Ja, ik heb mijn klinische psychologie boek er speciaal op nageslagen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Psy-freak het volgende:
En, zijn jullie eruit met de huis-tuin-en-keuken-psychologie?
Zo zo.quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn klinische psychologie boek er speciaal op nageslagen.
Die heb ik maar lekker in de kast laten staanquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn klinische psychologie boek er speciaal op nageslagen.
In ieder geval rechtstreeks op Omrop Fryslân die ook internet-tv heeft: http://www.omropfryslan.nl/livequote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Abed het volgende:
Wordt die persco nog ergens uitgezonden?
http://www.rtl.nl/compone(...)erentie-vaatstra.xmlquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Abed het volgende:
Mijn studieboeken blijven ook lekker in de kast.quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die heb ik maar lekker in de kast laten staan
Op het moment werk ik even niet (ben psychologe/pedagoge van beroep). En net als veel collegae, ben ik ook wel eens aan de doornen van het leven blijven hangen.
Ook bij RTL4 begrijp ik.quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Abed het volgende:
Ah ok, ook NL1 gewoon zag ik.quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
In ieder geval rechtstreeks op Omrop Fryslan die ook internet-tv heeft: http://www.omropfryslan.nl/live
Ah, Tomke...quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
In ieder geval rechtstreeks op Omrop Fryslân die ook internet-tv heeft: http://www.omropfryslan.nl/live
Dat zijn er nog al wat op FOK! ook.quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Borderline was nog niet genoemd.
Pas op, want het is vast heel stigmatiserend voor mensen die aan borderline lijden
Ik zou je aanraden ze nog eens door te bladerenquote:Op maandag 19 november 2012 17:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mijn studieboeken blijven ook lekker in de kast.
Idem.quote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden ze nog eens door te bladeren
Ongetwijfeld. En velen waarschijnlijk die allang geen borderline meer hebben, maar die diagnose ooit in hun jeugd kregen en daar inmiddels allang overheen gegroeid zijn. Maar sommige etiketjes blijven lang kleven.quote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn er nog al wat op FOK! ook.
Helder. Lijkt mij heel naar trouwens. In principe heeft het dus te maken met een trauma (vervelende gebeurtenis). Ik ben benieuwd of de stoornis in verband staat met de moord mocht hij daadwerkelijk de dader zijn (waar het wel naar neigt). Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand na zoveel jaren kan leven met zo'n ontzettend gruwelijke daad - hoewel het vaker voorkomt - voor mij is het niet te bevatten.quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Onder bepaalde bedreigende omstandigheden, zijn je hersenen in staat zich los te koppelen van wat jou op dat moment overkomt. Op dat moment, heb je geen enkel besef meer van tijd, plaats, of de persoon wie jij bent. Wanneer je hersenen die truc eenmaal hebben geleerd, kan het gebeuren dat je hersenen spontaan deze reactie geven op alles wat lijkt op de situatie die je eerder had meegemaakt toen je dit hebt geleerd. Het vervelende van angst is, dat het generaliserend is. En dus kunnen bepaalde situaties die helemaal niet bedreigend zijn, toch door de hersenen op die manier worden geïnterpreteerd en deze dissociatieve reactie in werking stellen. Die situaties heten dan "triggers".
Nu geloof ik je niet meer.quote:Op maandag 19 november 2012 17:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En velen waarschijnlijk die allang geen borderline meer hebben, maar die diagnose ooit in hun jeugd kregen en daar inmiddels allang overheen gegroeid zijn. Maar sommige etiketjes blijven lang kleven.
Off topic, heb je hier nu de hele dag lopen posten dat het geen dader maar verdachte is?quote:
Bitch, please.quote:Op maandag 19 november 2012 17:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Reden te meer om de boeken nog eens door te bladeren
Of hij die stoornis in 1999 al had, is ook onduidelijk. Net als de achtergrond ervan. Maar dat het nu al naar buiten wordt gebracht, wekt de indruk dat het als verweer aangegrepen zou kunnen worden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Mignon het volgende:
[..]
Helder. Lijkt mij heel naar trouwens. In principe heeft het dus te maken met een trauma (vervelende gebeurtenis). Ik ben benieuwd of de stoornis in verband staat met de moord mocht hij daadwerkelijk de dader zijn (waar het wel naar neigt). Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand na zoveel jaren kan leven met zo'n ontzettend gruwelijke daad - hoewel het vaker voorkomt - voor mij is het niet te bevatten.
Dus?quote:
Flikker op.quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef MPC60 het volgende:
Je bent geen amateur psycholoog maar een autist met een angststoornis.
rtl 4quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
Komt dat op nederland 1?
Ik zie 1Vandaag.
4 wel iig.quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
Komt dat op nederland 1?
Ik zie 1Vandaag.
Aspergers die zitten hier ook veel idd.quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef MPC60 het volgende:
Je bent geen amateur psycholoog maar een autist met een angststoornis.
Ja. Nuquote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
Komt dat op nederland 1?
Ik zie 1Vandaag.
Idd, echter voor mediadoelen ben je dus al veroordeeld....quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Hij wordt VERDACHT (!) van verkrachting en moord.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, echter voor mediadoelen ben je dus al veroordeeld....
Je bent dan ook onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Veroordeling en zo.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Wie weet, of hij had het gehoopt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het matcht na dubbelcheck.
Zou. Die gozer gedacht hebben dat het toch niet uit zou komen?
Robijn toch!quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |