abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119315888
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef Jussi het volgende:
Zojuist het meest afgrijselijke introverhaaltje ooit gelezen :'( mijn ogen branden
Post dan! :(

Ik ga even een voorspelling doen. Iets met "sportieve knul"?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119316013
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Post dan! :(

Ik ga even een voorspelling doen. Iets met "sportieve knul"?
kan m niet meer terug vinden maar het begon met iets als " hooooooooooooooiiii!!!! gezelligggg!!! nouu ik ben dusss *naam* 26 jaartjes jongg!!!

:o :'( :'( :'(
pi_119316084
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef Jussi het volgende:

[..]

kan m niet meer terug vinden maar het begon met iets als " hooooooooooooooiiii!!!! gezelligggg!!! nouu ik ben dusss *naam* 26 jaartjes jongg!!!

:o :'( :'( :'(
lekker vlot en duidelijk toch? Je hoeft niet meer naar zijn leeftijd en gemoedstoestand te vragen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119316129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

lekker vlot en duidelijk toch? Je hoeft niet meer naar zijn leeftijd en gemoedstoestand te vragen.
zou er haast diarree van krijgen :')
pi_119316590
Weer een leuke discussie gemist zie ik wel :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_119317230
Tijd en plaats afgesproken voor date van morgen. Zin an! :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119318037
Nou veel plezier dan maar ! Wat ga je doen? :)

Ik heb gister wel 2 uur met mijn nieuwe droomman gechat.
We zijn het erover eens dat we gaan trouwen O+
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_119318203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef xApples het volgende:

:D Doe je goed :7
*** Nul Dertien ***
pi_119319447
quote:

Akward first date. Coming up.
pi_119320735
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Akward first date. Coming up.
:')
pi_119324096
quote:

Ja pas maar op schijn bedriegt. Ik was ook zo geloofswaardig..
pi_119324270
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Mark-J het volgende:
Opleiding zegt ook niet alles, ken zat mensen van de hogeschool en universiteit met totaal geen inhoud :+
Haha, ik ken er ook wel een paar ja! Ben zelf heel intelligent alleen heel zelfstandig opgegroeit waardoor mijn intresses heel ergens anders lagen. Een gezin dus. Nu heb ik dat (behalve een leuke man maar die komt wel) en wil ik me nu pas richten op een studie/carriére. Dus tja beter dat mensen kijken naar persoonlijkheid van iemand dan naar de papiertjes en geld van iemand. Ik ben gelukkig ook een persoon dat kijkt naar de persoon zelf inplaats van wat ze hebben. Bereik je veel meer mee. Liefde gaat het om, niet om de centen...
pi_119326912
Het valt me op dat heel veel dames (18-22) vaak over hun ex beginnen te praten.. vind dat zelf echt een afknapper :') gebeurt dat in de andere leeftijdsklasse ook zovaak? :P
pi_119327254
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Haha, ik ken er ook wel een paar ja! Ben zelf heel intelligent alleen heel zelfstandig opgegroeit waardoor mijn intresses heel ergens anders lagen. Een gezin dus. Nu heb ik dat (behalve een leuke man maar die komt wel) en wil ik me nu pas richten op een studie/carriére. Dus tja beter dat mensen kijken naar persoonlijkheid van iemand dan naar de papiertjes en geld van iemand. Ik ben gelukkig ook een persoon dat kijkt naar de persoon zelf inplaats van wat ze hebben. Bereik je veel meer mee. Liefde gaat het om, niet om de centen...
Right. Afgezien van de taalfouten is je reactie nog steeds behoorlijk dom. :)
pi_119327263
18-22 zijn geen dames.. :') Dat zijn meisjes vrouwen.. En dat is de leeftijd dat ze nog over hun ex beginnen. Dat komt met de jaren dat dat minder gaat worden..
*** Nul Dertien ***
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:37:10 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119327929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef Taexon het volgende:
Het valt me op dat heel veel dames (18-22) vaak over hun ex beginnen te praten.. vind dat zelf echt een afknapper :') gebeurt dat in de andere leeftijdsklasse ook zovaak? :P
Ja, maar dat zijn wel meer de rebound-zoekers dan. Of ze praten alleen maar over de kinderen. De volgende keer ga ik gewoon gillen zodat het ophoudt :P

Morgen dus date met eerdere koppeldate, die heeft toevallig ook een kind ;)

En opleidingsniveau zegt niks nada noppes. Net als taalfouten, al ben ik een taalnazi. Maar alleen als mensen beweren dat ze zo geweldig foutloos schrijven ;) Ik heb wel vaker een klik met mensen die in de eerste instantie niet lang doorgestudeerd hebben of een beroepsopleiding hebben gevolgd. Ik vind persoonlijk die mannen wat levenswijzer, maar dat is mijn mening. Zelf gestudeerd en zelf moeten betalen, vind het achteraf zonde van mijn geld. Want heb daarna bijna niks ermee kunnen doen en me steeds om moeten scholen. De onderwijskwaliteit en het aantal banen voor afgestudeerden is ook bedroevend in Nederland.
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:42:00 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119328103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd en plaats afgesproken voor date van morgen. Zin an! :)
Top! Wat gaan jullie doen?
pi_119328620
Net weer eens profielfoto tegengekomen van een 30+ dame met een paard. Als je 18 bent ala, maar op die leeftijd toch echt wel een behoorlijke afknapper.
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:01:15 #119
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119328791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Net weer eens profielfoto tegengekomen van een 30+ dame met een paard. Als je 18 bent ala, maar op die leeftijd toch echt wel een behoorlijke afknapper.
Waarom?
pi_119329016
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn wel meer de rebound-zoekers dan. Of ze praten alleen maar over de kinderen. De volgende keer ga ik gewoon gillen zodat het ophoudt :P

Morgen dus date met eerdere koppeldate, die heeft toevallig ook een kind ;)

En opleidingsniveau zegt niks nada noppes. Net als taalfouten, al ben ik een taalnazi. Maar alleen als mensen beweren dat ze zo geweldig foutloos schrijven ;) Ik heb wel vaker een klik met mensen die in de eerste instantie niet lang doorgestudeerd hebben of een beroepsopleiding hebben gevolgd. Ik vind persoonlijk die mannen wat levenswijzer, maar dat is mijn mening. Zelf gestudeerd en zelf moeten betalen, vind het achteraf zonde van mijn geld. Want heb daarna bijna niks ermee kunnen doen en me steeds om moeten scholen. De onderwijskwaliteit en het aantal banen voor afgestudeerden is ook bedroevend in Nederland.
Complete flauwekul. Natuurlijk zegt opleidingsniveau niet alles, maar het zegt echt wel wat. Ik durf er vergif op in te nemen dat wo-studenten van een bepaalde studie gemiddeld intelligenter zijn dan mbo-studenten die dezelfde soort studie volgen op mbo-niveau. Hetzelfde geldt voor taalbeheersing. Hoe hoger opgeleid iemand is, hoe beter de taalbeheersing van degene in het algemeen is.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 23:19:11 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119329406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Complete flauwekul. Natuurlijk zegt opleidingsniveau niet alles, maar het zegt echt wel wat. Ik durf er vergif op in te nemen dat wo-studenten van een bepaalde studie gemiddeld intelligenter zijn dan mbo-studenten die dezelfde soort studie volgen op mbo-niveau. Hetzelfde geldt voor taalbeheersing. Hoe hoger opgeleid iemand is, hoe beter de taalbeheersing van degene in het algemeen is.
Ik denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is wat je zoekt qua opleidingsniveau. Ik heb zelf een HBO-achtergrond en heb er geen moeite mee om op MBO-niveau met iemand te kunnen praten. Iedereen is intelligent op zijn of haar eigen manier, en diegene die ik heb ontmoet zijn dan van een lager opleidingsniveau, maar kunnen gewoon goed meekomen. Zoals ik al zei is het maar net wat je persoonlijke voorkeur is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:20:11 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119329451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, gefeliciteerd met je wetenschappelijke benadering ervan ;) Heeft de liefde geen boodschap aan hoor. Je kunt er over discussiëren wat intelligentie is en over gemiddelden ook. Maar als het om daten gaat haak je af of val je meestal toch op karakter, ambities en levenskeuzes. En een beetje een leuke kop en een verzorgd voorkomen. Daarbij komen tegenwoordig oelewappers op de universiteit terecht en mensen met potentie soms juist niet, om wat voor reden dan ook.

Taalbeheersing is ook iets anders dan spelling en grammatica alleen. Ik stoor me eerder aan een gebrek aan algemene ontwikkeling of mensen die alleen maar iets van één onderwerp weten en verder niet. Of aan mensen die niet buiten hun referentiekader kunnen denken.

Maar goed, deze discussie zal altijd blijven denk ik.

(Wat trouwens een interessante vraag blijft: Er word al jaren geroepen dat de Nederlandse hoogopgeleide vrouw moeite heeft een man te vinden omdat mannen (beetje generaliserend) graag een vrouw zouden willen die minder hoogopgeleid is. Benieuwd hoe er hier over gedacht wordt. En andersom. Ikzelf heb er in ieder geval één slechte ervaring mee.)
pi_119329656
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou, gefeliciteerd met je wetenschappelijke benadering ervan ;) Heeft de liefde geen boodschap aan hoor. Je kunt er over discussiëren wat intelligentie is en over gemiddelden ook. Maar als het om daten gaat haak je af of val je meestal toch op karakter, ambities en levenkeuzes. En een beetje een leuke kop en een verzorgd voorkomen. Daarbij komen tegenwoordig oelewappers op de universiteit terecht en mensen met potentie soms juist niet, om wat voor reden dan ook.

Taalbeheersing is ook iets anders dan spelling en grammatica alleen. Ik stoor me eerder aan een gebrek aan algemene ontwikkeling of mensen die alleen maar iets van één onderwerp weten en verder niet. Of aan mensen die niet buiten hun referentiekader kunnen denken.

Maar goed, deze discussie zal altijd blijven denk ik.
:'). Ik ging op dat specifieke punt in. Wat betreft de liefde ben ik het met je eens, hoor.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 23:27:14 #124
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119329709
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

(Wat trouwens een interessante vraag blijft: Er word al jaren geroepen dat de Nederlandse hoogopgeleide vrouw moeite heeft een man te vinden omdat mannen (beetje generaliserend) graag een vrouw zouden willen die minder hoogopgeleid is. Benieuwd hoe er hier over gedacht wordt. En andersom. Ikzelf heb er in ieder geval één slechte ervaring mee.)
Ik heb er geen moeite mee, maar wat mij dan weer opvalt is dat sommige vrouwen dan heel erg naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zo hoogopgeleid zijn en er dan heel erg de nadruk op leggen dat ze net zo slim zijn als mannen. Dat ze trots zijn kan ik begrijpen, maar je kan het ook iets te ver door duwen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_119329730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:01 schreef peleetje het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')