Jongens, kunnen jullie die discussie niet gezellig per pb verder voeren?quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Abed het volgende:
[quote]Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
De kans is te verwaarlozen zo klein dat het DNA-materiaal VAN IEMAND ANDERS IS.
Dat wil dus NIET zeggen dat de kans verwaarloosbaar klein is dat hij de dader niet is.
Waarom wil je dat nou niet begrijpen?![]()
Het lijkt me dat ze dan al eerder een match zouden hebben gehad met het DNA dat is gevonden op Marianne.quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik las ergens hier een profielschets en daar had men het over een mogelijke seriemoordenaar. Ben nu eigenlijk heel benieuwd of er nog meer naar boven komt en wellicht meer zaken gematcht kunnen worden? #sensatiezucht...
Als je een boerenbedrijf hebt, en je bent het rond die tijd begonnen, gaat dat niet zo makkelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..
Hou toch op mens, voordat je jezelf echt belachelijk maakt. Oh wacht.... hmmmm....quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
Ohja, dan krijgen we een superdupersnelrecht he, zei je?quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
Berichten niet gelezen.
Wacht nu maar af tot de persconferentie.
De persconferantie waarvan jij verwacht dat ze zullen spreken van dader in plaats van mogelijke dader of verdachte?quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
Berichten niet gelezen.
Wat volwassen ben jij zeg. Heel indrukwekkend hoe jij je gelijk probeert te halen. Echt wat een sterk karakter heb jij.quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
Berichten niet gelezen.
Hier heb je wel een heel goed punt natuurlijk!quote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dan al eerder een match zouden hebben gehad met het DNA dat is gevonden op Marianne.
Neemt natuurlijk niet weg dat hij wellicht in andere zaken ook schuldig zou kunnen zijn, maar een lijk wat je niet hebt kun je niet onderzoeken.
Ja dit heeft geen enkel nut nee.quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
Jongens, kunnen jullie die discussie niet gezellig per pb verder voeren?
quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
Jongens, kunnen jullie die discussie niet gezellig per pb verder voeren?
Natuurlijk...en zo is het ook.quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef Zjakkie het volgende:
Ik persoonlijk (maar ja, wie ben ik) blijf zeggen: Als het OM de vader op zondagavond om 11 uur belt met de mededeling "We hebben hem", dan moeten ze wel in vergevorderd stadium zijn in het onderzoek; dan zou de kans dat de verdachte ook daadwerkelijk de dader is op zijn minst boven de 95% moeten liggen.
Laat dat mens toch. Haast elk topic waar ze verschijnt onstaat gedonder vanwege haar kortzichtige en verzuurde reacties. Vraag me af wat ze hier nog doet als de mening van een ander haar geen bal interesseert. Als ze het verbaal niet haalt gaat ze sneren met haar zogenaamde wijsheid vanwege haar leeftijd, lachwekkend gewoonquote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hou toch op mens, voordat je jezelf echt belachelijk maakt. Oh wacht.... hmmmm....
Ik heb trouwens nog geen enkele expert horen zeggen dat de dader is opgepakt. De echte experts (OM, politie) spreken enkel over een verdachte.
Zou wel goed kunnen ja.quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef Zjakkie het volgende:
Ik persoonlijk (maar ja, wie ben ik) blijf zeggen: Als het OM de vader op zondagavond om 11 uur belt met de mededeling "We hebben hem", dan moeten ze wel in vergevorderd stadium zijn in het onderzoek; dan zou de kans dat de verdachte ook daadwerkelijk de dader is op zijn minst boven de 95% moeten liggen.
Ik denk dat niemand hier denkt dat de kans niet groot is dat hij de dader is, maar je kan daar nooit te stellig mee zijn. Het is en blijft een verdachte en er zijn scenario's te bedenken waarin hij het niet heeft gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef Zjakkie het volgende:
Is vaak zo toch, dat een dader een bekende is van het slachtoffer?quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef Waffle het volgende:
Wow er was dan wel voorspelt dat de dader iemand uit de regio zou zijn, maar dat het zo dichtbij komt is toch welMaar mooi dat eindelijk iemand aangehouden is.
Er is hier ook niemand die de kans heel groot acht dat deze man de dader niet is.quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef Zjakkie het volgende:
Ja, maar daar houden de mensen hier erg van.quote:Op maandag 19 november 2012 13:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Nogmaals, gezien de manier waarop het lichaam gevonden is en alles daaromheen, moet het dna uit het sperma op het lichaam haast wel van de dader zijn. Om dat anders uit te leggen, dan krijg je van die rare sleeptheorieen.
Maar ze gaan de vader van het slachtoffer die al 13 jaar in onzekerheid leeft toch geen valse hoop bieden, en zeker niet op de zondagavond rond 23:00 uur. Ik denk dat het onderzoek al verder is dan tot nu toe bekend gemaakt.quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier denkt dat de kans niet groot is dat hij de dader is, maar je kan daar nooit te stellig mee zijn. Het is en blijft een verdachte en er zijn scenario's te bedenken waarin hij het niet heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |