Op m'n werk hadden ze als uitje een keer paintballen georganiseerd. Het was een verrassing wat we gingen doen maar ik voelde de bui al hangen. Mooi dat ik niet meedeed en er geen spijt van gehad, de vrouw van de baas kwam huilend terug.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Paintballen, dat is echt geen kinderspel.Hoor je vaker deze dingen.
Nooit gedaan overigens, ben ik waarschijnlijk toch vreselijk slecht in.
Maar dan moet ie maar pijn lijden, als ie zo nodig koppig wil zijn!
Zelf ook een paar keer gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Paintballen, dat is echt geen kinderspel.Hoor je vaker deze dingen.
Nooit gedaan overigens, ben ik waarschijnlijk toch vreselijk slecht in.
Maar dan moet ie maar pijn lijden, als ie zo nodig koppig wil zijn!
Heet dat niet gewoon Tilburg Noord?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je vlak bij jou ook kunt laserschieten, maar dan in de openlucht ?
Tilburg Noord is het gratis en met rubberkogelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon Tilburg Noord?
(Alle gekheid op een stokje, nee dat wist ik niet, waar dan ergens?)
waren verschillende mails. Maar dat boeit verdee ook niet. Het gaat mij om die 7de sollicitatie bij dat bedrijf waar niet op gereageerd is.quote:
en hoelang onderweg ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen alleen voor 1 uurtje engels en 1 uurtje rekenen naar school. Echt, rock and roll!
langer onderweg dan aanwezigquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ongeveer 45 minuten heen, en 45 minuten terug.
Is facebook savonds altijdquote:
klinkt niet bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net ineens, zomaar uit het niets, drukkende pijn op mijn ribben, werd misselijk, begon heel hard te zweten en te trillen.![]()
![]()
![]()
Net of mijn ribben keihard naar binnen/buiten werden gedrukt.
Fucking weird en eng...
en is nooit onderzocht bij hun ?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, dit was de eerste keer...
Zeg ik dat tegen mijn moeder; zegt ze: Ja... daar heb ik ook wel een last van... dat had Opa ook altijd..
Ja, Nee, DAAR HEB IK WAT AAN
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, dit was de eerste keer...
Zeg ik dat tegen mijn moeder; zegt ze: Ja... daar heb ik ook wel een last van... dat had Opa ook altijd..
Ja, Nee, DAAR HEB IK WAT AAN
Vaker last vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net ineens, zomaar uit het niets, drukkende pijn op mijn ribben, werd misselijk, begon heel hard te zweten en te trillen.![]()
![]()
![]()
Net of mijn ribben keihard naar binnen/buiten werden gedrukt.
Fucking weird en eng...
Vakantie toch? In ieder geval uit het landquote:
eeeeeeeuuuuuuhw!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Vakantie toch? In ieder geval uit het land
Daarom keek hij op vrijdag ook niet mee.
zondequote:Op woensdag 21 november 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon opdrachten die voor 30 procent meetellen niet maken, en toch een 6,5 staan(door een 10(20%) en 9(50%))
Dat vind ik echt zondequote:Op woensdag 21 november 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon opdrachten die voor 30 procent meetellen niet maken, en toch een 6,5 staan(door een 10(20%) en 9(50%))
Ik mauw wanneer ik wilquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mauw wanneer ik wil
Gewoon omdat dat kan
quote:
Voor zoiets van te voren al waarschuwenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Joy o Joy.
Ontruimingsoefening straks
Ja, en nog gaat de helft foutquote:Op donderdag 22 november 2012 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor zoiets van te voren al waarschuwen
Prachtig hequote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja
[..]
Ja, en nog gaat de helft fout
ik vrees een wekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Uurtje verslapen... Again..
Eerste 3 uur moest een opdracht af... toch nog in 2 uurtjes af
goe bezigquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Sociale Zekerheidsrecht:
57 van de 60 punten op de toets
29 van de 30 punten op opdrachten
7 van de 10 punten op lesvoorbereiding
9.3![]()
Apart inderdaad.. Het is goed dat het voorbij is, maar mehquote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Opluchting, of was het wel een apart afscheid na die intensieve periode?
Gaafquote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Apart inderdaad.. Het is goed dat het voorbij is, maar mehJe bent er gewoon iedere dag en met avonddienst zijn er mensen die je in bed legt en de volgende ochtend haal je ze er weer uit, het contact is zo intensief. En zij vinden het maar prima dat je erbij bent en vertellen honderduit en ondergaan het lachend als je staat te prutsen met aankleden
En dan ga je weg en doe je een rondje houdoe's met een schaal soesjes en zijn ze helemaal door het dolle heen, een keer wat anders hθ. En superlieve reacties dat ze het zo zonde vinden dat ik alweer wegga in plat dialect hθ
Ahwwww <3quote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
En toen zat de stage erop... *brok in keel wegslikt*
En dat inderdaad. Je bent een topper Lutjequote:Op donderdag 22 november 2012 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch wel tof dat je er goed op terug kunt kijken. Leerzaam en ook dankbaar, ondanks dat je in het diepe bent gegooid!
so sund da je gaot.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Apart inderdaad.. Het is goed dat het voorbij is, maar mehJe bent er gewoon iedere dag en met avonddienst zijn er mensen die je in bed legt en de volgende ochtend haal je ze er weer uit, het contact is zo intensief. En zij vinden het maar prima dat je erbij bent en vertellen honderduit en ondergaan het lachend als je staat te prutsen met aankleden
En dan ga je weg en doe je een rondje houdoe's met een schaal soesjes en zijn ze helemaal door het dolle heen, een keer wat anders hθ. En superlieve reacties dat ze het zo zonde vinden dat ik alweer wegga in plat dialect hθ
mohhquote:
have funquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 20 minuten wachten op rijles.. Grrrr
Nicequote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn die lessen voor tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, gewoon... niet geconcentreerd, heel veel schoonheidsfoutjes..
Komt wel weer goed
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
Mevrouw naast me in de trein begint tegen me te praten, terwijl ik muziek aan het luisteren ben. Geen idee wat ze zei, dus ik haal mijn oortje uit mijn oor en vraag wat ze vroeg. "Ga je wat leuks doen in het weekend?". Ik zo van "nee, ik heb niet echt plannen". Begint die vrouw een heul verhaal te vertellen over dr zoontje, wat ze gaat doen dit weekend en weet ik veel wat nog meer. Ik zo heel droog reageren "wat leuk". Zegt die mevrouw "ja, ik dacht ik vertel even een leuk verhaal in plaats van dat je je saai naast me in je smartphone verstopt", staat op en loopt zonder blikken en blozen de trein uit.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi moment dat ik een zenuwachtig meisje met een Tips voor Daten boek zag. Weet ik nog, kwam geen zinnig woord verder uit verder. Arm ding.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef Lutte het volgende:
Vandaag nog.
'Is het nog wat geworruh tussen jouw en Eddy?'
'Ja nee ik weenie of k vastigheid wil weetjewel'
'Maar wel iedere vrijdag daten?'
'Ja en ik ben ook nog met iemand anders aan het wappen.'
'Nou dan is het vast geen ware liefde!'
'Jawel voor over een paar jaar.'
Het zou voor mij een reden zijn om met de trein te reizenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is zo heerlijk aan treinen. En ook ergerlijk. Kan dus alle kanten op.
Nicequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
Olympus PEN E-PM1 + 14-42mm II R Zilver
Willik http://www.fotokonijnenbe(...)2mm-ii-r-zilver.html
Aaaah, en goedkoperderquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice.
Ik wilde eerste de Nikon One, maar deze kwam beter uit de bus
Kerst / Verjaardag?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaah, en goedkoperder!!!
Wil wil wil!
Ik doe het niet zo opzichtig. Elleboogje met mijn lengte is gewoon een ongelukje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef Cee het volgende:
Pas je wel op voor een Badr met al die skybox-ervaringen?
how u know?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:17 schreef iBenny het volgende:
Pat, Tessa(The Voice) was een van de 'oppassers' bij Last Man Watching
Hierrr. Hele tuin overhoop, deksels van lantaarnpalen afgewaaid, planten om.quote:
gaat het daar zo hard erop? Hier waait wel hard maar verder niet veel volgens mijquote:Op zondag 25 november 2012 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hierrr. Hele tuin overhoop, deksels van lantaarnpalen afgewaaid, planten om.
En het is vandaag nationale pietendag, succes
Nou blijkbaarquote:Op zondag 25 november 2012 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat het daar zo hard erop? Hier waait wel hard maar verder niet veel volgens mij
Klinkt wel erg fout jahquote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Lutte het volgende:
Op Twitter m'n hele timeline 'ik heb m'n vader getrokken' dus ik dacht huh? Paar tweets later: ik heb m'n vader getrokken thuis.
Toen viel het kwartje, gaat over surprise natuurlijk, en een account dat ik volg had dat allemaal lopen retweeten xD
quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Lutte het volgende:
Op Twitter m'n hele timeline 'ik heb m'n vader getrokken' dus ik dacht huh? Paar tweets later: ik heb m'n vader getrokken thuis.
Toen viel het kwartje, gaat over surprise natuurlijk, en een account dat ik volg had dat allemaal lopen retweeten xD
Ik vroeg me in het topic al af waarvan ik dr zou moeten kennen, want ze kwam me ergens al bekend van voor. Zou best kunnen dat het daarvan is..quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Lutte het volgende:
Op zondag? Nee johquote:Op zondag 25 november 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over...
Gewerkt vandaag?
Jullie spelen altijd zo leuk spelletjesquote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op zondag? Nee joh
Hele weekend bij Renι geweest. Als je moe wilt worden moet je dat eens doen!
Ksssssstquote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op zondag? Nee joh
Foto op Facebook gezien, dus had het eigenlijk wel moeten wetenquote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op zondag? Nee joh
Ik zag er gister weer een. Volgens mij kan ik er niet meer tegen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Nieuwste twee afleveringen Glee gekeken. Ik ga even mijn ogen uitprikken met een botte schaar.
Het is kut geworden he...quote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Nieuwste twee afleveringen Glee gekeken. Ik ga even mijn ogen uitprikken met een botte schaar.
Ik vond dat nieuwe meisje leuk tot ik naaktpics van haar zag, nu gaat dat lieve meisjes verhaal er gewoon niet meer inquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]Kan slechter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Lutte het volgende:
Naaktpics posten op FB is echt dι nieuwe trend. Het liefst na een weekje fuhrkering van jou en je![]()
me schatje
![]()
zodat niemand er aan kan twijfelen hoe een dikke mik het is.
Afgelopen weken een paar keer gehad dat mensen die ik ken van school etc, dus mijn leeftijd, van die (semi) naaktpics van hun en hun kersverse vriend(in) op FB zetten, liefst als omslagfoto zodat je er niet omheen kan.quote:
WAAROM KEN IK NIET ZULKE MENSENquote:Op zondag 25 november 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Afgelopen weken een paar keer gehad dat mensen die ik ken van school etc, dus mijn leeftijd, van die (semi) naaktpics van hun en hun kersverse vriend(in) op FB zetten, liefst als omslagfoto zodat je er niet omheen kan.
Bij een zon jongen had de moeder van het meisje erop gereageerd, dat was episch
Als dit zo is moet ik dat helaas bevestigen....quote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
Nou moeten jullie niet zo doen want dan heb ik het gevoel dat ik me in een milieu vol idioten begeef
quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
Reactie van die moeder was overigens iets van: Van voren of achter het zit altijd wel op de een of andere manier aan elkaar vast. (Of het was boven of onder?)
Anyway, beide uitspraken zijn op zoveel manieren fout dat die vrouw mijn heldin van het jaar is
hahahahahahahahaha omg!!!!quote:Op maandag 26 november 2012 16:15 schreef Kally het volgende:
Ik moest net zo lachen, we stonden in de lift met die dude van LA the voices, die leukerd
Hij is echt te lief trouwens
Ik zei tegen oudste Patrick vindt hem wel een cutie, toen zei oudste Pat moet vreemd gaan
Ik dat zeg je toch niet, ja maar hij heeft geld
Draak is hetquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ondanks dat ik kids haat mag ik die van kally wel
De winterdepressies worden weer uit het vet gehaald volgens mij, sprong er hier van het weekend ook al een voor.quote:Op maandag 26 november 2012 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Een vriendin van me zit in een trein waar iemand voor is gesprongen. Sta je dan in de middle of nowhere.
kssssssst hahahaquote:Op maandag 26 november 2012 16:15 schreef Kally het volgende:
Ik moest net zo lachen, we stonden in de lift met die dude van LA the voices, die leukerd
Hij is echt te lief trouwens
Ik zei tegen oudste Patrick vindt hem wel een cutie, toen zei oudste Pat moet vreemd gaan
Ik dat zeg je toch niet, ja maar hij heeft geld
Toen thuis met Google Translate een aantal keer bleek dat het 'gewoon' dat en dat was kreeg ik er iets meer vertrouwen in. Morgen responsie, dan weet ik of ik het ook echt snap nuquote:Op maandag 26 november 2012 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
De instap zal wel hoog zijn, je pikt ooit ergens aan. Vast enzo.
Daar hebben meer mensen last van vandaagquote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
PM van Benny opent maar niet... Nu verwacht ik minstens naaktpics als inhoud
7 tussenuren. Dan moet je je maar vermaken, want huiswerk is er nog niet echt.quote:
Das de bedoeling tochquote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb bakkerskruidnootjes van AH..
Maar ze smaken als taaitaai![]()
Pepernoten moeten als pepernoten smaken, niet als taaitaaiquote:Op maandag 26 november 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das de bedoeling toch!
Pralinekruidnootjes van de AH![]()
Lekker danquote:Op maandag 26 november 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
7 tussenuren. Dan moet je je maar vermaken, want huiswerk is er nog niet echt.
Resultaat... mensen pakken een zitzak en gaan uitgebreid slapen in een hoekje. Mensen die om half 1 bier lopen te drinken op school. En nog meer van dat soort dingen
...ohw ja. Wij krijgen ook stickers als beloning voor het uivoeren van het huiswerk. Faalschool...
Maar dat zijn echte pepernoten. Wat jij bedoelt zijn kruidnotenquote:Op maandag 26 november 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pepernoten moeten als pepernoten smaken, niet als taaitaai
Nee boefje 't is andersomquote:Op maandag 26 november 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat zijn echte pepernoten. Wat jij bedoelt zijn kruidnoten
beterrrrquote:Op maandag 26 november 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, volgens de site van Duo heb ik vandaag een deel van mijn lesgeld betaald. Terwijl er niks is afgeschreven![]()
ksssst. Centen teveel???quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:31 schreef iBenny het volgende:
Reisje naar Berlijn en Londen geplanned
-Reisjes geboekt samen met iemand anders. Beiden ff nodig zeg maar...quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom Benny? Waarom?
Voor alle 3 posts van je..
Ok.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
-Reisjes geboekt samen met iemand anders. Beiden ff nodig zeg maar...
-Marsepein omdat het lekker is. Tussenuren omdat er te veel van zijn enzo
-Straatmuzikanten voor een schoolopdracht
Moet je het doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmmhnnm.
Ik heb het ook nodig vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |