SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar wel een andere disneyslet.quote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Tenminste geen Miley in de OP
er ging geen hond, het filmtopic was zo dood als wat, in 1 week maar 30 postsquote:
Balen man.quote:Op zondag 18 november 2012 12:33 schreef leeell het volgende:
[..]
er ging geen hond, het filmtopic was zo dood als wat, in 1 week maar 30 posts
dus kaarten weggegeven
het is maar waar je opgewonden van wordtquote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar wel een andere disneyslet.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is maar waar je opgewonden van wordt
quote:Op zondag 18 november 2012 12:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
appel kijkt nog naar disneychannel
Weet ik niet, hoezo?quote:Op zondag 18 november 2012 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel, heb je kpn digitenne?
En dan?quote:Op zondag 18 november 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders moet je naar zender 23 gaan en dan 1234 invullen
Nee, mijn moeder zit voor de tv.quote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet, probeer het zou ik zeggen
Dan zou ik het inderdaad maar niet doen neequote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder zit voor de tv.
Ja echt wel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond laatste Boer zoekt vrouw aflevering van dit jaar. Wat jammer nou zeg.
ik vind er geen reet aan, mijn moeder wil dat kijken maar ik kon het allemaal niet meer bijbenenquote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond laatste Boer zoekt vrouw aflevering van dit jaar. Wat jammer nou zeg.
Mijn oma volgt het!quote:Op zondag 18 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind er geen reet aan, mijn moeder wil dat kijken maar ik kon het allemaal niet meer bijbenen
Mijn ma kijkt het ook altijd. Ik kan die Yvon Jaspers ofzo niet uistaanquote:Op zondag 18 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind er geen reet aan, mijn moeder wil dat kijken maar ik kon het allemaal niet meer bijbenen
Nooit op gelet eerlijk gezegd, vond alleen die stem vrij irritantquote:Op zondag 18 november 2012 12:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ma kijkt het ook altijd. Ik kan die Yvon Jaspers ofzo niet uistaan
Haar stem vooral inderdaad ja.quote:Op zondag 18 november 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nooit op gelet eerlijk gezegd, vond alleen die stem vrij irritant
slaat inderdaad nergens op, maarja je moet toch ergens kijkcijfers uit halen. en in nederland zijn er blijkbaar genoeg tokkies die er wel naar willen kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Sowieso snap ik niet wat er aan is om op tv boeren aan een vrouw/man te helpen maar dat zal wel aan mij liggen
schijnbaar wel ja, mijn moeder onder andere, ik erger me er groen en geel aanquote:Op zondag 18 november 2012 12:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
slaat inderdaad nergens op, maarja je moet toch ergens kijkcijfers uit halen. en in nederland zijn er blijkbaar genoeg tokkies die er wel naar willen kijken
zuchtquote:
gewoon mountenquote:Op zondag 18 november 2012 16:08 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme snap er helemaal niks van
o dat heb ik laatst ook gedaan voor assasins creed, je moet dat mapje van skidrow plus al die rare dingetjes die erbij zitten knippen naar:quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet zo'n skidrow map ergens plakken maar ik snap het niet
quote:Op zondag 18 november 2012 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
ik ben er over half uurtje dan doe ik het wel ff voor je
quote:Op zondag 18 november 2012 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
ik ben er over half uurtje dan doe ik je wel ff
Dishonored! En ja sorry ik kreeg het al slecht uitgelegdquote:Op zondag 18 november 2012 16:17 schreef ChesterPerry het volgende:
geen dank voor me uitlegwelk spel btw
is dat een leuk spelquote:Op zondag 18 november 2012 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dishonored! En ja sorry ik kreeg het al slecht uitgelegd
Moet je klappen?quote:
Nee, dat is de stijl van het spel.quote:Op zondag 18 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de graphics lelijk in het beginscherm
Ik vond zelf die aquarel achtige stijl wel mooi.quote:
Is wel even wennen. Ik zoek ondertiteling want ik kan niks verstaan met pratende oudersquote:Op zondag 18 november 2012 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond zelf die aquarel achtige stijl wel mooi.
Subtitle optie zit erin.quote:Op zondag 18 november 2012 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel even wennen. Ik zoek ondertiteling want ik kan niks verstaan met pratende ouders
Nee. Ik ben al gereserveerd voor iemand anders; ik moet puur en onaangetast blijven.quote:
Maak dat de kat wijsquote:Op zondag 18 november 2012 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al gereserveerd voor iemand anders; ik moet puur en onaangetast blijven.
Aawh arme Snowquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet ik jou dus snel weer zien op tc.
jmr is datquote:Op zondag 18 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus voor even snel 1 boodschapje 20 minuten in de rij gestaan
Welke supermarkt?quote:Op zondag 18 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus voor even snel 1 boodschapje 20 minuten in de rij gestaan
Oh oke meestal gaan de rijen best wel snel bij de Albert Heijn.quote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
albert heijn, maar is de enige die open is hier
de rij ging opzich ook wel snel maar toen ik aansloot stonden er 15 mensen in de rij en sommige met een gigantische kar volquote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke meestal gaan de rijen best wel snel bij de Albert Heijn.
Dacht misschien dat je bij een of andere Aldi was of zo.
Aah okequote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de rij ging opzich ook wel snel maar toen ik aansloot stonden er 15 mensen in de rij en sommige met een gigantische kar vol
wat voor kabel heb je daar eigenlijk voor nodig?quote:Op zondag 18 november 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort kan ik eindelijk gedownloade films kijken vanaf mijn laptop naar tv
Hmdi kabel heet het geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2012 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor kabel heb je daar eigenlijk voor nodig?
Ja is echt handig zoietsquote:Op zondag 18 november 2012 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoiets komt me wel vaag bekend voor inderdaad
heb ook nog films op mijn laptop die ik dan op mijn tv zou kunnen kijken, is toch leuker dan met je laptop op schoot te zittenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ook nog films op mijn laptop die ik dan op mijn tv zou kunnen kijken, is toch leuker dan met je laptop op schoot te zitten
jaquote:Op zondag 18 november 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
sjokoladetsjik jij hebt toch gelogeerd bij merel
haha coolquote:Op zondag 18 november 2012 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, naar het bos geweest met de hond, kon ik achter hem aan gaan rennen
quote:Op zondag 18 november 2012 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkor patat met kipsate
ik eet friet, met kroketten en frikandellenquote:Op zondag 18 november 2012 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en jij dan? gewonnen met hockey trouwens?
zo honger?quote:Op zondag 18 november 2012 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet friet, met kroketten en frikandellen![]()
begin niet over hockey aub7-0 verloren
inderdaad honger jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo honger?hahaha aawh volgende keer beter
you mean kutquote:Op zondag 18 november 2012 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad honger ja![]()
ja het moet wel beter want het was echt een k*twedstrijd![]()
Had je toch meer moeten doen dan stilstaanquote:Op zondag 18 november 2012 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad honger ja![]()
ja het moet wel beter want het was echt een k*twedstrijd![]()
grrrrrrquote:Op zondag 18 november 2012 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Had je toch meer moeten doen dan stilstaan
was je mond toen zwart?quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Hihi, ik heb een zwarte Piet een kus op de wang gegeven
zwaerte piet is racistis!!!quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
en toen begon hij te sissen, en namen te noemen?quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Huh?quote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen begon hij te sissen, en namen te noemen?
Wat een pedo zegquote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik kreeg ook nog eens pepernoten
Tofquote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
2 zeker? Nadat je aan zijn marsepein staaf had gesabbeld?quote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ieuwquote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 zeker? Nadat je aan zijn marsepein staaf had gesabbeld?
Jaloers omdat jij nooit pepernoten krijgt?quote:
Gratis = goed dusquote:
HAHAHAquote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 zeker? Nadat je aan zijn marsepein staaf had gesabbeld?
als het maar gratis is wil ik alles wel hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij nooit pepernoten krijgt?
[..]
Gratis = goed dus
[..]
HAHAHA
Pepernotenquote:Op zondag 18 november 2012 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij nooit pepernoten krijgt?
[..]
Gratis = goed dus
[..]
HAHAHA
quote:
Ik ook wel, desnoods om het aan iemand te geven die ik ken ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het maar gratis is wil ik alles wel hebben
ik had het gewoon over pepernoten en marsepeinstaven hoorquote:
Precies, van die Friese taaie dingenquote:
Geef mij maar van die hartjes of schuimpjesquote:Op zondag 18 november 2012 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel, desnoods om het aan iemand te geven die ik ken ofzo![]()
Oh en twilight was superrrrr
quote:Op zondag 18 november 2012 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, van die Friese taaie dingen
Geef mij maar kruidnoten
Kruidnoten zijn inderdaad een stuk lekkerder,maar houd ik ook niet echt van.quote:Op zondag 18 november 2012 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, van die Friese taaie dingen
Geef mij maar kruidnoten
TaaiTaai dan?quote:Op zondag 18 november 2012 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kruidnoten zijn inderdaad een stuk lekkerder,maar houd ik ook niet echt van.
Hartjes zijn super lekker jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef mij maar van die hartjes of schuimpjes
superleuk!quote:Op zondag 18 november 2012 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel, desnoods om het aan iemand te geven die ik ken ofzo![]()
Oh en twilight was superrrrr
ja kan je nou wel mooi zeggenquote:Op zondag 18 november 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had het gewoon over pepernoten en marsepeinstaven hoorWeet niet waar jij aan dacht
quote:Op zondag 18 november 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja kan je nou wel mooi zeggenik sabbel niet aan marsepeinstaven, ik bijt erin
Haha awhhquote:Op zondag 18 november 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
superleuk!
Ted,paranormal activity 4 en sinister lijken me ook wel leuke films, alleen volgens mij schijt ik 7 kleuren bagger van sinister
ja precies, en dan wil ik met iemand en dan heeft diegene die film al gezienquote:Op zondag 18 november 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha awhh
Echt stom, of er draaien maar films waarvan je denkt: muwah, kijk het thuis wel.
Of alleen maar leuke films
quote:Op zondag 18 november 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik die film kijk slaap ik een week niet denk ik
Dit lees ik nu pasquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet ik jou dus snel weer zien op tc.
Ja idd, en in mijn eentje durf ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja precies, en dan wil ik met iemand en dan heeft diegene die film al gezien
mensen die niet 2x naar vette films in de bios gaanquote:Op zondag 18 november 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja precies, en dan wil ik met iemand en dan heeft diegene die film al gezien
inderdaad, zit je daar zo loner tussen die stelletjes en vriendenquote:Op zondag 18 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja idd, en in mijn eentje durf ik niet
Of ja, niet gezellig
Met mij wil je niet gaan dus jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja idd, en in mijn eentje durf ik niet
Of ja, niet gezellig
ik wil naar Ted en paranormal activity, sinister is me net te eng denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mensen die niet 2x naar vette films in de bios gaan
paranormal activity was saaiquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil naar Ted en paranormal activity, sinister is me net te eng denk ik
Mensen die mij gemeet hebben weten dat wel.quote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gezellig dan?
ok danquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen die mij gemeet hebben weten dat wel.
Ja, vooral stelletjes, ik voel me awkward als ik naast zo'n stel zitquote:Op zondag 18 november 2012 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, zit je daar zo loner tussen die stelletjes en vrienden
maar niemand wil naar sinister en sowieso dat ik niet alleen ga naar zo'n enge filmquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paranormal activity was saai![]()
TED
SInister(echt een aanrader
)
quote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar niemand wil naar sinister en sowieso dat ik niet alleen ga naar zo'n enge film
Laat roro stiekem scheetjes ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan ga ik wel 10 plaatsen verderop zitten
zo herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, vooral stelletjes, ik voel me awkward als ik naast zo'n stel zit
Je moet maar blij wezen dat jij naast mij MAG zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan ga ik wel 10 plaatsen verderop zitten
waarom meteen aan scheten denken? mannenquote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat roro stiekem scheetjes ofzo?
Waarom zouder er anders 10 plaatsen tussen moeten zitten?quote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom meteen aan scheten denken? mannen
Boks terug G. Wel beter dan of niet?quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Boks![]()
Heb vaste plaats bij de kuip gekregen
quote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet maar blij wezen dat jij naast mij MAG zitten.
Ja want op die vaste plek ken ik heel veel mensenquote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Boks terug G. Wel beter dan of niet?
Niet eens stiekem.quote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat roro stiekem scheetjes ofzo?
Gaan wij samen?quote:
kan vanalles zijnquote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zouder er anders 10 plaatsen tussen moeten zitten?
Eet je je stoel op ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want op die vaste plek ken ik heel veel menseniedereen vind het een kut plek maar ik hoef niet meer avond eten te maken nu
![]()
+ Heb lekker gezellig muziek op de achtergrond
Okequote:Op zondag 18 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want op die vaste plek ken ik heel veel menseniedereen vind het een kut plek maar ik hoef niet meer avond eten te maken nu
![]()
+ Heb lekker gezellig muziek op de achtergrond
2 opties:quote:
of hij roept als de film begint keihard FiPoquote:Op zondag 18 november 2012 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 opties:
1. hij smakt zo luidruchtig dat er 10 plekken nodig zijn om hem niet meer te horen/
2. Hij laat scheten
Maar is dat een reden om er 10 plekken tussen te houden?quote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of hij roept als de film begint keihard FiPo
oh nicequote:Op zondag 18 november 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik werk bij de kuip als beveiliger maar iemand van de catering probeert me dik te maken
ja straks zitten er meer FOK!ers in de zaal die dan allemaal op je afkomen na afloopquote:Op zondag 18 november 2012 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om er 10 plekken tussen te houden?
ok, I see your pointquote:Op zondag 18 november 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja straks zitten er meer FOK!ers in de zaal die dan allemaal op je afkomen na afloop
Dit bleek dus bij die FOK! actie van John Carter heel vaak te zijn gebeurdquote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of hij roept als de film begint keihard FiPo
en als de film eindigt: LaPoquote:Op zondag 18 november 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit bleek dus bij die FOK! actie van John Carter heel vaak te zijn gebeurd
so sadquote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als de film eindigt: LaPo
zou het wel eens willen doen om te kijken hoe de mensen reageren maar ik durf nietquote:
Ik ga nooit zo vaak naar de bios om het uit te proberenquote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou het wel eens willen doen om te kijken hoe de mensen reageren maar ik durf niet
quote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom doe je zo boos laatst tijd.
Vind je stom.
ik ook niet en ik ben een schijtluis wat dat betreftquote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo vaak naar de bios om het uit te proberen
schijtluisquote:Op zondag 18 november 2012 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ben een schijtluis wat dat betreft
quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
luizen zijn brutaal dus die vlieger gaat niet op
Omdat we zo vlakbij elkaar wonen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo vind je het zo jammer dan?
Maar ja laat maar heeft toch geen zin dit.quote:Op zondag 18 november 2012 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik woon bij zoveel FOK!kers in de buurt
op je wangquote:
Sorry..quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ja laat maar heeft toch geen zin dit.
Herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op je wang![]()
Fransen zijn pas weird, ik kende iemand niet die bij mijn familie in frankrijk komt en die geeft iedereen 2 zoenen op de wang, want dat doen fransen, nu ben ik er dus 3 gewend wil ik de 3e doen zegmaar is hij opeens pleite, dat was awkward
Dit had ik met een Mexicaan op mijn opleiding. Was erg awkward, jaquote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op je wang![]()
Fransen zijn pas weird, ik kende iemand niet die bij mijn familie in frankrijk komt en die geeft iedereen 2 zoenen op de wang, want dat doen fransen, nu ben ik er dus 3 gewend wil ik de 3e doen zegmaar is hij opeens pleite, dat was awkward
en toen haalde hij zijn burrito tevoorschijn?quote:Op zondag 18 november 2012 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit had ik met een Mexicaan op mijn opleiding. Was erg awkward, ja
euh neequote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen haalde hij zijn burrito tevoorschijn?
dat hadden ze wel mogen meldenquote:Op zondag 18 november 2012 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HerkenbaarOveral doen ze maar 2 zoenen, alleen Nederlanders doen 3
Ik doe het ook nog steeds verkeerd hoorquote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat hadden ze wel mogen meldenstond ik daar met mijn verbaasde kop
was ook de eerste keer in het buitenland sinds ik 10 was ofzo dus ik kon het niet wetenquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe het ook nog steeds verkeerd hoor![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was ook de eerste keer in het buitenland sinds ik 10 was ofzo dus ik kon het niet weten
omdat links, rechts > links rechts linksquote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom doen zij er eigenlijk maar 2 en wij 3?
dat is geen antwoord waar ik wat van snapquote:Op zondag 18 november 2012 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat links, rechts > links rechts links
quote:Op zondag 18 november 2012 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is geen antwoord waar ik wat van snap
Zionistquote:Op zondag 18 november 2012 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik koos jwz.
Ik heb een coole Israëlische jodin op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |