SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar wel een andere disneyslet.quote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Tenminste geen Miley in de OP
er ging geen hond, het filmtopic was zo dood als wat, in 1 week maar 30 postsquote:
Balen man.quote:Op zondag 18 november 2012 12:33 schreef leeell het volgende:
[..]
er ging geen hond, het filmtopic was zo dood als wat, in 1 week maar 30 posts
dus kaarten weggegeven
het is maar waar je opgewonden van wordtquote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar wel een andere disneyslet.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is maar waar je opgewonden van wordt
quote:Op zondag 18 november 2012 12:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
appel kijkt nog naar disneychannel
Weet ik niet, hoezo?quote:Op zondag 18 november 2012 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel, heb je kpn digitenne?
En dan?quote:Op zondag 18 november 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders moet je naar zender 23 gaan en dan 1234 invullen
Nee, mijn moeder zit voor de tv.quote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet, probeer het zou ik zeggen
Dan zou ik het inderdaad maar niet doen neequote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder zit voor de tv.
Ja echt wel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond laatste Boer zoekt vrouw aflevering van dit jaar. Wat jammer nou zeg.
ik vind er geen reet aan, mijn moeder wil dat kijken maar ik kon het allemaal niet meer bijbenenquote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond laatste Boer zoekt vrouw aflevering van dit jaar. Wat jammer nou zeg.
Mijn oma volgt het!quote:Op zondag 18 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind er geen reet aan, mijn moeder wil dat kijken maar ik kon het allemaal niet meer bijbenen
Mijn ma kijkt het ook altijd. Ik kan die Yvon Jaspers ofzo niet uistaanquote:Op zondag 18 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind er geen reet aan, mijn moeder wil dat kijken maar ik kon het allemaal niet meer bijbenen
Nooit op gelet eerlijk gezegd, vond alleen die stem vrij irritantquote:Op zondag 18 november 2012 12:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ma kijkt het ook altijd. Ik kan die Yvon Jaspers ofzo niet uistaan
Haar stem vooral inderdaad ja.quote:Op zondag 18 november 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nooit op gelet eerlijk gezegd, vond alleen die stem vrij irritant
slaat inderdaad nergens op, maarja je moet toch ergens kijkcijfers uit halen. en in nederland zijn er blijkbaar genoeg tokkies die er wel naar willen kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Sowieso snap ik niet wat er aan is om op tv boeren aan een vrouw/man te helpen maar dat zal wel aan mij liggen
schijnbaar wel ja, mijn moeder onder andere, ik erger me er groen en geel aanquote:Op zondag 18 november 2012 12:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
slaat inderdaad nergens op, maarja je moet toch ergens kijkcijfers uit halen. en in nederland zijn er blijkbaar genoeg tokkies die er wel naar willen kijken
zuchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |