Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef mignonne het volgende:
Stressvrije shoarma <3 een ware smaaksensaaaasie!
*nu een bijpassend rompertje voor uw baby gratis bij uw bestelling bij Halal Shoarma inc.*
quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
lekker wijfquote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk het juist niet. Vlees smaakt beter als het beest in angst sterft. Adrenaline.
Waarom denk je dat katten spelen met eten?
Sorryquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je bent lekker bezig de laatste tijd mignonne![]()
En idd novemberbaby's hebben we nodig!
Niet die van mij! Ik.ben.er.nog.niet.klaar.voor.quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Waar het echt wel ernstig tijd is voor wat november babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef mignonne het volgende:
Oh! De favoriete romper van de kraamverzorgster...
Het kwartje viel bij mij pas toen ze al lang naar huis wasdrie keer raden hoe ze heet
Bunny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Treesquote:
Prachtigquote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Trees![]()
ik las op die romper gewoon trees op zn engels, wistikveelt kwartje viel pas heel laat toen mn oma een keer zei ach een rompertje met Ai Lof Trees *doink*
quote:Op maandag 19 november 2012 07:56 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara,voor je 24 weken
Keshet,voor je 39 weken
Nog maar 3!quote:
Ik vind het nog steeds engquote:Op maandag 19 november 2012 08:50 schreef L-E het volgende:
Wat een indrukwekkende mijlpalen!
Spirit: wow, nu pas? Respect. En tof.Ik had mijn eerste rompertje met <8 weken al in huis.
Waarom, ben je bang dat het nog mis gaat? Bang dat je het jinxt?quote:Op maandag 19 november 2012 08:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds engIk denk dat ik me pas na de SEO echt kan ontspannen
Dat noem ik helemaal niet (meer)quote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef Kyara het volgende:
Kijk, en het ligt dus aan je vk wanneer die 1e afpsraak plaats vindt. Estrys noemt 6/7 weken maar bij mijn vk is het dus rond de 10-12 weken omdat dan ook meteen een termijnecho wordt gemaakt....
Kijk even of kraamhulp bv de eigen bijdrage wordt vergoed en / of bevallen in het ziekenhuis... Dat zijn wel de dingen die misschien van belang kunnen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 09:37 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat idd hard. Gisteravond nog even besproken wat we nou allemaal moeten doen. Want we hebben eigenlijk geen idee.
We kwamen uit bij het volgende:
Nog een test doen voor de zekerheid.
Huisarts bellen (niet noodzakelijk, maar wel handig vinden we zelf)
Verloskundige uitkiezen
Zorgverzekeringen nakijken
Wat moeten we nog meer doen? En wat zijn de vervolgstappen die er nu genomen gaan worden of die we zelf moeten nemen?
En komt er nog een officiele test bij de verloskundige zeg maar? Of is een test van de etos?
Sorry als ik misschien wat veel vragen stel. Maar ja dit is de eerste en ik heb er een hekel aan als ik dingen niet weet. Dus graag wil ik zoveel mogelijk weten.
dat bedoelde ik ook... daarom staat er ook bij dat bij ons de intake aan de echo is gekoppeld, dus niet los van elkaar.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat noem ik helemaal nietbij ons verschilt het want de intake doen ze los van de echo. Hangt een beetje vanaf hoeveel plek ze hebben in spreekuur.
Tnx. We zijn toch aan het kijken om over te stappen. Dus kan ik dat gelijk meenemen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk even of kraamhulp bv de eigen bijdrage wordt vergoed en / of bevallen in het ziekenhuis... Dat zijn wel de dingen die misschien van belang kunnen zijn.
Ik had nog geëditquote:Op maandag 19 november 2012 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook... daarom staat er ook bij dat bij ons de intake aan de echo is gekoppeld, dus niet los van elkaar.
Maar iedere keer is verder alles goed.. Suiker, ijzer, bloeddruk... Ik bedoel, hoeveel kan er veranderen in 2 weken?quote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef trui het volgende:
misschien toch maar even de VK bellen voor een extra controle, Tico?
Ja enorm. Ik heb niet zoveel vertrouwen in mn lichaam, hoewel het alles schijnt te doen wat het moet doen. Ben nogal een control freakquote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom, ben je bang dat het nog mis gaat? Bang dat je het jinxt?
Schaam je niet, er zitten meer mensen te springen om een todo listquote:Op maandag 19 november 2012 09:37 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat idd hard. Gisteravond nog even besproken wat we nou allemaal moeten doen. Want we hebben eigenlijk geen idee.
We kwamen uit bij het volgende:
Nog een test doen voor de zekerheid.
Huisarts bellen (niet noodzakelijk, maar wel handig vinden we zelf)
Verloskundige uitkiezen
Zorgverzekeringen nakijken
Wat moeten we nog meer doen? En wat zijn de vervolgstappen die er nu genomen gaan worden of die we zelf moeten nemen?
En komt er nog een officiele test bij de verloskundige zeg maar? Of is een test van de etos?
Sorry als ik misschien wat veel vragen stel. Maar ja dit is de eerste en ik heb er een hekel aan als ik dingen niet weet. Dus graag wil ik zoveel mogelijk weten.
Je lichaam kan dat allemaal prima, heb daar eens vertrouwen in. Maakt het makkelijker om te genieten!quote:Op maandag 19 november 2012 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja enorm. Ik heb niet zoveel vertrouwen in mn lichaam, hoewel het alles schijnt te doen wat het moet doen. Ben nogal een control freak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen. Maar goed, ik vind roken in gezelschap van kids niet kunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef Estrys het volgende:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt Tico. Die steken in je doos klinken als indalen trouwens.
Morgen komt de kraamzorg voor de intake. Had volgens mij ook telefonisch gekunt. Ze hoeft in ieder geval niet op inspectie in de babykamer. Want daar is nog niksmaar dat deden ze de eerste keer ook niet.
Ja die babykamer begint me echt zenuwen te brengen en mijn man moet de hele week werken en tot aan kerst zitten de weekenden vol. Dus dan toch zelf aan de slag maar van de week.
Ow en weten jullie nog: 'met kerst doe ik niks'nou we zitten alweer vol hoor twee dagen. Argh. Eentje is een etentje met 13 personen onder wie een volwassene met ADHD, vijf rokers (ja waar ik en kinderen bij zijn), en vijf
kinderen van 3-7 jaar. Ik denk dat ik het af ga zeggen.
Ik wil je niet bang maken of zo, maar heb je zelf niet vaak gezegd dat je bij een eerste echo een hartje kan zien kloppen en dat het 5 minuten later kan zijn dat het hartje gestopt is?quote:Op maandag 19 november 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar iedere keer is verder alles goed.. Suiker, ijzer, bloeddruk... Ik bedoel, hoeveel kan er veranderen in 2 weken?
Misschien dat mn lijf het gewoon wat meer te verduren heeft zo voor een 3e keer.. Dr heeft al 2x een baby gezeten, en dat het nu iets meer trekt en doet?
Ik wil ze ook niet lastig gaan vallen met dat het niets is...
Of ze staan onder de afzuigkapquote:Op maandag 19 november 2012 10:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen. Maar goed, ik vind roken in gezelschap van kids niet kunnen.
Wij houden er mooi aan vast! Ouders en schoonouders zijn uitgenodigd voor kerstavond (dan kan mn zusje met haar 2 kids namelijk niet, muhaha) en eerste kerstdag laten we de familie schieten (want dan gaat mn zusje met haar 2 kids mee en het spijt me, maar ik trek die kinderen gewoon echt niet...ze zijn druk, alles draait om hen bij iedereen en hoewel ik van ze hou voelen ze als kleine energiezuigers; een half uur met hen in een kamer en ik ben doodop). Dus we gaan eerste kerstdag lekker op de bank hangen in onze pyjama en LOTR marathon ofzo kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef Estrys het volgende:
Ow en weten jullie nog: 'met kerst doe ik niks'nou we zitten alweer vol hoor twee dagen. Argh. Eentje is een etentje met 13 personen onder wie een volwassene met ADHD, vijf rokers (ja waar ik en kinderen bij zijn), en vijf
kinderen van 3-7 jaar. Ik denk dat ik het af ga zeggen.
Ik wilde dat ook typen. Ik vind de meeste kinderen van een ander niet leukquote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
ik vind andersmans kinderen ook totaal anders dan mijn eigen kind
kan er veel minder van hebben.
Ik zie ook het meest op tegen dat hij ouder gaat worden en dan vriendjes mee naar huis neemtquote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
ik vind andersmans kinderen ook totaal anders dan mijn eigen kind
kan er veel minder van hebben.
Denk je nou serieus dat ik dat hardop tegen iemand anders zeg of laat blijken? Ik ben gek op die kinderen, maar feit is dat het ongeleide projectielen zijn en dat alles altijd om hen draait bij mijn zusje en bij mijn ouders. Prima hoor, maar op het moment trek ik ze gewoon niet en ik heb geleerd om, vooral bij mijn zusje, aan mijzelf te denken.quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef laziness het volgende:
Spirit, en je weet zeker dat je zelf ook een kind wilt? Want ik lees niks bijzonders over die kinderen eigenlijk.
Ik vind het niet erg aardig klinken en ook niet erg leuk naar je zusje toe.
Zou jij het leuk vinden als je familie jullie straks zo gaat behandelen?
Tico, ga jij gewoon eens even bellen om de vk te laten beoordelen of ze je wilt zien![]()
moet wel zeggen dat ik nu meer met kinderen heb nu ik er zelf 1 heb hoor. In elk geval van dezelfde leeftijd of jonger. Dan is die herkenning er meer.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zie ook het meest op tegen dat hij ouder gaat worden en dan vriendjes mee naar huis neemt
Tja, plemp het dan niet zo neer met muhahaha. Het is een discussieforum dus je kan reactie verwachten en roep dan niet je kent de hele situatie niet. Dan moet je er niet over beginnen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik dat hardop tegen iemand anders zeg of laat blijken? Ik ben gek op die kinderen, maar feit is dat het ongeleide projectielen zijn en dat alles altijd om hen draait bij mijn zusje en bij mijn ouders. Prima hoor, maar op het moment trek ik ze gewoon niet en ik heb geleerd om, vooral bij mijn zusje, aan mijzelf te denken.
Ik vind jou nogal kortzichtig oordelen over mij op basis van 1 uitgesproken regel zonder dat je verder ook maar iets van mij of de situatie an sich af weet.
Oh sorry, ik wist niet dat we in dit topic ook aan direct afbranden deden in plaats van vragen om meer informatie. En dan te suggereren dat ik mijn zwangerschap misschien moet heroverwegen vind ik helemaal om onpasselijk van te worden. MIsschien moet jij nog maar eens goed nadenken voor je op een bepaalde manier op een post reageert.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Tja, plemp het dan niet zo neer met muhahaha. Het is een discussieforum dus je kan reactie verwachten en roep dan niet je kent de hele situatie niet. Dan moet je er niet over beginnen.
Maar het is niet uitzonderlijk dat als er kleinkinderen zijn dat opa en oma alleen maar oog voor hen hebben. Dat ga je nog wel ervaren met je eigen kleintje denk ik.
Hetzelfde als hoe je die kinderen ervaart. Ik denk dat je dat straks nog wel anders gaat zien omdat je eigen kindje ook best wat energie kan vreten![]()
Des te meer zeg ik daarom dus, dan wil je waarschijnlijk ook niet dat men jou gaat vermijden en zo over je praat zonder dat je het weet.
Jij vind muhahahah wel aardig?quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat we in dit topic ook aan direct afbranden deden in plaats van vragen om meer informatie. En dan te suggereren dat ik mijn zwangerschap misschien moet heroverwegen vind ik helemaal om onpasselijk van te worden. MIsschien moet jij nog maar eens goed nadenken voor je op een bepaalde manier op een post reageert.
Stik jij er even lekker in. Ik reageer niet meer op jou.quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Jij vind muhahahah wel aardig?
En dat heroverwegen was ook niet serieus uiteraard hè? Maar je eigen kindje kan wel net zoveel energie vreten.
Nogmaals, probeer jezelf dadelijk met kindje in dezelfde situatie te plaatsen en zou je het dan leuk vinden als jouw familie dit bij jullie zouden doen? Dat was enkel wat ik probeerde aan te geven.
quote:Op maandag 19 november 2012 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stik jij er even lekker in. Ik reageer niet meer op jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |