kom je nooit in vbl rolfie?quote:
29 november 2012 uit in Nederland. Stouterd! Ik heb em op de watchlist gezet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy: Looper (2012) - IMDb
Noteer je die effe dat je die zeker gezien moet hebben, want zeer puik
Ik kon niet meer wachten.quote:Op maandag 19 november 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
29 november 2012 uit in Nederland. Stouterd! Ik heb em op de watchlist gezet.
Oh, een heuse dvd rip ook? In dat geval heb ik komend weekend vast wel tijd overquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kon niet meer wachten.
Heb em vorige week in de Sneak gemist dus ik zat me te verbijten. En toen was er curieus genoeg ineens een heuse DVD rip
Looper.DVDR-Ltuquote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, een heuse dvd rip ook? In dat geval heb ik komend weekend vast wel tijd over
Gisteren gezienquote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy: Looper (2012) - IMDb
Noteer je die effe dat je die zeker gezien moet hebben, want zeer puik
quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Hoor hem liever dit soort muziek zingen
Bij nader inzien zit ik dit weekend hoogstwaarschijnlijk in de biosquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Looper.DVDR-Ltu
Geen idee of die ook "publiekelijk" te vinden is.
Als ik het goed gehoord heb, gaat ie niet meer hardstyle-meuk uitbrengenquote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Hoor hem liever dit soort muziek zingen
Nee, je kan beter naar z'n oudere muziek luisterenquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die naam nu regelmatig voorbij komen in combinatie met een nummer waar de heren 3fm helemaal leip van zijn maar heb het nummer in kwestie nog niet gehoord. Is 't wat?
Godzijdankquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij nader inzien zit ik dit weekend hoogstwaarschijnlijk in de biosMoet ook maar weer eens, de laatse film was de laatste Harry Potter ofzo
[..]
Als ik het goed gehoord heb, gaat ie niet meer hardstyle-meuk uitbrengen
Ah. Welke filmz? Taken 2? Sinister? Argo?quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Bij nader inzien zit ik dit weekend hoogstwaarschijnlijk in de biosMoet ook maar weer eens, de laatse film was de laatste Harry Potter ofzo
Het is hardstyle.quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die naam nu regelmatig voorbij komen in combinatie met een nummer waar de heren 3fm helemaal leip van zijn maar heb het nummer in kwestie nog niet gehoord. Is 't wat?
Nog te beslissenquote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah. Welke filmz? Taken 2? Sinister? Argo?
gezellig naar James Bondquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog te beslissenZusje wil naar Taken 2, maar ik betwijfel of een deel 2 daarvan wel nou nodig was.
Ziet er wel aardig uit. Anders, als je lekker je nagels wilt afbijten, naar Argo gaan. Bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog te beslissenZusje wil naar Taken 2, maar ik betwijfel of een deel 2 daarvan wel nou nodig was.
Argo ziet er wel vet uitquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit. Anders, als je lekker je nagels wilt afbijten, naar Argo gaan. Bijvoorbeeld![]()
Taken too?quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga met m'n zusjequote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit. Anders, als je lekker je nagels wilt afbijten, naar Argo gaan. Bijvoorbeeld![]()
dat vind ik not done!quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pedante wolfrolfquote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen #lol
Die moet je ook naar de politie brengenquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is #YOLO © Gers Pardoel
Voorspelbaarheid +1quote:
I don't care!quote:
I love itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |