Ja mooi he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Duim om mensen te overtuigen het toch door te lezen!
Ik zag het plaatje en herkende het van een tijdje terug. Niettemin raakte ik geëmotioneerd.quote:
Mooi geschreven, goed verhaal. Beter dan 99.999% van de FOK! topics. +1 voor deze held.quote:
Dit is echt al een oud verhaal en toch wil ik het iedere keer weer lezen, zo lievquote:
Ik zie het ook echt helemaal voor me. Zo'n oud besje achterin, rondkijkend, mijmerend, traantje wegpinken. Prachtig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit is echt al een oud verhaal en toch wil ik het iedere keer weer lezen, zo liev
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
Jeetje, ga ergens anders een emotioneel doen. Ik zit te wachten op leuke plaatjes, om van te lachen zeg maar. N
Dimens = een.....quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
Jeetje, ga ergens anders een emotioneel doen. Ik zit te wachten op leuke plaatjes, om van te lachen zeg maar. N
Hier kwam ik niet voor, maar godver wat mooiquote:
Ja dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat nou flikker? Ik zit niet te janken om zo'n zielig verhaaltje.
hahahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor kuthoer?
Luister eens, dikke griet. Ik zie onderin beeld dat het een grappig mp3tje over homo's is. Dat kan ik zien dus. Daarom klik ik niet. Eet cake.quote:
Lollersaucequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Luister eens, dikke griet. Ik zie onderin beeld dat het een grappig mp3tje over homo's is. Dat kan ik zien dus. Daarom klik ik niet. Eet cake.
Hilarisch. Weer niet geklikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |