Post dan!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef Jussi het volgende:
Zojuist het meest afgrijselijke introverhaaltje ooit gelezenmijn ogen branden
kan m niet meer terug vinden maar het begon met iets als " hooooooooooooooiiii!!!! gezelligggg!!! nouu ik ben dusss *naam* 26 jaartjes jongg!!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post dan!![]()
Ik ga even een voorspelling doen. Iets met "sportieve knul"?
lekker vlot en duidelijk toch? Je hoeft niet meer naar zijn leeftijd en gemoedstoestand te vragen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef Jussi het volgende:
[..]
kan m niet meer terug vinden maar het begon met iets als " hooooooooooooooiiii!!!! gezelligggg!!! nouu ik ben dusss *naam* 26 jaartjes jongg!!!
![]()
![]()
![]()
zou er haast diarree van krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
lekker vlot en duidelijk toch? Je hoeft niet meer naar zijn leeftijd en gemoedstoestand te vragen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef xApples het volgende:
Nou veel plezier dan maar ! Wat ga je doen?![]()
Ik heb gister wel 2 uur met mijn nieuwe droomman gechat.
We zijn het erover eens dat we gaan trouwen
Akward first date. Coming up.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef xApples het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Akward first date. Coming up.
Ja pas maar op schijn bedriegt. Ik was ook zo geloofswaardig..quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef xApples het volgende:
Haha, ik ken er ook wel een paar ja! Ben zelf heel intelligent alleen heel zelfstandig opgegroeit waardoor mijn intresses heel ergens anders lagen. Een gezin dus. Nu heb ik dat (behalve een leuke man maar die komt wel) en wil ik me nu pas richten op een studie/carriére. Dus tja beter dat mensen kijken naar persoonlijkheid van iemand dan naar de papiertjes en geld van iemand. Ik ben gelukkig ook een persoon dat kijkt naar de persoon zelf inplaats van wat ze hebben. Bereik je veel meer mee. Liefde gaat het om, niet om de centen...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Mark-J het volgende:
Opleiding zegt ook niet alles, ken zat mensen van de hogeschool en universiteit met totaal geen inhoud
Right. Afgezien van de taalfouten is je reactie nog steeds behoorlijk dom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha, ik ken er ook wel een paar ja! Ben zelf heel intelligent alleen heel zelfstandig opgegroeit waardoor mijn intresses heel ergens anders lagen. Een gezin dus. Nu heb ik dat (behalve een leuke man maar die komt wel) en wil ik me nu pas richten op een studie/carriére. Dus tja beter dat mensen kijken naar persoonlijkheid van iemand dan naar de papiertjes en geld van iemand. Ik ben gelukkig ook een persoon dat kijkt naar de persoon zelf inplaats van wat ze hebben. Bereik je veel meer mee. Liefde gaat het om, niet om de centen...
Ja, maar dat zijn wel meer de rebound-zoekers dan. Of ze praten alleen maar over de kinderen. De volgende keer ga ik gewoon gillen zodat het ophoudtquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef Taexon het volgende:
Het valt me op dat heel veel dames (18-22) vaak over hun ex beginnen te praten.. vind dat zelf echt een afknappergebeurt dat in de andere leeftijdsklasse ook zovaak?
Top! Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd en plaats afgesproken voor date van morgen. Zin an!
Waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Net weer eens profielfoto tegengekomen van een 30+ dame met een paard. Als je 18 bent ala, maar op die leeftijd toch echt wel een behoorlijke afknapper.
Complete flauwekul. Natuurlijk zegt opleidingsniveau niet alles, maar het zegt echt wel wat. Ik durf er vergif op in te nemen dat wo-studenten van een bepaalde studie gemiddeld intelligenter zijn dan mbo-studenten die dezelfde soort studie volgen op mbo-niveau. Hetzelfde geldt voor taalbeheersing. Hoe hoger opgeleid iemand is, hoe beter de taalbeheersing van degene in het algemeen is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn wel meer de rebound-zoekers dan. Of ze praten alleen maar over de kinderen. De volgende keer ga ik gewoon gillen zodat het ophoudt
Morgen dus date met eerdere koppeldate, die heeft toevallig ook een kind
En opleidingsniveau zegt niks nada noppes. Net als taalfouten, al ben ik een taalnazi. Maar alleen als mensen beweren dat ze zo geweldig foutloos schrijvenIk heb wel vaker een klik met mensen die in de eerste instantie niet lang doorgestudeerd hebben of een beroepsopleiding hebben gevolgd. Ik vind persoonlijk die mannen wat levenswijzer, maar dat is mijn mening. Zelf gestudeerd en zelf moeten betalen, vind het achteraf zonde van mijn geld. Want heb daarna bijna niks ermee kunnen doen en me steeds om moeten scholen. De onderwijskwaliteit en het aantal banen voor afgestudeerden is ook bedroevend in Nederland.
Ik denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is wat je zoekt qua opleidingsniveau. Ik heb zelf een HBO-achtergrond en heb er geen moeite mee om op MBO-niveau met iemand te kunnen praten. Iedereen is intelligent op zijn of haar eigen manier, en diegene die ik heb ontmoet zijn dan van een lager opleidingsniveau, maar kunnen gewoon goed meekomen. Zoals ik al zei is het maar net wat je persoonlijke voorkeur is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Complete flauwekul. Natuurlijk zegt opleidingsniveau niet alles, maar het zegt echt wel wat. Ik durf er vergif op in te nemen dat wo-studenten van een bepaalde studie gemiddeld intelligenter zijn dan mbo-studenten die dezelfde soort studie volgen op mbo-niveau. Hetzelfde geldt voor taalbeheersing. Hoe hoger opgeleid iemand is, hoe beter de taalbeheersing van degene in het algemeen is.
Nou, gefeliciteerd met je wetenschappelijke benadering ervanquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Complete flauwekul. Natuurlijk zegt opleidingsniveau niet alles, maar het zegt echt wel wat. Ik durf er vergif op in te nemen dat wo-studenten van een bepaalde studie gemiddeld intelligenter zijn dan mbo-studenten die dezelfde soort studie volgen op mbo-niveau. Hetzelfde geldt voor taalbeheersing. Hoe hoger opgeleid iemand is, hoe beter de taalbeheersing van degene in het algemeen is.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd met je wetenschappelijke benadering ervanHeeft de liefde geen boodschap aan hoor. Je kunt er over discussiëren wat intelligentie is en over gemiddelden ook. Maar als het om daten gaat haak je af of val je meestal toch op karakter, ambities en levenkeuzes. En een beetje een leuke kop en een verzorgd voorkomen. Daarbij komen tegenwoordig oelewappers op de universiteit terecht en mensen met potentie soms juist niet, om wat voor reden dan ook.
Taalbeheersing is ook iets anders dan spelling en grammatica alleen. Ik stoor me eerder aan een gebrek aan algemene ontwikkeling of mensen die alleen maar iets van één onderwerp weten en verder niet. Of aan mensen die niet buiten hun referentiekader kunnen denken.
Maar goed, deze discussie zal altijd blijven denk ik.
Ik heb er geen moeite mee, maar wat mij dan weer opvalt is dat sommige vrouwen dan heel erg naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zo hoogopgeleid zijn en er dan heel erg de nadruk op leggen dat ze net zo slim zijn als mannen. Dat ze trots zijn kan ik begrijpen, maar je kan het ook iets te ver door duwen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
(Wat trouwens een interessante vraag blijft: Er word al jaren geroepen dat de Nederlandse hoogopgeleide vrouw moeite heeft een man te vinden omdat mannen (beetje generaliserend) graag een vrouw zouden willen die minder hoogopgeleid is. Benieuwd hoe er hier over gedacht wordt. En andersom. Ikzelf heb er in ieder geval één slechte ervaring mee.)
Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden.quote:
Zijn we het daarover eens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik ging op dat specifieke punt in. Wat betreft de liefde ben ik het met je eens, hoor.
Dat is inderdaad raar ja, want waarom zouden mannen slimmer zijn? Ze zijn ook al sterker, dus laat ons nouquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, maar wat mij dan weer opvalt is dat sommige vrouwen dan heel erg naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zo hoogopgeleid zijn en er dan heel erg de nadruk op leggen dat ze net zo slim zijn als mannen. Dat ze trots zijn kan ik begrijpen, maar je kan het ook iets te ver door duwen.
Misschien klopt het in die zin dat mannen geen vrouw willen die hoogopgeleid is, omdat ze dan waarschijnlijk een goede baan heeft en dus veel uren draait? Als je dan allebei werkt zie je elkaar weinig etc. Als het alleen om het opleidingsniveau gaat lijkt me dat niet kloppen, maar ik ben geen man dus ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
(Wat trouwens een interessante vraag blijft: Er word al jaren geroepen dat de Nederlandse hoogopgeleide vrouw moeite heeft een man te vinden omdat mannen (beetje generaliserend) graag een vrouw zouden willen die minder hoogopgeleid is. Benieuwd hoe er hier over gedacht wordt. En andersom. Ikzelf heb er in ieder geval één slechte ervaring mee.)
En...? wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden.
Is dat mens ook nog eens van huis weg. Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat mens ook nog eens van huis weg. Heerlijk toch.
Als jij nou toevallig iemand date die niet aan paardrijden doet kun je misschien uitruilen met Moogwai.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:
Zou het juist leuk vinden als een meid aan paardrijden deedvind het zelf namelijk ook niet erg om te doen
Daarom. De enige echte voorwaarde die ik stel is eigenlijk dat ze zelf ook haar steentje bijdraagt aan de maatschappij en ook een baan heeft of serieus studeert, ongeacht wat voor werk of studie het is. Iemand die het voorneemt om van mijn rug te leven omdat ik toch meer verdien en het dan automatisch denkt het makkelijker te hebben keer ik meteen diezelfde rug toe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar ja, want waarom zouden mannen slimmer zijn? Ze zijn ook al sterker, dus laat ons nou![]()
Nee, snap precies wat je bedoelt en heb die ervaring ook wel eens gehad met hogeropgeleide mannen. Zolang het niet voelt als een concurrentiestrijd maar je gewoon aan elkaar gewaagd bent is het voor mij geen issue.
Denk dat het leeftijdsverschil een beetje te hoog isquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als jij nou toevallig iemand date die niet aan paardrijden doet kun je misschien uitruilen met Moogwai.
Mannen zijn natuurlijk gewoon bang dat de vrouw meer centjes verdient of een grotere / duurdere auto heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen werken vanwege een bepaalde oorzaak vallen sowieso bij je af?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. De enige echte voorwaarde die ik stel is eigenlijk dat ze zelf ook haar steentje bijdraagt aan de maatschappij en ook een baan heeft of serieus studeert, ongeacht wat voor werk of studie het is. Iemand die het voorneemt om van mijn rug te leven omdat ik toch meer verdien en het dan automatisch denkt het makkelijker te hebben keer ik meteen diezelfde rug toe.
Ligt er maar net aan wat de oorzaak is. Ik ben er heel eerlijk in als ik zeg dat ik iemand heb die niets mankeert of een fysieke beperking heeft (rolstoel of iets in die strekking). Begrijp me niet verkeerd, die mensen hebben ook recht op een gelukkig leven. Maar ik zou er niet mee kunnen leven denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen werken vanwege een bepaalde oorzaak vallen sowieso bij je af?
Wat mij soms ook tegenvalt bij mensen met een 'hoge' opleiding is dat ze amper het nieuws volgen. Wil je het eens ergens over hebben en dan hebben ze geen idee waar het nou over gaatquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha, ik ken er ook wel een paar ja! Ben zelf heel intelligent alleen heel zelfstandig opgegroeit waardoor mijn intresses heel ergens anders lagen. Een gezin dus. Nu heb ik dat (behalve een leuke man maar die komt wel) en wil ik me nu pas richten op een studie/carriére. Dus tja beter dat mensen kijken naar persoonlijkheid van iemand dan naar de papiertjes en geld van iemand. Ik ben gelukkig ook een persoon dat kijkt naar de persoon zelf inplaats van wat ze hebben. Bereik je veel meer mee. Liefde gaat het om, niet om de centen...
Ik volg het nieuws amper. Al een paar jaar niet. Enige wat je leest en hoort is ellende waar je geen invloed op hebt. Spendeer mijn tijd liever aan leuke positive dingen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:34 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Wat mij soms ook tegenvalt bij mensen met een 'hoge' opleiding is dat ze amper het nieuws volgen. Wil je het eens ergens over hebben en dan hebben ze geen idee waar het nou over gaat
DWDD, dames die dat in hun profiel hebben klik ik wegquote:Op zondag 18 november 2012 00:51 schreef Perzephone het volgende:
Of mensen die beweren het nieuws te volgen, want ze kijken af en toe wel eens naar DWDD. Als ik toch ergens een grondige grafhekel aan heb... Dat is toch geen nieuws joh. Lekker oppervlakkig maar bij dates toch echt een afknapper
Meestal begin ik door gewoon te vragen hoe haar dag was. En van daaruit kom ik wel op nieuwe gespreksonderwerpen. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit uitgebreid over het nieuws heb gehad met een datequote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef eefje801 het volgende:
Beetje op de hoogte zijn wat er speelt vind ik wel okee maar nieuwsjunkies mijd ik liever. Of types die overal complotten in zien. DWDD is een kwestie van persoonlijke smaak, ik krijg jeuk van Matthijs en al die ingekorte liedjes van nietszeggende artiesten maar als je het leuk vindt, soit.
Ha nee, bedoel ook niet op de eerste datequote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meestal begin ik door gewoon te vragen hoe haar dag was. En van daaruit kom ik wel op nieuwe gespreksonderwerpen. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit uitgebreid over het nieuws heb gehad met een date
Ik heb nog geen gezonde obsessie meegemaakt iigquote:Op zondag 18 november 2012 01:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha nee, bedoel ook niet op de eerste dateBedoelde meer in het algemeen een obsessie met het nieuws, maar obsessies zijn ook niet echt gezond natuurlijk.
Toevallig vanavond een heel leuk gesprek gehad (paiq/speed-date) met een 30+ dame die ook zo'n foto heeft en het ook al hobby opgaf. Ze klaagde nogal over het gebrek aan dates (als in geen eentje nog), dus misschien hierbij haar 'probleem' gevonden...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Net weer eens profielfoto tegengekomen van een 30+ dame met een paard. Als je 18 bent ala, maar op die leeftijd toch echt wel een behoorlijke afknapper.
Ow zoiets had ik ook gehad...iemand die al kende van gezicht ook.quote:Op zondag 18 november 2012 02:52 schreef Andromache het volgende:
heb een berichtje teruggekregen op E-matching van uitgerekend de man waarvan ik had gedacht dat juist hij nooit zou reageren..... maar wel het meest gehoopt had...ik moet helemaal niet denken in bewoordingen als 'out of my league', liever 'komt wel goed schatje'
Tja, dat is wel zo, maar om dan alles klakkeloos te negeren wat er gebeurt in de wereld.....quote:Op zondag 18 november 2012 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws amper. Al een paar jaar niet. Enige wat je leest en hoort is ellende waar je geen invloed op hebt. Spendeer mijn tijd liever aan leuke positive dingen.
LOL nu je het zegt idd!quote:Op zondag 18 november 2012 00:34 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Wat mij soms ook tegenvalt bij mensen met een 'hoge' opleiding is dat ze amper het nieuws volgen. Wil je het eens ergens over hebben en dan hebben ze geen idee waar het nou over gaat
Dankje wel. Ben ook niet hoog opgeleidquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Right. Afgezien van de taalfouten is je reactie nog steeds behoorlijk dom.
Als je ook ziet hoe het is gesteld met het reken/taal niveau van nieuwe leraren.quote:Op zondag 18 november 2012 11:12 schreef Mark-J het volgende:
Opleiding zegt ook niks. Paar jaar terug had een maat van me een vriendin en daar moest je echt elke grap aan uitleggen, maar wel eerst gewoon lachenDeed/doet HBO, dus wat dat tegenwoordig nog waard is...
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 18 november 2012 11:40 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je ook ziet hoe het is gesteld met het reken/taal niveau van nieuwe leraren.
dan begrijp ik die redenatie al helemaal niet...maar goed, is jouw mening. Verder toch een off-topic discussie.quote:Op zondag 18 november 2012 11:46 schreef Mark-J het volgende:
Zit zelf in het laatste jaar van m'n master, maar oke
Nou nee, als je zegt dat je heel intelligent bent, hoor je dat soort fouten natuurlijk niet te maken.quote:Op zondag 18 november 2012 11:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Dankje wel. Ben ook niet hoog opgeleid(dus ik mag fouten maken)
Inderdaad, wat een frustraties.quote:Op zondag 18 november 2012 11:45 schreef Bittere_Bal het volgende:
laat me raden..iedereen die roept dat opleiding geen zak uitmaakt heeft geen WO gevolgd?
Laat me raden, jij gaat dus alleen op de centen afquote:Op zondag 18 november 2012 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nee, als je zegt dat je heel intelligent bent, hoor je dat soort fouten natuurlijk niet te maken.
[..]
Inderdaad, wat een frustraties.
"Opleidingsniveau zegt HELEMAAL niets over iemand. Je moet verder kijken dan dat. Hoger opgeleiden hebben vaak geen levenswijsheid, ze volgen amper het nieuws etc. Nogmaals, je moet iemand niet beoordelen op z'n opleidingsniveau."![]()
!
quote:Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Laat me raden, jij gaat dus alleen op de centen af!
Dat magquote:Op zondag 18 november 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
[..]Echt, wat een domme opmerking. Ik trok daadwerkelijk dit gezicht. -->
Ik hoop vanavond een schone deerne mee uit eten te nemenquote:Op zondag 18 november 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
Maar de grote vraag is: Heeft er nog iemand een date gehad dit weekend?
jaquote:Op zondag 18 november 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
Maar de grote vraag is: Heeft er nog iemand een date gehad dit weekend?
En en.. Nog stressen voor een outfit? Of het meenemen van een roos als echte fokker...?quote:Op zondag 18 november 2012 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vertrekt over een klein uurtje voor een date...
Nee, outfit had ik vrijdag al bedachtquote:Op zondag 18 november 2012 12:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En en.. Nog stressen voor een outfit? Of het meenemen van een roos als echte fokker...?
Dank jequote:
Nice, klinkt goed hoor, veel plezier!quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dank je
Heb er zin in... Afgelopen week al met elkaar gebeld, rest van de week vooral nuttige whatsappjes gedaan, elkaar de ruimte gegeven voor onze eigen bezigheden... Dus gewoon lekker relaxed...
Ik heb er eerlijk gezegd ook even geen zin meer in.quote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik begin volgende jaar weer met daten, lekker rustig aan!
Heel goed man, fijne tijd toegewenst!quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dank je
Heb er zin in... Afgelopen week al met elkaar gebeld, rest van de week vooral nuttige whatsappjes gedaan, elkaar de ruimte gegeven voor onze eigen bezigheden... Dus gewoon lekker relaxed...
Via Fok!.quote:Op zondag 18 november 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe komen we anders aan eenleuke vriend
O M G! 'Haten' als taalgebruik is voor puberende kinderen man. Schaam je!quote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef Dizorn het volgende:
Kap nou eens. Ga niet huilen over"boehoe opleiding zegt niets" en dan haten op "hoogopgeleiden"
Ik heb niet bijgelezen, maar eh... ben je nog steeds aan het zeuren dat je niet wilt daten? Wat wil je hiermee bereiken in een dating topic?quote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik begin volgende jaar weer met daten, lekker rustig aan!
Ervaringen lezenquote:Op zondag 18 november 2012 14:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen, maar eh... ben je nog steeds aan het zeuren dat je niet wilt daten? Wat wil je hiermee bereiken in een dating topic?
Kan dat ook zonder te vertellen dat je toch niet wilt daten?quote:
Willen of niet willen.. Ik zie het allemaal welquote:Op zondag 18 november 2012 14:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan dat ook zonder te vertellen dat je toch niet wilt daten?
Nope.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Dus bij jou geldt nee=ja ja=misschien misschien=nee?quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Willen of niet willen.. Ik zie het allemaal welSta er wel open voor, hoor.
Ja? Dat is gek, aangezien je over 2013 hebt en wij allemaal weten wat er in december 2012 gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Willen of niet willen.. Ik zie het allemaal welSta er wel open voor, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |