Op m'n werk hadden ze als uitje een keer paintballen georganiseerd. Het was een verrassing wat we gingen doen maar ik voelde de bui al hangen. Mooi dat ik niet meedeed en er geen spijt van gehad, de vrouw van de baas kwam huilend terug.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Paintballen, dat is echt geen kinderspel.Hoor je vaker deze dingen.
Nooit gedaan overigens, ben ik waarschijnlijk toch vreselijk slecht in.
Maar dan moet ie maar pijn lijden, als ie zo nodig koppig wil zijn!
Zelf ook een paar keer gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Paintballen, dat is echt geen kinderspel.Hoor je vaker deze dingen.
Nooit gedaan overigens, ben ik waarschijnlijk toch vreselijk slecht in.
Maar dan moet ie maar pijn lijden, als ie zo nodig koppig wil zijn!
Heet dat niet gewoon Tilburg Noord?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je vlak bij jou ook kunt laserschieten, maar dan in de openlucht ?
Tilburg Noord is het gratis en met rubberkogelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon Tilburg Noord?
(Alle gekheid op een stokje, nee dat wist ik niet, waar dan ergens?)
waren verschillende mails. Maar dat boeit verdee ook niet. Het gaat mij om die 7de sollicitatie bij dat bedrijf waar niet op gereageerd is.quote:
en hoelang onderweg ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen alleen voor 1 uurtje engels en 1 uurtje rekenen naar school. Echt, rock and roll!
langer onderweg dan aanwezigquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ongeveer 45 minuten heen, en 45 minuten terug.
Is facebook savonds altijdquote:
klinkt niet bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net ineens, zomaar uit het niets, drukkende pijn op mijn ribben, werd misselijk, begon heel hard te zweten en te trillen.![]()
![]()
![]()
Net of mijn ribben keihard naar binnen/buiten werden gedrukt.
Fucking weird en eng...
en is nooit onderzocht bij hun ?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, dit was de eerste keer...
Zeg ik dat tegen mijn moeder; zegt ze: Ja... daar heb ik ook wel een last van... dat had Opa ook altijd..
Ja, Nee, DAAR HEB IK WAT AAN
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, dit was de eerste keer...
Zeg ik dat tegen mijn moeder; zegt ze: Ja... daar heb ik ook wel een last van... dat had Opa ook altijd..
Ja, Nee, DAAR HEB IK WAT AAN
Vaker last vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net ineens, zomaar uit het niets, drukkende pijn op mijn ribben, werd misselijk, begon heel hard te zweten en te trillen.![]()
![]()
![]()
Net of mijn ribben keihard naar binnen/buiten werden gedrukt.
Fucking weird en eng...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |