abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 13:36:06 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_119310574

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 18-11-2012 09:04:32 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:39:24 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119310655
Was even bang dat de TT hoerekutzooi zou zijn (ik quote Jumparound) :{

Jump: balen voor je!!!

Hier heeft ook zojuist 1 van de 3 lopers besloten morgen niet te lopen.... Teleurstelling.
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:39:39 #3
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119310664
Denk dat ik vanwege het feit dat ik Evy heb uitgelopen mezelf ga trakteren op een gps horloge. Iemand een aanrader?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:41:27 #4
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_119310716
Gisteren weer voor het eerst in een week gelopen. Heb een lange duurloop gedaan van 10 km, tempo erg laag voor mijn doen en zien hoe de knie zou reageren. Tijdens het lopen heb ik weinig last gehad, maar merkte wel dat toen ik wijzigde van kant van de weg, dat het beter aanvoelde. Dus ik heb het idee dat de overbelasting vrij gerelateerd is aan een scheve ondergrond. Dus dat is fijn om te weten. Het geeft me ook hoop dat ik de bruggenloop kan uitlopen. Ik denk alleen niet dat ik me extreem moet focussen op een tijd, maar gewoon moet gaan genieten van de loop. Helaas was mn Garmin na 6 km leeg...

http://www.endomondo.com/workouts/107988991
http://connect.garmin.com/activity/244016143
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 13:41:51 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_119310731
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:39 schreef Quoi het volgende:
Was even bang dat de TT hoerekutzooi zou zijn (ik quote Jumparound) :{

Jump: balen voor je!!!

Hier heeft ook zojuist 1 van de 3 lopers besloten morgen niet te lopen.... Teleurstelling.
Nee, want het gaat weer helemaal goedkomen met Jump. Die staat binnenkort weer helemaal te shinen :Y

Waarom is er bij jou een afhaker? -O-

quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren weer voor het eerst in een week gelopen. Heb een lange duurloop gedaan van 10 km, tempo erg laag voor mijn doen en zien hoe de knie zou reageren. Tijdens het lopen heb ik weinig last gehad, maar merkte wel dat toen ik wijzigde van kant van de weg, dat het beter aanvoelde. Dus ik heb het idee dat de overbelasting vrij gerelateerd is aan een scheve ondergrond. Dus dat is fijn om te weten. Het geeft me ook hoop dat ik de bruggenloop kan uitlopen. Ik denk alleen niet dat ik me extreem moet focussen op een tijd, maar gewoon moet gaan genieten van de loop. Helaas was mn Garmin na 6 km leeg...

http://www.endomondo.com/workouts/107988991
http://connect.garmin.com/activity/244016143
Dat klinkt inderdaad als iets wat relatief eenvoudig te voorkomen is! Iets vaker je rondje in tegenovergestelde richting lopen dus ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_119310814
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk dat ik vanwege het feit dat ik Evy heb uitgelopen mezelf ga trakteren op een gps horloge. Iemand een aanrader?
Ik ben erg blij met mijn Garmin 610 :Y O+ Mooi eenvoudig ding. Maar wellicht wil je meer opties voor op langere termijn, dan zou ik een modelletje geavanceerder nemen :Y
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 13:46:28 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_119310848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ben erg blij met mijn Garmin 610 :Y O+ Mooi eenvoudig ding. Maar wellicht wil je meer opties voor op langere termijn, dan zou ik een modelletje geavanceerder nemen :Y
Ik ben ook erg blij met mijn Garmin 610 :Y
pi_119311032
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ben ook erg tevreden met mijn 610, en ik vind het een aardig geavanceerd ding. Alles wat je nodig hebt zit er op: GPS, koppeling met hartslagmeter, footpod (voor de cadans), ANT stick op je PC en je kan draadloos je data uploaden. Dan Virtual Runner, Virtual Partner, diverse typen intervaltrainingen, hartslagzones met alarm, etc. Er zit geen barometrische hoogtemeter op, die Suunto volgens mij wel heeft op het duurste model, en voor zwemmen is ie niet te gebruiken (zoals wel de 910XT) en zo zijn er vast nog wat dingen die de 610 niet heeft, maar al met al is dit absoluut geen instapmodel. De bediening is bovendien eenvoudig via het touchscreen dat ook in de regen te bedienen blijft i.t.t. bijv de touch ring van de Garmin 405.
pi_119311133
Touchscreen? :?

_O- Oh lol.. Misgetikt, 210 bedoel ik :P 610 zou de geavanceerde optie zijn dus ja ;) :@
Mocht de 210 te beperkt worden voor me heb ik die op het oog dus. Maar voorlopig heeft de 210 opties genoeg voor mij :Y
pi_119311189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Touchscreen? :?
Touchscreen! *O* De 610 inderdaad :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2012 13:59:33 ]
pi_119311680
@ Jump, balen!! maar komt vast wel weer goed.

@ MD, wel fijn om te merken waar het eventueel aan ligt, inderdaad je rondjes de andere kant op rennen *)

@ Day, Gefeli *O*
pi_119311816
Zoo, even thermokleding en een hardloopshirtje in de aanbieding gescoord bij de Plutosport :)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_119313319
Zojuist lekker een rondje door het bos gerend, op een gegeven moment zie ik vanuit mijn ooghoek iets grijs/bruin bonkigs tussen de struiken weg schieten richting de heide. Volgens mij voor de eerste keer een everzwijn in het wild gezien. En daarom is rennen in de natuur dus vele malen leuker als in de bebouwde kom... O+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:19:29 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_119314782
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zojuist lekker een rondje door het bos gerend, op een gegeven moment zie ik vanuit mijn ooghoek iets grijs/bruin bonkigs tussen de struiken weg schieten richting de heide. Volgens mij voor de eerste keer een everzwijn in het wild gezien. En daarom is rennen in de natuur dus vele malen leuker als in de bebouwde kom... O+
tof :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_119314893
Klote Jump :(
Lijkt me echt de meest verschrikkelijke manier zo vlak voor een wedstrijd.
Je werkt er heel de tijd naar toe en dan kun je niet lopen...
pi_119315932
Dat is mooi kut Jumparound. Nu moet ik alleen gaan lopen morgen :'(
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:59:11 #17
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119315942
mijn rondje ging echt verschrikkelijk. heb alleen de eerste renminuten uit kunnen lopen, daarna ging het echt niet meer.....denk dat ik deze lesweek nog vaak over moet doen.....maar ooit zal het me lukken :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_119316014
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
maar ooit zal het me lukken :)
^O^
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 17:04:26 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_119316100
quote:
mijn rondje ging echt verschrikkelijk. heb alleen de eerste renminuten uit kunnen lopen, daarna ging het echt niet meer.....denk dat ik deze lesweek nog vaak over moet doen.....maar ooit zal het me lukken :)
_O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:05:25 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119316132
quote:
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3D5rGkVcnIuj0&gl=NL
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_119316177
quote:
:D gewoon doorgaan :Y
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:08:05 #22
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119316216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D gewoon doorgaan :Y
Idd. You can do whatever the Ffffffuck you wanna do
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:11:50 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_119316350
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:23 schreef Arquero het volgende:
Klote Jump :(
Lijkt me echt de meest verschrikkelijke manier zo vlak voor een wedstrijd.
Je werkt er heel de tijd naar toe en dan kun je niet lopen...
tja, beter nu door de zure appel heen bijten dan straks niks kunnen.
Ecosia
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:12:34 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_119316373
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat is mooi kut Jumparound. Nu moet ik alleen gaan lopen morgen :'(
succes morgen twc. Vind het vooral jammer dat ik m'n shirt niet krijg ;)
Ecosia
pi_119316513
balen jump!

Heb net zelf m'n 14,5km rondje voor morgen uitgezet. Dámn wat een takkeeind! _O- :D ben benieuwd :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')