kom je nooit in vbl rolfie?quote:
29 november 2012 uit in Nederland. Stouterd! Ik heb em op de watchlist gezet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy: Looper (2012) - IMDb
Noteer je die effe dat je die zeker gezien moet hebben, want zeer puik
Ik kon niet meer wachten.quote:Op maandag 19 november 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
29 november 2012 uit in Nederland. Stouterd! Ik heb em op de watchlist gezet.
Oh, een heuse dvd rip ook? In dat geval heb ik komend weekend vast wel tijd overquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kon niet meer wachten.
Heb em vorige week in de Sneak gemist dus ik zat me te verbijten. En toen was er curieus genoeg ineens een heuse DVD rip
Looper.DVDR-Ltuquote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, een heuse dvd rip ook? In dat geval heb ik komend weekend vast wel tijd over
Gisteren gezienquote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy: Looper (2012) - IMDb
Noteer je die effe dat je die zeker gezien moet hebben, want zeer puik
quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Hoor hem liever dit soort muziek zingen
Bij nader inzien zit ik dit weekend hoogstwaarschijnlijk in de biosquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Looper.DVDR-Ltu
Geen idee of die ook "publiekelijk" te vinden is.
Als ik het goed gehoord heb, gaat ie niet meer hardstyle-meuk uitbrengenquote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Hoor hem liever dit soort muziek zingen
Nee, je kan beter naar z'n oudere muziek luisterenquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die naam nu regelmatig voorbij komen in combinatie met een nummer waar de heren 3fm helemaal leip van zijn maar heb het nummer in kwestie nog niet gehoord. Is 't wat?
Godzijdankquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij nader inzien zit ik dit weekend hoogstwaarschijnlijk in de biosMoet ook maar weer eens, de laatse film was de laatste Harry Potter ofzo
[..]
Als ik het goed gehoord heb, gaat ie niet meer hardstyle-meuk uitbrengen
Ah. Welke filmz? Taken 2? Sinister? Argo?quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Bij nader inzien zit ik dit weekend hoogstwaarschijnlijk in de biosMoet ook maar weer eens, de laatse film was de laatste Harry Potter ofzo
Het is hardstyle.quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die naam nu regelmatig voorbij komen in combinatie met een nummer waar de heren 3fm helemaal leip van zijn maar heb het nummer in kwestie nog niet gehoord. Is 't wat?
Nog te beslissenquote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah. Welke filmz? Taken 2? Sinister? Argo?
gezellig naar James Bondquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog te beslissenZusje wil naar Taken 2, maar ik betwijfel of een deel 2 daarvan wel nou nodig was.
Ziet er wel aardig uit. Anders, als je lekker je nagels wilt afbijten, naar Argo gaan. Bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog te beslissenZusje wil naar Taken 2, maar ik betwijfel of een deel 2 daarvan wel nou nodig was.
Argo ziet er wel vet uitquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit. Anders, als je lekker je nagels wilt afbijten, naar Argo gaan. Bijvoorbeeld![]()
Taken too?quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga met m'n zusjequote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit. Anders, als je lekker je nagels wilt afbijten, naar Argo gaan. Bijvoorbeeld![]()
dat vind ik not done!quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pedante wolfrolfquote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen #lol
Die moet je ook naar de politie brengenquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is #YOLO © Gers Pardoel
Voorspelbaarheid +1quote:
I don't care!quote:
I love itquote:
Nu vrij dus?quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
En toen werd het op het eind van m'n dienst toch nog druk...
ach er reageerde ook niemand op mijn vraagquote:
Ja! Zometeen m'n schooldag maar eens voorbereiden, op het werk al mooi een deel kunnen doenquote:
ja en rap een beetjequote:Op maandag 19 november 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik naar Pain/Moonspell gaan?
Ik zit weer even te smullen van het Vaatstra-verdachte-topicquote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er reageerde ook niemand op mijn vraag
is zondag pas hoorquote:
Gewoon doen! Geen idee wat voor film het isquote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er reageerde ook niemand op mijn vraag
Is het een film dan?quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon doen! Geen idee wat voor film het is
Het zijn 2 bandsquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon doen! Geen idee wat voor film het is
Gewoon gaanquote:
Tja 30 euro is wel veel geldje..quote:
Het is maar geld..quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja 30 euro is wel veel geldje..
Ok, dan moet je niet gaanquote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja 30 euro is wel veel geldje..
Goed punt. Ik heb besloten.quote:
Weet je het echt heel zeker?quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb besloten.
Wil je dat ik hier blijf?quote:
Ben je er al uit?quote:
ja noesje geeft geen antwoordquote:
Wat is dat voor soort muziek dan?quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja noesje geeft geen antwoord
snoeiharde metalquote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort muziek dan?
quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker hier bij ons blijven
quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, in dat geval gewoon gaan! Gaangaangaan!!![]()
Juist niet tijdens het stappen, is ie te relaxt voor. Maar het omschrijft wel zo ongeveer wat ik zo tof vind aan stappen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik Hey DJ niet zoveel bijzonders vind? zal best leuk zijn tijdens het stappen, maar eigenlijk is het natuurlijk maar repperdekleprapniks mis mee, maar om het nou MH te maken....
Vind het wel een lekkere plaat. Goede beat ookquote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik Hey DJ niet zoveel bijzonders vind? zal best leuk zijn tijdens het stappen, maar eigenlijk is het natuurlijk maar repperdekleprapniks mis mee, maar om het nou MH te maken....
ah ok. ja, ik stap nooit, maar ik kan me ze voorstellen dat het een lekker opwarmertje of juist afsluitertje isquote:Op maandag 19 november 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist niet tijdens het stappen, is ie te relaxt voor. Maar het omschrijft wel zo ongeveer wat ik zo tof vind aan stappen.
oh, tis ook wel een lekkere plaat, maar imo niet MH-waardigquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het wel een lekkere plaat. Goede beat ook![]()
Best smaakvol.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ok. ja, ik stap nooit, maar ik kan me ze voorstellen dat het een lekker opwarmertje of juist afsluitertje is
[..]
oh, tis ook wel een lekkere plaat, maar imo niet MH-waardigvoor mij moet een MH of meer dan "een lekkere plaat" zijn of iets echt nieuws. een plaat die een duwtje nodig heeft. Of ik het persoonlijk goed of slecht nummer vind maakt me niet uit. Het gaat voor mij om de push die een plaat moet krijgen
Trusten Pinootjequote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, mijn maandag is anders verlopen dan andere maandagen![]()
.
Tot morgenochtend vroeg.
![]()
.
tja, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen..quote:Op maandag 19 november 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]Meer kan ik er ook niet over zeggen. Hoe lang luister je nu al 3FM?
Klopt. Het is een megahit uit de categorie "Omdat het moet". Zie het als de Bløf van de nederhop.quote:Op maandag 19 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
oh, tis ook wel een lekkere plaat, maar imo niet MH-waardigvoor mij moet een MH of meer dan "een lekkere plaat" zijn of iets echt nieuws. een plaat die een duwtje nodig heeft. Of ik het persoonlijk goed of slecht nummer vind maakt me niet uit. Het gaat voor mij om de push die een plaat moet krijgen
![]()
Het gaat me niet om smaak. Het gaat me om het 'heeft een duwtje nodig'verhaal.quote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tja, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen..
Ja ja. Die vrouwelijke docente heeft er vast iets mee te makenquote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, mijn maandag is anders verlopen dan andere maandagen![]()
.
Tot morgenochtend vroeg.
![]()
.
MH gaat ook niet om het duwtje.quote:Op maandag 19 november 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat me niet om smaak. Het gaat me om het 'heeft een duwtje nodig'verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |