Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef mignonne het volgende:
Stressvrije shoarma <3 een ware smaaksensaaaasie!
*nu een bijpassend rompertje voor uw baby gratis bij uw bestelling bij Halal Shoarma inc.*
quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
lekker wijfquote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
Sorryquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je bent lekker bezig de laatste tijd mignonne![]()
En idd novemberbaby's hebben we nodig!
Niet die van mij! Ik.ben.er.nog.niet.klaar.voor.quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Waar het echt wel ernstig tijd is voor wat november babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef mignonne het volgende:
Oh! De favoriete romper van de kraamverzorgster...
Het kwartje viel bij mij pas toen ze al lang naar huis wasdrie keer raden hoe ze heet
Bunny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Treesquote:
Prachtigquote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Trees![]()
ik las op die romper gewoon trees op zn engels, wistikveelt kwartje viel pas heel laat toen mn oma een keer zei ach een rompertje met Ai Lof Trees *doink*
quote:Op maandag 19 november 2012 07:56 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara,voor je 24 weken
Keshet,voor je 39 weken
Nog maar 3!quote:
Ik vind het nog steeds engquote:Op maandag 19 november 2012 08:50 schreef L-E het volgende:
Wat een indrukwekkende mijlpalen!
Spirit: wow, nu pas? Respect. En tof.Ik had mijn eerste rompertje met <8 weken al in huis.
Waarom, ben je bang dat het nog mis gaat? Bang dat je het jinxt?quote:Op maandag 19 november 2012 08:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds engIk denk dat ik me pas na de SEO echt kan ontspannen
Dat noem ik helemaal niet (meer)quote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef Kyara het volgende:
Kijk, en het ligt dus aan je vk wanneer die 1e afpsraak plaats vindt. Estrys noemt 6/7 weken maar bij mijn vk is het dus rond de 10-12 weken omdat dan ook meteen een termijnecho wordt gemaakt....
Kijk even of kraamhulp bv de eigen bijdrage wordt vergoed en / of bevallen in het ziekenhuis... Dat zijn wel de dingen die misschien van belang kunnen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 09:37 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat idd hard. Gisteravond nog even besproken wat we nou allemaal moeten doen. Want we hebben eigenlijk geen idee.
We kwamen uit bij het volgende:
Nog een test doen voor de zekerheid.
Huisarts bellen (niet noodzakelijk, maar wel handig vinden we zelf)
Verloskundige uitkiezen
Zorgverzekeringen nakijken
Wat moeten we nog meer doen? En wat zijn de vervolgstappen die er nu genomen gaan worden of die we zelf moeten nemen?
En komt er nog een officiele test bij de verloskundige zeg maar? Of is een test van de etos?
Sorry als ik misschien wat veel vragen stel. Maar ja dit is de eerste en ik heb er een hekel aan als ik dingen niet weet. Dus graag wil ik zoveel mogelijk weten.
dat bedoelde ik ook... daarom staat er ook bij dat bij ons de intake aan de echo is gekoppeld, dus niet los van elkaar.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat noem ik helemaal nietbij ons verschilt het want de intake doen ze los van de echo. Hangt een beetje vanaf hoeveel plek ze hebben in spreekuur.
Tnx. We zijn toch aan het kijken om over te stappen. Dus kan ik dat gelijk meenemen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk even of kraamhulp bv de eigen bijdrage wordt vergoed en / of bevallen in het ziekenhuis... Dat zijn wel de dingen die misschien van belang kunnen zijn.
Ik had nog geėditquote:Op maandag 19 november 2012 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook... daarom staat er ook bij dat bij ons de intake aan de echo is gekoppeld, dus niet los van elkaar.
Maar iedere keer is verder alles goed.. Suiker, ijzer, bloeddruk... Ik bedoel, hoeveel kan er veranderen in 2 weken?quote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef trui het volgende:
misschien toch maar even de VK bellen voor een extra controle, Tico?
Ja enorm. Ik heb niet zoveel vertrouwen in mn lichaam, hoewel het alles schijnt te doen wat het moet doen. Ben nogal een control freakquote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom, ben je bang dat het nog mis gaat? Bang dat je het jinxt?
Schaam je niet, er zitten meer mensen te springen om een todo listquote:Op maandag 19 november 2012 09:37 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat idd hard. Gisteravond nog even besproken wat we nou allemaal moeten doen. Want we hebben eigenlijk geen idee.
We kwamen uit bij het volgende:
Nog een test doen voor de zekerheid.
Huisarts bellen (niet noodzakelijk, maar wel handig vinden we zelf)
Verloskundige uitkiezen
Zorgverzekeringen nakijken
Wat moeten we nog meer doen? En wat zijn de vervolgstappen die er nu genomen gaan worden of die we zelf moeten nemen?
En komt er nog een officiele test bij de verloskundige zeg maar? Of is een test van de etos?
Sorry als ik misschien wat veel vragen stel. Maar ja dit is de eerste en ik heb er een hekel aan als ik dingen niet weet. Dus graag wil ik zoveel mogelijk weten.
Je lichaam kan dat allemaal prima, heb daar eens vertrouwen in. Maakt het makkelijker om te genieten!quote:Op maandag 19 november 2012 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja enorm. Ik heb niet zoveel vertrouwen in mn lichaam, hoewel het alles schijnt te doen wat het moet doen. Ben nogal een control freak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen. Maar goed, ik vind roken in gezelschap van kids niet kunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef Estrys het volgende:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt Tico. Die steken in je doos klinken als indalen trouwens.
Morgen komt de kraamzorg voor de intake. Had volgens mij ook telefonisch gekunt. Ze hoeft in ieder geval niet op inspectie in de babykamer. Want daar is nog niksmaar dat deden ze de eerste keer ook niet.
Ja die babykamer begint me echt zenuwen te brengen en mijn man moet de hele week werken en tot aan kerst zitten de weekenden vol. Dus dan toch zelf aan de slag maar van de week.
Ow en weten jullie nog: 'met kerst doe ik niks'nou we zitten alweer vol hoor twee dagen. Argh. Eentje is een etentje met 13 personen onder wie een volwassene met ADHD, vijf rokers (ja waar ik en kinderen bij zijn), en vijf
kinderen van 3-7 jaar. Ik denk dat ik het af ga zeggen.
Ik wil je niet bang maken of zo, maar heb je zelf niet vaak gezegd dat je bij een eerste echo een hartje kan zien kloppen en dat het 5 minuten later kan zijn dat het hartje gestopt is?quote:Op maandag 19 november 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar iedere keer is verder alles goed.. Suiker, ijzer, bloeddruk... Ik bedoel, hoeveel kan er veranderen in 2 weken?
Misschien dat mn lijf het gewoon wat meer te verduren heeft zo voor een 3e keer.. Dr heeft al 2x een baby gezeten, en dat het nu iets meer trekt en doet?
Ik wil ze ook niet lastig gaan vallen met dat het niets is...
Of ze staan onder de afzuigkapquote:Op maandag 19 november 2012 10:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen. Maar goed, ik vind roken in gezelschap van kids niet kunnen.
Wij houden er mooi aan vast! Ouders en schoonouders zijn uitgenodigd voor kerstavond (dan kan mn zusje met haar 2 kids namelijk niet, muhaha) en eerste kerstdag laten we de familie schieten (want dan gaat mn zusje met haar 2 kids mee en het spijt me, maar ik trek die kinderen gewoon echt niet...ze zijn druk, alles draait om hen bij iedereen en hoewel ik van ze hou voelen ze als kleine energiezuigers; een half uur met hen in een kamer en ik ben doodop). Dus we gaan eerste kerstdag lekker op de bank hangen in onze pyjama en LOTR marathon ofzo kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef Estrys het volgende:
Ow en weten jullie nog: 'met kerst doe ik niks'nou we zitten alweer vol hoor twee dagen. Argh. Eentje is een etentje met 13 personen onder wie een volwassene met ADHD, vijf rokers (ja waar ik en kinderen bij zijn), en vijf
kinderen van 3-7 jaar. Ik denk dat ik het af ga zeggen.
Ik wilde dat ook typen. Ik vind de meeste kinderen van een ander niet leukquote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
ik vind andersmans kinderen ook totaal anders dan mijn eigen kind
kan er veel minder van hebben.
Ik zie ook het meest op tegen dat hij ouder gaat worden en dan vriendjes mee naar huis neemtquote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
ik vind andersmans kinderen ook totaal anders dan mijn eigen kind
kan er veel minder van hebben.
Denk je nou serieus dat ik dat hardop tegen iemand anders zeg of laat blijken? Ik ben gek op die kinderen, maar feit is dat het ongeleide projectielen zijn en dat alles altijd om hen draait bij mijn zusje en bij mijn ouders. Prima hoor, maar op het moment trek ik ze gewoon niet en ik heb geleerd om, vooral bij mijn zusje, aan mijzelf te denken.quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef laziness het volgende:
Spirit, en je weet zeker dat je zelf ook een kind wilt? Want ik lees niks bijzonders over die kinderen eigenlijk.
Ik vind het niet erg aardig klinken en ook niet erg leuk naar je zusje toe.
Zou jij het leuk vinden als je familie jullie straks zo gaat behandelen?
Tico, ga jij gewoon eens even bellen om de vk te laten beoordelen of ze je wilt zien![]()
moet wel zeggen dat ik nu meer met kinderen heb nu ik er zelf 1 heb hoor. In elk geval van dezelfde leeftijd of jonger. Dan is die herkenning er meer.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zie ook het meest op tegen dat hij ouder gaat worden en dan vriendjes mee naar huis neemt
Tja, plemp het dan niet zo neer met muhahaha. Het is een discussieforum dus je kan reactie verwachten en roep dan niet je kent de hele situatie niet. Dan moet je er niet over beginnen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik dat hardop tegen iemand anders zeg of laat blijken? Ik ben gek op die kinderen, maar feit is dat het ongeleide projectielen zijn en dat alles altijd om hen draait bij mijn zusje en bij mijn ouders. Prima hoor, maar op het moment trek ik ze gewoon niet en ik heb geleerd om, vooral bij mijn zusje, aan mijzelf te denken.
Ik vind jou nogal kortzichtig oordelen over mij op basis van 1 uitgesproken regel zonder dat je verder ook maar iets van mij of de situatie an sich af weet.
Oh sorry, ik wist niet dat we in dit topic ook aan direct afbranden deden in plaats van vragen om meer informatie. En dan te suggereren dat ik mijn zwangerschap misschien moet heroverwegen vind ik helemaal om onpasselijk van te worden. MIsschien moet jij nog maar eens goed nadenken voor je op een bepaalde manier op een post reageert.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Tja, plemp het dan niet zo neer met muhahaha. Het is een discussieforum dus je kan reactie verwachten en roep dan niet je kent de hele situatie niet. Dan moet je er niet over beginnen.
Maar het is niet uitzonderlijk dat als er kleinkinderen zijn dat opa en oma alleen maar oog voor hen hebben. Dat ga je nog wel ervaren met je eigen kleintje denk ik.
Hetzelfde als hoe je die kinderen ervaart. Ik denk dat je dat straks nog wel anders gaat zien omdat je eigen kindje ook best wat energie kan vreten![]()
Des te meer zeg ik daarom dus, dan wil je waarschijnlijk ook niet dat men jou gaat vermijden en zo over je praat zonder dat je het weet.
Jij vind muhahahah wel aardig?quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat we in dit topic ook aan direct afbranden deden in plaats van vragen om meer informatie. En dan te suggereren dat ik mijn zwangerschap misschien moet heroverwegen vind ik helemaal om onpasselijk van te worden. MIsschien moet jij nog maar eens goed nadenken voor je op een bepaalde manier op een post reageert.
Stik jij er even lekker in. Ik reageer niet meer op jou.quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Jij vind muhahahah wel aardig?
En dat heroverwegen was ook niet serieus uiteraard hč? Maar je eigen kindje kan wel net zoveel energie vreten.
Nogmaals, probeer jezelf dadelijk met kindje in dezelfde situatie te plaatsen en zou je het dan leuk vinden als jouw familie dit bij jullie zouden doen? Dat was enkel wat ik probeerde aan te geven.
quote:Op maandag 19 november 2012 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stik jij er even lekker in. Ik reageer niet meer op jou.
Zit even een probleem uit te vogelen voor mn werk.. Ik bel zo even.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zit even een probleem uit te vogelen voor mn werk.. Ik bel zo even.
Ik heb al een kind, en ook ik word er soms niet goed van hoe er wordt gezeuld en gedweept met bepaalde kinderen, dus ik kan me goed voorstellen wat Spirit bedoelt. Sommige kinderen zijn gewoon minder leuk dan anderen, so be it.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Tja, plemp het dan niet zo neer met muhahaha. Het is een discussieforum dus je kan reactie verwachten en roep dan niet je kent de hele situatie niet. Dan moet je er niet over beginnen.
Maar het is niet uitzonderlijk dat als er kleinkinderen zijn dat opa en oma alleen maar oog voor hen hebben. Dat ga je nog wel ervaren met je eigen kleintje denk ik.
Hetzelfde als hoe je die kinderen ervaart. Ik denk dat je dat straks nog wel anders gaat zien omdat je eigen kindje ook best wat energie kan vreten![]()
Des te meer zeg ik daarom dus, dan wil je waarschijnlijk ook niet dat men jou gaat vermijden en zo over je praat zonder dat je het weet.
Ik hoop het! Ik dacht in ieder geval vannacht wel: pfff als dit geen serieuze voorweeėn zijn dan ben ik wel echt teleurgesteld, was al best heftig!quote:Op maandag 19 november 2012 11:14 schreef pessie het volgende:
Spees, klinkt toch wel als serieus voorwerk. Misschien dat ie vandaag of morgen zich nog zelf aandient.
Zet 'm op Spees!quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Ziet er naar uit dat er misschien toch een novemberkindje onderweg is. Gek, vannacht heel lang weeėn gehad, van 12 tot 7 ongeveer en ook wel zo pijnlijk dat ik niet meer kon praten en echt even moest concentreren.. elke 5-6 minuten, maar ze duurden nog te kort. 25-30 seconden per keer ofzo. Kruik en paracetamol gepakt en rond 7 uur waren ze weg en heb ik nog ruim 2 uur geslapen. Nu is er helemaal niks meer behalve harde buiken. Over een paar uurtjes de afspraak in het ziekenhuis (en inderdaad een inleiddatum plannen, gek om zelf de geboortedatum te kiezen van je kind, ook al kan hij ook een dag later komen). Maar na vannacht zou het me ook weer niet verbazen als hij alsnog vanzelf komt de komende nacht of morgen. Maar ik ben nog nooit bevallen en heb dus niet echt een idee, dus ik hoop er maar niet teveel op
Dat ga ik denk ik vannacht proberen mocht het weer zo'n nacht worden. Spannende periode zo.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef ohnee het volgende:
Spannend spees eend!Raar dat je zo lang (oefen)weeėn had en het nu weer weg is... Je kan dan ff onder de douche springen he. Nepperts trekken weg met een warme douche, echte weeėn blijven. (hoewel bij mij de weeėn wel minder werden in het ziekenhuis toen, en dat waren echte)
Nee, ik wil graag poliklinisch bevallen. Maar hopelijk met eigen verloskundigequote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Zet 'm op Spees!
Ik hoop dat hij lekker snel nog vanzelf komt!
Plan je om thuis te bevallen? (als het niet ingeleid wordt natuurlijk)
Ik moest ook aan haar denkenquote:Spannend! Hoop voor je dat je geen Coco-repeat gaat doen .
Ik ben zelf een beetje meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Suikertante het volgende:
Ook al is het pijnlijk enzo, is het ook heel romantisch? Alsof je 's nachts wordt wakker gemaakt om op vakantie te gaan en de hele auto is al ingepakt en dan zit je met je soezige hoofd ineens in een avontuur? Of zoals vroeger als je het vuurwerk mocht kijken met oud en nieuw?
Zo stel ik me het begin altijd voor
Ja ergens wel...quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Suikertante het volgende:
Ook al is het pijnlijk enzo, is het ook heel romantisch? Alsof je 's nachts wordt wakker gemaakt om op vakantie te gaan en de hele auto is al ingepakt en dan zit je met je soezige hoofd ineens in een avontuur? Of zoals vroeger als je het vuurwerk mocht kijken met oud en nieuw?
Nou, zit me niet uit te lachenquote:
Een dag... en de restquote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En dan tegelijk kan het zomaar een hele dag duren, pff.
Haha sorry, het was echt niet gemeen bedoeld! Het klonk gewoon erg schattig.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nou, zit me niet uit te lachen![]()
Ik snap wel dat het echt pijn gaat doen enzo, maar het is ook zo retespannend!
En dan tegelijk kan het zomaar een hele dag duren, pff.
Heerlijk!!!quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Suikertante het volgende:
Ben ik de enige die dat laatste niet heeft gehad? Ik ben toch best een tijd nog ondersteboven geweest van wat er met mijn lichaam gebeurde. 'Als het kindje er is, vergeet je alle pijn' hoor ik wel eens.. ik echt niet!quote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef ohnee het volgende:
haha klinkt wel heel romantisch zo dat bevallen Suikertante!
spannend was het wel. Ik had wel door dat ik echte weeėn had ipv de oefenweeėn. Eerst dacht ik YAY het gaat beginnen, de kleine komt eraan! En even later dacht ik DAMN wat een pijn, kan dit niet stoppen?!? Werd echt al wakker in een weeėnstorm... Maargoed ik was dr met 15 uur weer vanaf en zodra je de kleine vasthoud is alle geleden leed ver op de achtergrond en telt alleen de kleine nog. <3
Ik snap op zich wel een beetje wat je bedoelt hoorquote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, ik was dus bij een bevalling, en ook al lag ze al in het ziekenhuis en was ze ingeleid, de hele wereld sliep en dan waren wij daar de hele tijd wakker en met zoiets intens bezig (ook al stond ik er alleen maar bij met glaasjes water en een fotocamera, het voelde toch heel intens), en toen ik 's morgens naar buiten liep was het zo raar dat niemand doorhad dat er een heel mooi meisje was geboren
dat is heel lastig om te bepalen wat je kleintje nodig gaat hebben. Fysio ivm voorkeurshouding, helmpjes, iets met allergieen of zo. Geen idee, Midas is nog nooit bij de huisarts geweest. Die hebben ze in zijn 1e week zoveel ab gegeven dat ie tot zijn 10e wel beschermd is of zoquote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Suikertante het volgende:
Zie je, het moment bestaat wel! Alleen duurt het dus niet zo lang![]()
Dus, even iets heel anders.
Ik zit even te kijken bij mijn verzekering. Nu wordt mijn koter pas in de vijfde maand van dit jaar geboren (dat is in elk geval de verwachting). Ik begreep dat als ik hem op mijn naam bijschrijf, hij dezelfde verzekering gaat hebben als ik. Ik zit me dus af te vragen of er aanvullende modules zijn die praktisch zijn als je nul tot een half jaar bent. Iemand tips?
Mijn duimen zijn in driedubbele overdrive. Het is je zo gegundquote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hoi dames.
Duimen jullie mee? Ik heb vanmiddag intake en echo bij de vk! Morgen ben ik 9 weken!
Ik ben hier niet zo actief geweest, heb wel veel gelezen. Maar verder heb ik moe en misselijk onder een steen geleefd de afgelopen weken.
Even een dikke jompel voor de 39 weken van Keshet!! en van je ud genootje natuurlijk! En Kyara's 24 (toch?) weken!
Heel, heel veel succes! Kan me voorstellen dat het super spannend is voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hoi dames.
Duimen jullie mee? Ik heb vanmiddag intake en echo bij de vk! Morgen ben ik 9 weken!
Ik ben hier niet zo actief geweest, heb wel veel gelezen. Maar verder heb ik moe en misselijk onder een steen geleefd de afgelopen weken.
Even een dikke jompel voor de 39 weken van Keshet!! en van je ud genootje natuurlijk! En Kyara's 24 (toch?) weken!
quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hoi dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kyara, eenvoor je mijlpaal!
Oh wacht! Je krijgt natuurlijk 2 jompels!![]()
Tico, bel je zo even naar je verloskundige?![]()
Ik wou nog iets zeggen maar ben 't vergeten.
A grand adventure has begun.
Nee dat ben ik eigenlijk totaal nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Estrys, maak je het jezelf niet onwijs moeilijk, door je alles aan te trekken en dat je je dus aan alles irriteert? Zou je niet veel beter dingen gewoon laten? En het ook echt niet aantrekken?
Prima, dan is je man wat later thuis, of is de boel beneden een rommel, of jengelt je peuter... Maar ik denk door je er onwijs tegen te verzetten, punt 1 veranderd het niets en punt 2 heb je vooral jezelf ermee denk ik...
Normaal ben je toch ook een vrij relaxt persoon?
ik had ook al lang al gezegd, dat ik het even zou doen , alleen ik sta niet direct op om te beginnen idd op het moment dat ik zeg dat ik het ZO wel ff doequote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef Ticootje het volgende:
En ik ben ook niet altijd relaxt in alles hoor...
Vrijdag heb ik fysiek best een zware dag met peuter en kleuter thuis. Zwemmen en school rennen en vliegen zeg maar. En dat is allemaal wel best, maar in de avond voel ik wel dat het gewoon zwaar is. En toen lagen de kinderen op bed / of ik bracht Jen naar bed, en kom beneden en dan zit J "nog steeds" op de bank... Dus dan begin ik meteen maar het speelgoed op te ruimen, en wordt dan nog chagerijnig dat hij niet meteen van de bank af kwam om me te helpen... Of eigenlijk, dat hij al niet bezig was terwijl ik boven was....
Maar wie heb ik er nou mee, en was mn verwachting niet gewoon absurd.... Het waren gewoon mn hormonen... Lekker boeiend dat J het anders 5 minuten later had opgeruimd... Ik was zo eigenwijs en koppig dat ik het meteen wilde...
Gelukkig kan ik gewoon hormonen de schuld geven.
Ik weet het popjequote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had ook al lang al gezegd, dat ik het even zou doen , alleen ik sta niet direct op om te beginnen idd op het moment dat ik zeg dat ik het ZO wel ff doe
Stress vrij schaap.quote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
ik wilde er maar mee zeggen, dat het gewoon compleet onnodig was op dat moment om me er zo druk over te maken... Dat als ik het gewoon had gelaten, het heus ook wel goed kwam...
Relaxt, laat het gaan... Blijven ademen zou mn vk zeggen.
Nou, net alsof ik elk moment kan bevallen en dat dan de box niet naar mn zin staat... En dus perse meteen mn huis weer aan kant moet om die klote box te verschuiven en dat andere kastje aan de andere kant te zetten...quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Ik word gewoon ook een beetje onrustig van wat er allemaal nog moet. Maar van wie moet dat? Van mezelf. Alsof die baby niet kan komen als ik de keukenkastjes niet uit heb gesopt.
Gewoon in de gaten houden hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef papillion het volgende:
Daar lijkt het iig wel op, al was ik er tot vorige week ook niet bekend mee. De direct link naar het artikel werkt ook niet meer. Sla ik een keer netjes een link op, heeft het geen zin.
Dankje wel Lazyness
De jongens versie stond er vanochtend ook nog niet op en meerdere artikelen niet, hopelijk heb ik geluk en komt het vandaag er weer gewoon op.quote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Gewoon in de gaten houden hoor.
Die bunting bags zijn vaak er weer wel en weer niet.
Eh... De kleuter en peuter gaan overdag gewoon naar het kdv en school enzo...quote:Op maandag 19 november 2012 14:37 schreef Solagratia het volgende:
@ KJ
Oh heerlijk dat hij zoveel vrije dagen heeft! J. wil ook wat overhouden voor de zomer (terecht) dus het is hier een beetje passen en meten was het handigst is. Wel of niet helemaal vrij tijdens kraamweek bijvoorbeeld.
Tico, dus in de kraamweek werkt hij dan gewoon. Zorgt de kraamhulp in principe ook voor de peuter of moet ik dat zelf doen? Ik weet niet hoe ik erbij lig. Als het was zoals bij Amy, dan kan ik niets.
Hoe oud is je oudste eigenlijk?quote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef OooLizaooO het volgende:
Wat fijn LB!
Goed dat je gebeld hebt Tico. Hoop dat het geen blaasontsteking is!
Ik ben ziekjes. Volgens mij denkt mijn lijf dat ik de baby er uit moet kotsen of hoesten. 't Zou beter moeten weten, we hebben dit toch al 'ns gedaan
Ja, liezen herken ik wel, die stekende pijn... Maar dat zijn gewoon je bekken toch...?quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef becky27 het volgende:
Tico, ik heb ook vaak 's nachts pijn in mijn liezen, soort van kramp. Man dat doet pijn! Ik heb het vooral als ik van de ene zij naar de andere draai.
Mijn voorlichtingsdame liet er geen gras over groeien.... Die was fel tegen keizersnedes denk ik...quote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef becky27 het volgende:
Hier nog geen idee hoe en wat qua vrij van man. Als ik voor de Kerst beval heeft hij twee weken Kerstvakantie. Daarna is het passen en meten en in overeenstemming met zijn baas. Hij krijgt geen hele weken vrij. Het enige probleem is dat hij dus vanaf 16.00 uur werkt en ik niet weet of ik het in mijn kraamweek red om voor de baby en om Noortje van kdv te halen en voor te zorgen.
(ook helemaal afhankelijk van hoe de baby vrijdag ligt (nu nog in stuit), ik een stuitbevalling ga doen of toch een kz).
Hmmm zo'n beetje het gevoel dat je constant teveel gegeten hebt, terwijl dat niet (altijd) 't geval is?quote:Op maandag 19 november 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, liezen herken ik wel, die stekende pijn... Maar dat zijn gewoon je bekken toch...?
En stekende pijn onderin aan de zijkanten, dat zijn je banden...
Maar dit is echt een raar gevoel.. Het is geen harde buik, maar gespannen, vol gevoel achting... Ik vind het heel moeilijk te beschrijven.. Maar het kan inderdaad gewoon mn buikspieren zijn, omdat het toch al de 3e is, dat die gewoon slappe hap zijn en daardoor nu meer trekken..
Ja zoiets wel.. Gewoon algemeen ongemakkelijk gevoel..quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hmmm zo'n beetje het gevoel dat je constant teveel gegeten hebt, terwijl dat niet (altijd) 't geval is?
Ik ben niet echt op de hoogte van stuitbevallingen, geen idee of het zwaar is voor het kindje, lijkt me voor mezelf ook niet echt prettig. En geloof ook dat je niet bij iedere stuit natuurlijk kan bevallen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn voorlichtingsdame liet er geen gras over groeien.... Die was fel tegen keizersnedes denk ik...
Maar niet elke soort stuit mag je proberen toch? Dus ligt je kleine wel in een soort stuit waar je een keuze hebt? Wat ik ervan heb gelezen, een stuitbevalling is vooral meer voor jezelf en erg zwaar voor je kindje...
Nog meer??quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Solagratia het volgende:
Is het anders niet 'gewoon' een buikgroeispurt? Dan voelt het een paar dagen erg vervelend en dan gaat het wel weer.
hangt een beetje af van op wat voor dag je bevalt zegmaarquote:Op maandag 19 november 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
J is 2 dagen vrij en na de kraamweek volgens mij ook iets van een week ofzo?
Ik weet niet of het voor jezelf veel onprettiger is dan normaal? Ik bedoel, de billetjes eerst is zacht... Het koppie blijft toch wel het breedste punt? Denk ik?quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van stuitbevallingen, geen idee of het zwaar is voor het kindje, lijkt me voor mezelf ook niet echt prettig. En geloof ook dat je niet bij iedere stuit natuurlijk kan bevallen.
Ff snel gegoogled:
[ afbeelding ]
Stukje erbij:
Een bevalling van een kind in stuitligging
De bevalling van een kind in stuitligging roept altijd veel vragen op. Is het wel veilig om gewoon vaginaal (via de schede) te bevallen, of is een keizersnede veiliger? Deze vraag houdt niet alleen aanstaande ouders, maar ook gynaecologen bezig, zowel in Nederland als in het buitenland.
Een belangrijk buitenlands onderzoek dat een gewone bevalling vergeleek met een keizersnede, werd in oktober 2000 gepubliceerd. De conclusie was dat een keizersnede bij een stuitligging rond de uitgerekende datum veiliger is voor het kind. Het is echter de vraag of deze conclusie ook in de Nederlandse situatie geldig is. Vooralsnog zijn de meeste Nederlandse gynaecologen van mening dat in veel situaties een gewone, vaginale bevalling wel degelijk verantwoord is onder de voorwaarden die in ons land gebruikelijk zijn. Wel vinden zij het belangrijk dat u op de hoogte bent van de kans op complicaties, zowel bij een vaginale bevalling als bij een keizersnede.
Wanneer vinden de meeste gynaecologen een vaginale bevalling verantwoord?
Elke gynaecoloog wil dat u na de bevalling tevreden met een gezond kind het ziekenhuis verlaat. Dit betekent dat de gynaecoloog met u afweegt of een gewone bevalling veilig is, of dat het beter is een keizersnede te doen.
Voorwaarden voor een veilige vaginale bevalling zijn:
bij een vorige bevalling waren er geen ernstige problemen, zoals een moeizame vacuüm- of tangverlossing (een gemakkelijke vacuüm- of tangverlossing de vorige keer is geen bezwaar)
het geschatte gewicht van het kind ligt niet te hoog
het hoofd van het kind ligt voorover en niet achterovergebogen
er is enige indaling in het bekken
de ontsluiting en de uitdrijving vorderen goed
Ik denk dat ze sneller ingrijpen als de ontsluiting niet vordert... Juist omdat dat 1 van die dingen kan zijn bij stuitbevallingen... Het lijkt me niet dat als je probeert en het wil niet, dat je dan niet meer voor een keizersnee mag gaan en je moet en zou vaginaal bevallen..quote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef becky27 het volgende:
Dat zijn dus de soorten stuit maar weet nog niet wat wel en wat niet kan. Waar ik, en dat heb ik wel eens eerder benoemd, tegen op kijk is dat ik met 41.2 weken ga bevallen, het weer 36 uur duurt en alsnog een keizersnede moet worden uitgevoerd. Dan ben je letterlijk en figuurlijk kapot volgens mij.
Die twee dagen krijg je sowieso. Of het nou weekend is of feestdagen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef Estrys het volgende:
Ik heb hier strikte orders: niet in het weekend of op feestdagen.ivm de twee dagen. Hij heeft er nog drie bij opgenomen
Nee dat denk ik ook niet, las weer ergens anders dat 80% van de stuitbevallingen alsnog in een kz uitmondt. Nou ja we zien wel wat de vk te zeggen heeft vrijdag. Denk dat ik het wel wil proberen... *zegt zei dapper*quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sneller ingrijpen als de ontsluiting niet vordert... Juist omdat dat 1 van die dingen kan zijn bij stuitbevallingen... Het lijkt me niet dat als je probeert en het wil niet, dat je dan niet meer voor een keizersnee mag gaan en je moet en zou vaginaal bevallen..
Klopt die ga ik, als ik verlof heb (nog 3 kwartier!!) ga ik mezelf er eens in verdiepen en deze en gene pm-en.quote:Op maandag 19 november 2012 15:14 schreef Kyara het volgende:
volgens mij ligt het inderdaad aan het soort stuit. Volkomen of onvolkomen. Tinuviel heeft geloof ik 2 stuitbevallingen gedaan.
Nog meer buikgroeispurtjes?quote:
Maar dat geeft nog iets mee? Een koppie niet..quote:Op maandag 19 november 2012 15:14 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij zijn de schouders toch het breedst bij een bevalling Tico?
Jawel hoor, de schedelplaatjes (of hoe noem je ze) schuiven wat over elkaar heenquote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat geeft nog iets mee? Een koppie niet..
Maar niet genoeg!quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jawel hoor, de schedelplaatjes (of hoe noem je ze) schuiven wat over elkaar heen
quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Solagratia het volgende:
Schouders geven niet echt mee als ze blijven haken achter je schaambeen.
Nee, maar sleutelbeentjes breken prima hoor, als ze maar hard genoeg trekken met de vacuum-pomp!quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Solagratia het volgende:
Schouders geven niet echt mee als ze blijven haken achter je schaambeen.
Die hakende schouders hoop ik dit keer te vermijden. Het is mijn grootste angst voor deze bevalling.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar sleutelbeentjes breken prima hoor, als ze maar hard genoeg trekken met de vacuum-pomp!
Is in twee weken geheeld, niks aan het handje, daar zijn die dingen voor.
Op 39 weken schiet er niet veel zand meer over hierquote:
Ik was er ook bang voor. Ondanks dat het uiteindelijk voor zowel Sasha (na wat zuurstof en dus dat breukje)) als mij (paar hechtinkjes) prima afgelopen is was ik toch de tweede keer huiverig.quote:Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Die hakende schouders hoop ik dit keer te vermijden. Het is mijn grootste angst voor deze bevalling.
Dat geeft een mens hoop.quote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was er ook bang voor. Ondanks dat het uiteindelijk voor zowel Sasha (na wat zuurstof en dus dat breukje)) als mij (paar hechtinkjes) prima afgelopen is was ik toch de tweede keer huiverig.
Ik kreeg een hele uitleg dat ze, mocht hij weer klem komen te zitten, nog wel wat opties hadden. Zou zou ik bijvoorbeeld ook nog op handen en knieeen kunnen gaan zitten, want dan zakt het bekken mooi open.![]()
Echt hoor, ik heb geperst als een gek, want dat dus mooi niet!
Zie je het voor je, met je blote kont in de lucht bevallen, nog net een tikkie genanter zeg maar?
![]()
![]()
![]()
Maar ze kregen gelijk, de eerste had het pad behoorlijk gebaand en Oscar was er met een kwartiertje persen uit.
Haha ja op handen en knieėn, genant ja! Nou ja het is beter dan een totaalruptuur en extra zuurstof bij de baby. (gelukkig geen gebroken botjes) Goed om te horen dat de eerste de weg zo vrijmaakt dat een tweede een stuk makkelijker isquote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was er ook bang voor. Ondanks dat het uiteindelijk voor zowel Sasha (na wat zuurstof en dus dat breukje)) als mij (paar hechtinkjes) prima afgelopen is was ik toch de tweede keer huiverig.
Ik kreeg een hele uitleg dat ze, mocht hij weer klem komen te zitten, nog wel wat opties hadden. Zou zou ik bijvoorbeeld ook nog op handen en knieeen kunnen gaan zitten, want dan zakt het bekken mooi open.![]()
Echt hoor, ik heb geperst als een gek, want dat dus mooi niet!
Zie je het voor je, met je blote kont in de lucht bevallen, nog net een tikkie genanter zeg maar?
![]()
![]()
![]()
Maar ze kregen gelijk, de eerste had het pad behoorlijk gebaand en Oscar was er met een kwartiertje persen uit.
Maakt dat op die moment nog uit hoe gźnant het wel/niet is?quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Haha ja op handen en knieėn, genant ja! Nou ja het is beter dan een totaalruptuur en extra zuurstof bij de baby. (gelukkig geen gebroken botjes) Goed om te horen dat de eerste de weg zo vrijmaakt dat een tweede een stuk makkelijker is
Volgens mij is het juist een hele natuurlijke houding om te bevallen... Lijkt me...quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Maakt dat op die moment nog uit hoe gźnant het wel/niet is?
Nee, dat komt door god. Eva.quote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Is toch de natuurlijke houding van de meeste zoogdieren.
Naar 't schijnt zijn wij benadeeld en gedoemd tot een pijnlijkere bevalling dan 4voeters omdat we persé rechtop wouden lopen
Dat ligt eraan hoe stoned ik ben van de hormonenquote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Maakt dat op die moment nog uit hoe gźnant het wel/niet is?
zoiets ja. En nu pc afsluiten en wegwezen hier!quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Lijkt me geen evidente keuze Becky.
Persoonlijk zou ik het een beetje laten afhangen van de grootte van de baby.
Als ik naar mezelf kijk zou ik een stuitbevalling op 37 weken en 3,3 kg wel overwegen, maar eentje op 41 weken en 4,5 kg dan weer niet. Is dat niet iets dat je kan afspreken? Als 't voor bv 38 weken begint, dat je dan voor vaginaal gaat, maar is ze er niet dan een geplande keizersnede op 38.1 (ik zeg maar iets). Want inderdaad het hele proces van een gewone bevalling moeten meemaken en dan toch spoedkeizersnee, dat risico zou ik niet willen nemen...
Neequote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je je dat verhaal van Mems met d'r pantykousjes en die onderzoekstafel nog herinneren? Zoiets zeg maar.![]()
JA!quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik geloof meteen dat het heel natuurlijk is hoor, maar ik kreeg er angstvisioenen van.
Op zo'n ziekenhuis bed, met je reet richting de deur en dan iedereen die binnenkomt die meteen vol zicht op je (in mijn geval) veel te dikke hol krijgt... neuh... dan maar iets minder natuurlijk gewoon liggend op mijn rug.![]()
Kan je je dat verhaal van Mems met d'r pantykousjes en die onderzoekstafel nog herinneren? Zoiets zeg maar.![]()
En ja, uiteraard had ik het meteen gedaan als het nodig was![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
Hiwij zijn vandaag weer goedgekeurd, ben de afgelopen 3 weken maar 0,3 kg aangekomen, baby ligt nog steeds met koppie naar onderen en is aan het indalen (maar dat had ik al wel gevoeld ja
).
Waar ik wel enórm van baal is dat we deze afspraak bij de verloskundige bleken te hebben, en die doet geen echo'sik wilde namelijk ontzettend graag dat er nog eens naar het geslacht gekeken werd, omdat er tot nu toe altijd is gezegd 'we denken een meisje' en ik daar de laatste weken increasingly less zeker van durf te zijn. First world problems, ik weet het, maar ik baal er gewoon ineens heel erg van dat ik al sinds week 16 zit te stuiteren om het geslacht te weten en telkens toch weer moet wachten tot de volgende afspraak.. Ik ben dus echt een moron, maar ik heb net een geslachtsbepaling bij een particulier echobureau geboekt. Met 34 (dan bijna 35) weken zwangerschap en twee gyns die denken dat het een meisje is
![]()
![]()
/dagboek
+ 1quote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik hoop dat de volgende echomevrouw/meneer je volmondig bevestigt dat het een meisje is!
En fijn dat je goedgekeurd bent!
Uhuh!quote:
Je bent dan ook hoogzwangerquote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Incantrix het volgende:
Thnx chicks, het voelt zo stom, maar ik kwam echt zowat huilend het ziekenhuis uit omdat we nu wéér niks weten, terwijl het echt nergens over gaatnu heb ik ook gisteren al historisch hard gejankt om de friggin' oventemperatuur, dus ik durf wel te beweren dat ik best een beetje hormonaal ben
LB, oei, bekkenpijn ookben je al bij een fysio geweest?
woehoewquote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
We hadden een prachtige echo!!
Gelijk een mooie knipper te zien en hijlag perfect dus kon goed gemeten worden! Voorbeeldig kind, nu al!
Qua metingen kwam ik nu uit op 23 juni, dus 2 dagen eerder dan volgens de eigen telling.
Je verpest het!quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
aardbeien in de winter![]()
smaken meestal jammer genoeg naar niks
Super!quote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
Gelijk een mooie knipper te zien en hijlag perfect dus kon goed gemeten worden! Voorbeeldig kind, nu al!
Qua metingen kwam ik nu uit op 23 juni, dus 2 dagen eerder dan volgens de eigen telling.
Dat dus...quote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
gewoon genoeg suiker in de slagroom dan maar
Terecht, ik kan het weten...quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik geloof meteen dat het heel natuurlijk is hoor, maar ik kreeg er angstvisioenen van.
Op zo'n ziekenhuis bed, met je reet richting de deur en dan iedereen die binnenkomt die meteen vol zicht op je (in mijn geval) veel te dikke hol krijgt...
Ohmy..quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
Ja haha, da's wel meer dan een klein detailquote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohmy..![]()
thnx!
LB, begrijp ik supergoed, dat is hardstikke zwaar werk! Fijn dat je wel behandeling krijgt, dat scheelt allicht.. Goed dat je op jezelf past
En jah, qua duidelijkheid zou het idd wel fijn zijn, na het weekend is Stef over naar zijn nieuwe kamer en willen we zijn oude kamer (die met Mario) klaar gaan maken voor de baby. Met een immense Princess Peach-stickerbest leuk als we dan wel zo'n beetje zeker weten dat we de prinses er niet alsnog af moeten halen
Haha, nogal ja, dat ding is dik een meterquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja haha, da's wel meer dan een klein detail
Waarom?quote:Op maandag 19 november 2012 16:14 schreef OooLizaooO het volgende:
iemand hier ervaring met contraction timers en een goeie tip? Liefst 'n gratis versie
Wat ontzettend fijn zegquote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
Ohh, fijn!quote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
Spannend SE!!quote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Jeej voor vulpenballetje!Wat een opluchting!
Ik ben net terug van het ziekenhuis, en was blij om te horen dat die bitchvoorweeėn voor 2 cm hebben gezorgd! Ze heeft me meteen gestript en verwacht dat het vannacht wel begint. Ook een datum afgesproken voor inleiding indien nodig, maar die houd ik even voor mezelf.
Klinkt goed.. Die inleiding gaat heul niet komen...quote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben net terug van het ziekenhuis, en was blij om te horen dat die bitchvoorweeėn voor 2 cm hebben gezorgd! Ze heeft me meteen gestript en verwacht dat het vannacht wel begint. Ook een datum afgesproken voor inleiding indien nodig, maar die houd ik even voor mezelf.
Ik denk het ook niet, en de gynaecoloog dacht eigenlijk ook wel dat hij vannacht of morgenochtend komt!quote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klinkt goed.. Die inleiding gaat heul niet komen...
JAAAAAAAquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
ja vind het ook kei spannend!
[..]
Ik denk het ook niet, en de gynaecoloog dacht eigenlijk ook wel dat hij vannacht of morgenochtend komt!
Bitch(voor?)weeėn zijn overigens nu ook weer present
Dat ook nog!quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Keshet, jij staat straks mooi bovenaan!!
Owwwww! Spannend! F5en! Hou ons op de hoogte héquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Bitch(voor?)weeėn zijn overigens nu ook weer present
Ohja!quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Spees_Eend het volgende:
En daar doen we het allemaal voor he!quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
Nou thanks BE ik was het bijna weer vergeten...quote:
Oh kijk, 2 cm is een mooi beginquote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Het verhaal is gewoon hilarisch... Ik mag me tot de gelukkigen prijzen dat ik het uit eerste hand mocht horen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou thanks BE ik was het bijna weer vergeten...
misschien wel heul binnenkort!quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Kyara het volgende:
[..]wat fijn
gefeliciteerd!
en wanneer kom je uit de kast?
Maar... Maar... Het is zo leuk!quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dapper!quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, las weer ergens anders dat 80% van de stuitbevallingen alsnog in een kz uitmondt. Nou ja we zien wel wat de vk te zeggen heeft vrijdag. Denk dat ik het wel wil proberen... *zegt zei dapper*
ehm ja kijk wij kennen dat verhaal niet he, dus care to sharequote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
aaah, vertel ns.....quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar... Maar... Het is zo leuk!![]()
Ik zit hier als een halve gare te grijnzen in de trein.
Wat fijn, een mooie knipperquote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Vulpenballetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |