Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef mignonne het volgende:
Stressvrije shoarma <3 een ware smaaksensaaaasie!
*nu een bijpassend rompertje voor uw baby gratis bij uw bestelling bij Halal Shoarma inc.*
quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
lekker wijfquote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
Sorryquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je bent lekker bezig de laatste tijd mignonne![]()
En idd novemberbaby's hebben we nodig!
Niet die van mij! Ik.ben.er.nog.niet.klaar.voor.quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Waar het echt wel ernstig tijd is voor wat november babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef mignonne het volgende:
Oh! De favoriete romper van de kraamverzorgster...
Het kwartje viel bij mij pas toen ze al lang naar huis wasdrie keer raden hoe ze heet
Bunny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Treesquote:
Prachtigquote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Trees![]()
ik las op die romper gewoon trees op zn engels, wistikveelt kwartje viel pas heel laat toen mn oma een keer zei ach een rompertje met Ai Lof Trees *doink*
quote:Op maandag 19 november 2012 07:56 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara,voor je 24 weken
Keshet,voor je 39 weken
Nog maar 3!quote:
Ik vind het nog steeds engquote:Op maandag 19 november 2012 08:50 schreef L-E het volgende:
Wat een indrukwekkende mijlpalen!
Spirit: wow, nu pas? Respect. En tof.Ik had mijn eerste rompertje met <8 weken al in huis.
Waarom, ben je bang dat het nog mis gaat? Bang dat je het jinxt?quote:Op maandag 19 november 2012 08:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds engIk denk dat ik me pas na de SEO echt kan ontspannen
Dat noem ik helemaal niet (meer)quote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef Kyara het volgende:
Kijk, en het ligt dus aan je vk wanneer die 1e afpsraak plaats vindt. Estrys noemt 6/7 weken maar bij mijn vk is het dus rond de 10-12 weken omdat dan ook meteen een termijnecho wordt gemaakt....
Kijk even of kraamhulp bv de eigen bijdrage wordt vergoed en / of bevallen in het ziekenhuis... Dat zijn wel de dingen die misschien van belang kunnen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 09:37 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat idd hard. Gisteravond nog even besproken wat we nou allemaal moeten doen. Want we hebben eigenlijk geen idee.
We kwamen uit bij het volgende:
Nog een test doen voor de zekerheid.
Huisarts bellen (niet noodzakelijk, maar wel handig vinden we zelf)
Verloskundige uitkiezen
Zorgverzekeringen nakijken
Wat moeten we nog meer doen? En wat zijn de vervolgstappen die er nu genomen gaan worden of die we zelf moeten nemen?
En komt er nog een officiele test bij de verloskundige zeg maar? Of is een test van de etos?
Sorry als ik misschien wat veel vragen stel. Maar ja dit is de eerste en ik heb er een hekel aan als ik dingen niet weet. Dus graag wil ik zoveel mogelijk weten.
dat bedoelde ik ook... daarom staat er ook bij dat bij ons de intake aan de echo is gekoppeld, dus niet los van elkaar.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat noem ik helemaal nietbij ons verschilt het want de intake doen ze los van de echo. Hangt een beetje vanaf hoeveel plek ze hebben in spreekuur.
Tnx. We zijn toch aan het kijken om over te stappen. Dus kan ik dat gelijk meenemen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk even of kraamhulp bv de eigen bijdrage wordt vergoed en / of bevallen in het ziekenhuis... Dat zijn wel de dingen die misschien van belang kunnen zijn.
Ik had nog geėditquote:Op maandag 19 november 2012 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook... daarom staat er ook bij dat bij ons de intake aan de echo is gekoppeld, dus niet los van elkaar.
Maar iedere keer is verder alles goed.. Suiker, ijzer, bloeddruk... Ik bedoel, hoeveel kan er veranderen in 2 weken?quote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef trui het volgende:
misschien toch maar even de VK bellen voor een extra controle, Tico?
Ja enorm. Ik heb niet zoveel vertrouwen in mn lichaam, hoewel het alles schijnt te doen wat het moet doen. Ben nogal een control freakquote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom, ben je bang dat het nog mis gaat? Bang dat je het jinxt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |