SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua doelpunten niemand nu denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
PSV ook echt veel scoren de laatste tijd. Wie gaat hen afstoppen?![]()
![]()
Werken voor je rechtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Bedankt, nu moet ik de TT bij elke goal gaan aanpassen.![]()
![]()
RKC staat ook 1-0 voor.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik bedoelde dat Ajax en RKC met 1-0 voorstaan en AZ en Zwolle 0-0 in hun respectievelijke wedstrijdenDan niet joh.
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
70 - 30quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat zou het balbezit percentage zijn bij Ajax-VVV![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen![]()
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed schot![]()
Volgens mij gaat PEC nog wel winnen![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?wat?
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dan. Speelt Poulsen ook?![]()
Probleem voor PEC zijn de counters van NACquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze dit niet winnen ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.![]()
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger tochquote:![]()
![]()
nee schone speelt altijd primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger toch![]()
gifje van Van Rhijn
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Poulsen speelt toch ook bij Ajax. Vroeg me af of hij mee doet. En schone speelt al tijden bagger toch![]()
![]()
Laat die jongen lekker van zijn drugs genieten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.![]()
Ik kijk PECquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt ga dan niet allemaal vragen stellen aub.![]()
![]()
oke staat genoteerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
Mokhtar bijna... PEC dringt meer en meer aan![]()
Niet zo doen eyquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze opmerking voegt niks toe aan m'n reactie, maar fijn.![]()
![]()
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
PECquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.![]()
![]()
Ja man, dat is hier echt aan de hand. Jij hebt er een scherpe kijk op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Waren meer ironische opmerkingen, omdat je de enige was die keek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat irritant dat er vanalles over Ajax en PSV geroepen wordt maar als je iets over wat kleinere clubs zegt krijg je meteen zeikusers met sarcastische antwoorden. Die trouwens op deze post ook komen van mensen die grappig denken te zijn.
Maar gewoon blijven doen, daar is dit topic voor.![]()
![]()
Ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren meer ironische opmerkingen, omdat je de enige was die keek.
![]()
Toen ik vroeg of iemand Heerenveek keek kreeg ik dat, die kijk ik zelf niet eens, en drie mensen kijken naar Zwolle en die krijgen alle drie dit soort reactiesquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren meer ironische opmerkingen, omdat je de enige was die keek.
![]()
![]()
lol, doe ik toch ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens wat meer reageren.![]()
![]()
Ach, laat gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of iemand Heerenveek keek kreeg ik dat, die kijk ik zelf niet eens, en drie mensen kijken naar Zwolle en die krijgen alle drie dit soort reacties![]()
![]()
Was eigenlijk penal. La Parra
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 week VVV UI als ze minimaal een punt pakken.
Wat een waaghals ben ik toch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |