quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessurequote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef TIM-846 het volgende:
Keept Czesny niet meer bij Arsenal dan?
hij is weer terug. stond in goal afgelopen weekend tegen de spurs. speelde niet echt heel goed. bij die eerste goal zag hij er niet best uit.quote:
arsenal zoekt linksbacks maar keepers, dacht het zelf niet maar kan zomaar zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef tammepiet het volgende:
Greg, Jan, Mickey, Eriksen, Toby, Kolbeinn, Boilesen, Kenneth allemaal wel in verband gebracht met Arsenal.
3 jaar terug had je dat ook met Fiorentina.
quote:Litmanen: 'Als Ajax komt, ga ik zeker luisteren'
Afgelopen weekend was het een flitsbezoek, maar Jari Litmanen (41) maakt ooit misschien een derde rentree bij Ajax. Zaterdag bezocht de populaire Finse oud-speler 's middags de Toekomst en 's avonds de Arena, voor de wedstrijd tegen VVV. En wie weet, ooit? 'Als Ajax komt, ga ik zeker luisteren.'
Het loopt zaterdag al tegen middernacht als Jari Litmanen nog even een rondje maakt door de verlaten catacomben van de Arena. De ultrasaaie 2-0 tegen VVV ligt al in de vergetelheid als de Fin met zijn vinger langs een ingelijste foto strijkt. Het is een zwartwit prent van begin jaren negentig uit de vorige eeuw. Bobby Haarms staat erop, en de spelers, zoals een piepjonge Bergkamp. Ze dragen een doel. Wat opvalt: ze dragen allemáál. 'Het saamhorigheidsgevoel. Dat hadden wij ook in '95/'96', mijmert Litmanen. 'Mijn mooiste voetbalperiode had ik bij Ajax.'
Eerder die dag op de Toekomst, het trainingscomplex van Ajax. Jari Litmanen is gestoken in een strakke jeans, waardoor het lijkt alsof zijn benen nog krommer zijn gaan staan. De Fin, die in Nederland is vanwege de documentaire Kuningas die gisteren in premiere ging op het IDFA in Amsterdam, heeft zijn eerste voetstappen op het sportterrein nog niet gezet op of hij staat al op de foto met een moeder en haar zoontje. 'Ook Jari, hij heet ook Jari', verduidelijkt ze.
Sinds zijn entree bij Ajax werden in Amsterdam honderden kinderen vernoemd naar hem. 'Kreeg ik allerlei geboortekaartjes toegestuurd. Apart hè, eigenlijk.'
Litmanen is terug in Nederland om Kuningas (de koning) te promoten, een documentaire over zijn (voetbal)leven die gisteren in premiere ging op het IDFA. Promoten is eigenlijk niet meer nodig: de zes edities waren binnen enkele uren uitverkocht. De Fin die van 1992-1999 en 2002-2004 onder contract stond bij Ajax waar hij alles won wat er te winnen viel, is nog altijd ongekend populair in Amsterdam en ver daarbuiten.
Na zijn periode bij Ajax droeg hij onder meer de tricots van FC Barcelona en Liverpool. De laatste jaren bouwde hij af bij HJK Helsinki waarmee hij vorig seizoen nog de dubbel veroverde. Nog altijd is hij niet officieel gestopt. Op afroepbasis is hij beschikbaar.
'Maar ik ben een jaar uit de roulatie geweest vanwege mijn knie', refereert hij onmiddellijk aan zijn tragiek: zijn blessuregevoeligheid. Misschien, zo wordt zaterdag geopperd, heeft de Fin het wel zo lang volgehouden, dankzij zijn blessures en daarbij behorende rust.
'Nou, ik was liever nooit geblesseerd geweest', is hij zelf duidelijk. In april van het volgende jaar begint de Finse competitie alweer. 'Ik moet het besluit nog nemen of ik doorga of stop. Voetballen is het mooiste dat er is. En de voetballer Jari voelt zich nog twintig, hoor', zegt de Fin die de jongensachtige uitstraling nooit heeft verloren, ondanks zijn leeftijd en het vaderschap, met zoontjes van vijf en zeven. 'Nee, ze voetballen nog niet. Later misschien. En bij Ajax moet je toch negen zijn?', zegt hij met een grijns.
Over zijn toekomst na zijn actieve loopbaan heeft Litmanen meer dan ooit kunnen nadenken afgelopen jaar. 'Ik denk dat ik in de sport blijf. Ik heb een brede belangstelling voor sport. Ik was afgelopen zomer vier dagen bij de Olympische Spelen in Londen. Ik ging van 's morgens acht tot 's nachts op pad om sportwedstrijden te bekijken. Het was genieten van de sporters die het beste uit zichzelf willen, die de beste wilden zijn.'
Of er een trainer in hem schuilt? Litmanen lacht. 'Ik denk dat alle spelers onder Louis van Gaal al een beetje trainer werden. Je ging vanzelf meer nadenken over het voetbal. Van Gaal is een toptrainer. Hij is niet voor niets overal kampioen geworden. Louis heeft oog voor detail en maakt spelers bewust van hun kwaliteiten. Zijn zwakte? Heeft Louis zwakte dan?'
Ajax blijft altijd trekken, weet Litmanen. 'De deur voor Jari staat altijd open' zei oud-teamgenoot Ronald de Boer zaterdag. Hijzelf: 'Ik moet straks alles op een rijtje zetten. Heb genoeg opties. Maar als Ajax zou komen, zou ik zeker gaan luisteren. We hadden een unieke ploeg, toen in '95, '96, '97. Als je ook ziet bij welke clubs al die spelers terecht zijn gekomen. Die eerste poulewedstrijd van de Champions League in 1994 zal ik nooit meer vergeten. AC Milan thuis. Wonnen we met 2-0. Een incident, riep iedereen. Tot we uit ook wonnen bij AC Milan, en we steeds meer gingen winnen.'
Hier kijkt hij zo:quote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef Burrito het volgende:
Jonk kijkt altijd alsof hij een beetje moet huilen
quote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef 343 het volgende:
Weer groot talent naar AJAX:
http://www.ajaxtotaal.nl/(...)lent-aan-zich-binden
Hangt af van hoe goed de talentjes zijn natuurlijk. Kluivert won de CL op zijn 18dequote:Op maandag 19 november 2012 13:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel leuk al die talentjes, maar het heeft niet veel zin als ze op hun 20e alweer weg zijn.
Een aanvallend middenvelderquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef 343 het volgende:
Weer groot talent naar AJAX:
http://www.ajaxtotaal.nl/(...)lent-aan-zich-binden
Dat moet ook wel, je kan nergens meer mee concurreren tegenwoordig.quote:
$quote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, je kan nergens meer mee concurreren tegenwoordig.
quote:Een opmerkelijk bericht uit Schotland. Niemand minder dan de Amerikaanse rapper Snoop Dogg heeft laten weten geïnteresseerd te zijn om te investeren in Celtic.
Dat krijg je als je je jeugdopleiding jarenlang verwaarloosd. Nu is er een periode dat er veel van die jonge gasten worden gehaald, als de jeugd weer op niveau is zal dat vanzelf minder worden.quote:
Nee, zo'n wietrokende repper wil je aan je club verbinden zekerquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Snoop gaat vreemd met die vieze Schotse paupers
[..]
Op die foto is hij ook stonedquote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zo'n wietrokende repper wil je aan je club verbinden zeker.
De uitdaging is om een foto van hem te vinden war hij niet stoned is....quote:
De Amerikaanse Ali B. dusquote:Op maandag 19 november 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De uitdaging is om een foto van hem te vinden war hij niet stoned is....
Maar het is dus duidelijk een hoer die om makkelijk te scoren in het shirt van de stad waar hij is gaat rond lopen.
Verrassend manquote:Op maandag 19 november 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De uitdaging is om een foto van hem te vinden war hij niet stoned is....
Maar het is dus duidelijk een hoer die om makkelijk te scoren in het shirt van de stad waar hij is gaat rond lopen.
Voor jou wel, er zijn er toch zat bij die nadat hij in een Ajaxshirt op het podium stond ineens overtuigd waren dat hij Ajacied was.quote:
Dan ben je wel héel naïef.quote:Op maandag 19 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor jou wel, er zijn er toch zat bij die nadat hij in een Ajaxshirt op het podium stond ineens overtuigd waren dat hij Ajacied was.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je jeugdopleiding jarenlang verwaarloosd. Nu is er een periode dat er veel van die jonge gasten worden gehaald, als de jeugd weer op niveau is zal dat vanzelf minder worden.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat Ajax kampioen van het rechterrijtje wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat gelul over "een Ajaxspeler moet vooral een teamspeler zijn, we focussen minder op individuele kwaliteiten".
Ja, dat merken we als niemand een pass over 5 meter kan geven.
Kapitale fout was dat ja. Al die spelers die weg zijn gestuurd omdat ze zich niet gedroegen als koorknaapjesquote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat gelul over "een Ajaxspeler moet vooral een teamspeler zijn, we focussen minder op individuele kwaliteiten".
Ja, dat merken we als niemand een pass over 5 meter kan geven.
Precies dat ja, we hebben geen lefgozertjes meer, geen branieschoppers. Hell er durft bij Ajax niemand meer een passeeractie te maken lijkt het wel.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kapitale fout was dat ja. Al die spelers die weg zijn gestuurd omdat ze zich niet gedroegen als koorknaapjesEn uiteindelijk blijven/bleven er alleen maar Siem de Jongetjes over, braafste jochies van de klas.
Hij heeft daarna in een interview gezegd dat hij de sfeer in de Kuip indrukwekkend vond. Dat was voor een aantal supporters voldoende reden om hem als nieuwe messias een Feyenoordshirt met zijn naam erop aan te bieden.quote:Op maandag 19 november 2012 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Die schakelde jullie toch uit toen? Heb niet meegekregen dat het een kakkie zou zijn
Godsamme, gebruik toch gewoon zwarte letters op het shirt...quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto van die Anthony ‘Ante’ Roguljic.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft daarna in een interview gezegd dat hij de sfeer in de Kuip indrukwekkend vond. Dat was voor een aantal supporters voldoende reden om hem als nieuwe messias een Feyenoordshirt met zijn naam erop aan te bieden.
Bizot of Padt kopen zou ook wel fijn zijnquote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, maar dan zal er sowieso een nieuwe 2e keeper komen. Die van Utrecht zou een goede optie zijn, nog jong en veel talent. Maar waarschijnlijk vragen ze daar nu de hoofdprijs voor.
Terugkopen van eigen talenten zou wel oldschool zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Bizot of Padt kopen zou ook wel fijn zijn
Ik moest ze even googlen, maar die komen beiden al van jullie af?quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Bizot of Padt kopen zou ook wel fijn zijn
jaquote:Op maandag 19 november 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest ze even googlen, maar die komen beiden al van jullie af?
Groot risico lijkt me. Dan heb je een 1e keeper met minimale ervaring en een 2e keeper zonder ervaring.quote:
hoe veel moeten jullie hebben voor die graafland?quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groot risico lijkt me. Dan heb je een 1e keeper met minimale ervaring en een 2e keeper zonder ervaring.
Als ze goed genoeg zijn, zijn ze goed genoeg. Ervaring zegt lang niet alles.quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groot risico lijkt me. Dan heb je een 1e keeper met minimale ervaring en een 2e keeper zonder ervaring.
Ja laten we ze nog drie jaar op de bank houden want dan hebben ze wel ervaringquote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:ROGULJIĆ regulations are shared by Red Bull or Ajax
Club young players Split Adriatica ROGULJIĆ Anthony could become Red Bull Salzburg, after it seemed that everything was agreed with Ajax.
Roguljić after talks with Hajduk leaders traveled to Amsterdam, where he was welcomed by sports director Marc Overmars, and it seemed that virtually all agreed. At Ajax he was already prepared jersey with the number 10, and the contract is made, but in the whole of the story suddenly appeared Red Bull Salzburg, also with a very specific range , so it seems that eventually Roguljić could not finish in Austria.
Behind New The Roguljić definitely go, but as long as this does not happen, or until sometime does not sign, I will not go into any detail. And I will look forward to conclude the story - said the president of FC Adriatic Franko Bogdan. Now for certain that Roguljić not in England, not even Arsenal and Manchester City, which has been written about. Not a secret that the brothers Casting and Zoran Mamic contact Bogdan, not even to want another interview before a final decision.
Family Roguljić is refracted to want overseas and therefore I have said it all. The only option is to stay in Croatia for the side if the club would not be able to register up to 18 year. It should not happen to a year to be free of official matches - said Bogdan at the mention of Dinamo.
Normaal gesproken niet nee, maar een keeper is toch net even wat anders. Een onzekere doelman heeft direct z'n weerslag op de rest van de verdediging.quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ze goed genoeg zijn, zijn ze goed genoeg. Ervaring zegt lang niet alles.
We hebben nog een Griekje in de aanbieding...quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe veel moeten jullie hebben voor die graafland?
Of accepteren dat het een miskoop was voor 3 miljoen of het vertrouwen geven bij een vertrek van Vermeer zijn de enige opties inderdaad. Hopelijk vergis ik mij in Cillessen maar ik zou een nieuwe keeper niet heel erg vindenquote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja laten we ze nog drie jaar op de bank houden want dan hebben ze wel ervaring
Nou ja, faalt hard is ook weer overdreven, maar buiten zijn relexen is hij hooguit redelijk tot goed. Ik snap echt niet waarom niemand hem vertelt dat hij veels te vaak te ver uit zijn goal staat, van die kleine dingen zijn toch aan te leren? Dat ie met zijn 1,23 moeite heeft met hoge ballen, soit, maar 10 meter voor je goal staan is een keuze, geen lichamelijke beperking. Hij lijkt gewoon niet te leren.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer is een uitstekende lijnkeeper. Maar voor de rest faal hij echt hard.
Ah ja daarom roemt van Gaal en ook de Boer hem om zijn meevoetballende kwaliteiten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer is een uitstekende lijnkeeper. Maar voor de rest faal hij echt hard.
Nou, dat snap ik nou oprecht niet, dat kan ie to-taal nietquote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja daarom roemt van Gaal en ook de Boer hem om zijn meevoetballende kwaliteiten.
Jij altijd met je tegencommentaar, ik zie hem zo vaak overhaaste dingen doen, te ver uit zn goal, geforceerd naar de verdedigers passen die omringt zijn door tegenstanders etc.quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja daarom roemt van Gaal en ook de Boer hem om zijn meevoetballende kwaliteiten.
Dan snap je er gewoon niks van. Hij kan prima meevoetballen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik nou oprecht niet, dat kan ie to-taal niet.
Uhuhquote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan snap je er gewoon niks van. Hij kan prima meevoetballen.
Meer dan goed inderdaad, waardoor hij zichzelf regelmatig overschat... maar hij heeft ook pas 90 duels op het hoogste niveau achter de rug dus hij wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ben er anders ook niet kapot van. Stekelenburg was een echte meevoetballende keeper, die had de rust en de durf ook om die ballen op te eisen. Ik heb altijd een beetje het gevoel alsof Vermeer die terugspeelballen helemaal niet wil hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij oogt altijd een beetje onzeker ja, dat ziet er vreemd uit.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben er anders ook niet kapot van. Stekelenburg was een echte meevoetballende keeper, die had de rust en de durf ook om die ballen op te eisen. Ik heb altijd een beetje het gevoel alsof Vermeer die terugspeelballen helemaal niet wil hebben.
Stekelenburg deed ook een hele lange tijd gekke dingen aan de bal. Pas later is hij rust gaan uitstralen en maakte hij steeds vaker de juiste keuze.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben er anders ook niet kapot van. Stekelenburg was een echte meevoetballende keeper, die had de rust en de durf ook om die ballen op te eisen. Ik heb altijd een beetje het gevoel alsof Vermeer die terugspeelballen helemaal niet wil hebben.
Met name bij hoge ballen was dat. Wat betreft meevoetballen viel het volgens mij nog wel mee.quote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stekelenburg deed ook een hele lange tijd gekke dingen aan de bal. Pas later is hij rust gaan uitstralen en maakte hij steeds vaker de juiste keuze.
quote:Philip Sachpekidis trained with Ajax: "It was fantastic"
15-year-old Philip Sachpekidis has been on a week's trial game with Ajax. "They want me down again next year," he says to fotbolltransfers.com.
Kalmar FF talent Filip Sachpekidis tested by Manchester City last year. Now midfielder got the chance to sample train with Dutch Ajax .
- It was amazing, the academy and the organization says Sachpekidis to fotbolltransfers.com.
- They said they had a really good first impression and want me down again in January and February, when it suited.
And so did you meet Tobias Sana?
- Yes, I did. We have the same agent, Anders Karlsson, so I was at the home of Tobias.
Did he give you any tips?
- Lots, it's a really nice guy. A model simply.
quote:Ajax would tie Zia Sakirovski: "Do not abroad so early"
Malmö FF's attacking talent Zia Sakirovski impresses in the Dutch big club Ajax. "They want me to stay," said 15-year-old to fotbolltransfers.com.
Last year the test he trained with Manchester City and last week went Zia Sakirovski to Holland.
- I was at Ajax and auditioned. They want me to stay but I do not abroad so early. I feel that I have much left here in MFF and want to turn me into the first team as well, says Sakirovski to fotbolltransfers.com.
Ajax would then sign a contract with you?
- Yes, they want me to stay.
Fotbolltransfers.com has previously been reported that Liverpool sent an invitation to audition. Other clubs showing interest in him, Manchester City , Chelsea , Galatasaray and Fulham.
Ik zat daar nog even over te denken, maar wat doet die man nou eigenlijk?quote:
Wat is de rol verdeling precies? raak het af en toe kwijt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat daar nog even over te denken, maar wat doet die man nou eigenlijk?
Als de rest zijn werk goed doet dan doet hij het automatisch ook goed.
in dat bekende artikel van pieter zwart, wordt slop in de volgende zinnen genoemd:quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat daar nog even over te denken, maar wat doet die man nou eigenlijk?
Als de rest zijn werk goed doet dan doet hij het automatisch ook goed.
quote:Zo mocht commercieel directeur Henri van der Aat, inclusief bonussen, het afgelopen seizoen maar liefst 423 duizend euro bijschrijven op zijn bankrekening. Algemeen directeur Rik van den Boog verdiende in hetzelfde seizoen 708 duizend euro. Financieel directeur Jeroen Slop moest het doen met een schamele 313 duizend euro.
quote:In februari 2011 besloot Ajax een klankbordgroep financiële zaken in te stellen, die het financiële beleid op orde moest zien te krijgen. In deze klankbordgroep zaten Jeroen Slop (namens de directie), Joop Krant (namens de RvC), Roger van Boxtel, Hein Blocks, Leo van Wijk en Kees Timman.
quote:Het is verleidelijk de schuld hiervan volledig bij financieel directeur Jeroen Slop te leggen, maar dat is te makkelijk. In feite fungeert de financieel directeur bij Ajax meer als een verkapte financieel manager, waardoor hij geen volledige invloed heeft op het financiële beleid. De commercieel en algemeen directeur zijn minstens zo verantwoordelijk. Als je echter als financieel directeur in veertien jaar tijd 65 miljoen ziet verdampen, zonder daar iets aan te doen, verdient dat natuurlijk bepaald geen schoonheidsprijs.
Van der Aat wordt wat meer afgemaakt, Slop vooral als passieve zak neergezetquote:Dieptepunt was opnieuw het seizoen 2009/2010 waarin Ajax, onder het bewind van algemeen directeur Van den Boog, een verlies leed van bijna 23 miljoen euro. Financieel directeur Slop beweerde onlangs dat Ajax toewerkt naar een Europa League begroting, maar dit blijkt nog niet uit de cijfers.
slop en kinsbergen moeten eigenlijk worden omgedraaid. Kinsbergen als rechterhand van Edwin.quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef CaasS het volgende:
Rare bek trekt ie. Slop dan, of ligt dat aan mij?
Verder goede foto. Voetbal centraal, maar daar zal wel over zijn nagedacht.
Geen 3 tegen 1?quote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
slop en kinsbergen moeten eigenlijk worden omgedraaid. Kinsbergen als rechterhand van Edwin.
Van der Sar zittend is omdat je foto anders wel heel raar zou uitzien.quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef CaasS het volgende:
[..]
Geen 3 tegen 1?![]()
Van der Sar naar voren en zittend is logisch. Daar begint het, dan Overmars en Kinsbergen. Dacht ik.
Klopt, dat zeg ik toch.quote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Van der Sar zittend is omdat je foto anders wel heel raar zou uitzien.
Bedoel ik dus, waar is hij nou echt verantwoordelijk voor? Als de andere directeuren hun werk goed doen, dan doet hij het automatisch ook goed.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
in dat bekende artikel van pieter zwart, wordt slop in de volgende zinnen genoemd:
[..]
[..]
[..]
[..]
Van der Aat wordt wat meer afgemaakt, Slop vooral als passieve zak neergezet
Dat ook ja, spelers aankopen heeft hij weinig over te zeggen, hij moet er voor zorgen dat het financieel er allemaal leuk uitziet. Een ander iemand had in 2010 niet ineens voor 20 miljoen winst in plaats van verlies gezorgd.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef tammepiet het volgende:
Slop financieel
Overmars voetbalzaken
Kinsbergen algemeen directeur
Sar marketing
Slop is al vanaf 1998? trouw aan Ajax. Dan moet die man wel iets goed doen. Stond niet op het lijstje van Cruijff, anders had ie nu al op straat gestaan net als vd Aat.
Slop is ook vaak overruled in de tijd van Basten, vd Boog zo wilde hij voor de transfer van Sulejmani gaan liggen. Deze transfer werd echter doorgedrukt.
Bij de harde kern is Slop al tijden ongewenst.Dat komt grotendeels door de hoge (Europese) kaartprijzen etc. maar of je dat zo'n man direct kwalijk kan nemen vraag ik me af.
Is dat Henri niet ook die daar over ging? Sowieso is Slop niet helemaal ongewenst wat ik weet hoor?quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef tammepiet het volgende:
Slop financieel
Overmars voetbalzaken
Sar marketing
Slop is al vanaf 1998? trouw aan Ajax. Dan moet die man wel iets goed doen. Stond niet op het lijstje van Cruijff, anders had ie nu al op straat gestaan net als vd Aat.
Slop is ook vaak overruled in de tijd van Basten, vd Boog zo wilde hij voor de transfer van Sulejmani gaan liggen. Deze transfer werd echter doorgedrukt.
Bij de harde kern is Slop al tijden ongewenst.Dat komt grotendeels door de hoge (Europese) kaartprijzen etc. maar of je dat zo'n man direct kwalijk kan nemen vraag ik me af.
Onder Slop is het beursgeld verdampt, en het geld van al die transfers. Je kan veel zeggen, maar Ajax had toch jarenlang een verre van gezonde boekhouding die slechts door megatransfers overeind werd gehouden. Terwijl een club als Ajax toch relatief goed en gezond te leiden moet zijn met zo'n achterban en opleiding en prestaties.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef tammepiet het volgende:
Slop financieel
Overmars voetbalzaken
Sar marketing
Inderdaad Slop stond erbij en keek er naar, dat is wel leuk voor een derderangs boekhoudertje maar een Financieel Directeur moet aan de bel trekken en dat heeft hij niet gedaan, dus mede verantwoordelijk voor het financiële wanbeleid dus moet ook weg, schoon schip makenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Onder Slop is het beursgeld verdampt, en het geld van al die transfers. Je kan veel zeggen, maar Ajax had toch jarenlang een verre van gezonde boekhouding die slechts door megatransfers overeind werd gehouden. Terwijl een club als Ajax toch relatief goed en gezond te leiden moet zijn met zo'n achterban en opleiding en prestaties.
quote:De Jong 'meest sympathieke speler' van Eredivisie: 'Niet altijd goed, soms wel'
Ola Toivonen werd vorige week door de lezers van NUsport gekozen tot meest irritante speler van de Eredivisie en Siem de Jong komt er nu een stuk beter van af. De middenvelder van Ajax is door de lezers van hetzelfde blad gekozen tot meest sympathieke speler van de Nederlandse velden en is daar gematigd enthousiast over: "In het veld is het niet altijd goed, maar soms ook wel."
De Jong kreeg met 19,5 procent bijna een vijfde van de stemmen. "Het is wel leuk dat je gezien wordt als sympathiek", reageert de aanvoerder van Ajax in gesprek met NUsport. "We hadden gelezen dat die verkiezing eraan kwam. Daley Blind dacht al dat ik het zou worden, eerlijk gezegd."
Er zijn echter ook stemmers die De Jong te weinig sprankelend vinden. "Waarschijnlijk ook de meest saaie speler, hij lijkt niet boos te krijgen", luidt een van de reacties. "De Jong kan wat meer gif gebruiken, is vaak wat braaf in de duels." De 23-jarige De Jong is bezig aan zijn zesde seizoen in de hoofdmacht van Ajax en speelde tot dusver 128 competitiewedstrijden voor de club.
quote:Ajax-aanwinst mag geen officiële duels spelen: 'Nog nooit meegemaakt'
Riechedly Bazoer tekent na dit seizoen zijn eerste profcontract, maar doet dat niet bij PSV, maar bij Ajax. De jeugdinternational maakte afgelopen weekend bekend dat hij de overstap van Eindhoven naar Amsterdam zal maken en verscheen maandag al niet op de training bij PSV. In de komende zeven maanden mag hij echter geen officiële wedstrijden spelen voor Ajax.
Jeugdvoetballers vallen bij de KNVB onder het amateurreglement en dan is er geen overschrijvingsperiode in de winterstop. Bazoer mag daardoor alleen vriendschappelijke duels voor Ajax spelen, áls PSV daar toestemming voor geeft. Marcel Brands, technisch directeur van PSV, is verbaasd over de gang van zaken: "Die jongen mag nu zeven maanden niet voetballen, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Dat Ajax en PSV maandag een poging hebben ondernomen om de zaak netjes af te handelen is niet waar. "Ik heb niets van Ajax gehoord. Ze hebben eerder laten weten dat ze belangstelling hadden voor Bazoer, daarna niets meer", vertelt Brands. "Riechedly heeft het niet eens aan de trainers (Phillip Cocu en Chris van der Weerden, red.) verteld."
quote:
Die fucking hele website waarvan ze het zeggen vandaan te hebben bestaat niet eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:00 schreef 343 het volgende:
http://www.ajaxtotaal.nl/(...)sse-in-tokelo-rantie
Het zijn zijn eigen posts ook op die sitequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
En kap met spammen. Je hebt drie posts in dit topique, alle drie met een link naar die paupersite.
http://fotbolltransfers.com/site/news/24111quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die fucking hele website waarvan ze het zeggen vandaan te hebben bestaat niet eens. Rot op met die loze geruchten man...
Kap nou maar gewoon met spammenquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fotbolltransfers.com/site/news/24111
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kap nou maar gewoon met spammen.
Waar staat dat hij spamt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kap nou maar gewoon met spammen.
In de vijfde post boven de jouwe.quote:
Dat is jordi niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de vijfde post boven de jouwe.
Ja het ging immers over Eriksen hequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Sorry. Dinsdag is het nieuwe maandag he.
Wel leuk dat je er als de kippen weer bij was Tyron.
Nee over je vriendje jordi.quote:
Gewoon bij ieder oefenpotje van B-jeugd tot Jong Ajax mee laten doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alleen maar trainen, blijft toch wel slecht voor zijn ontwikkeling hoor...
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 12:09:52Riechedly Bazoer nu op Toekomst om 3-jarig contract bij #Ajax te tekenen. reageer retweet
Las ergens dat psv daar dan wel toestemming voor moet gevenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Gewoon bij ieder oefenpotje van B-jeugd tot Jong Ajax mee laten doen
Oefenpotten en toernooien niet. Officiële duels wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:12 schreef PteV het volgende:
[..]
Las ergens dat psv daar dan wel toestemming voor moet geven
Dat dacht ik ook. Lijkt me niet dat psv hier aan mee zal werkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Catch22- het volgende:
Officiele duels mogen sowieso niet. Oefenpotjes alleen met toestemming
Zou wel erg elegant zijn van PSV. Ik sluit het niet uit hoor, want als ze het niet doen is het puur over de rug van de speler en dan staan ze er ook niet al te best op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:21 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Lijkt me niet dat psv hier aan mee zal werken
Mooi, dan kan ik wat mooie foto's in de OP van zijn topic zetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 12:09:52Riechedly Bazoer nu op Toekomst om 3-jarig contract bij #Ajax te tekenen. reageer retweet
Kan hij het goed makenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef tammepiet het volgende:
Ziek dat uitgerekend morgen de Portugees langs de lijn staat welke 2 goals onterecht afkeurde
Hangt ervan aan wie ze een signaal willen geven. Als het om PR naar buiten gaat, dan zullen ze wel toestemming geven. Gaat het om 'afschrik-effect' voor potentiële andere overstappers, dan zouden ze wel eens voet bij stuk kunnen houden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou wel erg elegant zijn van PSV. Ik sluit het niet uit hoor, want als ze het niet doen is het puur over de rug van de speler en dan staan ze er ook niet al te best op.
echt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef tammepiet het volgende:
Ziek dat uitgerekend morgen de Portugees langs de lijn staat welke 2 goals onterecht afkeurde
Het zou mij niet afschrikken als ik en talentvolle jeugdspeler was. Je weet dan gewoon dat je in de zomer moet overstappen en niet op een ander moment.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt ervan aan wie ze een signaal willen geven. Als het om PR naar buiten gaat, dan zullen ze wel toestemming geven. Gaat het om 'afschrik-effect' voor potentiële andere overstappers, dan zouden ze wel eens voet bij stuk kunnen houden.
Tuurlijk mag hij oefenduels spelen, hij heeft geen overeenkomst met die club.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Catch22- het volgende:
Officiele duels mogen sowieso niet. Oefenpotjes alleen met toestemming
Dat laatste dus, zoveel mogelijk zelf opleiden en indien ze echt beduidend beter zijn of als er gewoon niks is elders vandaan halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef Syntix het volgende:
Nieuwe strategie van Ajax is om alle (top)talenten in Europa (excl. VK) te halen/kopen? Wel prima trouwens om even de minder talentvolle lichting op te vullen met talenten en daarna zelf op te leiden of alleen maar de echte top te kopen/halen.
Dus geen Fischers en Eriksens meer? Er even vanuitgaande dat er wel een aardige nummer 10 rondloopt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat laatste dus, zoveel mogelijk zelf opleiden en indien ze echt beduidend beter zijn of als er gewoon niks is elders vandaan halen.
kwam Bergkamp destijds niet uit de A2?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef Syntix het volgende:
Nieuwe strategie van Ajax is om alle (top)talenten in Europa (excl. VK) te halen/kopen? Wel prima trouwens om even de minder talentvolle lichting op te vullen met talenten en daarna zelf op te leiden of alleen maar de echte top te kopen/halen.
Dat dacht ik wel, maar dat kwam omdat hij een eerste jaars A was (als het goed is maar 100% zeker weet ik het niet)quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kwam Bergkamp destijds niet uit de A2?
Nee, juist wel ook aankopen als Eriksen en Fischer denk ik. Overmars heeft ook gezegd over de transfer van Bazoer dat het financieel een stuk aantrekkelijker is om een 16 jarig talent te halen dan een talent van 19/20. Dus denk ze zich richten op een toekomstige selectie van talent uit de eigen jeugd aangevuld met jong gescout talent, met zo min mogelijk oudere aankopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus geen Fischers en Eriksens meer? Er even vanuitgaande dat er wel een aardige nummer 10 rondloopt?
Dat lijkt mij ook, maar hier wordt gezegd dat er nu alleen jonge talenten worden gehaald omdat Ajax zelf een slechte lichting heeft, en dat het niet nodig is als Ajax wel een goede lichting heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:22 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, juist wel ook aankopen als Eriksen en Fischer denk ik. Overmars heeft ook gezegd over de transfer van Bazoer dat het financieel een stuk aantrekkelijker is om een 16 jarig talent te halen dan een talent van 19/20. Dus denk ze zich richten op een toekomstige selectie van talent uit de eigen jeugd aangevuld met jong gescout talent, met zo min mogelijk oudere aankopen.
Heeft Brands zelf ook al gezegd, dat Ajax ze ingelicht had.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef stoeltafel het volgende:
Overmars: 'PSV gewoon ingelicht'
Door SamVR 20 november 2012 18:05, Bron: AjaxTV
Dinsdag werden er tijdens de presentatie van Riechedly Bazoer bij Ajax ook een aantal vragen gesteld over de gang van zaken rond de transfer. PSV-directeur Marcel Brands had eerder namelijk aangegeven dat hij nog niks van Ajax had vernomen na een eerste contact. Bovendien beweerden sommige media dat er een akkoord tussen de Nederlandse topclubs zou zijn om elkaars spelers niet te benaderen.
'Wij hebben PSV schriftelijk ingelicht toen we met Bazoer in gesprek gingen', legde Ajax-directeur Marc Overmars uit. 'We zullen hen nu nogmaals contacteren, omdat alles afgerond moet worden. Daarnaast zijn er geen afspraken tussen topclubs in Nederland om elkaars spelers niet te benaderen. Ik heb dat nagevraagd, onder meer bij Marcel Brands, en niemand wist er wat van.'
En met we bedoel je dat je voor Dortmund bent?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat we morgen van de mat worden getikt.
Nee,quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En met we bedoel je dat je voor Dortmund bent?
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef 343 het volgende:
Zegt iemand met een avatar van een huurling van Manchester City die 2/3 seizoen voor je clubje speelde.
VBL / Riechedly Bazoer #1: Groot talent uit de Ajax opleidingquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is een jeugdspeler van 16 die nog geen minuut in het Ajax shirt heeft gemaakt. How sad
Twee keer scoren tegen Ajax is inderdaad zo slecht niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Kan me die hattrick nog goed herinneren. Wat een baas.
ik loop tijdens de lunch nog even een rondje Rembrandts- en Leidseplein. Kaart gaat ff naar een vriend, voel me te slecht om in de kou te gaan zitten morgenavond.quote:
Juanfranquote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie is die neger (Abourai of zoiets) en wat is er met hem gebeurd?
Hoessen in de basis, en verder? Keeper? Christian op de bank?quote:
Poulsen zul je wel bedoelen denk ik dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoessen in de basis, en verder? Keeper? Christian op de bank?
Ik ben benieuwd, maar de verrassing zal minder groot zijn dan het nu overkomt denk.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poulsen zul je wel bedoelen denk ik dan?
Zou kunnen ja, al zou ik het niet logisch vinden aangezien Poulsen gewoon geweldig speelde tegen City.
Hoesen in de basis zou wel kunnen ja, zo heeft hij het de eerste wedstrijd ook gedaan alleen dan met Babel. Dan heb je wel weer de Jong naar het middenveld en Schone eruit, vind ik wel jammer aangezien ik Schone altijd wel goed vind spelen.
Zijn teveel opties, ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop dat Fischer gewoon mag starten en anders Sana op links.
Obodai + Aborah = Abouraiquote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie is die neger (Abourai of zoiets) en wat is er met hem gebeurd?
Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:35 schreef L3IPO het volgende:
Heuy,
vorige week heb ik via de net aangevraagde clubcard van mijn vriendin (:')) 2 kaartjes gekocht voor Ajax - BD. Ik kan vanavond toch gewoon zonder haar / zonder de clubcard met mijn vader en de 2 tickets naar binnen komen toch?
Vreemd idd,quote:Op woensdag 21 november 2012 09:56 schreef tammepiet het volgende:
Lekker fris, vanavond shawl mee zoals het hoortjammer dat wederom veel kaarten zijn blijven liggen en er geen stadionverkoop is.
Mocht op last van de polizei niet. Aangezien er zo'n 1.000 moffen zonder kaartje komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreemd idd,
Weer lekker wakken in het stadion dus.
Door ajax19, woensdag 21 november 2012 11:31[Overmars laat zich soms ook overhalen. 'Op een gegeven moment wilde ik een speler naar Ajax halen, over wie met het technisch hart discussie ontstond. Toen heb ik me laten overtuigen dat het toch niet zo'n goed idee was.'] Gaat over Nuytinck. Helaas..quote:Van der Sar: 'Soms op het veld'
Door sv, 21 november 2012 11:14, 1253 views, Bron: VI | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
OVERMARS ZOU PORTEMONNEE BLINDELINGS GEVEN - Een klein zinnetje in het interview met Marc Overmars en Edwin van der Sar, maar het staat er wel. Van der Sar zal als directielid ook af en toe noppen onder zijn schoenen hebben.
'Ik wil zichtbaar zijn voor iedereen binnen de club. En het is de bedoeling dat ik af en toe op het veld ga staan bij een jeugdtraining. Dat is leuk om te doen en ik kan op een informele manier polsen hoe het met de trainers gaat. Voor de goede orde: zonder het technisch hart en Marc voor de voeten te lopen', laat hij weten in het weekblad.
Het onderling vertrouwen is groot in de top van Ajax. 'Dit zijn mensen aan wie ik mijn portemonnee blindelings zou meegeven. Dat is heel prettig werken', vertelt Overmars.
De vriendschap moet niet worden overdreven volgens de directeur voetbalzaken. 'We lopen thuis de deur niet plat bij mekaar. En we durven de ander te corrigeren. Ik denkt dat we kritischer op elkaar zijn vanwege ons voetbalverleden. Als spelers hebben we elkaar al zo vaak de waarheid verteld. Terwijl de onderlinge band prima was, vlogen de scheldwoorden tijdens wedstrijden en trainingen over en weer.'
Overmars laat zich soms ook overhalen. 'Op een gegeven moment wilde ik een speler naar Ajax halen, over wie met het technisch hart discussie ontstond. Toen heb ik me laten overtuigen dat het toch niet zo'n goed idee was.'
Van der Sar tot slot over organiseren. 'Veel keepers kicken vooral op hun eigen reddingen, ik kickte juist op een goed georganiseerde defensie voor mijn neus en goede resultaten. Zo sta ik ook in deze klus.'
Ga zo, heb eerst nog hoorcollege.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Mocht op last van de polizei niet. Aangezien er zo'n 1.000 moffen zonder kaartje komen.
Al hommeles in de stad?
Waarom zit jij op dat soort fora?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef stoeltafel het volgende:
Hahaha we moeten oppassen
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/5342.php
Wat een debiel die gastquote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef DonRaja het volgende:
Over stemmingmakerij gesproken:
http://www.ad.nl/ad/nl/5617/FC-Utrecht/article/detail/3351343/2012/11/21/Utrecht-aanhang-verwacht-dat-Ajax-komt-rellen.dhtml
Jaquote:
Tja combinatie van zijn geleuter en het AD als bron natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Het is echt opstoken wat ie doet want zoals die anonieme bron al aangeeft zullen de supporters uit respect voor Maarten Kroon nooit maar dan ook nooit iets zeggen of roepen omdat we het zelf hebben meegemaakt met bijvoorbeeld Para of Picornie
Durf geen voorspellingen te doen. Dortmund is veel beter en zet ook goed druk en dergelijke maar uit daar ging het redelijk dus wie weet, ik ga iig nergens van uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:24 schreef stoeltafel het volgende:
Vertrouwen?? Kan me moeilijk voorstellen dat we vanavond winnen.
Enohtwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 21-11-2012 om 15:39:11Verrassend. ' @FrankRonald1970 kiest in basis #Ajax voor #Enoh ' zie Telesport.nl reageer retweet
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef Syntix het volgende:
Enohtwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 21-11-2012 om 15:39:11Verrassend. ' @FrankRonald1970 kiest in basis #Ajax voor #Enoh ' zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Logische keus. We gaan enorm onder druk komen, laat Enoh maar alles eruit halen daar. Jammer dat hij geen speler is die er daarna voetballend uit weet te komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
op geruchtenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, waar baseert het AD dit hele bericht op dan? Van Schaik wordt niet geciteerd in het stuk. Het is een AD stuk waarin staat 'dat meldt het AD'.
Shit, daar gaat me rustige avondjequote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Punt naar voren dus, is nog wel begrijpelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Dus:
Enoh, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Lukoki.
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, waar baseert het AD dit hele bericht op dan? Van Schaik wordt niet geciteerd in het stuk. Het is een AD stuk waarin staat 'dat meldt het AD'.
quote:FC Utrecht-supporters verwachten dat Ajax uit is op rellen tijdens de onderlinge competitiewedstrijd op 23 december. Ze vermoeden dat de Amsterdammers de herdenking van Utrecht-hooligan Maarten Kroon zullen verstoren. Dat meldt het AD.
Kroon, die 9 jaar geleden overleed, wordt voor de wedstrijd herdacht. Ook zouden de Ajax-supporters willen proberen FC Utrecht een wedstrijd zonder publiek aan te smeren door voor ongeregeldheden te zorgen. Na de bekerwedstrijd tegen de Amsterdammers in september kreeg FC Utrecht een boete van 15.000 euro en een voorwaardelijke straf van één wedstrijd zonder publiek omdat er relletjes en spreekkoren waren. Als het weer fout gaat, wordt die straf alsnog opgelegd.
FC Utrecht-directeur Wilco van Schaijk overwoog daarom eerder Ajax-supporters in december te weren, maar kwam na overleg met burgemeester Wolfsen op terug.
Volgens een supporter, die anoniem wenst te blijven, klopt het bericht niet. 'Onzin. Ze hebben zelf twee weken eerder iemand verloren en zij respecteren juist dit soort dingen. Wij vermoeden dat van Schaik er zelf achter zit om zo de Ajax-supporters te kunnen weren, uit angst voor de wedstrijd zonder publiek sanctie van de KNVB', aldus een reactie van de supporter.
In het PSV topic hoor ik anders dat het AD een prima bron is.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja combinatie van zijn geleuter en het AD als bron natuurlijk
Waar haal je de overige namen vandaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Dus:
Enoh, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Lukoki.
Klinkt als PSV-thuisquote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt naar voren dus, is nog wel begrijpelijk
Zijn er sowieso wel kranten dat eigenlijk echt een prima bron zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het PSV topic hoor ik anders dat het AD een prima bron is.
De Volkskrant en het NRC bijstonds, maar deze hebben niet van dit soort onzinberichtgeving.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn er sowieso wel kranten dat eigenlijk echt een prima bron zijn?
Ik denk dat Dortmund wel iets meer gaat voetballen. Met een punt mag Ajax blij zijn. Dortmund speelt de laatste tijd goed.quote:
NRC? Heeft die het weleens over voetbal ?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Volkskrant en het NRC bijstonds, maar deze hebben niet van dit soort onzinberichtgeving.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Volkskrant en het NRC bijstonds, maar deze hebben niet van dit soort onzinberichtgeving.
Telegraafquote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar haal je de overige namen vandaan?
Nauwelijks, daarom.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NRC? Heeft die het weleens over voetbal ?
Niet van mij hoor, ik weet dat het rommel is. Net zoals nagenoeg elke krant, AD en Telegraaf zijn echter zo overduidelijk rommel, dat het soms pure trollen lijken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het PSV topic hoor ik anders dat het AD een prima bron is.
AD is echt pure shit, die hebben niets van zichzelf, Telegraaf is manipulatief maar hebben nog weleens nieuwtjes die echt waar blijken te zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet van mij hoor, ik weet dat het rommel is. Net zoals nagenoeg elke krant, AD en Telegraaf zijn echter zo overduidelijk rommel, dat het soms pure trollen lijken.
Ja, dat kan gunstig zijn voor Eriksen, hoeft hij minder meters te maken, probleem is alleen wie hem de ballen moet gaan geven zijn want daar zijn zowel Enoh als Poulsen niet echt een ster inquote:Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Net zoals tegen PSV dus 2 bal afpakkers op het middenveld.
Ze zijn er geen ster in maar zullen dit toch echt af en toe wel kunnen. Overigens, filmpje over Daley Blind:quote:Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, dat kan gunstig zijn voor Eriksen, hoeft hij minder meters te maken, probleem is alleen wie hem de ballen moet gaan geven zijn want daar zijn zowel Enoh als Poulsen niet echt een ster in
Schone heeft het in de CL altijd wel aardig gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef Burrito het volgende:
Duidelijk counteren dus met 2 VM's en 2 snelle aanvallers.
Ik zou ook voor een soortgelijke strategie gekozen hebben
uhh...okayquote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schone heeft het in de CL altijd wel aardig gedaan.
Dit is het in balbezit ongeveer ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Ooku het volgende:
------------------------Vermeer
-------Alderweireld Poulsen Moisander
Van Rhijn-------------Enoh----------------Blind
----------De Jong--------------Eriksen
Lukoki------------------------------------Boerrigter
daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef tammepiet het volgende:
Jip mijn fout. Derk met Sana was het.
quote:Ajax tegen Duitse clubs in Amsterdam:
27/11/1957 - SC Wismut Karl-Marx Stadt 1-0
02/10/1968 - Nürnberg 4-0
24/09/1969 - Hannover 3-0
11/03/1970 – Carl Zeiss Jena 5-1
15/09/1971 – Dynamo Dresden 2-0
07/03/1973 – Bayern München 4-0
05/11/1975 – Hertha BSC 4-1
05/11/1980 - Bayern München 2-1
04/11/1987 – Hamburger SV 2-0
06/11/1991 – Rot Weiss Erfurt 3-0
24/11/1992 – 1.FC Kaiserslautern 2-0
19/04/1995 - Bayern München 5-2
20/03/1996 – Borussia Dortmund 1-0
25/11/1997 – VfL Bochum 4-2
08/12/2004 - Bayern München 2-2
22/02/2007 - Werder Bremen 3-1
Was uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef tammepiet het volgende:
We speelden in de EL toch ook nog eens tegen HSV? Met die rare frommelgoal. Paal, paal, erin.
Dat was uit, Leonardo!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef tammepiet het volgende:
We speelden in de EL toch ook nog eens tegen HSV? Met die rare frommelgoal. Paal, paal, erin.
quote:Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Enoh, De Jong, Eriksen, Boerrigter, Lukoki.
Wissels: Cillessen, Sana, Schöne, Hoesen, Veltman, Dijks, Fischer.
Dikke winst gek.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
Enoh die geel pakt krijg je toch mooi een eurocent per euro voor terug.
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:28 schreef endrome het volgende:
Krijg je ervan als je Enoh Poulsen en Boerrigter erin zet, de Boer..
Onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:39 schreef Enchanter het volgende:
Wat een armoe als je Lukoki op 'moet' stellen.
Is Suljemani nog geblesseerd of zo ?
Is hij weer geblesseerd dan , heb het niet helemaal gevolgd de laatste tijdquote:
Mag/gaat weg.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is hij weer geblesseerd dan , heb het niet helemaal gevolgd de laatste tijd
En de PL ligt achter op de eredivisiequote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
De Bundesliga ligt mijlenver op de eredivisie. Bewijs is weer geleverd.
Nee, alleen een overschot aan tropische verassingen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En de PL ligt achter op de eredivisie
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En de PL ligt achter op de eredivisie
Dit dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef Class het volgende:
Beter gewoon deze opstelling houden, Fisher/Hoesen/Lukoki
Poulsen Boerrigter![]()
Blind was niet schuldig aan de 0-1. Poulsen liet zijn man lopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
De Boer fout gemaakt door Enoh op te stellen waardoor al het creativiteit van 1 persoon moest komen. De Jong onzichtbaar. Blind speelde weer eens slecht, schuldig aan de 0-1. Van Rhijn hetzelfde met de 0-2. Rende beide als blinde kippen naar voren maar moesten uiteindelijk achter de bal aan. Rest van het team was ook niet bijster goed ofzo, Fischer en Hoesen vielen wel leuk in.
0-1 Blind zijn schuld? Wtf deed Poulsen daar, nota bene Reus vrijlaten doorlopenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
De Boer fout gemaakt door Enoh op te stellen waardoor al het creativiteit van 1 persoon moest komen. De Jong onzichtbaar. Blind speelde weer eens slecht, schuldig aan de 0-1. Van Rhijn hetzelfde met de 0-2. Rende beide als blinde kippen naar voren maar moesten uiteindelijk achter de bal aan. Rest van het team was ook niet bijster goed ofzo, Fischer en Hoesen vielen wel leuk in.
Sana heeft nog wel potentie, maar Boerrigter moet van zijn blessure-angst af.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Sana, Poulsen en Boerrigter niet meer opstellen Frank!
Over 2 weken aub wel gewoon opstellen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Sana, Poulsen en Boerrigter niet meer opstellen Frank!
Sana? Schei toch uit man!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sana heeft nog wel potentie, maar Boerrigter moet van zijn blessure-angst af.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blind was niet schuldig aan de 0-1. Poulsen liet zijn man lopen.
Niet gezien dan, ik zag alleen Blind die erachter aan moest huppelen zoals wel vaker deze wedstrijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
0-1 Blind zijn schuld? Wtf deed Poulsen daar, nota bene Reus vrijlaten doorlopen
Ok.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sana? Schei toch uit man!Hij zal niet eens in de JL opvallen
Ik vind van ALLE Ajax spelers, dat Blind de meeste progressie maakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Niet gezien dan, ik zag alleen Blind die erachter aan moest huppelen zoals wel vaker deze wedstrijd.
Barcelona speelde gisteren ouderwets grandioosquote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Tyron het volgende:
Dortmund vind ik op dit moment 1 vd beste clubs ter wereld, wel na Barcelona en Madrid.
Eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter heeft nooit kunnen voetballen, gaat hij ook niet leren. In de omschakeling is hij bruikbaar door zijn snelheid en goeie schot.
Niks voor Ajax dus, Fischer is nu al veel beter.
In vergelijking met vorig seizoen wel ja daar geef ik je gelijk in, maar vandaag was hij net zo slecht als de rest.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind van ALLE Ajax spelers, dat Blind de meeste progressie maakt.
Ja, lach maar.
Boerrigter moest van jou afgelopen zomer mee naar het EK.....quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter heeft nooit kunnen voetballen, gaat hij ook niet leren. In de omschakeling is hij bruikbaar door zijn snelheid en goeie schot.
Niks voor Ajax dus, Fischer is nu al veel beter.
Blind is geen dragende speler. Als de rest faalt, faalt Blind als eerste.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
In vergelijking met vorig seizoen wel ja daar geef ik je gelijk in, maar vandaag was hij net zo slecht als de rest.
Hij was ook nog geselecteerd voor het NL elftal voor zijn blessurequote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boerrigter moest van jou afgelopen zomer mee naar het EK.....
Hoesen kom op zeg....quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef tammepiet het volgende:
Toby deed zijn best. Blind was ook nog te doen, voerde zijn acties tot voor door waar Boerrigter schitterde door afwezigheid.
Ik ben een Enoh-fan maar vanavond dramatisch. Moisander en van Rhijn kwamen zwaar tekort.
Waarom Frankie niet met Schone, Fischer en Hoesen begon kan ik dan weer niet bij.
Dat zeiden we ook over Pelle en Guidetti in het beginquote:
Appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook over Pelle en Guidetti in het begin
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boerrigter moest van jou afgelopen zomer mee naar het EK.....
Waarom? Beiden hadden alle schijn tegen, en zijn later uitgegroeid tot publiekslieveling.quote:
Met zijn vorm in de eerste 10 wedstrijden van het vorig seizoen had ik het ook gezegd...quote:
Je wordt publiekslieveling als je wat laat zien. Pelle maar vooral Guidetti deden het erg goed. Je kunt toch niet van Hoesen zeggen dat hij in het rijtje van Pelle en Guidetti past? Dat niveauverschil is echt enorm groot.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom? Beiden hadden alle schijn tegen, en zijn later uitgegroeid tot publiekslieveling.
Oh, en dat kan je al zeggen na 2 (korte) invalbeurten? Knap hoor!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wordt publiekslieveling als je wat laat zien. Pelle maar vooral Guidetti deden het erg goed. Je kunt toch niet van Hoesen zeggen dat hij in het rijtje van Pelle en Guidetti past? Dat niveauverschil is echt enorm groot.
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, en dat kan je al zeggen na 2 (korte) invalbeurten? Knap hoor!
Ja, toen speelde ze meer op de omschakeling.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Burrito het volgende:
Boerrichter speelde gewoon top vorig seizoen, je kan nu zeiken wat je wilt maar dat is gewoon zo.
Waar baseer je op dat Hoesen minder is dan Pelle of Guidetti?
Mensen kom op met je Hoesen zeg. Proberen jullie mij in de maling te nemen of zo?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Burrito het volgende:
Boerrichter speelde gewoon top vorig seizoen, je kan nu zeiken wat je wilt maar dat is gewoon zo.
Waar baseer je op dat Hoesen minder is dan Pelle of Guidetti?
Leuk. En nu?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, toen speelde ze meer op de omschakeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |