het is de stream die achterloopt, internet is aardig realtimequote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Markeerstift het volgende:
Loopt internet altijd zo achter?
jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Markeerstift het volgende:
Ja paar seconden toch?quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Markeerstift het volgende:
meerquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
het is de stream die achterloopt, internet is aardig realtime
Niet netjes inderdaad.quote:
Die is Twente aan het promoten.quote:
Is hij claustrofobisch?quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jopie mag alleen nog maar overdag in de wijken
dacht dat ik naar sbs6 zat te kijken maar daar is geen stream van dus dat kon nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een aids-interviews. Totaal geen toegevoegde waarde.
truequote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
Dat schrijven we op.quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
ja kun je haten maar hij riep het wel toen, al was er geen wettelijke basis voorquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Ties02 het volgende:
Ohhh Peter je hebt altijd gelijk gehad, ohhh geweldige man![]()
maar dan moet ie wel een verdomd goed verhaal hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
De vlag uithangen omdat er een moordzaak lijkt te zijn opgelost.
Overigens is een DNA spoor toch niet met 100% zekerheid te herleiden naar een dader? Maw, het hoeft toch niet per definitie te zeggen dat hij haar vermoord heeft? Het zegt enkel dat hij daar geweest is en uiteraard wat heeft uit te leggen.
Overal zijn wel aparte mensen. Als ze die dan in zo'n item achter elkaar plakt, dan krijg je ook geen goed beeld natuurlijk. Maar wel mooie tvquote:
Ik haat niet, ik vind Peter een baas hoor, maar hij wil het zo graag laten merkenquote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja kun je haten maar hij riep het wel toen, al was er geen wettelijke basis voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |