het volgende:
Waar en toch blijven (helaas) veel te veel vrouwen nog vele klappen hangen..
Toedeloe!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:19 schreef Babela het volgende:
Fok begint toch wel een van de mindere forums te worden.
Iedereen die wel serieuze reacties heeft achtergelaten, heel erg bedankt hiervoor & deze hou ik zeker in mijn achterhoofd. Ik ben nog steeds niet 100% zeker.
En voor de rest, die niks beters te doen hebben dan alles en iedereen afkraken en domme dingen posten;
fuck you all.
stelletje nolifers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |