quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
luizen zijn brutaal dus die vlieger gaat niet op
Omdat we zo vlakbij elkaar wonen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo vind je het zo jammer dan?
Maar ja laat maar heeft toch geen zin dit.quote:Op zondag 18 november 2012 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik woon bij zoveel FOK!kers in de buurt
op je wangquote:
Sorry..quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ja laat maar heeft toch geen zin dit.
Herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op je wang![]()
Fransen zijn pas weird, ik kende iemand niet die bij mijn familie in frankrijk komt en die geeft iedereen 2 zoenen op de wang, want dat doen fransen, nu ben ik er dus 3 gewend wil ik de 3e doen zegmaar is hij opeens pleite, dat was awkward
Dit had ik met een Mexicaan op mijn opleiding. Was erg awkward, jaquote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op je wang![]()
Fransen zijn pas weird, ik kende iemand niet die bij mijn familie in frankrijk komt en die geeft iedereen 2 zoenen op de wang, want dat doen fransen, nu ben ik er dus 3 gewend wil ik de 3e doen zegmaar is hij opeens pleite, dat was awkward
en toen haalde hij zijn burrito tevoorschijn?quote:Op zondag 18 november 2012 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit had ik met een Mexicaan op mijn opleiding. Was erg awkward, ja
euh neequote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen haalde hij zijn burrito tevoorschijn?
dat hadden ze wel mogen meldenquote:Op zondag 18 november 2012 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HerkenbaarOveral doen ze maar 2 zoenen, alleen Nederlanders doen 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |