SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik in een hoekje zitten huilen
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Ben bang van welquote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is toch niet echt man. Die eerste foto in de spoiler.
Het gebeurt helaas met heel veel vrouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Christina Wie ?
Who gives a fuck !
Komt ie ook nog met Kate fucking Bush aanzetten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas met heel veel vrouwen.
[ afbeelding ]
Kate Bush toen:
Kate Bush nu:
[ afbeelding ]
Monica Belucciquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt ie ook nog met Kate fucking Bush aanzetten.
Het mooie van die tand des tijds is dat het jonge grut ook ouder wordt.
Emma Stone toen
[ afbeelding ]
Emma Stone nu
[ afbeelding ]
En oud(er) betekent niet altijd vergane glorie:
[ afbeelding ]
Daar deed ze me idd aan denken.quote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Dat is die Adele look kerel, dat is helemaal hip.
"I'm big boned"quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef WRH het volgende:
dat heeft nauwelijks iets met tijd en leeftijd te maken alswel met vrouwen die zichzelf compleet laten gaan met naar binnen proppen van voedsel en dat kom je helaas op alle leeftijden tegen.
'mijn vent moet ook van mij houden als ik in trainingspak op de bank mijn tweede shoarma naar binnen lig te werken'quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
"I'm big boned"
"Ik heb een schildklier die heel traag werkt"
quote:
tong, deze is oud hoor, je hebt de recente foto's van de mislukte plastische chirurgie toch ook wel gezien?quote:
Ik was nog bezigquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
[..]
tong, deze is oud hoor, je hebt de recente foto's van de mislukte plastische chirurgie toch ook wel gezien?
Die was bij mij al van zijn voetstuk gestort door zijn financiële en openbare steun aan Romney.quote:
ik zocht 'm ook al voor jequote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was bij mij al van zijn voetstuk gestort door zijn financiële en openbare steun aan Romney.
Ga je zo Iggy zoeken ?quote:
Zijn dit foto's van tong80?quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was al niet mooi, maar nu...
Die foto zien icm TTquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
afbeelding ]
Gadverdammequote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp.
Maar zijn tanden waren ook al niet best toen hij jong was.
[ afbeelding ]
ONZ / Wat een muts......quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof die wijven jou zouden neuken, *proest*quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef LelijKnap het volgende:
Wats de probleem man. Er blijven toch dagelijks vrouwen uitgepoept worden ?? Elke dag zijn er weer tig meiden die hun 14,15,16,17 of 18-jarige bday vieren...
zoek eens op; nude cute young teen pics
pfoes man, geen eens tijd om ze allen te neuken...
dat is pas een klacht
quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Stratotanker het volgende:
True, als een oude vent naar de kapper gaat en zichzelf netjes kleed is het en badass.
Bij een oude(re) vrouw mag er een laag plamuur tegenaan en corrigerende kleding en dan nog wordt het niets.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Tatjana Simic is er juist beter uit gaan zien:
[ afbeelding ]
meh
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
49 jaar... echt ongelooflijk. ELKE FUCKING MAN MAG ZICH IN ZIJN HANDJES WRIJVEN ALS JE MET DIE LEEFTIJD NOG ZO'N VROUW HEBT GVD.
'Nee Tatjana, voor een goed gesprek heb ik je niet genomen.'quote:Op maandag 19 november 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
49 jaar... echt ongelooflijk. ELKE FUCKING MAN MAG ZICH IN ZIJN HANDJES WRIJVEN ALS JE MET DIE LEEFTIJD NOG ZO'N VROUW HEBT GVD.
Tuurlijk welquote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof die wijven jou zouden neuken, *proest*
Mijn natte droom, wat doe je?quote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef SchoneZoon het volgende:
Dat zie je ook bij mannen. Vroeger zaten al die vrouwen te soppen op Wentworth Miller:
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij op een dikke nerd![]()
[ afbeelding ]
Blasfemie, gvd.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kate Bush toen:
Kate Bush nu:
[ afbeelding ]
Beetje simpel gesteld dit. De meeste oudere mannen zijn ook niet veel soeps.quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Stratotanker het volgende:
True, als een oude vent naar de kapper gaat en zichzelf netjes kleed is het en badass.
Bij een oude(re) vrouw mag er een laag plamuur tegenaan en corrigerende kleding en dan nog wordt het niets.
Inderdaad, Richard Dean Anderson en Val Kilmer zijn ook aardig afgetakelt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef Piye het volgende:
Wel een flinke bil.Jammer dat de rest ook flink is.
Zonde van zo'n mooi meisje wel.
[..]
Beetje simpel gesteld dit. De meeste oudere mannen zijn ook niet veel soeps.
We hebben het hier natuurlijk wel over een vrouw van slechts 31. Die personen die jij noemt konden haar vader zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Inderdaad, Richard Dean Anderson en Val Kilmer zijn ook aardig afgetakelt.
Goed opletten FOK!kertjes van mequote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk wel over een vrouw van slechts 31. Die personen die jij noemt konden haar vader zijn.
Verder is het een feit dat vrouwen veel sneller aftakelen, mede door al die smeerseltjes en andere troep die ze gebruiken. Of gewoon omdat het vrouwen zijn.
Een man is op z'n 35ste pas op zijn hoogtepunt. Vrouwen gaan na hun 25ste al bergaf.
Loop je nou die poppenspeler te citeren?quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mannen worden oud als wijn en vrouwen als melk. Het is niet anders ts. Daarom is het ook gelegitimeerd om als man een keer in de zoveel tijd de vrouw te vervangen zoals je ook bij een auto doet.
Welke poppenspeler?quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Loop je nou die poppenspeler te citeren?
Aha, ja dus...quote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke poppenspeler?
Ik heb die vergelijking eens ergens opgepikt en sindsdien gebruik ik hem gekscherend als de situatie daar naar is.
quote:
Ben ik het niet mee eens. De meeste mannen zijn op hun 35ste allang over hun hoogtepunt heen. Bij een man die echt z'n best doet om voor zichzelf te zorgen (een beetje gezond eten en sporten dus), zou je nog kunnen debatteren of hij er op z'n 35ste beter uitziet dan op z'n 25e, maar de gemiddelde man? Die is op z'n 35ste al niet om aan te gluren. Natuurlijk hebben wij wel het voordeel dat we geen kinderen baren, die een behoorlijke aanslag op je fysieke verschijning kunnen doen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk wel over een vrouw van slechts 31. Die personen die jij noemt konden haar vader zijn.
Verder is het een feit dat vrouwen veel sneller aftakelen, mede door al die smeerseltjes en andere troep die ze gebruiken. Of gewoon omdat het vrouwen zijn.
Een man is op z'n 35ste pas op zijn hoogtepunt. Vrouwen gaan na hun 25ste al bergaf.
Ik heb het dan ook niet over de gemiddelde mannelijke FOKer.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De meeste mannen zijn op hun 35ste allang over hun hoogtepunt heen. Bij een man die echt z'n best doet om voor zichzelf te zorgen (een beetje gezond eten en sporten dus), zou je nog kunnen debatteren of hij er op z'n 35ste beter uitziet dan op z'n 25e, maar de gemiddelde man? Die is op z'n 35ste al niet om aan te gluren. Natuurlijk hebben wij wel het voordeel dat we geen kinderen baren, die een behoorlijke aanslag op je fysieke verschijning kunnen doen.
De gemiddelde niet-FOK!er ziet er prachtig uit op z'n 35e wil je zeggen?quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de gemiddelde mannelijke FOKer.
Sowieso beter dan de gemiddelde vrouw op haar 35ste.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Piye het volgende:
[..]
De gemiddelde niet-FOK!er ziet er prachtig uit op z'n 35e wil je zeggen?
Ja dat waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso beter dan de gemiddelde vrouw op haar 35ste.
Zou ze beide geven. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
dacht eerst dat het nicki minaj was of hoed ie ook heet
quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
God moet wel een big nasty motherfokker zijn om ons dit aan te doen. Waarom waarom waarom heeft hij ingebouwd in ons DNA dat we langzaam aan ouder, slapper, verrotter worden?
Zo viel mij oog net op foto's van Christina Aguilera. Dit was toen ik een jaar of 20 was mijn ultieme fappoppetje, wat een lekker wijfie vond ik dat doen:
[ afbeelding ]
En de jaren daarna ging ze lekker slettig doen (en daar houd ik van he) en haar fine ass figuurtje showen:
[ afbeelding ]
Daarna wat ouder, kwam de Burlesque-look, ook prima:
[ afbeelding ]
Maar dan nu..... wat voor oogkanker zag ik vanochtend?
Ik durf het niet eens zo te laten zien, dus onder den spoilersZe is een MILFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik in een hoekje zitten huilen![]()
Ik heb gteen rijbewijs. Maar geen hekel aan vrouwen met uitlaatpijpen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mannen worden oud als wijn en vrouwen als melk. Het is niet anders ts. Daarom is het ook gelegitimeerd om als man een keer in de zoveel tijd de vrouw te vervangen zoals je ook bij een auto doet.
Ik ben anders nog nooit in betere shape geweest dan nu, dude.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De meeste mannen zijn op hun 35ste allang over hun hoogtepunt heen. Bij een man die echt z'n best doet om voor zichzelf te zorgen (een beetje gezond eten en sporten dus), zou je nog kunnen debatteren of hij er op z'n 35ste beter uitziet dan op z'n 25e, maar de gemiddelde man? Die is op z'n 35ste al niet om aan te gluren. Natuurlijk hebben wij wel het voordeel dat we geen kinderen baren, die een behoorlijke aanslag op je fysieke verschijning kunnen doen.
Mannen zonder rijbewijsquote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb gteen rijbewijs. Maar geen hekel aan vrouwen met uitlaatpijpen.
Ik heb geen papiertje nodig om te rijden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mannen zonder rijbewijs
Komt dat omdat je nu zo goed in vorm bent of was je vroeger zo slecht in vorm?quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben anders nog nooit in betere shape geweest dan nu, dude.
Dacht ik ook ja.quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
nee niet fake
Heeft tie gedaan voor een rol in een film
Aidspatient ofzo dacht ik
Die foto is compleet niet relevant aan dit topic. Je weet dat 'ie dat heeft gedaan voor een filmrol, he? Is ondertussen alweer zichzelf.quote:
Hmm als je uiterlijke (en innerlijke) verzorging maar belangrijk genoeg vindt kun je je houdbaarheid wel wat verlengen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Tatjana Simic is er juist beter uit gaan zien:
[ afbeelding ]
meh
[ afbeelding ]
JAMMIE!quote:
Vrouwen moeten het toch meer hebben van een strakke huid, bij mannen kan je wat meer door de rimpels heen kijken als hij verder wel nog status uitstraalt. En status bereik je als man meestal toch op latere leeftijd.quote:Op maandag 19 november 2012 23:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm als je uiterlijke (en innerlijke) verzorging maar belangrijk genoeg vindt kun je je houdbaarheid wel wat verlengen.
Kijk bijvoorbeeld een Jennifer Aniston, die is intussen ook al 43. 't Is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd maar zowel tussen de mannen als de vrouwen zitten er exemplaren bij die lang meegaan, om het zo maar te zeggen
Al moet ik toegeven dat dat er bij de mannen iets meer zijn... Misschien kan iedereen beter altijd single blijven, zodat mensen tenminste nog hun best doen om er goed uit te zien.
als je patricia paay rimpelvrij op een foto krijgt, is alles mogelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon niet normaal. Echt zij word maar lekkerder, het zou toch onmogelijk moeten zijn?
Ik zou Paay ook wel doen opzich.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:56 schreef Adames het volgende:
[..]
als je patricia paay rimpelvrij op een foto krijgt, is alles mogelijk
die praat volgens mij heel veel, zeer vermoeiend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou Paay ook wel doen opzich.
Volgens mij is dat trouwens ook heel ongezond gezond. Doen wel meer acteurs (voor zover je 50 cents een echte acteur kan noemen). Ik heb er wel respect voor trouwens, tenminste echt moeite doen voor de rol.quote:Op maandag 19 november 2012 22:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die foto is compleet niet relevant aan dit topic. Je weet dat 'ie dat heeft gedaan voor een filmrol, he? Is ondertussen alweer zichzelf.
Haar eigen dieet heeft haar er niet jonger op gemaakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja maar die is volgens mij altijd lelijk geweest.
Ze moeten idd niet al die onzin laten verbouwen. En al helemaal geen lippen volspuiten, afgrijselijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:12 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind deze vrouw wel mooi oud gewordenEn tenminste geen hoofd vol botox.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang verzorgd haar maakt ook wel heel veel verschil.
Dit. Genoeg vrouwen die mooi oud worden en dan maakt een rimpeltje of wat geen moer uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:17 schreef WRH het volgende:
het heeft dan m.i. ook minder te maken met alleen maar leeftijd als wel met eigen verzorging en het uiterlijk belangrijk blijven vinden en er moeite voor doen.
je hoeft echt niet meteen op je 40ste naar de plastisch chirurg te rennen; stoppen met roken, beetje blijven sporten en gezond leven doet al heel erg veel, gewoon simpelweg jezelf blijven onderhouden en dat is van alle leeftijden.
het compleet laten gaan en verslonzen zit tussen de oren; vrouwen die dat doen na hun 40ste deden dat ook al voor hun 40ste en daar heeft leeftijd niets mee te maken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Bjork is altijd een troll geweest.
Juist een teken van klasse en stijl. Auto's zijn milieuvervuilend en auto's rijden kinderen en egel en poezen over en dat is zielig voor die kinderen, egels en poezen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mannen zonder rijbewijs
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef Saucerian het volgende:
[ afbeelding ]
46
[ afbeelding ]
48
Die Christina Aguilera heeft gewoon teveel zonnebanken en bigmacs genomen, de ordinaire proletenkut.
godverdomme niks slechts over mijn koningin jij verdomde idiootquote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kate Bush toen:
Kate Bush nu:
[ afbeelding ]
Damn, ik moest even twee keer kijken of het ze wel was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien ze ziek is, is dit niet helemaal eerlijk. Maar ik vind het jammer dat ze zo'n rookstem heeft.
Wijze woorden dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Genoeg vrouwen die mooi oud worden en dan maakt een rimpeltje of wat geen moer uit.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef SchoneZoon het volgende:
Dat zie je ook bij mannen. Vroeger zaten al die vrouwen te soppen op Wentworth Miller:
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij op een dikke nerd![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |