Ja idd, en in mijn eentje durf ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja precies, en dan wil ik met iemand en dan heeft diegene die film al gezien
mensen die niet 2x naar vette films in de bios gaanquote:Op zondag 18 november 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja precies, en dan wil ik met iemand en dan heeft diegene die film al gezien
inderdaad, zit je daar zo loner tussen die stelletjes en vriendenquote:Op zondag 18 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja idd, en in mijn eentje durf ik niet
Of ja, niet gezellig
Met mij wil je niet gaan dus jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja idd, en in mijn eentje durf ik niet
Of ja, niet gezellig
ik wil naar Ted en paranormal activity, sinister is me net te eng denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mensen die niet 2x naar vette films in de bios gaan
paranormal activity was saaiquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil naar Ted en paranormal activity, sinister is me net te eng denk ik
Mensen die mij gemeet hebben weten dat wel.quote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gezellig dan?
ok danquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen die mij gemeet hebben weten dat wel.
Ja, vooral stelletjes, ik voel me awkward als ik naast zo'n stel zitquote:Op zondag 18 november 2012 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, zit je daar zo loner tussen die stelletjes en vrienden
maar niemand wil naar sinister en sowieso dat ik niet alleen ga naar zo'n enge filmquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paranormal activity was saai![]()
TED
SInister(echt een aanrader
)
quote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar niemand wil naar sinister en sowieso dat ik niet alleen ga naar zo'n enge film
Laat roro stiekem scheetjes ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan ga ik wel 10 plaatsen verderop zitten
zo herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, vooral stelletjes, ik voel me awkward als ik naast zo'n stel zit
Je moet maar blij wezen dat jij naast mij MAG zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan ga ik wel 10 plaatsen verderop zitten
waarom meteen aan scheten denken? mannenquote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat roro stiekem scheetjes ofzo?
Waarom zouder er anders 10 plaatsen tussen moeten zitten?quote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom meteen aan scheten denken? mannen
Boks terug G. Wel beter dan of niet?quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Boks![]()
Heb vaste plaats bij de kuip gekregen
quote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet maar blij wezen dat jij naast mij MAG zitten.
Ja want op die vaste plek ken ik heel veel mensenquote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Boks terug G. Wel beter dan of niet?
Niet eens stiekem.quote:Op zondag 18 november 2012 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat roro stiekem scheetjes ofzo?
Gaan wij samen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |