Haar eigen dieet heeft haar er niet jonger op gemaakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja maar die is volgens mij altijd lelijk geweest.
Ze moeten idd niet al die onzin laten verbouwen. En al helemaal geen lippen volspuiten, afgrijselijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:12 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind deze vrouw wel mooi oud gewordenEn tenminste geen hoofd vol botox.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang verzorgd haar maakt ook wel heel veel verschil.
Dit. Genoeg vrouwen die mooi oud worden en dan maakt een rimpeltje of wat geen moer uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:17 schreef WRH het volgende:
het heeft dan m.i. ook minder te maken met alleen maar leeftijd als wel met eigen verzorging en het uiterlijk belangrijk blijven vinden en er moeite voor doen.
je hoeft echt niet meteen op je 40ste naar de plastisch chirurg te rennen; stoppen met roken, beetje blijven sporten en gezond leven doet al heel erg veel, gewoon simpelweg jezelf blijven onderhouden en dat is van alle leeftijden.
het compleet laten gaan en verslonzen zit tussen de oren; vrouwen die dat doen na hun 40ste deden dat ook al voor hun 40ste en daar heeft leeftijd niets mee te maken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Bjork is altijd een troll geweest.
Juist een teken van klasse en stijl. Auto's zijn milieuvervuilend en auto's rijden kinderen en egel en poezen over en dat is zielig voor die kinderen, egels en poezen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mannen zonder rijbewijs
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef Saucerian het volgende:
[ afbeelding ]
46
[ afbeelding ]
48
Die Christina Aguilera heeft gewoon teveel zonnebanken en bigmacs genomen, de ordinaire proletenkut.
godverdomme niks slechts over mijn koningin jij verdomde idiootquote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas met heel veel vrouwen.
[ afbeelding ]
Kate Bush toen:
Kate Bush nu:
[ afbeelding ]
Damn, ik moest even twee keer kijken of het ze wel was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien ze ziek is, is dit niet helemaal eerlijk. Maar ik vind het jammer dat ze zo'n rookstem heeft.
Wijze woorden dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Genoeg vrouwen die mooi oud worden en dan maakt een rimpeltje of wat geen moer uit.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef SchoneZoon het volgende:
Dat zie je ook bij mannen. Vroeger zaten al die vrouwen te soppen op Wentworth Miller:
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij op een dikke nerd![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |