Ja, hij had met zn stellage beter de auto links van'm in de prak kunnen rijden.quote:
http://www.jihadwatch.org(...)ate-bring-peace.htmlquote:
Hoezo zijn Rutte en Samsom zakkenvullers?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:41 schreef FunNederland het volgende:
De Zakkenvullers
[ afbeelding ]
Wtf is daar aan de hand?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Politieke prentjes zijn nogal triest idd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Politieke prentjes zijn nogal triest idd
[ afbeelding ]
Funnyjunk kan je niet hotlinkenquote:
Volgens de OP welquote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Funnyjunk kan je niet hotlinken![]()
[ afbeelding ]
Dus omdat iets in een OP staat is het meteen waar? >:-(quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dingen zijn echt zo niet grappig en m'n hele news feed staat er vol mee. Moet al die pauper "hoge heren in Den Haag"-klagers maar eens uit m'n lijst gooien.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:41 schreef FunNederland het volgende:
De Zakkenvullers
[ afbeelding ]
Zonne grote vuurbal jonge!quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swantonboy/Kudtsite is echt focking prachtig!quote:
Wajoo ik denk dikke mushroom en schokgolf, maar viel tegenquote:
Vet, waar kan ik meer van hun zien? Kan die fb page onderin net niet lezen en wat er lijkt te staan vind ie niet op fb.quote:
Is dit echt de nieuwe commercial van CB?quote:
Nee van CDquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is dit echt de nieuwe commercial van CB?
Ik vond het ook heel mooi!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Duim om mensen te overtuigen het toch door te lezen!
Ja mooi he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Duim om mensen te overtuigen het toch door te lezen!
Ik zag het plaatje en herkende het van een tijdje terug. Niettemin raakte ik geëmotioneerd.quote:
Mooi geschreven, goed verhaal. Beter dan 99.999% van de FOK! topics. +1 voor deze held.quote:
Dit is echt al een oud verhaal en toch wil ik het iedere keer weer lezen, zo lievquote:
Ik zie het ook echt helemaal voor me. Zo'n oud besje achterin, rondkijkend, mijmerend, traantje wegpinken. Prachtig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit is echt al een oud verhaal en toch wil ik het iedere keer weer lezen, zo liev
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
Jeetje, ga ergens anders een emotioneel doen. Ik zit te wachten op leuke plaatjes, om van te lachen zeg maar. N
Dimens = een.....quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
Jeetje, ga ergens anders een emotioneel doen. Ik zit te wachten op leuke plaatjes, om van te lachen zeg maar. N
Hier kwam ik niet voor, maar godver wat mooiquote:
Ja dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat nou flikker? Ik zit niet te janken om zo'n zielig verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |