SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua doelpunten niemand nu denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
PSV ook echt veel scoren de laatste tijd. Wie gaat hen afstoppen?![]()
![]()
Werken voor je rechtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Bedankt, nu moet ik de TT bij elke goal gaan aanpassen.![]()
![]()
RKC staat ook 1-0 voor.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik bedoelde dat Ajax en RKC met 1-0 voorstaan en AZ en Zwolle 0-0 in hun respectievelijke wedstrijdenDan niet joh.
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
70 - 30quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen![]()
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?wat?
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?![]()
Probleem voor PEC zijn de counters van NACquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.![]()
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger tochquote:![]()
![]()
nee schone speelt altijd primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger toch![]()
gifje van Van Rhijn
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger toch![]()
![]()
Laat die jongen lekker van zijn drugs genieten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.![]()
Ik kijk PECquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.![]()
![]()
oke staat genoteerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
Mokhtar bijna... PEC dringt meer en meer aan![]()
Niet zo doen eyquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze opmerking voegt niks toe aan m'n reactie, maar fijn.![]()
![]()
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
PECquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.![]()
![]()
Ja man, dat is hier echt aan de hand. Jij hebt er een scherpe kijk op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Waren meer ironische opmerkingen, omdat je de enige was die keek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.
Maar gewoon blijven doen, daar is dit topic voor.![]()
![]()
Ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren meer ironische opmerkingen, omdat je de enige was die keek.
![]()
Toen ik vroeg of iemand Heerenveek keek kreeg ik dat, die kijk ik zelf niet eens, en drie mensen kijken naar Zwolle en die krijgen alle drie dit soort reactiesquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren meer ironische opmerkingen, omdat je de enige was die keek.
![]()
![]()
lol, doe ik toch ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens wat meer reageren.![]()
![]()
Ach, laat gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of iemand Heerenveek keek kreeg ik dat, die kijk ik zelf niet eens, en drie mensen kijken naar Zwolle en die krijgen alle drie dit soort reacties![]()
![]()
Was eigenlijk penal. La Parra
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 week VVV UI als ze minimaal een punt pakken.
Wat een waaghals ben ik toch.![]()
![]()
Dattie een bril nodig heeft?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef debeterebob het volgende:
Schalk maakt zijn reputatie weer waar![]()
![]()
PECquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of iemand Heerenveek keek kreeg ik dat, die kijk ik zelf niet eens, en drie mensen kijken naar Zwolle en die krijgen alle drie dit soort reacties![]()
Wie is er beter?
![]()
Toen ze promoveerden ten koste van Zwolle moest ik al met tegenzin toegeven dat ze veel beter zijn, en dat is daarna niet minder gewordenquote:
(maar we hebben ze wel twee keer verslagen)
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem toevallig voorbij komen vandaag. En deze is wel leuk idd.
Maar dan kon ik die grap niet maken.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wist niet dat vvv voor verschrikkelijk verdedigend voetbal stond.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
jij cared dus de grap klopt nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan kon ik die grap niet maken.
debiel ofzo ?? tering zeg![]()
Helemaal zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Monolith het volgende:
Wist niet dat vvv voor verschrikkelijk verdedigend voetbal stond."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Monolith het volgende:
Wist niet dat vvv voor verschrikkelijk verdedigend voetbal stond.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Monolith het volgende:
![]()
Oh shit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Monolith het volgende:
Nu ook niet. Alleen deed je het toch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan kon ik die grap niet maken.![]()
Vrije trap scheelde echt heel weinig. Was gewoon erg goed van de keeper. Maar kans van Schalk was eigenlijk weer groter. De counters van NAC zijn nog gevaarlijker eigenlijk telkens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle zonder twijfel. Alleen écht grote kansen weten ze niet te produceren.![]()
Godver.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij cared dus de grap klopt niet
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe normaal homo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
debiel ofzo ?? tering zeg"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je hebt veel "cunning plans"?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk vrij geniaal.![]()
Ook niet de eerste keer dit seizoen dat ze beter zijn maar niet scoren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle zonder twijfel. Alleen écht grote kansen weten ze niet te produceren.![]()
Jongen tochquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
debiel ofzo ?? tering zeg
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax
Overigens spoilers in de TT
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gelukkig nog 1 volwassene hier.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn we toch allemaal weer flauw en irritant vandaagOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Die gaan weer lekker van bilquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:09 schreef Mandéra het volgende:
Ajax spaart krachten voor komende week tegen Dortmund.![]()
Homo stad van Nederland hé.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Topicreeks: Live eredivisieverslagen er staat vaker wel dan niet een spoiler in de TT.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax
Overigens spoilers in de TT![]()
jaaaaKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Je moet je bek eens houden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn we toch allemaal weer flauw en irritant vandaag![]()
idd... Wat een prutserquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die gemiste kans van Afdic net![]()
![]()
NAC is waardeloos op het moment, laat ze maar verliezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
hele seizoen alquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Blind is echt goed bezig laatste tijd.![]()
Gebrek aan geld is er wel aan af te zien jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NAC is waardeloos op het moment, laat ze maar verliezen.![]()
![]()
Zelfde geboortedatum als mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Blind is echt goed bezig laatste tijd.![]()
![]()
Nee, Zwolle heeft geld wil je zeggen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gebrek aan geld is er wel aan af te zien ja![]()
Klopt. Maar nog raar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Topicreeks: Live eredivisieverslagen er staat vaker wel dan niet een spoiler in de TT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
boeiequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
1-0 thuis tegen VVV is wel heel matig zeg![]()
fischer kan 90 minuten wel hebben dan, lijkt mij dat hij door de blessure van babel woensdag ook speelt![]()
Wel een compleet ander beleid. Ze kunnen weer vooruit, terwijl NAC jaar na jaar achteruit moet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Zwolle heeft geld wil je zeggen?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind jij heel erg. Hij pakt je even mooi terug nadat wij hun talent hebben afgepakt.![]()
![]()
Heerlen represent hier hooooor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een compleet ander beleid. Ze kunnen weer vooruit, terwijl NAC jaar na jaar achteruit moet.![]()
Oepsquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij moet de TT nog updaten (RKC)...![]()
Komt de streep aardig in zichtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef Mandéra het volgende:
Als dat pauper Grun van AZ wint ga ik wel hard lachen.![]()
![]()
Zeker/quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daaromquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt de streep aardig in zicht![]()
![]()
Promoveren is financieel vaak een ramp. Zwolle pakt het slim aan door enkel te willen handhaven de komende paar jaar, daarna pas groeienquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor een club makkelijker is![]()
Geen idee of het nu klopt, ik kijk enkel zwollequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu goed toch? Volgende TT die score's bevat verwijder ik![]()
![]()
*scores.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu goed toch? Volgende TT die score's bevat verwijder ik[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wildschut
Cillesen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Zwolle en verstandig beleid ging eigenlijk nooit zo goed samenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Promoveren is financieel vaak een ramp. Zwolle pakt het slim aan door enkel te willen handhaven de komende paar jaar, daarna pas groeien![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie toch liever vermeer, dat wordt zo langzamerhand zowaar nog een prima doelman.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
stream loopt achter dus ik pak hem nog even mee![]()
Ik erger me zodanig aan fout apostrofgebruik dat ik zulke fouten meteen ziequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. apostroffen zijn m'n ding niet.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe moeilijk is het. Bij een e geen apostrof. Ben je debiel ofzo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. apostroffen zijn m'n ding niet.![]()
Ik ben niet echt op de hoogte van de regels, ik doe het puur op gevoelquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik erger me zodanig aan fout apostrofgebruik dat ik zulke fouten meteen zie![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik erger me zodanig aan fout apostrofgebruik dat ik zulke fouten meteen zie
Mensen met grammatica fouten.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het. Bij een e geen apostrof. Ben je debiel ofzo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Mensen met grammatica fouten.![]()
![]()
![]()
grammaticafouten / grammaticale fouten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Mensen met grammatica fouten.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
grammaticafouten / grammaticale fouten.
Hij probeert wel op hem te lijken met zijn zwarte pieten handschoenen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
grapje afcniels of wat? ik zie nog niks
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het is 'spelfouten'. Tenzij je dit expres doetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Mensen die spellingsfouten maken.![]()
![]()
Wie scoorde er voor PEC?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dan nog wordt het "zpellingvaudten"quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is 'spelfouten'. Tenzij je dit expres doet![]()
Heeft ie ze weer aan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij probeert wel op hem te lijken met zijn zwarte pieten handschoenen.![]()
avdicquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
wat is dat ajax slecht zeg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Avdic.quote:
Ben je debiel ofzo?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
avdicquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nu scoort ie pas bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de fuck![]()
Dank, allen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wie? Messi?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nu scoort ie pas bij mij
de fuck![]()
Goeie grapquote:
Hij moest er in 12 wedstrijden nog tien voor het record toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
2-0
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: