Graagquote:Op zondag 18 november 2012 02:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Atheïst zeker?
Of agnost?
Doe er dan ook een op het Vaticaan.
Hup, ga naar Israel en help zequote:Op zondag 18 november 2012 02:44 schreef LethalNinja het volgende:
-
Word tijd dat de palestijnen eens goed worden aangepakt daar, maar het lijkt er op dat er een wapenstilstand komt (helaas)... Ik ben btw Pro Westen, Pro USA en Pro Israel.. Weinig sympathie voor de haatdragende moslim naties daar.
Al snap ik dan weer niet dat de bijbel erbij gehaald wordt. Daar kunnen we nog wel een discussie over gaan houden, maar ik zie op basis van de bijbel geen reden om de joden enig recht te geven op Palestina.quote:Op zondag 18 november 2012 02:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel een goede beschrijving. Dit i.t.t. tot de onzin van 3-fout.
t bevalt ons hier wel, maar daar ging het alleen over religie (en t zou mooi meegenomen zijn als ze alle drie verwijderd zouden worden).quote:Op zondag 18 november 2012 02:44 schreef LethalNinja het volgende:
-
Word tijd dat de palestijnen eens goed worden aangepakt daar, maar het lijkt er op dat er een wapenstilstand komt (helaas)... Ik ben btw Pro Westen, Pro USA en Pro Israel.. Weinig sympathie voor de haatdragende moslim naties daar.
Die is er ook niet. Helaas worden religieuze geschriften erg vaak misbruikt om dat recht vorm te geven. Uiteraard door orthodoxe groeperingen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Al snap ik dan weer niet dat de bijbel erbij gehaald wordt. Daar kunnen we nog wel een discussie over gaan houden, maar ik zie op basis van de bijbel geen reden om de joden enig recht te geven op Palestina.
Weet het nog net zo niet. Misschien hebben de hardliners toch de overhand en trekken ze toch ten strijde. Al vergroot elke dag uitstel wel de kans op afstel. Het politieke spel en de druk van buitenaf zullen dan meer invloed krijgen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:58 schreef Smoofie het volgende:
En het is denk ik bluf van Israël, 70k reservisten oproepen, nooit dat ze een invasie gaan ondernemen.
Ze zouden er eik gewoon een enorme klap op moeten geven, maar dat zal de rest van de wereld niet accepteren. Het aantal landen waarvan de steun komt zal snel kleiner worden. Aan de andere kant zal het Israel tot op zekere hoogte worst zijn wat men denkt en zegt.quote:Op zondag 18 november 2012 03:08 schreef sp3c het volgende:
het is ook wel hoogste tijd dat ze weer eens orde op zaken stellen daar, jammer dat dat altijd zo bloederig is
Daar zijn ze te hardleers voor, is de plaat voor de kop te groot, en is de haat teveel aanwezig...quote:Op zondag 18 november 2012 03:15 schreef DeParo het volgende:
Netanyahu: Israel will agree to comprehensive ceasefire if launches from Gaza stop
http://www.haaretz.com/
Benieuwd of Hamas zich daar aan gaat maar ook kan houden nu die Ahmed Said Halil Jabari weg is.
Zeker wel.quote:Op zondag 18 november 2012 02:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Al snap ik dan weer niet dat de bijbel erbij gehaald wordt. Daar kunnen we nog wel een discussie over gaan houden, maar ik zie op basis van de bijbel geen reden om de joden enig recht te geven op Palestina.
Nou ja, Hamas heeft er ook weer weinig aan als ze volledig worden gebombardeerd, maar de cirkel van geweld houden ze maar wat graag in stand. Wel grappig dat het ze niet lukt om volledige macht te krijgen in Gaza.quote:Op zondag 18 november 2012 03:18 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Daar zijn ze te hardleers voor, is de plaat voor de kop te groot, en is de haat teveel aanwezig...
Een goede oorlog zou een hoop oplossen denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 03:10 schreef Smoofie het volgende:
Beste is gewoon een all out war met Egypte en hezbollah erbij, laat ze het dan in 1 keer goed uitvechten ipv al tientallen jarren dit geneuzel(haha).
Je bedoeld gewoon een soort van wederzijdse genocide... al gaat de helft dood: het zal niets helpen. Miss een jaar of wat, maar de conflicten verdwijnen niet mits r geen duidelijk overwinnaar zal zijn. Wel een winnaar ? Wie zou dat moeten zijn ?quote:Op zondag 18 november 2012 03:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een goede oorlog zou een hoop oplossen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |