Functioneert hij verder wel normaal? Belemmeren die 5 jointjes per dag zijn leven?quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Babela het volgende:
Hij is 22 ik ben 20. Hij studeert nog, maar zodra hij thuiskomt gaat hij blowen. En weekends zodra ie uit bed komt.
Hahahahahaquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Babela het volgende:
Ja hij functioneert wel normaal. Alleen valt er minder goed met hem te praten want hij is zo zweverig als de pest. Het ene moment word hij chagerijnig en het andere moment vind hij alles grappig.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Babela het volgende:
Ja hij functioneert wel normaal. Alleen valt er minder goed met hem te praten want hij is zo zweverig als de pest. Het ene moment word hij chagerijnig en het andere moment vind hij alles grappig.
Aan jou om af te wegen of de rest nog wat waard is als het op seksueel vlak niet meer werkt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Babela het volgende:
Ik denk niet dat je 1 2 3 even bij je vriend(in) weggaat als het eenmaal zover is. Als je namelijk voor de rest wel gelukkig bent en het samen leuk hebt ..
Ja natuurlijk! .....quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Life2.0 het volgende:
Maar ga je dan voor hem staan, naakt, en wachten tot er iets gebeurd
en waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! .....
Zelfs als zou ik om hem heen dansen zoals de afrikanen doen of met de benen wijd op bed ga liggen zou het hem nog niks doen
quote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Babela het volgende:
Tuurlijk is het veel! Iemand die 5 flessen alcohol per dag drinkt, is toch ook een alcoholist. Hij is gewoon verkeerd bezig. TS moet hem gewoon eens aanspreken. Die schaap moet eens bijgebracht worden wat hij met zijn lichaam en zijn vriendin doet. Sommige jeugdigen. Zuipen en smoken tot ze erbij neervallen. Wat een toekomst.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef standbyme het volgende:
Is 5 joints per dag niet te veel van het goede? Vind ik iig wel.. Ik zou eens heel goed met hem gaan praten en zeggen wat je hier ook neer hebt gezet. Als er geen verandering komt, dan zou ik hem een soort van ultimatum geven en als dat zelfs geen werking heeft op hem, dan zou ik er een punt achter zetten..
Dus... Wat wil je nu nog horen van ons?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Babela het volgende:
Ja alleen het probleem is dan weer dat ik echt gelijk nadat hij uit bed komt met hem moet gaan praten anders istie al weer stoned en reageert hij niet normaal.
Wat dus betekent dat ik met hem moet praten terwijl hij een ochtendhumeur heeft en nog geen eens koffie heeft gehad stel je voor!
Eeeeeeeen verder zijn er geen mogelijkheden om nuchter met hem te praten.
Wij wonen niet samen. Ik ben 2 nachten in de week standaard bij hem, alleen de laatste tijd vaak bijna de hele week omdat hij dat zelf graag wou.quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef RickJamez het volgende:
Praat met hem, eerlijkheid is t belangrijkste in n relatie.
Ik neem aan dat jullie samen wonen.
Sommige mensen willen af en toe gewoon wat tijd voor hun zelf.
Samenwonen is best zwaar voor sommige mensen.
Het zal vast niet zijn bedoeling zijn .
Ik woon nog niet samen op dit moment maar als ik aan t gamen ben doe ik dat als mijn vriendin thuis omdat ik dan lekker mezelf kan zijn zonder commentaar.
Behalve als ik samen speel met me vriendin ma dat is wat anders.
Probeer ànders ook samen te spelen misschien vind je t zelf ook leuk.
Hij wil me niet kwijt.. Maar als ik er voorzichtig over begin dan zegt ie ook net zo goed dat als ik hem niet accepteer zoals hij is dat ik dan maar weg moet gaan.. En een paar uur later kruipt ie weer bij me en zegt dat ie van me houd..quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef mega-worstje het volgende:
Praat er met hem over. Heb je al eens gevraagd wat hij ervan vindt als jij niet meer in zijn leven bent?
Of het door zn wietgebruik komt. Dat er verandering kan komen.. Weet ik veel, alleen met mensen erover praten en hun meningen horen helpt me al veelquote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
Dus... Wat wil je nu nog horen van ons?
Dan zeg je dat die godverdomme eens van zn luie reet komt en jou eens moet laten merken hoeveel die van je houd, en anders koop je een anale plug, doe je er een briefje bij met nu kun je jezelf in je reet nemen en leg je dat op zn bed en kom je nooit meer terug.quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij wil me niet kwijt.. Maar als ik er voorzichtig over begin dan zegt ie ook net zo goed dat als ik hem niet accepteer zoals hij is dat ik dan maar weg moet gaan.. En een paar uur later kruipt ie weer bij me en zegt dat ie van me houd..
[..]
Of het door zn wietgebruik komt. Dat er verandering kan komen.. Weet ik veel, alleen met mensen erover praten en hun meningen horen helpt me al veel
Je kan weinig bij een partner waar je niet mee kunt praten. Als je niet eens normaal kunt communiceren houdt het op.quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Babela het volgende:
[..]
Of het door zn wietgebruik komt. Dat er verandering kan komen.. Weet ik veel, alleen met mensen erover praten en hun meningen horen helpt me al veel
Waarom aansporen uit elkaar te gaan? Wat is dat nou voor onzin?quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan weinig bij een partner waar je niet mee kunt praten. Als je niet eens normaal kunt communiceren houdt het op.
Dat maakt t nog makkelijker voor jou.quote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef Babela het volgende:
[..]
Wij wonen niet samen. Ik ben 2 nachten in de week standaard bij hem, alleen de laatste tijd vaak bijna de hele week omdat hij dat zelf graag wou.
Gamen doen we zowiezo al samen. Heb altijd mijn laptop mee en gelukkig spelen we dezelfde games. Dus dat doen we al genoeg..
Aansporen tot actie/verandering...quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef redcapman het volgende:
[..]
Waarom aansporen uit elkaar te gaan? Wat is dat nou voor onzin?
Waar lees je dat ik zoiets aanspoor?quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef redcapman het volgende:
[..]
Waarom aansporen uit elkaar te gaan? Wat is dat nou voor onzin?
Is dit een gedicht?quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef RickJamez het volgende:
Praat met hem, eerlijkheid is t belangrijkste in n relatie.
Ik neem aan dat jullie samen wonen.
Sommige mensen willen af en toe gewoon wat tijd voor hun zelf.
Samenwonen is best zwaar voor sommige mensen.
Het zal vast niet zijn bedoeling zijn .
Ik woon nog niet samen op dit moment maar als ik aan t gamen ben doe ik dat als mijn vriendin thuis omdat ik dan lekker mezelf kan zijn zonder commentaar.
Behalve als ik samen speel met me vriendin ma dat is wat anders.
Probeer ànders ook samen te spelen misschien vind je t zelf ook leuk.
Laat het hem wel weten wat je dwars zit.
Mensen kunne dat niet ruike.
Lage dosis cannabis verhoogt het verlangen en de lichamelijke gevoeligheid. Dan is het dus nog leuk en mooi. Bij langdurig gebruik (5 jointjes per dag...) heeft het juist een negatief effect op seksueel gebied; het vermindert de behoefte aan seks en volgens mij leidt/kan het leiden tot een lager testosteronniveau.quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef redcapman het volgende:
Hoe kan wiet nou in godsnaam minder seksbehoefte veroorzaken.
Mn broer is precies t zelfde. Die blowt van sochtends in zn bed tot savonds in bed. Echt ongelooflijk, en maar blijven zeggen dat t geen reet uitmaakt, maar ondertussen voert die geen hol uit, en gaat die mentaal zo ook ongeveer naar de klote. Maar je kunt er inderdaad niks van zeggen of met ze praten.quote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef Babela het volgende:
Het enigste wat ik van hem verlang is kappen met de wiet. Dat zou een grote verbetering zijn in onze relatie. Het rotte is, wat ik trouwens ook vaak lees op het internet van anderen, dat mensen die verslaafd zijn het zelf vaak niet zien. Ook hij zegt als ik erover begin dat hij niet verslaafd is, en dat wiet niks met je doet op lange termijn. Hij probeert het altijd goed te praten, hij heeft het zelf volgens mij niet eens door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |