SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua doelpunten niemand nu denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
PSV ook echt veel scoren de laatste tijd. Wie gaat hen afstoppen?![]()
![]()
Werken voor je rechtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Bedankt, nu moet ik de TT bij elke goal gaan aanpassen.![]()
![]()
RKC staat ook 1-0 voor.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik bedoelde dat Ajax en RKC met 1-0 voorstaan en AZ en Zwolle 0-0 in hun respectievelijke wedstrijdenDan niet joh.
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
70 - 30quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen![]()
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?wat?
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?![]()
Probleem voor PEC zijn de counters van NACquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |