Waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 18:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Meh, vanavond voor t eerst broekie uit voor Jack.
Ik ben Hans moe, Boskamp moe en Kieft moe.quote:Op zondag 18 november 2012 18:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom?
En morgen is inderdaad Kieft aanwezig, niet Hans.
Boskamp moe.quote:Op zondag 18 november 2012 18:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben Hans moe, Boskamp moe en Kieft moe.
Morgen Kieft toch?quote:
Ah joh jij bent niet wijs joh, je moet een koek hebben, je loopt toch niet met Bossie z'n kloten te spelen hé?quote:Op zondag 18 november 2012 18:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben Hans moe, Boskamp moe en Kieft moe.
Volgens mij hansie kraay hoor.. maar kan het ook mis hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen Kieft toch?
[..]
Ah joh jij bent niet wijs joh, je moet een koek hebben, je loopt toch niet met Bossie z'n kloten te spelen hé?
Waarom niet? Hij doet nog altijd lezingen. Dus zo broos zal hij niet zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die wilt op 75 jarige leeftijd niet meer aanschuiven denk ik.
En terecht!quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/Gillette(...)pk_input_leeftijd=-1
Strootgod speler van de week.
twitter:SigaarSnor twitterde op zondag 18-11-2012 om 20:50:08Ik voel me net de Technisch Directeur van FC SigaarSnor. Zojuist de transfer van @martijnkroese afgerond. Hoezee! reageer retweet
Wat.quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Evertjan het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op zondag 18-11-2012 om 20:50:08Ik voel me net de Technisch Directeur van FC SigaarSnor. Zojuist de transfer van @martijnkroese afgerond. Hoezee! reageer retweet
Ik zag vanavond die samenvatting, Emile was voor zijn doen idd best op dreef.quote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Iemand nog laatste minuten van Inter - Cagliari gezien?
Emile ging helemaal stuk
Is Martijn Kroese ook een VI Hooligan, actief op FOK!?quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb nog nooit van dat blaag gehoord en hij denkt nu al dat hij allemaal uitgevonden heeft.quote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is Martijn Kroese ook een VI Hooligan, actief op FOK!?
NEIN.quote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is Martijn Kroese ook een VI Hooligan, actief op FOK!?
Wel leuk dat hij zijn nieuwe functie onder zijn naam als iets officieels heeft gezet. Al heb jij de functie als Fok! moderator ook op je CV staan uiteraard.quote:
Ja, dat maakt vreemd genoeg meer indruk dat m'n baan bij McDonalds.quote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij zijn nieuwe functie onder zijn naam als iets officieels heeft gezet. Al heb jij de functie als Fok! moderator ook op je CV staan uiteraard.
Het is beide afzien op een plek waar andere juist voor hun plezier komen. Eigenlijk heb jij best een zwaar leven.quote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat maakt vreemd genoeg meer indruk dat m'n baan bij McDonalds.
Sierd is spanje baasquote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Iemand nog laatste minuten van Inter - Cagliari gezien?
Emile ging helemaal stuk
Ik kan me al nauwelijks voorstellen dat je de heren moe bent, maar in dat geval lijkt het alternatief mij geen van beide programma's kijken.quote:Op zondag 18 november 2012 18:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Meh, vanavond voor t eerst broekie uit voor Jack.
Dit zijn ware woordenquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sierd is spanje baas
Emile is italie baas
quote:Eigen kledinglijn voor Johan Derksen
AMSTERDAM - Johan Derksen, die in 2005 nog werd uitgeroepen tot slechts geklede man, krijgt zijn eigen kledinglijn.
De rock 'n' roll-collectie heeft een beperkte oplage van 300 dassen, blazers en t-shirts, meldt RTL Boulevard.
"Ik heb een mening over alles en iedereen, dus ik ben de laatste die mag piepen als anderen van mening zijn dat ik de slechtste kledingsmaak van Nederland heb. Mijn vrouw schudt regelmatig haar wijze hoofd als ik ’s morgens met kanariegele of vuurrode schoenen naar mijn werk ga. Dat is de rock ‘n’ roll in mij", vertelt Derksen.
Johan Derksen Kleding wordt online verkocht, de website moet nog officieel worden gelanceerd
dat wordt lachen vanavondquote:
ging gisteren nauwelijks over Ajaxquote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
Studio voetbal...studio Ajax toch?
Meest saaie sportprogramma ever
Telegraaf zeker boos vandaag daarover?quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging gisteren nauwelijks over Ajax
die zijn als reactie alle shit over PSV aan het uitkiepenquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Telegraaf zeker boos vandaag daarover?
valt al jaren mee, juist omdat ze nog steeds die bijnaam hebben komt Ajax in verhouding opvallend weinig positief in het nieuws daar. Zeker met hun tafelgasten.quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
Studio voetbal...studio Ajax toch?
Meest saaie sportprogramma ever
Waarheid is hard.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zijn als reactie alle shit over PSV aan het uitkiepen
Gaat al 2 seizoenen amper over Ajax, tenzij er echt wat aan de hand is. Blijkbaar was er geen tussenweg voor Sjek en zijn boys.quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging gisteren nauwelijks over Ajax
dit. al heeft de papieren vi mij nooit ene moer kunnen interesseren.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk een beetje een leuke show vanavond, het kan me de laatste tijd steeds minder boeien.
En de papieren vi blijft ook steeds vaker in het plastic zitten.
Die Waterreus is ook echt om te janken, alles wat niet PSV is zit hij een beetje smalend over te doen. Echt zo'n beetje meest gekleurde analist EVERquote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
valt al jaren mee, juist omdat ze nog steeds die bijnaam hebben komt Ajax in verhouding opvallend weinig positief in het nieuws daar. Zeker met hun tafelgasten.
Meteen daarna pakken ze tegelijk het glas om een slok te nemenquote:
Je bedoelt Watermanquote:Op maandag 19 november 2012 19:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waterreus is ook echt matig :l
Echt een keeper voor de Jupiler League man...
Zelfs Lamprou is beter als hij niet meer zo veel fouten maakt.
Waterman is helemaal geen slechte keeperquote:
Top keeper!quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waterman is helemaal geen slechte keeper
Zijn ook niet mijn woorden... Maar Waterreus keept al een paar jaar niet meer en was zeker geen slechte keeper. Vandaar dat ik vermoed dat die ene gast Waterman bedoelde met zijn opmerking.quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waterman is helemaal geen slechte keeper
dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 19 november 2012 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn ook niet mijn woorden... Maar Waterreus keept al een paar jaar niet meer en was zeker geen slechte keeper. Vandaar dat ik vermoed dat die ene gast Waterman bedoelde met zijn opmerking.
Bedankt Spezza! Dat had het topic echt even nodig.quote:Op maandag 19 november 2012 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn ook niet mijn woorden... Maar Waterreus keept al een paar jaar niet meer en was zeker geen slechte keeper. Vandaar dat ik vermoed dat die ene gast Waterman bedoelde met zijn opmerking.
Ja ik weet het ik schreef het verkeerdquote:Op maandag 19 november 2012 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel... Ik ben achterlijk lolquote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen
quote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen
mooi is dat ook weer duidelijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik schreef het verkeerd
[..]
Jawel... Ik ben achterlijk lol
Nee Andy is veel leuker!quote:Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, de afleveringen met Hans vind ik niet zo heel leuk meer...
veel te druk aan tafel, dan komen Johan en Gijpie niet tot hun rechtquote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom is er altijd 1 gast bij VI... het lijkt mij leuker om bijvoorbeeld Hansie en Sport 1 faggio erbij te hebben.
Dan kan je lachen maar dan hoor je ook nog inhoudelijk goede dingen :l
Zeg ik dat? Was een leuke aflevering, maar 1 keer is genoeg. De afleveringen met Hans zijn echt elke keer hetzelfde en aan Wilfred ga ik mij ook steeds meer ergeren trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee Andy is veel leuker!
Was gewoon daar om een beetje reclame over zijn boek te maken.
Dus?quote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel te druk aan tafel, dan komen Johan en Gijpie niet tot hun recht
LOL Wilfried denkt helemaal grappig te zijn ofzo... En trouwens je kan René niet onderbrekenquote:Op maandag 19 november 2012 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Was een leuke aflevering, maar 1 keer is genoeg. De afleveringen met Hans zijn echt elke keer hetzelfde en aan Wilfred ga ik mij ook steeds meer ergeren trouwens.
Niet? Want het is wel waar...quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus?
Johan werkt alleen maar op mijn zenuwen, "Babel begint overal leuk en is daarna niks"
Dit soort uitspraken slaan helemaal nergens op!
Ben jij Babel?quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus?
Johan werkt alleen maar op mijn zenuwen, "Babel begint overal leuk en is daarna niks"
Dit soort uitspraken slaan helemaal nergens op!
Ja man, lol nee en ook geen fan ofzo.quote:
Laat gaan ouwe reus!quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja man, lol nee en ook geen fan ofzo.
Maar die uitspraak slaat nergens op, ook al was het over Bahia of Jan Vennegoor of Van Hesselink
Waarom slaat het nergens op? Het is immers wel waarheid. Dus vind het geen gekke uitspraak.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja man, lol nee en ook geen fan ofzo.
Maar die uitspraak slaat nergens op, ook al was het over Bahia of Jan Vennegoor of Van Hesselink
hahahaha gekkiequote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben ooit in dit topic gaan posten in de veronderstelling dat dit een serieus topic over Voetbal International was.
nee joh ik vraag toch ook niet aan jouw of jij de lampekap van het plafond neukquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh jij wil het alleen maar over hoeren en neuken hebben?
A. Bij Liverpool werden alleen zijn cijfers minder omdat hij steeds meer op rechts ging spelenquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom slaat het nergens op? Het is immers wel waarheid. Dus vind het geen gekke uitspraak.
Mooiquote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus toch met Kieft vanavond... ik dacht Kraay
Er zou toch een website van zijn/komen dacht ik?quote:Op maandag 19 november 2012 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal vast over de nieuwe kleding lijn van JD gaan vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |