ja echt leuk voor zijn kinderen jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, vader van twee kinderen.
Mooi dat zijn gezin nu ook helemaal aan stront is.
Genieten.
Hij heeft zelf ook meegedaan. Zodra ze een verwante hebben gevonden zijn ze de andere familieleden die DNA hebben afgestaan ook verder uit gaan spitten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wat voor mij nu onduidelijk is is hoe de verdachte nu op het spoor is gekomen. Zijn ze via een familielijn bij hem terecht gekomen en hebben ze hem toen verzocht tot deelname? Of heeft de verdachte al vanaf het begin van het onderzoek meegedaan?
Er zijn 8080 mannen in de wijde omgeving gevraagd VRIJWILLIG dna af te staan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wat voor mij nu onduidelijk is is hoe de verdachte nu op het spoor is gekomen. Zijn ze via een familielijn bij hem terecht gekomen en hebben ze hem toen verzocht tot deelname? Of heeft de verdachte al vanaf het begin van het onderzoek meegedaan?
Eerst was er dus de aanverwante (of twee) en toen zijn ze in die lijn verder gaan zoeken en was het raak.quote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef Alleskids het volgende:
de zoon is ook DNA afgenomen, waarschijnlijk tegelijkertijd met zijn vader (een familie uitje waardoor de vader niet onder de test uit kon. Ben ik wel benieuwd welk van de 2 dna's het eerst is gecontroleerd. Zijn ze eerst op de 100% van de vader gestuit, of is die van de zoon eerder gedaan, hadden ze een gigantische EUREKA!! moment toen er 80-90% dna uit kwam. en toen gekeken of er meer familie leden in de groep gegadigden zitten?
Waarom is dat genieten? Dat is juist enorm wrang. Had hij maar geen gezin gehad.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef matthijst het volgende:
Genieten.
Alle mannen in de nabije omgeving kregen een oproep om DNA af te staan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wat voor mij nu onduidelijk is is hoe ze de verdachte nu op het spoor zijn gekomen. Zijn ze via een familielijn bij hem terecht gekomen en hebben ze hem toen verzocht tot deelname? Of heeft de verdachte al vanaf het begin van het onderzoek meegedaan?
Kut voor hun ja. Wel een goede reden om die incest dorpen te ontvluchten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja echt leuk voor zijn kinderen ja
quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wat voor mij nu onduidelijk is is hoe ze de verdachte nu op het spoor zijn gekomen. Zijn ze via een familielijn bij hem terecht gekomen en hebben ze hem toen verzocht tot deelname? Of heeft de verdachte al vanaf het begin van het onderzoek meegedaan?
Elke man die toen tussen de 16 en 60 was in de omgeving is gevraagd vrijwillig mee te doen volgens mij? Hij heeft gewoon vrijwillig gekozen mee te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kut voor hun ja. Wel een goede reden om die incest dorpen te ontvluchten.
Tof voor zijn vrouw en kinderen!quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef matthijst het volgende:
Genieten.
Guilty by proxy...quote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef h-fc het volgende:
[..]
Er zijn 8080 mannen in de wijde omgeving gevraagd VRIJWILLIG dna af te staan.
Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Misschien wist z'n vrouw het wel
Dus ze hadden zijn gegevens al toen ze via een familielid dat eerder was gecheckt verder gaan zoeken? Dat klinkt plausibel. Het is dus niet zo dat bijvoorbeeld in de tweede instantie is verzocht om mee te doen nadat ze via familie een gedeeltelijke match hadden gevonden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook meegedaan. Zodra ze een verwante hebben gevonden zijn ze de andere familieleden die DNA hebben afgestaan ook verder uit gaan spitten.
Klopt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus ze hadden zijn gegevens al toen ze via een familielid dat eerder was gecheckt verder gaan zoeken? Dat klinkt plausibel. Het is dus niet zo dat bijvoorbeeld in de tweede instantie is verzocht om mee te doen nadat ze via familie een gedeeltelijke match hadden gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |