quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem voor PEC zijn de counters van NACquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger tochquote:
nee schone speelt altijd primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger toch
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger toch
Laat die jongen lekker van zijn drugs genieten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.
Ik kijk PECquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |