kan vanalles zijnquote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zouder er anders 10 plaatsen tussen moeten zitten?
Eet je je stoel op ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want op die vaste plek ken ik heel veel menseniedereen vind het een kut plek maar ik hoef niet meer avond eten te maken nu
![]()
+ Heb lekker gezellig muziek op de achtergrond
Okequote:Op zondag 18 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want op die vaste plek ken ik heel veel menseniedereen vind het een kut plek maar ik hoef niet meer avond eten te maken nu
![]()
+ Heb lekker gezellig muziek op de achtergrond
2 opties:quote:
of hij roept als de film begint keihard FiPoquote:Op zondag 18 november 2012 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 opties:
1. hij smakt zo luidruchtig dat er 10 plekken nodig zijn om hem niet meer te horen/
2. Hij laat scheten
Maar is dat een reden om er 10 plekken tussen te houden?quote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of hij roept als de film begint keihard FiPo
oh nicequote:Op zondag 18 november 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik werk bij de kuip als beveiliger maar iemand van de catering probeert me dik te maken
ja straks zitten er meer FOK!ers in de zaal die dan allemaal op je afkomen na afloopquote:Op zondag 18 november 2012 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om er 10 plekken tussen te houden?
ok, I see your pointquote:Op zondag 18 november 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja straks zitten er meer FOK!ers in de zaal die dan allemaal op je afkomen na afloop
Dit bleek dus bij die FOK! actie van John Carter heel vaak te zijn gebeurdquote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of hij roept als de film begint keihard FiPo
en als de film eindigt: LaPoquote:Op zondag 18 november 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit bleek dus bij die FOK! actie van John Carter heel vaak te zijn gebeurd
so sadquote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als de film eindigt: LaPo
zou het wel eens willen doen om te kijken hoe de mensen reageren maar ik durf nietquote:
Ik ga nooit zo vaak naar de bios om het uit te proberenquote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou het wel eens willen doen om te kijken hoe de mensen reageren maar ik durf niet
quote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom doe je zo boos laatst tijd.
Vind je stom.
ik ook niet en ik ben een schijtluis wat dat betreftquote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo vaak naar de bios om het uit te proberen
schijtluisquote:Op zondag 18 november 2012 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ben een schijtluis wat dat betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |