voorzover ik heb gelezen gaat het om dna uit sperma en een haar, kan zijn dat deze man haar 'alleen' verkracht heeft, naar huis is gegaan, zij naar huis liep/fietste en toen pas haar moordenaar tegenkwam.quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is een 100% DNA match dan is er toch geen sprake meer van een verdachte?
Ja, geloof je het zelf?quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
voorzover ik heb gelezen gaat het om dna uit sperma en een haar, kan zijn dat deze man haar 'alleen' verkracht heeft, naar huis is gegaan, zij naar huis liep/fietste en toen pas haar moordenaar tegenkwam.
Stenigen door de dorpsleden, vanavond live op sbs6.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh in dat geval kunnen ze ook de rechtzaak wel laten zitten, sluit maar gewoon op die man.
Je bent pas de dader als de rechter je veroordeelt heeft hoor, tot die tijd ben je gewoon een verdachte. Wat is hier nou zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel mee, dat gebeurt eigenlijk vooral omdat er een nut-case iedere pagina 5 keer roept dat het de "DADER" is die ze gepakt hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
"in zijn algemeenheid"? Ik bedoel dat er hier wel erg gefocust wordt op zijn theoretische onschuldigheid.
Ik moest glimlachen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Stenigen door de dorpsleden, vanavond live op sbs6.
Nou, nou, da's helemaal pech zeg,als je dat overkomt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
voorzover ik heb gelezen gaat het om dna uit sperma en een haar, kan zijn dat deze man haar 'alleen' verkracht heeft, naar huis is gegaan, zij naar huis liep/fietste en toen pas haar moordenaar tegenkwam.
je kan nooit een volle 100% match hebben. En je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen. En dus ook een rechter een uitspraak moet hebben gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, en hij had een affaire met haar stiekem en toen ging ze naar hem toe, hadden ze seks, ging ze weer weg en toen kwam de echte moordenaar haar vermoorden.quote:
Ja, gewoon copy/pastequote:
Haha, dit is gewoon Jiskefet man.quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 19 november 2012 14:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er gebeuren wel vreemdere dingen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, en hij had een affaire met haar stiekem en toen ging ze naar hem toe, hadden ze seks, ging ze weer weg en toen kwam de echte moordenaar haar vermoorden.
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je de man nu iets verwijten wat hij 13 jaar geleden geroepen heeft op basis van wat justitie toen ook dacht? Dat het een niet-westerse moordenaar moest zijn vanwege de doorgesneden keel.
De man was 5 maanden daarvoor zijn kind verloren door een gruwelijk misdrijf, iedereen dacht destijds dat het een asielzoeker moest zijn, juist door de manier waarop ze vermoord was.
Beetje flauw om hem nu te verwijten dat hij dat toen op basis van de gegevens zoals ze toen bekend waren dacht, hij is al jaren van die theorie afgestapt, op basis van wat inmiddels bekend was.
bijvoorbeeld...quote:Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, en hij had een affaire met haar stiekem en toen ging ze naar hem toe, hadden ze seks, ging ze weer weg en toen kwam de echte moordenaar haar vermoorden.
Wat maakt het nou uit wat iemand gelooft hier? Toch helemaal niks?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
Maar jullie denken wel dat hij het heeft gedaan, toch?
Zout toch best kunnen? Dat die gozer uit angst al die jaren zijn kop heeft gehouden.De kans was groot dat hij meteen verdacht zou worden van de moord mocht ie bekennen. Het zou kunnen, hij is een verdachte per slotte nog niet de dader.quote:Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
voor wat het waard is, ik wel jaquote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
Dat kan natuurlijk ook nog, genoeg 16 jarigen die een relatie met 30+ers beginnen zonder dat de ouders het weten. Deze boer is onschuldig en ik eis vrijlating, Mr Frank Visser doe iets!!quote:Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doe niet zo boos. Lijkt wel alsof alle oude mensen hier altijd bozig zijn op fok.quote:Op maandag 19 november 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat iemand gelooft hier? Toch helemaal niks?
Feit is dat het DNA overeenkomt.
Natuurlijk, die kans is erg aannemelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, het kan best echt. Genoeg minderjarigen die met vieze oude kereltjes gaan, dus ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, genoeg 16 jarigen die een relatie met 30+ers beginnen zonder dat de ouders het weten. Deze boer is onschuldig en ik eis vrijlating, Mr Frank Visser doe iets!!
Je zou voor de grap de discussie eens terug moeten lezen. Je komt niet meer bij!quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doe niet zo boos. Lijkt wel alsof alle oude mensen hier altijd bozig zijn op fok.
Komt door de menopauze en de midlife crisisquote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doe niet zo boos. Lijkt wel alsof alle oude mensen hier altijd bozig zijn op fok.
In het begin is er heel veel gericht geweest op het AZC, door zowel de dorpelingen maar ook de politie zocht in die richting (al dan niet onder druk van eerstgenoemden). De doorgesneden keel was volgens vele de aanwijzing voor een buitenlandse dader. Daarbij is er die nacht ook een meisje verkracht door een AZC'er. Mensen dachten dat er dingen in de doofpot werden gestopt omdat de overheid het AZC zou beschermen etc.quote:Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja, gewoon copy/paste
http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/10/08/Vp/02.html
Maar ik geloof het niet.
Ik ben helemaal niet boos.quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als je er vanuitgaat dat er geen fouten kunnen zijn gemaakt bij het DNA-onderzoek, en het dus niet nog een keer hoeft te worden onderzocht, nee dat is het duidelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |