Nee, dat is de stijl van het spel.quote:Op zondag 18 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de graphics lelijk in het beginscherm
Ik vond zelf die aquarel achtige stijl wel mooi.quote:
Is wel even wennen. Ik zoek ondertiteling want ik kan niks verstaan met pratende oudersquote:Op zondag 18 november 2012 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond zelf die aquarel achtige stijl wel mooi.
Subtitle optie zit erin.quote:Op zondag 18 november 2012 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel even wennen. Ik zoek ondertiteling want ik kan niks verstaan met pratende ouders
Nee. Ik ben al gereserveerd voor iemand anders; ik moet puur en onaangetast blijven.quote:
Maak dat de kat wijsquote:Op zondag 18 november 2012 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al gereserveerd voor iemand anders; ik moet puur en onaangetast blijven.
Aawh arme Snowquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet ik jou dus snel weer zien op tc.
jmr is datquote:Op zondag 18 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus voor even snel 1 boodschapje 20 minuten in de rij gestaan
Welke supermarkt?quote:Op zondag 18 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezus voor even snel 1 boodschapje 20 minuten in de rij gestaan
Oh oke meestal gaan de rijen best wel snel bij de Albert Heijn.quote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
albert heijn, maar is de enige die open is hier
de rij ging opzich ook wel snel maar toen ik aansloot stonden er 15 mensen in de rij en sommige met een gigantische kar volquote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke meestal gaan de rijen best wel snel bij de Albert Heijn.
Dacht misschien dat je bij een of andere Aldi was of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |