Als jij later de moordenaar van jouw kinderen hiermee kan pakken, vind jij dat ook..quote:Op maandag 19 november 2012 09:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Belangrijkste nieuws van het jaar.
Het zijn fotos van het huis en de politie die er bezig is. Lijkt mij gewoon journalistieke weergeving, weinig met smaad te maken.quote:Op maandag 19 november 2012 09:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ligt eruit, blijft smaad = delict = oppakken.
Ik bedoel z'n naam. Krijgt hij nog strafvermindering ook als hij het echt is.quote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zijn fotos van het huis en de politie die er bezig is. Lijkt mij gewoon journalistieke weergeving, weinig met smaad te maken.
Daar op twitter gaat het wel helemaal los ja. Allerlei andere voornamen aan die achternaam koppelen. Niet al te fraai nee. Suggesties dat iemand met dezelfde achternaam de zoon is van de dader ed...quote:
Ik denk dat die mensen eerst helemaal niets denken.quote:Op maandag 19 november 2012 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me ook raar voor die kinderen waarmee Marianne naar school fietste. Ineens was ze weg en zullen ze ongetwijfeld met hun vader daarover hebben gepraat. En dan hoor je vele jaren later dat het je vader zelf is geweest die haar verkracht en vermoord heeft. Dan ga je toch denken of je al die jaren geleden niet "iets" had kunnen ontdekken in de gesprekken met je vader over Marianne.
Jij quote hetquote:
De verdacht was destijd 31 jaar... het kan dat hij kinderen had rond de leeftijd van Marianne, maar heel waarschijnlijk is dat niet.quote:Op maandag 19 november 2012 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me ook raar voor die kinderen waarmee Marianne naar school fietste. Ineens was ze weg en zullen ze ongetwijfeld met hun vader daarover hebben gepraat. En dan hoor je vele jaren later dat het je vader zelf is geweest die haar verkracht en vermoord heeft. Dan ga je toch denken of je al die jaren geleden niet "iets" had kunnen ontdekken in de gesprekken met je vader over Marianne.
De kinderen van Peter de Vries zijn vermoord?quote:Op maandag 19 november 2012 09:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als jij later de moordenaar van jouw kinderen hiermee kan pakken, vind jij dat ook..
Blijft smaad, krijgt hij dus nog strafvermindering ook als hij het is.....quote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij quote het
Maar goed. Het staat gewoon leesbaar voor iedereen op twitter, dus je kan er panisch over doen of niet.
Tuurlijk niet. Als het zo werkte, was het wel een heel eenvoudige manier om iemand minder straf te geven.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Blijft smaad, krijgt hij dus nog strafvermindering ook als hij het is.....
He is geen smaad natuurlijk, de man is opgepakt als een verdachte, of denk je dat men al bezig is om een lynchparty samen te stellen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
twitter:FrankTempelman twitterde op maandag 19-11-2012 om 09:38:38Die boer leverde zijn DNA in, denkend dat ze alleen naar verwanten gingen zoeken. #vaatstra reageer retweet
Google 's.quote:Op maandag 19 november 2012 09:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als het zo werkte, was het wel een heel eenvoudige manier om iemand minder straf te geven.
Zolang de politie en het OM maar geen fouten maken.
Het is wél smaad. En dit is een zware beschuldiging, geen simpele naam.quote:Op maandag 19 november 2012 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
He is geen smaad natuurlijk, de man is opgepakt als een verdachte, of denk je dat men al bezig is om een lunchparty samen te stellen?
Het is gewoon nieuwsgierigheid naar details en met de mogelijkheden van tegenwoordig gaat dat vrij snel. Elke klapjosti staat ook wel ergens met zijn snuit op internet.
Zo gaat dat anno 2012 gewoon. Mensen nemen waar bij welk huis de politie onderzoek verricht en dan is de naam van de bewoner snel gevonden. Je fixatie met dit aspect van de zaak snap ik niet zo. Valt gewoon te verwachten.quote:Op maandag 19 november 2012 09:38 schreef Psy-freak het volgende:
Of je zult maar een naamgenoot zijn, slingert jouw foto ineens rond op twitter als verdachte.quote:Op maandag 19 november 2012 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar op twitter gaat het wel helemaal los ja. Allerlei andere voornamen aan die achternaam koppelen. Niet al te fraai nee. Suggesties dat iemand met dezelfde achternaam de zoon is van de dader ed...
Grappenmaker je weet wat ik bedoel. Door dit onderzoek wordt de toekomst voor ons allen veiliger. Lijkt me toch nieuws van het jaar... Wereldnieuws zelfs..quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De kinderen van Peter de Vries zijn vermoord?
De eerste in dit topic die wel nadenkt.quote:Op maandag 19 november 2012 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Of je zult maar een naamgenoot zijn, slingert jouw foto ineens rond op twitter als verdachte.
Extra reden om heel terughoudend te zijn met wat je allemaal op internet zet qua foto's
Daar heb je geljik in. Nog niet eens over nagedacht. Ik reageerde op de uitspraak van vader Vaatstra die zei dat Marianne met de kinderen van de dader naar school fietste.quote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De verdacht was destijd 31 jaar... het kan dat hij kinderen had rond de leeftijd van Marianne, maar heel waarschijnlijk is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |