quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Muis006 het volgende:
Handbagage of rolkoffer?
Paspoort of identiteitskaart?
Aan het raam of langs het gangpad?
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar het zijn dan dus Nederlandse boeren die in het buitenland werken en een Nederlandse vrouw zoeken?
Soort combinatie van BZV en grenzeloos verliefd.
quote:In Boer zoekt Vrouw Internationaal helpt plattelandskoppelaar Yvon geëmigreerde Nederlandse boeren aan een Nederlandse partner.
Chicken or pasta?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Muis006 het volgende:
Handbagage of rolkoffer?
Paspoort of identiteitskaart?
Aan het raam of langs het gangpad?
En die Dirk-Jan oid uit de Dordognequote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Betekent dit dat Richard weer meedoet?
Het probleem met afgelopen seizoen was al dat het 'meer van hetzelfde' was. Nu ga je weer een iets andere kant op, kan inderdaad juist leuk zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Lutte het volgende:
Dit lijkt me dan helemaal niksDe grootste grap waren die lekkere Hollandse boeren.. Nu is het.. Meer van hetzelfde of zo
"Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is....een giraffe in de achtertuin!!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Betekent dit dat Richard weer meedoet?
Reken maar dat een hoop van die geëmigreerde boeren gewoon de kneuterigheid mee de grens over hebben genomen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmmm, ik weet het niet. Juist het Nederlanse kneuterige is wat het programma nu zo leuk maakt. Nu wordt het denk meer de zoveelste datingshow.
Ze hopen gewoon stiekem dat hun dates koffers vol drop, kaas en stroopwafels meenemenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:09 schreef EenzameFietser het volgende:
[..]
Reken maar dat een hoop van die geëmigreerde boeren gewoon de kneuterigheid mee de grens over hebben genomen.
en ganzenbordquote:Op donderdag 25 april 2013 15:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hopen gewoon stiekem dat hun dates koffers vol drop, kaas en stroopwafels meenemen
Dirk-Jan heeft een vrouw en twee kindertjes.quote:
De deelnemende boer(inn)en werden mondiger en de kijkerspraatgroepjes raakten ook beter geïnformeerd en werden bovendien grover. Het werd dus tijd om aan de formule te sleutelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het probleem met afgelopen seizoen was al dat het 'meer van hetzelfde' was. Nu ga je weer een iets andere kant op, kan inderdaad juist leuk zijn.
quote:[..]
"Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is....een giraffe in de achtertuin!!"
Dat busje heeft ze al niet meer, want in januari stond het hier te koop: http://www.autovanschagen.nl/site/occasions.htmlquote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat dat busje van Yvon het uithoudt. Verder lijkt het me een leuke, frisse wending!
20.000quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat busje heeft ze al niet meer, want in januari stond het hier te koop: http://www.autovanschagen.nl/site/occasions.html
Edit: En nog steeds kennelijk![]()
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. En het blijft gewoon leuk om die kneuterige boerderijen te zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Lutte het volgende:
Dit lijkt me dan helemaal niksDe grootste grap waren die lekkere Hollandse boeren.. Nu is het.. Meer van hetzelfde of zo
Ja, wel humor, wij kochten onze auto daar, en we hadden eigenlijk pas toen we weg waren door dat het misschien de BZV-bus wel was..... gelukkig moest ik de auto ook nog ophalen dus toen heb ik de kleine nog even voor de bus laten poseren om een foto te kunnen makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
20.000![]()
![]()
En maar liefst twee keer op de site
Dat dacht ik ook,ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Er komt toch én een buitenlandreeks en een gewone serie?
nee alleen een buitenlandse serie dit gaat flink kijkers kostenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Er komt toch én een buitenlandreeks en een gewone serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |