abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:32:19 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119329875
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Ik ging op dat specifieke punt in. Wat betreft de liefde ben ik het met je eens, hoor.
Zijn we het daarover eens.
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:34:59 #127
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119329963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee, maar wat mij dan weer opvalt is dat sommige vrouwen dan heel erg naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zo hoogopgeleid zijn en er dan heel erg de nadruk op leggen dat ze net zo slim zijn als mannen. Dat ze trots zijn kan ik begrijpen, maar je kan het ook iets te ver door duwen.
Dat is inderdaad raar ja, want waarom zouden mannen slimmer zijn? Ze zijn ook al sterker, dus laat ons nou :P

Nee, snap precies wat je bedoelt en heb die ervaring ook wel eens gehad met hogeropgeleide mannen. Zolang het niet voelt als een concurrentiestrijd maar je gewoon aan elkaar gewaagd bent is het voor mij geen issue.
pi_119330010
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
(Wat trouwens een interessante vraag blijft: Er word al jaren geroepen dat de Nederlandse hoogopgeleide vrouw moeite heeft een man te vinden omdat mannen (beetje generaliserend) graag een vrouw zouden willen die minder hoogopgeleid is. Benieuwd hoe er hier over gedacht wordt. En andersom. Ikzelf heb er in ieder geval één slechte ervaring mee.)
Misschien klopt het in die zin dat mannen geen vrouw willen die hoogopgeleid is, omdat ze dan waarschijnlijk een goede baan heeft en dus veel uren draait? Als je dan allebei werkt zie je elkaar weinig etc. Als het alleen om het opleidingsniveau gaat lijkt me dat niet kloppen, maar ik ben geen man dus ik weet het niet zeker.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:37:57 #129
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119330073
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden. :)
En...? wat is daar mis mee?

Waarom zou haar willen 'kneden' naar jou maatstaven?
Wees blij dat ze iets heeft waar ze gepassioneerd over is.

Ik doe aan wielrennen. Zou het niet leuk vinden als iemand mij zou willen 'kneden' omdat ik de rest van mijn leven op mijn zadel ga blijven soppen.
pi_119330113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Omdat je dan weet dat ze de rest van haar leven waarschijnlijk fanatiek zal blijven reien/glijen/soppen op die paarden. Met 18 jaar valt er wellicht nog wat te kneden. :)
Is dat mens ook nog eens van huis weg. Heerlijk toch. 8-)
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:41:35 #131
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119330225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is dat mens ook nog eens van huis weg. Heerlijk toch. 8-)
Inderdaad...

Anders zit ze de hele dag naast je op de bank. Ga je ook knettergek van worden.
pi_119330259
Zou het juist leuk vinden als een meid aan paardrijden deed :') vind het zelf namelijk ook niet erg om te doen :{
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:43:30 #133
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119330321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:
Zou het juist leuk vinden als een meid aan paardrijden deed :') vind het zelf namelijk ook niet erg om te doen :{
Als jij nou toevallig iemand date die niet aan paardrijden doet kun je misschien uitruilen met Moogwai.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 23:45:12 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119330394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad raar ja, want waarom zouden mannen slimmer zijn? Ze zijn ook al sterker, dus laat ons nou :P

Nee, snap precies wat je bedoelt en heb die ervaring ook wel eens gehad met hogeropgeleide mannen. Zolang het niet voelt als een concurrentiestrijd maar je gewoon aan elkaar gewaagd bent is het voor mij geen issue.
Daarom. De enige echte voorwaarde die ik stel is eigenlijk dat ze zelf ook haar steentje bijdraagt aan de maatschappij en ook een baan heeft of serieus studeert, ongeacht wat voor werk of studie het is. Iemand die het voorneemt om van mijn rug te leven omdat ik toch meer verdien en het dan automatisch denkt het makkelijker te hebben keer ik meteen diezelfde rug toe.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_119330453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als jij nou toevallig iemand date die niet aan paardrijden doet kun je misschien uitruilen met Moogwai.
Denk dat het leeftijdsverschil een beetje te hoog is :')
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:47:49 #136
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119330507
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

(Wat trouwens een interessante vraag blijft: Er word al jaren geroepen dat de Nederlandse hoogopgeleide vrouw moeite heeft een man te vinden omdat mannen (beetje generaliserend) graag een vrouw zouden willen die minder hoogopgeleid is. Benieuwd hoe er hier over gedacht wordt. En andersom. Ikzelf heb er in ieder geval één slechte ervaring mee.)
Mannen zijn natuurlijk gewoon bang dat de vrouw meer centjes verdient of een grotere / duurdere auto heeft.
pi_119330534
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom. De enige echte voorwaarde die ik stel is eigenlijk dat ze zelf ook haar steentje bijdraagt aan de maatschappij en ook een baan heeft of serieus studeert, ongeacht wat voor werk of studie het is. Iemand die het voorneemt om van mijn rug te leven omdat ik toch meer verdien en het dan automatisch denkt het makkelijker te hebben keer ik meteen diezelfde rug toe.
Mensen die niet kunnen werken vanwege een bepaalde oorzaak vallen sowieso bij je af? 8-)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 november 2012 @ 23:53:54 #138
Brabo Bastard
pi_119330694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mensen die niet kunnen werken vanwege een bepaalde oorzaak vallen sowieso bij je af? 8-)
Ligt er maar net aan wat de oorzaak is. Ik ben er heel eerlijk in als ik zeg dat ik iemand heb die niets mankeert of een fysieke beperking heeft (rolstoel of iets in die strekking). Begrijp me niet verkeerd, die mensen hebben ook recht op een gelukkig leven. Maar ik zou er niet mee kunnen leven denk ik.

Als de bepaalde oorzaak toevallig werkloosheid is of iets soortgelijks, dan maakt het me niet uit zolang ze maar hard genoeg haar best doet om weer aan werk te komen en geen lamzak-attitude ontwikkelt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119332075
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Haha, ik ken er ook wel een paar ja! Ben zelf heel intelligent alleen heel zelfstandig opgegroeit waardoor mijn intresses heel ergens anders lagen. Een gezin dus. Nu heb ik dat (behalve een leuke man maar die komt wel) en wil ik me nu pas richten op een studie/carriére. Dus tja beter dat mensen kijken naar persoonlijkheid van iemand dan naar de papiertjes en geld van iemand. Ik ben gelukkig ook een persoon dat kijkt naar de persoon zelf inplaats van wat ze hebben. Bereik je veel meer mee. Liefde gaat het om, niet om de centen...
Wat mij soms ook tegenvalt bij mensen met een 'hoge' opleiding is dat ze amper het nieuws volgen. Wil je het eens ergens over hebben en dan hebben ze geen idee waar het nou over gaat :P
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119332413
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:34 schreef Mark-J het volgende:

[..]

Wat mij soms ook tegenvalt bij mensen met een 'hoge' opleiding is dat ze amper het nieuws volgen. Wil je het eens ergens over hebben en dan hebben ze geen idee waar het nou over gaat :P
Ik volg het nieuws amper. Al een paar jaar niet. Enige wat je leest en hoort is ellende waar je geen invloed op hebt. Spendeer mijn tijd liever aan leuke positive dingen. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119332502
Of mensen die beweren het nieuws te volgen, want ze kijken af en toe wel eens naar DWDD. Als ik toch ergens een grondige grafhekel aan heb... Dat is toch geen nieuws joh. Lekker oppervlakkig maar bij dates toch echt een afknapper :6
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_119332580
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:51 schreef Perzephone het volgende:
Of mensen die beweren het nieuws te volgen, want ze kijken af en toe wel eens naar DWDD. Als ik toch ergens een grondige grafhekel aan heb... Dat is toch geen nieuws joh. Lekker oppervlakkig maar bij dates toch echt een afknapper :6
DWDD, dames die dat in hun profiel hebben klik ik weg :')
  zondag 18 november 2012 @ 00:58:23 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119332658
Beetje op de hoogte zijn wat er speelt vind ik wel okee maar nieuwsjunkies mijd ik liever. Of types die overal complotten in zien. DWDD is een kwestie van persoonlijke smaak, ik krijg jeuk van Matthijs en al die ingekorte liedjes van nietszeggende artiesten maar als je het leuk vindt, soit.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 november 2012 @ 01:21:51 #144
Brabo Bastard
pi_119333107
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef eefje801 het volgende:
Beetje op de hoogte zijn wat er speelt vind ik wel okee maar nieuwsjunkies mijd ik liever. Of types die overal complotten in zien. DWDD is een kwestie van persoonlijke smaak, ik krijg jeuk van Matthijs en al die ingekorte liedjes van nietszeggende artiesten maar als je het leuk vindt, soit.
Meestal begin ik door gewoon te vragen hoe haar dag was. En van daaruit kom ik wel op nieuwe gespreksonderwerpen. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit uitgebreid over het nieuws heb gehad met een date :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 18 november 2012 @ 01:59:46 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119333777
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Meestal begin ik door gewoon te vragen hoe haar dag was. En van daaruit kom ik wel op nieuwe gespreksonderwerpen. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit uitgebreid over het nieuws heb gehad met een date :P
Ha nee, bedoel ook niet op de eerste date ;) Bedoelde meer in het algemeen een obsessie met het nieuws, maar obsessies zijn ook niet echt gezond natuurlijk.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 november 2012 @ 02:10:42 #146
Brabo Bastard
pi_119333916
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 01:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha nee, bedoel ook niet op de eerste date ;) Bedoelde meer in het algemeen een obsessie met het nieuws, maar obsessies zijn ook niet echt gezond natuurlijk.
Ik heb nog geen gezonde obsessie meegemaakt iig :P

Zolang ze maar niet stilvalt en interesse toont ben ik al tevreden trouwens. Heb er wel eens een gehad die durfde denk ik niets te zeggen :')
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 18 november 2012 @ 02:32:59 #147
12621 tcr
*nix 4ever
pi_119334142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Net weer eens profielfoto tegengekomen van een 30+ dame met een paard. Als je 18 bent ala, maar op die leeftijd toch echt wel een behoorlijke afknapper.
Toevallig vanavond een heel leuk gesprek gehad (paiq/speed-date) met een 30+ dame die ook zo'n foto heeft en het ook al hobby opgaf. Ze klaagde nogal over het gebrek aan dates (als in geen eentje nog), dus misschien hierbij haar 'probleem' gevonden...

Alleen jammer dat de afstand meer dan 100km is, maar wie weet...
  zondag 18 november 2012 @ 02:52:48 #148
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119334365
heb een berichtje teruggekregen op E-matching van uitgerekend de man waarvan ik had gedacht dat juist hij nooit zou reageren..... maar wel het meest gehoopt had... :D ik moet helemaal niet denken in bewoordingen als 'out of my league', liever 'komt wel goed schatje' ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_119334548
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 02:52 schreef Andromache het volgende:
heb een berichtje teruggekregen op E-matching van uitgerekend de man waarvan ik had gedacht dat juist hij nooit zou reageren..... maar wel het meest gehoopt had... :D ik moet helemaal niet denken in bewoordingen als 'out of my league', liever 'komt wel goed schatje' ;)
Ow zoiets had ik ook gehad...iemand die al kende van gezicht ook.

Leuk mailcontact gehad, stond op het punt haar op date te vragen, maar haar laatste reactie duurde ff.

Kreeg ik een mailtje van 'Sorry voor de late reactie maar heeft wel z'n redenen. Kwam laatst m'n ex tegen en dacht dat ik wel over 'm heen was maar toch weer gevoelens en moet eerst kijken wat ik daar mee aan moet voordat ik met anderen verder ga'

Nooit meer wat van gehoord ;(

Maar jij gaat het wel treffen hopelijk ;)
pi_119334559
Stomme exen ook altijd :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')