Wat heeft díe er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef downgrade het volgende:
ik had graag objectieve informatie in plaats van elkaar de zwarte piet toespelen
ok?quote:
Partytime!quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Remigratie is booming, je kunt blij zijn.
Je doet nu alsof Turkije een supermacht is terwijl ik jou al eerder erop heb gewezen dat Turkije niet de big boy moet gaan uithangen, want het zit in een kut positie.quote:
Nee hoor, Turkey strong!!!!!!1quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je doet nu alsof Turkije een supermacht is terwijl ik jou al eerder erop heb gewezen dat Turkije niet de big boy moet gaan uithangen, want het zit in een kut positie.
Precies omringd door landen en volkeren die nog een appeltje hebben te schillen met ze.quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je doet nu alsof Turkije een supermacht is terwijl ik jou al eerder erop heb gewezen dat Turkije niet de big boy moet gaan uithangen, want het zit in een kut positie.
europeesch...Hoe moet ik jou serieus nemenquote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Precies omringd door landen en volkeren die nog een appeltje hebben te schillen met ze.
En noord oost Turkije is gewoon europeesch grondgebied.
nee dat doe ik niet, ik zeg dat die andere 3 een militair stel stumperds zijn die eerder per ongeluk hun eigen hoofdsteden zouden beschieten dan Ankara simpelweg omdat ze verdwaald zijn geraaktquote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zoek dat artikel is voor de grap ergens anders.quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Iranian arms ship carries fresh, improved Fajar supplies for Gaza
[ afbeelding ]
An Iranian freighter departed Bandar Abbas port Sunday, Nov. 18, with 220 short-range missiles and 50 improved long-range Fajar-5 rockets for the Gaza Strip, debkafile reports. The ship turned toward the Bab al-Mandeb Straits and the Red Sea. The new Fajar-5s have a 200-kilo warhead, packing a bigger punch than the 175 kilo-payload of the rockets now in use with the Palestinian terrorists of Gaza. Hamas has removed part of this payload to extend their range as far as Tel Aviv 85 kilometers away.
http://debka.com/
Iran kan turkije makkelijk aan zelfs zonder syrie.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet, ik zeg dat die andere 3 een militair stel stumperds zijn die eerder per ongeluk hun eigen hoofdsteden zouden beschieten dan Ankara simpelweg omdat ze verdwaald zijn geraakt
en nee je hebt mij daar absoluut niet eerder op gewezen
Ach, ja...Het klopt. Iemand met zo'n vastgegronde mening kan ik idd nooit ergens op wijzen, want zo iemand WIL niet de waarheid zien...quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet, ik zeg dat die andere 3 een militair stel stumperds zijn die eerder per ongeluk hun eigen hoofdsteden zouden beschieten dan Ankara simpelweg omdat ze verdwaald zijn geraakt
en nee je hebt mij daar absoluut niet eerder op gewezen
quote het maar andersquote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ach, ja...Het klopt. Iemand met zo'n vastgegronde mening kan ik idd nooit ergens op wijzen, want zo iemand WIL niet de waarheid zien...
wat met die supersonische hyperstealth speedboten van ze zeker?quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Iran kan turkije makkelijk aan zelfs zonder syrie.
Kleuterschool is paar straten verderop.quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Iran kan turkije makkelijk aan zelfs zonder syrie.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kleuterschool is paar straten verderop.
'Mijn pa is sterker dan jouw pa en zijn pa ook;
Turkije bestaat echt niet bij gratie van de NAVO hoor. Verdiep je maar eens in de Eerste Wereldoorlog.quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ach, ja...Het klopt. Iemand met zo'n vastgegronde mening kan ik idd nooit ergens op wijzen, want zo iemand WIL niet de waarheid zien...
Die laatste scheet toen 't van enigszins belangrijk rijk naar een poeplandje ging?quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turkije bestaat echt niet bij gratie van de NAVO hoor. Verdiep je maar eens in de Eerste Wereldoorlog.
helemaal alsof je wat beters te doen hebtquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Denken dat ik niks anders te doen heb dan oude posts opzoeken
dat was Cyprusquote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die laatste scheet toen 't van enigszins belangrijk rijk naar een poeplandje ging?
Ze kunnen beginnen met ankara platleggen met 150 balistic raketten.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat met die supersonische hyperstealth speedboten van ze zeker?
Nee, ik verwar je met niemand anders sp3c'tje, ik weet nog wie jij bent.quote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal alsof je wat beters te doen hebt
bespaar je de moeite, de posts bestaan niet, je verwart me met iemand anders
Ik dacht dat de Ottomaantjes na WO1 wel klaar waren op het wereldtoneel.quote:
zoek het maar op danquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, ik verwar je met niemand anders sp3c'tje, ik weet nog wie jij bent.
Ja oorlog met Iran is een walk in the park in plaats van een oorlog die jaren duurt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat met die supersonische hyperstealth speedboten van ze zeker?
Met paard en wagen, ik zie ze al aankomenquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turkije bestaat echt niet bij gratie van de NAVO hoor. Verdiep je maar eens in de Eerste Wereldoorlog.
met 150 ballistische raketten leg je 150 gebouwen plat in Ankara, dan ben je er nog nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Ze kunnen beginnen met ankara platleggen met 150 balistic raketten.
Iran heeft als 1 van de wijnige landen een eigen wapen industrie dankzij de wapenembargos terwijl turkije alles van USA moet krijgen of kopen.
En de luchtverdediging van Iran is vele malen beter als turkije elk vliegtuigje van Turkije wordt neergehaald voordat het theran bereikt.
haha turkije moet Nederlandse luchtafweer hebben voor syrie
Ik vind jou inmiddels gewoon met elke post grappiger wordenquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Iran heeft als 1 van de wijnige landen een eigen wapen industrie dankzij de wapenembargos terwijl turkije alles van USA moet krijgen of kopen.
En de luchtverdediging van Iran is vele malen beter als turkije elk vliegtuigje van Turkije wordt neergehaald voordat het theran bereikt.
Israel deed het in wat 6 dagen?quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja oorlog met Iran is een walk in the park in plaats van een oorlog die jaren duurt.En dan hebben we ook nog Syrië en Armenië?
Inderdaad een beetje onzin om dit te bespreken ja.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet waarom jullie er over speculeren, maar ik geloof niet dat er ooit een oorlog tussen Iran en Turkije komt. Die 2 zijn redelijk van elkaar afhankelijk en ze hebben geen verschrikkelijke relatie ofzo.
Zelfs niet als ome Sam dat wil.
Intens boeiend allemaal zeg, maar wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
We hebben het niet over hamas raketjes met 150 balistische raketten leg je de hele stad plat.quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
met 150 ballistische raketten leg je 150 gebouwen plat in Ankara, dan ben je er nog niet
Het posten vanquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
We hebben het niet over hamas raketjes met 150 balistische raketten leg je de hele stad plat.
haha turkije heeft niet eens luchdefentie en dan wil het wat tegen Iran gaan doen![]()
Iets van met een mes naar een vuurgevecht ofzo.
Oorlog is -mits niet teveel rekening houdend met pacifistische humanistische eisen wb gewenste dodenaantallen - zo afgelopen. Een land bezet houden of in bezit krijgen zonder teveel te slopen (te doden) is wel een langdurig en soms onmogelijk proces.quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja oorlog met Iran is een walk in the park in plaats van een oorlog die jaren duurt.En dan hebben we ook nog Syrië en Armenië?
Daar gaat het niet om. Er werd gesteld dat Turkije alleen bestaat bij gratie van de NAVO. Dat is onzin.quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met paard en wagen, ik zie ze al aankomen![]()
Alsof Brazilië nu wakker ligt van Portugal
Laat ik het maar zo zeggen: dezelfde situatie als hoe het in dit topic is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het ondertussen daarzo?
Aha, klinkt als situatie: lekker kansloos dusquote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Laat ik het maar zo zeggen: dezelfde situatie als hoe het in dit topic is.
nee Iran wil wat tegen Turkije gaan doen (volgens jou), het land opdelen namelijk ... daar zijn ze ook met Armenie en Syrie niet sterk genoeg voorquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
We hebben het niet over hamas raketjes met 150 balistische raketten leg je de hele stad plat.
haha turkije heeft niet eens luchdefentie en dan wil het wat tegen Iran gaan doen![]()
Iets van met een mes naar een vuurgevecht ofzo.
Ik heb het idee dat conflicten tegenwoordig langer duren omdat het meer over de rug van burgers en in steden wordt uitgevochten helaas.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oorlog is -mits niet teveel rekening houdend met pacifistische humanistische eisen wb gewenste dodenaantallen - zo afgelopen. Een land bezet houden of in bezit krijgen zonder teveel te slopen (te doden) is wel een langdurig en soms onmogelijk proces.
Het is maar met welk moreel idee en welk doel je er naar toe vliegt met die bommenwerpers.
ja misschien beterquote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Shreyas het volgende:
Moet het in dit topic niet gaan over Israël en Palestina, in plaats van over Turkije, Syrië, Iran en Armenië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |