SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jmrquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meh films interesseren mij niet zo
720p als ik 1080p met een veel hogere bitrate kan krijgen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
The.Dark.Knight.Rises.2012.720p.BluRay.x264
Je kan ook een bluray rip downloaden van 80 gig, keus is aan jouquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
720p als ik 1080p met een veel hogere bitrate kan krijgen?
De 1080p van NLUPPERquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan ook een bluray rip downloaden van 80 gig, keus is aan jou
Van die brakke door vertaalteams en die dan 'fuck you' ook vertalen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:10 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die films met NL subs kijken
Irriteer me ook altijd als ze in de film dan bijvoorbeeld zeggen "10 miles to go" en dat er dan staat "nog 10 kilometer te gaan"quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Van die brakke door vertaalteams en die dan 'fuck you' ook vertalen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:10 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die films met NL subs kijken
quote:
Je schrijf dyslexie al niet eens goed. Tevens zal het wel bullshit zijn wat je zegt want je kunt het niet afleren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dyslectie is bullshit, ik heb ook een certificaat maar heb het mezelf afgeleerd. Veel te lastig. Op internet kan je daar helemaal niet mee wegkomen trouwensspellings check etc etc
Blikkbaar snap je dus niet eens wat dyslexie is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:19 schreef TwyLight het volgende:
En wat heeft dyslectie te maken met het wel of niet nodig hebben van ondertitels bij een film?
Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel (onterecht) als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Blikkbaar snap je dus niet eens wat dyslexie is.
Nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel (onterecht) als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden.
Dan kan je toch juist beter zonder subs kijken?
Helemaal boosquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
mja ging om jouw buikje masseren terwijl Spoonen maar het is verpest.
okeequote:Op zaterdag 17 november 2012 02:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
o das ni heel boos want anders was je koalaboos wha wha ha xd
Ga wegquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:22 schreef TwyLight het volgende:
Mja goed, ik zal het voor je uitleggen. Wat ik bedoelde met "achterstand" is dat iemand die ondertitels nodig heeft (blijkbaar) niet goed genoeg engels verstaat.
Dat begreep ik al meteen vanaf het moment dat je dat typte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:22 schreef TwyLight het volgende:
Mja goed, ik zal het voor je uitleggen. Wat ik bedoelde met "achterstand" is dat iemand die ondertitels nodig heeft (blijkbaar) niet goed genoeg engels verstaat.
Ga er van uit dat de meeste mensen dat wel begrepenquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat begreep ik al meteen vanaf het moment dat je dat typte.
Ik kan wel Engels en kan het prima lezen. Alleen het omzetten van Engelse spraak naar Nederlands om het te begrijpen, gaat in films te snel. Ik kan het wel, maar het kost veel moeite en ik raak er echt vermoeid door. Ondertitels lezen heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:22 schreef TwyLight het volgende:
Dan kan je dus niet goed genoeg Engels. Als ik Engels praat/hoor zet ik het niet om naar Nederlands maar begrijp ik het gewoon als Engels.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan wel Engels en kan het prima lezen. Alleen het omzetten van Engelse spraak naar Nederlands om het te begrijpen, gaat in films te snel. Ik kan het wel, maar het kost veel moeite en ik raak er echt vermoeid door. Ondertitels lezen heb ik geen problemen mee.
Omzetten naar Nederlands is het ook niet maar het duurt langer voor het doordringt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet goed genoeg Engels. Als ik Engels praat/hoor zet ik het niet om naar Nederlands maar begrijp ik het gewoon als Engels.
Maakt verder niet uit hoor
welterustenquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welterusten, ik spreek je nog wel
50% nederlands, 50% cubaansquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
komt 1 je gezicht is een stuk volwassener dan 15 en en je hebt een flinke buste. ben je 100% nederlands ?
Waar ga je wonen Ronald?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:28 schreef Ro-ald het volgende:
Sleutels binnen gekregen van mijn kamer
Leukk, congratzzquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:28 schreef Ro-ald het volgende:
Sleutels binnen gekregen van mijn kamer
Vette shit ouwe!quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waar ik nu ook woon. In Almere dus
Dank jequote:Op zaterdag 17 november 2012 09:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leukk, congratzz
Dus, wanneer FOK! Feest bij jou?
gewoon een beetje proppen tochquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dank jeZo groot is die kamer niet
Frietquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch stommerd
[..]
Het is patatje oorlog noob.
Gewoon 10 man erin proppen, ja toch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
een bescheiden FOK! meet met alleen je echte FOK!vriendjes en mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnenquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon 10 man erin proppen, ja toch.
Nijmegenquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Brabant of Limburg.
damnquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:32 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben met mijn kleren aan gaan slapen![]()
Owja, jullie hadden de FOK! meet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV was net pas thuis terwijl hij de trein had rond 01:00
Rotterdam, nooit van mijn leven dat ik nog een keer daar heen gaquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik woon nu in Rotterdam
Ja was gezellig. Alleen jammer dat de laatste pont al om 01:00 naar Amsterdam Centraal ging.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Owja, jullie hadden de FOK! meet?Hoe was dat
Verkracht door 4 negers in Rotterdam Zuid zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rotterdam, nooit van mijn leven dat ik nog een keer daar heen ga
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Verkracht door 4 negers in Rotterdam Zuid zeker?
Blij dat ik in Kralingen woon
* AldoTheApache geeft een tissue aan A-Jquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest GVD huilen, huilen zeg ik je!!!!!
Eentje is niet genoeg hoor :Squote:Op zaterdag 17 november 2012 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache geeft een tissue aan A-J
Ik wacht?!?!quote:
Thanks babe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache geeft nog een tissue aan A-J
Laat mij een keer patat proeven dan, want hier hebben ze alleen maar frietquote:
kom hier danquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat mij een keer patat proeven dan, want hier hebben ze alleen maar friet
Dat is nogal moeilijk met de treinquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de richting van Amsterdam
zo moeilijk is Amsterdam toch niet te vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk met de trein
Amsterdam niet nee, maar ik weet dan toch niet waar ik moet uitstappenquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo moeilijk is Amsterdam toch niet te vinden
amsterdam centraal, bijlmer arena, whateverquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Amsterdam niet nee, maar ik weet dan toch niet waar ik moet uitstappen
dus je woont wel echt in amsterdam?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
amsterdam centraal, bijlmer arena, whatever
nee maar ben er zo met de busquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus je woont wel echt in amsterdam?
gezelligquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar ben er zo met de bus
ik moet werken vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gezellig
* AldoTheApache gaat langzaam naar Rotterdam Centraal![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet werken vandaag
nooit, ik eet geen frietquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wanneer gaan we dan een keer een frietje happen?
patat danquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nooit, ik eet geen friet
is goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet niet, DM'en wel eens
Ah, wel gezellig toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Leuk straks 6 uur lang sinterklaasliedjes aanhoren
voor even ja, niet 3 weken langquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah, wel gezellig toch?
Waar werk je?
Ah, daar heb ik ook nog gewerkt voor iets langer dan 1 jaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor even ja, niet 3 weken langbij de AH
ja al bijna 3 jaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik ook nog gewerkt voor iets langer dan 1 jaarBen je kassameisje?
ik weet nog wel vakkenvullen de dag voor kerst, tot 12 uur s'avonds bezig geweest
Dan krijg je binnekort een vast contractquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan krijg je binnekort een vast contract![]()
of je wordt op straat gezet
nog wat geregeld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is douchen toch lekker na een avondje uit
word al misselijk bij het ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
anders wordt het hamburgers flippen bij de Mac
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
word al misselijk bij het idee
19quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe oud/jong ben je dan als ik vragen mag?
wanneer 20 dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie leeftijd![]()
dat ben ik ook namelijk
ok, je bent dus een half jaartje ouder, no problemquote:
5 maanden maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, je bent dus een half jaartje ouder, no problem
geef me een boks manquote:
en hey, leeftijd is slechts een nummerquote:
nou studeren is een groot woordquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en hey, leeftijd is slechts een nummer![]()
Maar je studeert al ofzo?
okquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou studeren is een groot woordik doe mbo niveau 3
nu nog verkoopmedewerker richting management en volgend jaar hopelijk niveau 4 managementquote:
haha beter, kan je je nog even opfrissenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:13 schreef Ro-ald het volgende:
Beter dat mijn ma haar verjaardag vanavond viert.
Ben nog een beetje brak
Ok leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu nog verkoopmedewerker richting management en volgend jaar hopelijk niveau 4 management
S'avonds een vent, s'ochtends een ventquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:13 schreef Ro-ald het volgende:
Beter dat mijn ma haar verjaardag vanavond viert.
Ben nog een beetje brak
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha beter, kan je je nog even opfrissen
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok leukEn je woont nog thuis dan neem ik aan?
Ik ben nu ook niet moe hoor. Maar gewoon even lekker rustig wakker worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
S'avonds een vent, s'ochtends een vent
Ik studeer internationale bedrijfskunde aan de Erasmusquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja inderdaaden wat doe jij?
s'Avondsquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
S'avonds een vent, s'ochtends een vent
zozo toe maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik studeer internationale bedrijfskunde aan de Erasmus2e jaar nu
haha klinkt moeilijker dan dat het is hoor. Maar het is wel heel veel leerwerkquote:
mensen op hun fouten wijzen is mijn taakquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in flessen piste?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mensen op hun fouten wijzen is mijn taak
management valt nog mee, was het vergeten te leren en alsnog een 9, financiering is wel kutter, was ik ook vergeten en had ik een 7,8quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha klinkt moeilijker dan dat het is hoor. Maar het is wel heel veel leerwerk
zit nu ook bijna voor mijn tentamens, dus ben hele dagen aan het studeren
haha relaxed toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
management valt nog mee, was het vergeten te leren en alsnog een 9, financiering is wel kutter, was ik ook vergeten en had ik een 7,8
als ik teveel leer sla ik het helemaal niet meer op.
Ja als m'n hoofd niet vast zatquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha relaxed toch?![]()
teveel leren is inderdaad niet goed, maar om nou te vergeten om te leren
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als m'n hoofd niet vast zat
Kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Vanmiddag komt Sinterklaas![]()
maar ik heb wel een lege schoen
Ik heb de pepernoten en taaitaai al in huis hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
gezelligquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb de pepernoten en taaitaai al in huis hoor
Ik denk dat ik stiekem de tv op de achtergrond aanzet straksquote:
jaloeeeersquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem de tv op de achtergrond aanzet straksen dan een kop warme chocomel maak en dan ga studeren
En dan zie jij al die pepernoten enzo over de toonbank gaanquote:
dat maakt me niet uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan zie jij al die pepernoten enzo over de toonbank gaan
hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat maakt me niet uitben toch aan de lijn
Omdat ik nog 14 kilo te zwaar ben, mijn gezicht valt wel mee, maar de rest is om te huilenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer?Op je foto zie je er slank uit
picsquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat ik nog 14 kilo te zwaar ben, mijn gezicht valt wel mee, maar de rest is om te huilen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien straks in US als ik m'n haar gestijld heb en opgemaakt ben
dacht al wel iets buitenlands te zien maar kon niet thuisbrengen watquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
50% nederlands, 50% cubaans
Wat voor sport doe je nu?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat ik nog 14 kilo te zwaar ben, mijn gezicht valt wel mee, maar de rest is om te huilen
moguhquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
o goedemorgen iedereen trouwens
Ik ga 3x per week naar de sportschool, 30 minuten cardio en daarna spierversterkende apparaten, soms ook zumbaquote:
ik denk pannenkoekenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moguh
Weet je wat ik vanavond ga eten?
kan beter met losse gewichten trainen ipv apparaten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga 3x per week naar de sportschool, 30 minuten cardio en daarna spierversterkende apparaten, soms ook zumbaben nu 10 kilo kwijt dus nog 14 te gaan
Wauwquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga 3x per week naar de sportschool, 30 minuten cardio en daarna spierversterkende apparaten, soms ook zumbaben nu 10 kilo kwijt dus nog 14 te gaan
quote:
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kan beter met losse gewichten trainen ipv apparaten.
Wat goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je spieren worden veel stabieler als je de hele beweging zelf goed uitvoert. ook is het een stuk zwaarder en dus spreek je meer van je spieren aan.quote:
Ja, s' ochtends een eiwitshake, dan een appel ofzo, dan 1 snee volkorenbrood met kipfilet, dan een tussendoortje zoals koek ofzo en s' avonds normaal eten met zo min mogelijk aardappelen en 2 liter water drinken op een dagquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat goed
Edit: volg je ook een dieet?
Mee eens, maar voor beginners, is het veel handiger om gewoon apparaten te gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je spieren worden veel stabieler als je de hele beweging zelf goed uitvoert. ook is het een stuk zwaarder en dus spreek je meer van je spieren aan.
anders moet je maar ff googlen, er zijn duizenden theorieën over waarom losse gewichten veel beter zijn dan apparaten.
het is niet voor niks dat je in een goede sportschool meer mensen met losse gewichten ziet trainen dan op de toestellen
ben je aan het studeren?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel me nu net een klein meisje dat thee zet voor haar poppen en voor zichzelf.
geen patat dus?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, s' ochtends een eiwitshake, dan een appel ofzo, dan 1 snee volkorenbrood met kipfilet, dan een tussendoortje zoals koek ofzo en s' avonds normaal eten met zo min mogelijk aardappelen en 2 liter water drinken op een dag
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, s' ochtends een eiwitshake, dan een appel ofzo, dan 1 snee volkorenbrood met kipfilet, dan een tussendoortje zoals koek ofzo en s' avonds normaal eten met zo min mogelijk aardappelen en 2 liter water drinken op een dag
join the clubquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yesssss. Paar deadlines de komende weken, dus ik heb geen keuze.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh jawel hoor, maar niet vaakje moet jezelf wel wat gunnen
is niet geheel waar, je zult het uiteindelijk toch moeten leren zonder apparaten. in het begin kun je toch nog niet zo veel tillen. de kans dat je een blessure oploopt is dus nog niet zo groot. bovendien zal een goede instructeur je de eerste weken altijd veel herhalingen met weinig gewicht laten doen, er kan dus vrij weinig mis gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor beginners, is het veel handiger om gewoon apparaten te gebruiken.
Dit jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou echt niet op dieet kunnen gaan![]()
heb al moeite me te beheersen met koekjesAls ik zo'n pak opentrek is die binnen een uur leeg
maarja gelukkig kan ik alles eten zonder ook maar 1 gram aan te komen
Gisterenavond was ik ook al bezigquote:
Hartig is inderdaad lekkerder dan zoetquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit ja
Maar ik eet liever chips dan koekjes
Wat een kutgastquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisterenavond was ik ook al bezig. We hadden een gezamenlijke opdracht dat in de portfolio moest. Toen had degene die het "final report" maakte, het opgeslagen als een pdf bestand.
Dus kon ik eerst converten naar word, vervolgens anderhalf uur aan de opmaak van het bestand gezeten. Zonde van mijn tijd man.
Ja, maar er moet wel iemand bij zijn die op je let, anders doe je echt heel veel oefeningen fout in het begin.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is niet geheel waar, je zult het uiteindelijk toch moeten leren zonder apparaten. in het begin kun je toch nog niet zo veel tillen. de kans dat je een blessure oploopt is dus nog niet zo groot. bovendien zal een goede instructeur je de eerste weken altijd veel herhalingen met weinig gewicht laten doen, er kan dus vrij weinig mis gaan.
Dat is alweer een jaar geleden voor mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik sport ook fanatiek en eet ook gezond, maar kan het niet laten om af en toe 1 x in de maand naar de mcdonalds te gaan
in 1 bigtasty zitten meer dan 2000kcal dus dat is eigenlijk je hele dag etenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is alweer een jaar geleden voor mij
ja dat snap ik wel, opzich is het niet zo heel erg als je alleen apparaten zou doen. maar wil je echte resultaten dan "MOET" je met barbells en dumbells gaan werkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel iemand bij zijn die op je let, anders doe je echt heel veel oefeningen fout in het begin.
En op apparaten, kan je doen wanneer je het wil snap je?
jezusquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in 1 bigtasty zitten meer dan 2000kcal dus dat is eigenlijk je hele dag eten
Ligt eraan, ik heb mijn momentenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hartig is inderdaad lekkerder dan zoet
niet in mijn geval, ik eet 3500 kcal per dagquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf man en ik ken gasten die dan soms nog wel 2 nemen van die dingen echt wtfquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat is echt bizarquote:
Jumquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb mijn momenten
Maar ik heb de laatste 3 weken, standaard lolly's in huis
is niet waar wat jij zegt, je kunt op de achterkant van het doosje kijken. daar staat geen 2000 kcalquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat is echt bizar
[..]
JumIk pepernoten
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, opzich is het niet zo heel erg als je alleen apparaten zou doen. maar wil je echte resultaten dan "MOET" je met barbells en dumbells gaan werken
ligt er dus maar net aan wat je doelen zijn en naar wat voor sportschool je gaat
owquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=5595
voedingswaarde big tasty, is geen 2000 kcal hoor
Kapsalonquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
In kapsalon zit ook al zoveel, gelukkig lust ik dat niet
Misschien zag je gebaseerd op 2000 kcal per dag staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owdat dacht ik dat dat bij de mac ooit stond
[..]
Kapsalon
chocolade pepernotenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook chocolade pepernoten
Voel me nu echt een vreetzak
dat zal hem wel geweest zijn jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien zag je gebaseerd op 2000 kcal per dag staan
dacht eerst ook dat het zo veel was, nou is 885 kcal nog steeds erg veel hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owdat dacht ik dat dat bij de mac ooit stond
[..]
Kapsalon
Heb ik al gezegd dat ik ook nog eens een reep milka heb?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
chocolade pepernoten
vreetzak
heb ik al gezegd dat ik inferno chips in huis hebquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik ook nog eens een reep milka heb?
jij hebt echt geluk weet je, als ik het zo hoor eet jij een hele hoop zooi en toch ben je gewoon mooi slankquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik ook nog eens een reep milka heb?
heb je ook al gezegd dat je lekkere worst hebt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat ik inferno chips in huis heb
die zooi is wel zo smerigquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dudequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je ook al gezegd dat je lekkere worst hebt?![]()
![]()
die zijn lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
die zooi is wel zo smerig
en vind het niet eens heel scherp
dat is natuurlijk altijd leuk, mensen scherpe dingen serverenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dude
[..]
die zijn lekkeren dan vooral serveren aan mensen die niet tegen pittig eten kunnen, onder het mom van paprikachips
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij hebt echt geluk weet je, als ik het zo hoor eet jij een hele hoop zooi en toch ben je gewoon mooi slank![]()
had ik ook hoor, moet bijna 4000 kcal eten om aan te komen
zou wel oppassen naarmate je ouder word, meeste mensen komen naar de pubertijd best hard aan
Van de Lidl of?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst met iemand over, de camera maakt nooit de foto hoe jij dat wilt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
De spiegel zegt mooi en de camera zegt no way
helemaal met je eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst met iemand over, de camera maakt nooit de foto hoe jij dat wilt.
Inderdaad, zo kut is datquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst met iemand over, de camera maakt nooit de foto hoe jij dat wilt.
ga om pepernoten schooienquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Ro-ald het volgende:
Sinterklaas intocht voor mijn deur hier
Hollanders hea.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga om pepernoten schooien
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FL_Freak die dat bijna de hele avond zei
Daar ging je mannelijkheidquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |