jaquote:Op zondag 18 november 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
Maar de grote vraag is: Heeft er nog iemand een date gehad dit weekend?
En en.. Nog stressen voor een outfit? Of het meenemen van een roos als echte fokker...?quote:Op zondag 18 november 2012 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vertrekt over een klein uurtje voor een date...
Nee, outfit had ik vrijdag al bedachtquote:Op zondag 18 november 2012 12:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En en.. Nog stressen voor een outfit? Of het meenemen van een roos als echte fokker...?
Dank jequote:
Nice, klinkt goed hoor, veel plezier!quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dank je
Heb er zin in... Afgelopen week al met elkaar gebeld, rest van de week vooral nuttige whatsappjes gedaan, elkaar de ruimte gegeven voor onze eigen bezigheden... Dus gewoon lekker relaxed...
Ik heb er eerlijk gezegd ook even geen zin meer in.quote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik begin volgende jaar weer met daten, lekker rustig aan!
Heel goed man, fijne tijd toegewenst!quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dank je
Heb er zin in... Afgelopen week al met elkaar gebeld, rest van de week vooral nuttige whatsappjes gedaan, elkaar de ruimte gegeven voor onze eigen bezigheden... Dus gewoon lekker relaxed...
Via Fok!.quote:Op zondag 18 november 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe komen we anders aan eenleuke vriend
O M G! 'Haten' als taalgebruik is voor puberende kinderen man. Schaam je!quote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef Dizorn het volgende:
Kap nou eens. Ga niet huilen over"boehoe opleiding zegt niets" en dan haten op "hoogopgeleiden"
Ik heb niet bijgelezen, maar eh... ben je nog steeds aan het zeuren dat je niet wilt daten? Wat wil je hiermee bereiken in een dating topic?quote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik begin volgende jaar weer met daten, lekker rustig aan!
Ervaringen lezenquote:Op zondag 18 november 2012 14:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen, maar eh... ben je nog steeds aan het zeuren dat je niet wilt daten? Wat wil je hiermee bereiken in een dating topic?
Kan dat ook zonder te vertellen dat je toch niet wilt daten?quote:
Willen of niet willen.. Ik zie het allemaal welquote:Op zondag 18 november 2012 14:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan dat ook zonder te vertellen dat je toch niet wilt daten?
Nope.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden.
Dus bij jou geldt nee=ja ja=misschien misschien=nee?quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Willen of niet willen.. Ik zie het allemaal welSta er wel open voor, hoor.
Ja? Dat is gek, aangezien je over 2013 hebt en wij allemaal weten wat er in december 2012 gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Willen of niet willen.. Ik zie het allemaal welSta er wel open voor, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |