Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef mignonne het volgende:
Stressvrije shoarma <3 een ware smaaksensaaaasie!
*nu een bijpassend rompertje voor uw baby gratis bij uw bestelling bij Halal Shoarma inc.*
quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
lekker wijfquote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
Sorryquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je bent lekker bezig de laatste tijd mignonne![]()
En idd novemberbaby's hebben we nodig!
Niet die van mij! Ik.ben.er.nog.niet.klaar.voor.quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Waar het echt wel ernstig tijd is voor wat november babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef mignonne het volgende:
Oh! De favoriete romper van de kraamverzorgster...
Het kwartje viel bij mij pas toen ze al lang naar huis wasdrie keer raden hoe ze heet
Bunny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Treesquote:
Prachtigquote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Trees![]()
ik las op die romper gewoon trees op zn engels, wistikveelt kwartje viel pas heel laat toen mn oma een keer zei ach een rompertje met Ai Lof Trees *doink*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |