Ik heb geen papiertje nodig om te rijden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mannen zonder rijbewijs
Komt dat omdat je nu zo goed in vorm bent of was je vroeger zo slecht in vorm?quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben anders nog nooit in betere shape geweest dan nu, dude.
Dacht ik ook ja.quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
nee niet fake
Heeft tie gedaan voor een rol in een film
Aidspatient ofzo dacht ik
Die foto is compleet niet relevant aan dit topic. Je weet dat 'ie dat heeft gedaan voor een filmrol, he? Is ondertussen alweer zichzelf.quote:
Hmm als je uiterlijke (en innerlijke) verzorging maar belangrijk genoeg vindt kun je je houdbaarheid wel wat verlengen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De meeste mannen zijn op hun 35ste allang over hun hoogtepunt heen. Bij een man die echt z'n best doet om voor zichzelf te zorgen (een beetje gezond eten en sporten dus), zou je nog kunnen debatteren of hij er op z'n 35ste beter uitziet dan op z'n 25e, maar de gemiddelde man? Die is op z'n 35ste al niet om aan te gluren. Natuurlijk hebben wij wel het voordeel dat we geen kinderen baren, die een behoorlijke aanslag op je fysieke verschijning kunnen doen.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Tatjana Simic is er juist beter uit gaan zien:
[ afbeelding ]
meh
[ afbeelding ]
JAMMIE!quote:
Vrouwen moeten het toch meer hebben van een strakke huid, bij mannen kan je wat meer door de rimpels heen kijken als hij verder wel nog status uitstraalt. En status bereik je als man meestal toch op latere leeftijd.quote:Op maandag 19 november 2012 23:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm als je uiterlijke (en innerlijke) verzorging maar belangrijk genoeg vindt kun je je houdbaarheid wel wat verlengen.
Kijk bijvoorbeeld een Jennifer Aniston, die is intussen ook al 43. 't Is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd maar zowel tussen de mannen als de vrouwen zitten er exemplaren bij die lang meegaan, om het zo maar te zeggen
Al moet ik toegeven dat dat er bij de mannen iets meer zijn... Misschien kan iedereen beter altijd single blijven, zodat mensen tenminste nog hun best doen om er goed uit te zien.
als je patricia paay rimpelvrij op een foto krijgt, is alles mogelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon niet normaal. Echt zij word maar lekkerder, het zou toch onmogelijk moeten zijn?
Ik zou Paay ook wel doen opzich.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:56 schreef Adames het volgende:
[..]
als je patricia paay rimpelvrij op een foto krijgt, is alles mogelijk
die praat volgens mij heel veel, zeer vermoeiend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou Paay ook wel doen opzich.
Volgens mij is dat trouwens ook heel ongezond gezond. Doen wel meer acteurs (voor zover je 50 cents een echte acteur kan noemen). Ik heb er wel respect voor trouwens, tenminste echt moeite doen voor de rol.quote:Op maandag 19 november 2012 22:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die foto is compleet niet relevant aan dit topic. Je weet dat 'ie dat heeft gedaan voor een filmrol, he? Is ondertussen alweer zichzelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |